Miten olisi herrat (ja mahdolliset rouvat) että kukaan meistä ei kävisi tällä palstalla kuukauteen. Pidettäisiin hieman lomaa, kun olemme vuosikausia tehneet töitä urakalla täällä. Jätettäisiin kerrankin autioksi tämä palsta.
Sitten taas jaksaa
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
Kaunis ajatus josta toki kiitokset.
Itse olen lähdössä talvilomalle Intiaan missä olenkin kierrellyt jo 3 x.
Suosikkipaikkani on ollut Thaimaa mutta nyt sinne eivät tavisturisteja halua joten pitäkööt paskansa.
Uskon kuitenkin että luppohetkinäkään en voi pitää näppejäni pois näppäimiltä; tiedä vaikka paukuttelu vain kiihtyisi.....?- Anonyymi
ei käy olen riippuvainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 27911081
- 1326978
- 955643
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa375001- 524231
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303839- 613494
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323442Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru232947- 632753