On ollut kertomuksia että joihinkin vankiloihin on jäänyt kummittelemaan joidenkin vankien henkiä heidän jätettyään maallisen taivalluksensa, niin onko näin käynyt siksi että heidän on annettu valita korkeamman voiman toimesta, että jäävätkö ikuisesti kummittelemaan vankilaan, taikka menevät suoraan tuonelaan?
Lisää kysymyksiä
Anonyymi
2
76
Vastaukset
- Anonyymi
Kuten jumala tietynlaisella kerronnalla vaikutetaan ihmisen mieleen.
Minulle tuli heti yksi esimerkki mieleen .
Vanki vakuutti syyttömyyttään, mutta häntä ei kymmenien vuosienkaan vankeuden jälkeen uskottu ja vanki kuoli vankilaan syyttömänä.
VOIT VIELÄKIN KUULLA JOSKUS VANGIN VALITUKSEN VAKILAN KÄYTÄVILTÄ
Tämä vetoaa ihmisiin ja siksi näitä tarinoita jumalista sun muista on.- Anonyymi
Siksi kaikki rahankerääjät näyttävät kuvia lapsista, voisin olettaa sen vaikuttavan voimakkaimmin naispuolisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329