Olen 62v, pyöreän muodokas nainen, haluaisin aloittaa rahasta seksi seuraksi, jos vielä kelpaan. [email protected]
Kiinnostuneita
19
643
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinnostaa kovasti enkä halua teinejä vaan omanikäisiäni. Millä paikkakunnalla, anna vinkki, niin otetaan yhteyttä ja tavataan, etsin sellaista lähes vakituista tapailua luottamuksella.
- Anonyymi
Varsinais-suomi, ei kaupunki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinais-suomi, ei kaupunki
Pitkä on matka Joensuusta
- Anonyymi
Itsensä myynti ilmoitukset kielletty Tehty ilmoitus valvojille.Mee kauppaa ittees muualle.
- Anonyymi
Paljonko maksat mulle?
- Anonyymi
No ala painua mitä sä vielä täällä olet.Kun tiedät paikankin mihin mennä.
- Anonyymi
Kuka nyt jotain eläke ikäistä pökkii rahasta vitsien vitsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän sun täytyykin jo haudan partaalla olla kun niin kauan oot täällä vitsejäs jakanut. Ei ne vaan vieläkään naurata. Eikä sitä pökkijääkään löydy vaika itse maksaisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sullahan ei ole muuta estettä kuin raha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se teillä köyhillä ole helppoo.pitää keksii kaikenlaisia tekosyitä.Onko tuo jotain itse ironiaa.
- Anonyymi
Piti olla: jos harrastaisin
- Anonyymi
Piti siis olla jos haluaisin.......
- Anonyymi
Sinähän sen rusinas tiedät,nylkyttäjä vain peräkammaristas puuttuu.Etkä tule semmosta löytääkkään.
- Anonyymi
Kato rusinansa räplääjää taas paikalla.
- Anonyymi
Siinä taas puutteessa elävä kommentoi.Elämä menee niin toiset antaa ilmaiseksi toiset saa siitä rahaa.Sinä et saa vaikka maksaisit.Sellaista kai se rusinan elämä on.
- Anonyymi
Missäpäin myisit tuotettasi?
- Anonyymi
Tervetuloa alalle, meitä suomalaisia matureja on liian vähän.
Aur - Anonyymi
Miksi et vastannut kuin kerran viestiin jonka laitoin, harmittaa vähän. T.äijä Rauma
- Anonyymi
Laitoin sinulle postia
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021957En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708