On hääriä rokotteiden parissa. Ensin Afrikassa ja nyt koko maailmassa. Mitään koulutusta ei ole lääketieteeseen. Suomenkielisellä tekstillä oleva video kertoo olennaisen.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1267&v=zqXxujvst6o&feature=emb_title
Bill Gatesin intohimo.
12
<50
Vastaukset
Eikös tuo Bill- poika kannata raivoisasti Uutta Maailmanjärjestystä? (NWO).
Sen yhtenä päätavoitteena on vähentää ihmiskunta n. 500 000 000:aan yksilöön.
Tapporokotteet toimivat tietenkin tässä hyvänä apuna jos se sairastuttaa ja tappaa ihmisiä sekä tekee heistä lisääntymiskyvyttömiä.
Niille jotka eivät tiedä mikä tuo NWO oikein on niin tässä se on oikein kiveen hakattuna maailman eliitin toimesta:
https://www.youtube.com/watch?v=YNPpB_BRZJ8- Anonyymi
Aika vitun avuton on tuo NWO kun mikään suunnitelma ei koskaan toimi. Eivät saaneet edes sitä lavastetun alien-invaasion avulla toteutettavaa ydinsotaa aikaiseksi.
- Anonyymi
Bill Gates ei ansaitse rokotteilla, hän lahjoittaa rahaa ohjelmiin. Hän on puhunut ”sijoituksen” yhteiskunnallisesta tuotosta, mitä valtiot ovat itse saavuttaneet hyötyinä.
Tuo salaliitto sivustolla kiertävä yk 2030 on väärennös ja alkuperäinen ei ole mikään sitova sopimus. Samoin teitä riemustuttanut unnwo.org ei ollut yk sivusto, se ylläpitää ihan rekisteriä omista sivuistaan. Tuo nwo on ihan vaan höpöä millä äärioikeisto ja. venäjä hajottaa läntisiä yhteisöjä.
Ainut rehellinen väite mitä olen lukenut jukka D kirjoitus. Ei ole todisteita että lapsia olisi löydetty luolista (näitähän on valtavasti). Tosin perään tuli kommentti että koronateltoissa on nähty leluja! Bingo!
Oliko muuten nasulla amishattu vaikko ihan maisterin pinssi? Ainakin sotainen myssy löytyy.
Unohdin kiittää aloittajaa loistavasta linkistä mutta tässä nyt tulee; KIITOKSIA!
- Anonyymi
Monenmoista stepheniä maailma kantaa.
- Anonyymi
Gates haluaa auttaa rahoillaan ihmisiä; rokotteilla kun pelastettaan tuhansia ja taas tuhansia joka vuosi.
Mikä tässä on väärin?
Pitäisikö hänenkin sen sijaan rakennella jotain kelloa vuoren sisään, tai tehdä jotain muuta hyödytöntä vain omaksi ilokseen?
Yhden asian olen tästä vuodatuksesta oppinut, jos joskus satun rikkaaksi päätymään, epätodennäköistä, niin hyväntekeväisyyttä en ainakaan harrasta.
Tuosta väen vähentämisestä; Amerikassa tosiaan Presidentti koittaa tehdä oman osansa tuossa väen vähentämisessä vähätellessään asiantuntijoiden ohjeita. 200000 kuollutta on jo perkeleellinen määrä väkeä, ja luvun odotetaan vähintään tuplaantuvan vuodenvaihteeseen mennessä.
Kyllä se siitä viimein vähenee? - Anonyymi
Tässä pilaversio Gatesista. Juutuutin valikoista löytyy suomenkielinen tekstitys.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=0&v=ZQcvuftqXFY&feature=emb_logo- Anonyymi
Tuo aloittajan video ei enään pelitä. Ainakaan mulla se ei lähde pyörimään. Youtube eliminoinut tietysti. Pitihän se arvata kun siinä arvostellaan "maailman parantajaa"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo aloittajan video ei enään pelitä. Ainakaan mulla se ei lähde pyörimään. Youtube eliminoinut tietysti. Pitihän se arvata kun siinä arvostellaan "maailman parantajaa"
Kokeillaan tästä.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=zqXxujvst6o&feature=emb_title - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viedoita poistetaan jos ne levittävät terveydellisesti vääriä väittämiä, epätieteellisiä salaliittojuttuja mitkä ei millään kriteerillä ole tieteellisesti kestäviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viedoita poistetaan jos ne levittävät terveydellisesti vääriä väittämiä, epätieteellisiä salaliittojuttuja mitkä ei millään kriteerillä ole tieteellisesti kestäviä.
Kuka senkin määrittelee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka senkin määrittelee?
......ihmisen kokemusta ei korvaa mikään eikä sitä voi kiistää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 25110879
- 1276923
- 955603
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa334898- 414161
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303709- 613474
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323402Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru212871- 582650