Naapurin tontille Ei pidä rakentaa vaikka se onkin varastettua maata! Odotellaanhan nyt vaan rauhassa, hyvässä YYA- hengessä että tämä R Y S S I En väkisinväänneety uusi VENÄJÄn valtio romahtaa, kuten se muinainen Neuvostoliitto!
"Itärajalla odottaa ainutlaatuinen urakka, joka tarjoaa töitä jopa 2000 suomalaiselle – sopimus estää ulkomaalaisten palkkaamisen
Saimaan kanavan uudistaminen tuo paljon työtä ja toivottavasti myös lisää rahtia ja matkustajia kanavalle.
https://yle.fi/uutiset/3-11559377
Passaa tuota se toistakymmentä vuotta suunnitella (hyvin) ja sitten näyttä R Y S S I L L E rakentamisen mallia.
Eikä sitten tunaroida... "ranskalaisittain" , kuten nyt on tehty Olkiluodon kanssa,
Kuudes ydinvoimala taarvitaan ja siinä rakentamisessa onkin pistettävä tuulemaan, ettei "YYA_ . yhteistyökumppani" ehdi kadota maailman valtioiden joukosta
Ei vouhoteta Saimaan kanavan rakentamisella!
Anonyymi
1
180
Vastaukset
- Anonyymi
Virhe tehtiin jo Kekkosen aikana, kun otettiin kanavan kunnostus. Kannattava se ei Suomelle ole ollut kuin pakkastalvina, kun on umpijäässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450