Olen 62v, pyöreän muodokas nainen, haluaisin aloittaa rahasta seksi seuraksi, jos vielä kelpaan. [email protected]
Kiinnostuneita
19
596
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaa kovasti enkä halua teinejä vaan omanikäisiäni. Millä paikkakunnalla, anna vinkki, niin otetaan yhteyttä ja tavataan, etsin sellaista lähes vakituista tapailua luottamuksella.
- Anonyymi
Varsinais-suomi, ei kaupunki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinais-suomi, ei kaupunki
Pitkä on matka Joensuusta
- Anonyymi
Itsensä myynti ilmoitukset kielletty Tehty ilmoitus valvojille.Mee kauppaa ittees muualle.
- Anonyymi
Paljonko maksat mulle?
- Anonyymi
No ala painua mitä sä vielä täällä olet.Kun tiedät paikankin mihin mennä.
- Anonyymi
Kuka nyt jotain eläke ikäistä pökkii rahasta vitsien vitsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän sun täytyykin jo haudan partaalla olla kun niin kauan oot täällä vitsejäs jakanut. Ei ne vaan vieläkään naurata. Eikä sitä pökkijääkään löydy vaika itse maksaisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sullahan ei ole muuta estettä kuin raha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se teillä köyhillä ole helppoo.pitää keksii kaikenlaisia tekosyitä.Onko tuo jotain itse ironiaa.
- Anonyymi
Piti olla: jos harrastaisin
- Anonyymi
Piti siis olla jos haluaisin.......
- Anonyymi
Sinähän sen rusinas tiedät,nylkyttäjä vain peräkammaristas puuttuu.Etkä tule semmosta löytääkkään.
- Anonyymi
Kato rusinansa räplääjää taas paikalla.
- Anonyymi
Siinä taas puutteessa elävä kommentoi.Elämä menee niin toiset antaa ilmaiseksi toiset saa siitä rahaa.Sinä et saa vaikka maksaisit.Sellaista kai se rusinan elämä on.
- Anonyymi
Missäpäin myisit tuotettasi?
- Anonyymi
Tervetuloa alalle, meitä suomalaisia matureja on liian vähän.
Aur - Anonyymi
Miksi et vastannut kuin kerran viestiin jonka laitoin, harmittaa vähän. T.äijä Rauma
- Anonyymi
Laitoin sinulle postia
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091