Tämä se on rasismia jos mikä.
Ylläpito on useamman kerran minun pärstäkuvani poistanut
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olet väärässä puolueessa. Yleensä entiset ja nykyiset natsit sekä muut kasvissyöjät kuuluvat vihreisiin.
- Anonyymi
Onko kuvassa Dupond vai Dupont?
- Anonyymi
Pääset käräjäoikeuteen. Sinusta on tehty rikosilmoitus.
- Anonyymi
tämmöiset ja muut nuo visetid kerta voi kauan olla, että ylläpidot poista,
siel on aito siis taustalla ja persujen vaalikampanjat tulevaisuutta varten jyllää? - Anonyymi
Halla-aho ON sen verran fiksu, kuten muutkin PS kansasta, etteivät välitä paskaakaan penikkatautisten lapsellisista touhuista.
Sen verran punavihreillä on selvästi järkeä, että tajuavat perussuomalaisten olevan fiksuimpien ihmisten puolue koko tässä maassa.
Mutta kun vihreät ovat riivaajahenkien palveluksessa, niin sen lauluja laulatte. - Anonyymi
Olipa todella fiksu läppä. Tiedätkö että tuosta voi nostaa kunnianloukkaus syytteen? Voi olla että olet muutaman päivän sisällä poliilaitoksella selvittelemässä mitä hölmöyksiä tuli tehtyä.
- Anonyymi
Miksi käytät toisen nimeä? Identiteettivarkaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi käytät toisen nimeä? Identiteettivarkaus.
Mikä laki kieltää toisen nimen käyttämisen nimimerkkinä
Kuvissakaan ei tarvi oma pärstä olla?
Tuskin julkisuuden henkilöiden pärställäkään on mitään suojaa?
Eri asia varmaan jos se väittäis oikeasti olevansa SE Halla-aho - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä laki kieltää toisen nimen käyttämisen nimimerkkinä
Kuvissakaan ei tarvi oma pärstä olla?
Tuskin julkisuuden henkilöiden pärställäkään on mitään suojaa?
Eri asia varmaan jos se väittäis oikeasti olevansa SE Halla-ahoIdentiteettivarkaus on laissa.
Itsekin pidän Halla-ahoa vastenmielisenä ihmisenä, mutta sitä olet sinäkin. Toisena ihmisenä esiintyminen vaikka sitten vitsinä, on moukkamaista. Olet pe(r)sunkestävä ääliö.
- Anonyymi
Kyllä tuo taitaa olla laitonto käyttää toisen nimeä julkisesti. Jos poliisit tulee kyselemään sinun henkilöllisyyttäsi, niin voit joutua todistamaan, että olet kyseinen henkilö.
- Anonyymi
He ovat luulleet sitä Hitleriksi.
- Anonyymi
Miksi Halla-ahoksi? Miksei Arhimmäeksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212287- 701166
- 1151056
- 491055
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721009Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57967KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.15950Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31920Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53896