Uskonnolliset ilmestykset.

Anonyymi

Oletko kuvitellut kohdanneesi yliluonnolisen olennon. Todellisuudessa et ole kaikki on vain harhakuvitelmaa.

Sinut on voitu huumata. Psykedeelejä yleisesti käytetään tietyissä hengellisissä piireissä yliluonnollisten kokemusten lavastamiseen. Jossain kulteissa niitä käytetään jopa aivan virallisesti rituaalien yhteydessä.

Joskus ihmisiä myös huumataan heidän tietämättään psykedeeleillä. Psykedeelit ovat tähän käyttöön soveltuvia koska ne eivät aiheuta fyysisiä vieroitusoireita käytön jälkeen ja siksi kohde ei välttämättä ymmärrä tulleensa huumatuksi.

Tällaisessa tilassa ihmistä voi huumauksen lisäksi vaikka hypnotisoida ja ohjailla hänen tajuntaansa yliluonnollisuuden harhoja. Psykedeeli voi myös vuosia käytön jälkeen nostaa mieleen valemuistoja jotka saattavat olla hengellisiä sisällöltään. Näin on käynyt myös minulle joten tiedän mistä puhun.

Toinen tapa yliluonnolisten kokemusten selittämiseen ovat unihalvaukset.

Unihalvaus on luonnollinen fyysinen tila jossa ihminen on osittain hereillä. Lihakset eivät kuitenkaan liiku ja tässä tilassa ihminen voi kuvitella huoneessa olevan jonkun.

Usein saatetaan kuvitella tämän jokun uninäyn olevan joku yliluonnollinen olento.

Näin yliluonnollisia harhoja syntyy ja sukonnot maailmassa ovat saaneet alkunsa tämänkaltaisista harhoista.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Oliko viestisi tarkoitettu vitsiksi? Toivottavasti.

        Toisaalta ei olisi mitenkään tavatonta, että uskovainen tarjoaa väitteidensä tueksi linkin, joka osoittaakin väitteen vääräksi. Jos lukee otsikkoa pidemmälle, selviää, että kyseessä on tietokoneanimaatio eikä mikään "todellinen ihme". Mutta aina löytyy uskovaisia, jotka uskovat sokeasti täysin perättömiä valheita.


      • Anonyymi
        Michelarkangelo kirjoitti:

        Oliko viestisi tarkoitettu vitsiksi? Toivottavasti.

        Toisaalta ei olisi mitenkään tavatonta, että uskovainen tarjoaa väitteidensä tueksi linkin, joka osoittaakin väitteen vääräksi. Jos lukee otsikkoa pidemmälle, selviää, että kyseessä on tietokoneanimaatio eikä mikään "todellinen ihme". Mutta aina löytyy uskovaisia, jotka uskovat sokeasti täysin perättömiä valheita.

        Se on tuon kirjoittajan väite ja mielipide. Näyttää hyvin aidolta ja luultavasti sitä onkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on tuon kirjoittajan väite ja mielipide. Näyttää hyvin aidolta ja luultavasti sitä onkin.

        "Se on tuon kirjoittajan väite ja mielipide."

        Kuten kirjoittaja toteaa, tuo video on alunperin peräisin uskonnollisaiheisia tietokoneanimaatioita tekevän Ronen Baranyn Youtubesivulta. Tämä ei ole mikään mielipide, vaan fakta.

        "Näyttää hyvin aidolta"

        Ihanko vilpittömästi kuvittelet, että tuollainen efekti olisi vaikea toteuttaa? Luulisi että ihmisellä, joka elää jatkuvasti erilaisten muokattujen kuvien ja videoiden keskellä, olisi käsitys siitä, että aidoltakin näyttävä kuva voi hyvinkin olla kuvamanipuloinnin tulosta.

        Eikö minkäänlaisia epäilyksiä herätä se, että tuosta ilmiöstä on olemassa vain kaksi, samalta sylttytehtaalta peräisin olevaa videota? Nyt järki käteen! Jos uskonnollisesti ja poliittisesti äärimmäisen tärkeän ja turistimassojen täyttämän miljoonakaupungin yläpuolella tapahtoisi tuollainen ilmiö, uutismediat ja netti olisivat välittömästi täyttyneet satelliittikuvista ja kännykkäkameroilla, valtakameroilla ja muilla taltiointivälineillä kuvatuista videoista (vrt. esim Tseljabinskin meteoriin 2013). Mutta ei. Ainoat "todisteet" ovat pari videota, jotka peräisin animaatioita tehtailevalta Youtube-sivulta.

        "ja luultavasti sitä onkin."

        Eli uskot täysin sokeasti ja kritiikittä huijausvideon. Ja vieläpä yrität inttää sen olevan oikea vielä sen jälkeen kun itse olet ensin linkannut sivulle, jossa se osoitetaan väärennökseksi.


      • Anonyymi
        Michelarkangelo kirjoitti:

        "Se on tuon kirjoittajan väite ja mielipide."

        Kuten kirjoittaja toteaa, tuo video on alunperin peräisin uskonnollisaiheisia tietokoneanimaatioita tekevän Ronen Baranyn Youtubesivulta. Tämä ei ole mikään mielipide, vaan fakta.

        "Näyttää hyvin aidolta"

        Ihanko vilpittömästi kuvittelet, että tuollainen efekti olisi vaikea toteuttaa? Luulisi että ihmisellä, joka elää jatkuvasti erilaisten muokattujen kuvien ja videoiden keskellä, olisi käsitys siitä, että aidoltakin näyttävä kuva voi hyvinkin olla kuvamanipuloinnin tulosta.

        Eikö minkäänlaisia epäilyksiä herätä se, että tuosta ilmiöstä on olemassa vain kaksi, samalta sylttytehtaalta peräisin olevaa videota? Nyt järki käteen! Jos uskonnollisesti ja poliittisesti äärimmäisen tärkeän ja turistimassojen täyttämän miljoonakaupungin yläpuolella tapahtoisi tuollainen ilmiö, uutismediat ja netti olisivat välittömästi täyttyneet satelliittikuvista ja kännykkäkameroilla, valtakameroilla ja muilla taltiointivälineillä kuvatuista videoista (vrt. esim Tseljabinskin meteoriin 2013). Mutta ei. Ainoat "todisteet" ovat pari videota, jotka peräisin animaatioita tehtailevalta Youtube-sivulta.

        "ja luultavasti sitä onkin."

        Eli uskot täysin sokeasti ja kritiikittä huijausvideon. Ja vieläpä yrität inttää sen olevan oikea vielä sen jälkeen kun itse olet ensin linkannut sivulle, jossa se osoitetaan väärennökseksi.

        Muistaakeni olen nähnyt toisenkin videon tuosta ilmisötä, mutta en ole ihan varma.

        Joo, se näyttää kyllä todella aidolta ja voi olla aito. Ainahan sitä keksitään jokin selitys tuollaiselle, jos totuus ei miellytä.

        Vaikka kyseessä on suuren kaupungin yllä tapahtunut(mahdollisesti) ilmiö, niin silti sitä ei välttämättä ole kuvannut kuin muutama henkilö. Ja kuvaaminen on saatettu estääkin kyseisten korkeampien vomien toimesta ja silminnäkijätkään eivät välttämättä ole halunneet puhua asiasta kuin ehkä vain luottamuksellisesti läheistensä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakeni olen nähnyt toisenkin videon tuosta ilmisötä, mutta en ole ihan varma.

        Joo, se näyttää kyllä todella aidolta ja voi olla aito. Ainahan sitä keksitään jokin selitys tuollaiselle, jos totuus ei miellytä.

        Vaikka kyseessä on suuren kaupungin yllä tapahtunut(mahdollisesti) ilmiö, niin silti sitä ei välttämättä ole kuvannut kuin muutama henkilö. Ja kuvaaminen on saatettu estääkin kyseisten korkeampien vomien toimesta ja silminnäkijätkään eivät välttämättä ole halunneet puhua asiasta kuin ehkä vain luottamuksellisesti läheistensä kanssa.

        Täällä on kaksi eri videota tuosta ilmiöstä. Eli, kyllä se aito tapaus taitaa olla.

        https://buzzflare.com/watch-mysterious-ring-cloud-appears-over-jerusalem-sparks-debate-on-origin-and-meaning/


      • Anonyymi

        No, oletko kuullut Medjugorjen aurinko-ilmestyksestä? Luultavasti et, vaikka se on alkanut vuonna 1981 ja jatkunut säännöllisesti ainakin vuosia ja ehkä näihin päiviin saakka. Joitakin videoita ja kuvia siitä kyllä on julkisuuteenkin jaettu. Silminnäkijöitä on valtavasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, oletko kuullut Medjugorjen aurinko-ilmestyksestä? Luultavasti et, vaikka se on alkanut vuonna 1981 ja jatkunut säännöllisesti ainakin vuosia ja ehkä näihin päiviin saakka. Joitakin videoita ja kuvia siitä kyllä on julkisuuteenkin jaettu. Silminnäkijöitä on valtavasti.

        "No, oletko kuullut Medjugorjen aurinko-ilmestyksestä? Luultavasti et"

        En tosiaan ollut. Googlasin ja kävi ilmi, että tuo on siis merkittävää taloudellista etua tuovaa toimintaa, katolinen kirkko ei ole vahvistanut yhtään siihen liittyvää ihmettä, paikalliset fransiskaanit käyttävät sitä hyväkseen kiistoissaan paikallisen seurakuntapapiston kanssa ja sokerina pohjalla "ilmestykset", jotka saadaan tuijottamalla aurinkoa, vastaavat näköharhoja, joita saa kun tuijottaa aurinkoa (aurinko "tanssii", liikkuu ja vaihtaa väriä). Hih, samanlaisia ilmestyksiähän ihmiset saivat Fatiman aurinkoihmeen yhteydessä tuijottaessaan aurinkoa. Mikä yhteensattuma!

        "vaikka se on alkanut vuonna 1981 ja jatkunut säännöllisesti ainakin vuosia ja ehkä näihin päiviin saakka. Joitakin videoita ja kuvia siitä kyllä on julkisuuteenkin jaettu."

        Joo, joo, melkein neljäkymmentä vuotta jatkuneita ilmestyksiä, mutta "todisteet" ovat tasoa auringonsäteet kuvissa tai hahmo, jonka voi pareidolian avulla hahmottaa pilvissä. Palataan asiaan sitten kun Sinulla on tarjota jotain objektiivista näyttöä.

        Mikset vastannut mitään edellisen viestini kysymyksiin vai pitääkö vastaamattomuus ja uuteen aiheeseen pakenemin tulkita niin, että itsekin myönnät, että hömppäähän Baranyn Jerusalem-videot ovat?


      • Anonyymi
        Michelarkangelo kirjoitti:

        "No, oletko kuullut Medjugorjen aurinko-ilmestyksestä? Luultavasti et"

        En tosiaan ollut. Googlasin ja kävi ilmi, että tuo on siis merkittävää taloudellista etua tuovaa toimintaa, katolinen kirkko ei ole vahvistanut yhtään siihen liittyvää ihmettä, paikalliset fransiskaanit käyttävät sitä hyväkseen kiistoissaan paikallisen seurakuntapapiston kanssa ja sokerina pohjalla "ilmestykset", jotka saadaan tuijottamalla aurinkoa, vastaavat näköharhoja, joita saa kun tuijottaa aurinkoa (aurinko "tanssii", liikkuu ja vaihtaa väriä). Hih, samanlaisia ilmestyksiähän ihmiset saivat Fatiman aurinkoihmeen yhteydessä tuijottaessaan aurinkoa. Mikä yhteensattuma!

        "vaikka se on alkanut vuonna 1981 ja jatkunut säännöllisesti ainakin vuosia ja ehkä näihin päiviin saakka. Joitakin videoita ja kuvia siitä kyllä on julkisuuteenkin jaettu."

        Joo, joo, melkein neljäkymmentä vuotta jatkuneita ilmestyksiä, mutta "todisteet" ovat tasoa auringonsäteet kuvissa tai hahmo, jonka voi pareidolian avulla hahmottaa pilvissä. Palataan asiaan sitten kun Sinulla on tarjota jotain objektiivista näyttöä.

        Mikset vastannut mitään edellisen viestini kysymyksiin vai pitääkö vastaamattomuus ja uuteen aiheeseen pakenemin tulkita niin, että itsekin myönnät, että hömppäähän Baranyn Jerusalem-videot ovat?

        No, kallistun kyllä yhä sille kannalle, että ovat aitoja videoita, mutta en ole ihan varma.

        Olen itse todistanut hieman vastaavaa näkyä aikoinaan ja siksi uskon, että ovat aitoja.

        Medjugorjen ja Fatiman tapatumilla on samankaltaisuutta ("kieppuva aurinko"), mutta Fatimassa ei ollut kyse oikeasta auringosta, vaan auringon näköisestä objektista, jota oli mahdollista katsoa häikäistymättä.

        Uskon kyllä ehdottomasti myös Fatiman ilmestykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistaakeni olen nähnyt toisenkin videon tuosta ilmisötä, mutta en ole ihan varma.

        Joo, se näyttää kyllä todella aidolta ja voi olla aito. Ainahan sitä keksitään jokin selitys tuollaiselle, jos totuus ei miellytä.

        Vaikka kyseessä on suuren kaupungin yllä tapahtunut(mahdollisesti) ilmiö, niin silti sitä ei välttämättä ole kuvannut kuin muutama henkilö. Ja kuvaaminen on saatettu estääkin kyseisten korkeampien vomien toimesta ja silminnäkijätkään eivät välttämättä ole halunneet puhua asiasta kuin ehkä vain luottamuksellisesti läheistensä kanssa.

        Osasinkin jo odottaa sinulta tuollaista vastausta. Tosin korkeammat voimat eivät estäneet kuvaamista sillä niitä ei ole olemassa.

        T:Aloittaja.


    • Anonyymi

      Saatana ilmestyi minulle kun olin paskalla ulkohuussissa, ensin tuli rikinhajua ja sitten välähdys.
      oven takkaa kuului " Olen belsebuupi, nyt minulle riittää jään eläkkeelle"
      minä kysyin " mitä varten"
      "Minä en pysty enää keksimään teille läheskään niin suuria vitsauksia kun mitä teidän demarit ja vihreät on teille keksinyt, minusta ei ole mihinkään" vastasi belsebuupi.
      Minä sanoin " elähän nyt masennu, kysy YLE:tä töitä kyllä sinne yksi piru mahtuu muiden joukkoon ja olokin on siten kotoisaa, vähän niin kuin mummolassa.
      "Kiitos vinkistä" sanoi belsebuupi
      "eipä kestä" sanoin minä.

    • Anonyymi

      Mitähän tuo yliluonnollinen on? Jumala, enkelit, pyhät yms. ovat ihan luonnollisia. Samoin Vaikuntha taivaat.
      Yliluonnollinnen taitaa olla vain Paratiisi ja paratiisin asukkaat. Sillä se on käsittääkseni massaan riippuvainen paikka. Esim. Koraanissa kerrotaan, että maapallolta kuivuu vesi jonakin päivänä kun se viedään tuonpuoleiseen massaan eli paratiisiin. Niinhän on käynyt jo Mars-planeetalla. siellä ei ole vettä tämänpuoleisssa ainakaan, mutta luultavasti Mars-planeetalla on oma paratiisi tuonpuoleissa eli massassa. Jossa kaikki Mars -planeetan vesi on tällä hetkellä.

      Freudin ja Jungin väitetään kokeneen yliluonnollisia ääniä yms. kun he tutkivat tiedostamatonta eli egoa eli massaa. En oikeastaan ole tietoinen, että kukaan muu olisi yliluonnolista kokenut, mutta luonnollista kyllä kuten enkeleitä, ilmestyksiä, Jumalaa ja taivaita.

    • Anonyymi

      Olen nähnyt tulevaisuuteen. Näin tulevan sairastumiseni 2 kk aikaisemmin. Muistini alueelle tuli erittäin vahvoja muistikuvia sairaalassa olostani.Ne olivat niin selviä ja normaaleja,että minun oli selattava tiliotteeni,varmistaakseni,etten ole ollut sairaalassa moneen vuoteen. Kun sairastuin ja menin ambulanssilla sairaalaan, huomasin,että olen ollut täällä ennenkin. Kun heräsin aamulla,alkoi näystäni tuttuja hoitajia saapua työhön.Samoin näyssäni nimellään esittäytynyt lääkäri. Aloin jo odotella,että milloinhan mikäkin tapahtuma toteutuu. Hämmästykseni oli joka kerta suuri,kun nämä lukuisat tapahtumat toteutuivat pienintä yksityiskohtaa myöten. Käsitin ,että Jumala lohdutti minua näin ja osoitti,etten kuolisi, sillä jotkut tapahtumat sijoittuivat toipumis aikaan. Minulla oli käsittämätön siunaus koko sairaalassa olo aikana. Kiitos Taivaan Isä ,Jeesus ja Pyhähenki.

      • Anonyymi

        Tuo on ahdistuksen aiheuttama vääristynyt muistikuva.


    • Anonyymi

      Väärin hörhö !! On jopa kuvaa monestakin asiasta:))
      Todiste kuva ,ei valehtehte..
      Sinä puhut paskaa!

      • Anonyymi

        Eipas, kun mahtavaa, kiitos Jumalalle!


    • Anonyymi

      Minulla on uskoa siksi koska Jumala antoi sitä minulle, ja se on armoa, koska minä olen syntinen ihminen. Voit toki kirjoitella erilaisista harhoistasi, mutta ei se silti sitä totuutta muuta, että jos ihminen ei halua joutua helvetin tuleen, pitää olla uskoa Jeesukseen.

      • Anonyymi

        mikä sinut tuollaiseen uskoon sai? Kotikasvatusko? vaiko työpaikan ryhmäpaine?

        Oletko nähnhyt yhtään konkreettista todistetta Juimalan olemassaolosta? Vai onko kaikki vain tunteenvaraista uskoa.

        Harva muistaa nykypäivänä vatsastapuhumisesityksiä, Vatsastapuhuminenhan on sitä, että huulia liikuttamatta tehdään äänteitä kieltään käyttäen. Tällöin voidaan puhua sillätavoin, että näyttää siltä kuin puhuja ei itse puhuisi.

        Vatsastapuhuminen on yleinen keino huijata kuulijaa luulemaan vatsastapuhujan kommunikoivan telepaattisesti, näin voidaa kuulija huijata luulemaan, että vatsastapuhuja on vaikka enkeli tai enkeli välittää vatstapuhujan päästä tietoa kohteelleen.


    • Anonyymi

      Olen tavannut Teuvo Sunin netissä.
      Teuvolla on yhteyksiä yliluonnollisiin oliohin.
      Teuvo pitää itseään maan päällisenä varajeesuksena.

    • Anonyymi

      Litteän maan teoria on yksi keino etsiä uskonnollisia ihmisiä eri kulttien ja lahkojen tarkoituksiin.

      Tuomalla näytille erilaisia tekaistuja todisteita kuten se vesilasitemppu voidaan tunnistaa ihmsiä jotka ovat ohjailtavissa erilaisilla silmänkääntötempuilla.

    • Anonyymi

      > Todellisuudessa et ole kaikki on vain harhakuvitelmaa.

      Mistä tiedät?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe