Minne katosi IPU ?

Anonyymi

Pj katosi kuvioista ja porukka hajonnut hetkellä jolloin tarvitaan isänmaallista otetta politiikkaan. Kaikkihan tajuavat ettei nykyinen eduskunta ole ajan tasalla eikä pysty hoitamaan suomalaisten asioita. Tämän näki jo ennen koronaa ja korona on kärjistänyt asian.Kun valtion kassasta on ryöstetty vuoden tulot heti alkuun ja ryöstäjät ostaneet saaliilla pysyvää omaisuutta jonka koronasta kärsineet ovat pakosta joutuneet myymään ,niin kyllä ihmetyttää touhu. Kannatimme IPUa juuri tällaisen takia.Olemme edelleen samaa mieltä emmekä usko nykyeduskunnan kykyihin tipan vertaa.Turismi ei meitä elätä vaan tappaa.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinne vaan itse mukaan toimintaan. Miksi muiden pitäisi aina tehdä kaikki työ ja toiset istuu odottamassa valmista pöytää?

      • Anonyymi

        Mitä hyötyä on ollut vallasta jota ei käytetä? Pieni porukka kaappasi vallan ja lopetti siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hyötyä on ollut vallasta jota ei käytetä? Pieni porukka kaappasi vallan ja lopetti siihen.

        Eihän pieni porukka itse valtaa ota, vaan puoluekokous sen valitsee ja antaa. Eikä pieni porukka lopeta mihinkään, vaan puolueen jäsenistö toimii kuten itse haluaa. Jo tämä joutava laiskojen höpötys sivusta käsin riittää, mars puoluetyötä tekemään kentälle ja näkyvästi esiintymään, sensijaan että istutaan kun tatti kotona odottamassa kädet ristissä suu vaahdoten höpöttämässä että muiden pitäisi tehdä kaikki työ. Ei tule hyvä puoluetyö itsekseen sivusta haukkumalla, vaan pitää mennä sinne puolueeseen itse ja tehdä sitä puoluetyötä. Samaa mieltä kun toiseksi ylinnä oleva kirjoittaja, älkää ihmiset istuko odottamassa kädet ristissä että muut tekevät kaiken työn puolestanne.


      • Anonyymi

        On vaikea käsittää teidän motiiveja. Takerruttiin valtaan ja pidettiin siitä kiinni kynsin hampain.Syyksi esitettiin vallankaappauksen estämistä ja tehtiin säännöt sellaisiksi ettei kukaan voinut päästä mukaan toimintaan ilman johtajan lupaa. Näin jäi huomiotta kannattajien käsitykset asioista ,eikä äänestäjät tienneet hitä IPU puuhasi. Pahinta oli uskonnon vetäminen mukaan puolueen ohjelmaan. Siten saatiin poistettua suurin osa äänestäjistä.urha puhua kansanliikkeestä kun kansa ensiksi heitetään pellolle.


    • Anonyymi

      Ylläoleva kirjoittaja aivan oikeassa. Sitä kun on itse tehnyt oman osansa puoluetyöstä, on sitten varaa soittaa poskea julkisilla palstoilla ja valittaa. Ei työtä yhteiseksi ja puolueen hyväksi, ei valitusoikeutta!

      • Anonyymi

        Tottakai. Kaverit heittivät pois puolueesta parinkymmenen vuoden työn tehneet ja nyt niillä ei ole oikeutta puhuakaan.Olisitte kommunistit perustaneet oman puolueenne tai liittyneet niihin vanhoihin puolueisiinne ja jättäneet IPUn rauhaan jatkamaan työtä itsenäisyyden nimissä. Joku meistä jopa varoitti joskus vallankaapauksesta.Tämähän oli juuri sitä. Nyt siis pitää aloittaa alusta koko homma.Nyt se on helpompaa kuin 1994 kun nettimedia on käytössä. Ne rahat ainakin säästyy.


    • Anonyymi

      Vallankaappaus on aika mahdotonta jos puoluekokoukseen ei tule porukkaa valitsemaan johtoa vaan jättää asiat ainavaan entisten hoidettavaksi. Kyllä edelliset kirjoittajat ovat siinä täysin oikeassa, että jäsenistön pitää itse tehdä toimintaa ja puoluetyötä, eikä istua kotona kädet ristissä valittamassa siitä kuinka huonoa politiikkaa puolue tekee. Jäsenistön aktiivisuudesta puolueen nousu lähtee, ei sitä puoluejohto itse voi tehdä. Aktiivinen, näkyvä kenttätyö jota tekevät nimenomaan r i v i j ä s e n e t nostaa puoluetta ja vetää lisää porukkaa mukaan, rivijäsenten käsissä on koko puolueen tulevaisuus. Kun on tarpeeksi rivijäseniä tekemässä arvokasta työtä, se näkyy myös koko puolueen linjassa. Rivijäsenet valitsevat puoluehallituksen ja johdon, jos tätä oikeutta ei myöskään käytetä, on ihan turhaa valittaa palstoilla asioista. Puolue ottaa jäsenikseen kaikki jotka noudattavat suomen lakia ja normaaleja sääntöjä, ja jäsenmyyden kautta tarpeeksi moni yhteistyössä taas vaikuttaa puolueen linjaan. Nyt tämä laiskiaisten touhu pois, ja kentälle tekemään puoluetyötä, siitä se lähtee eikä kotona kykkimisestä ja nettiin valittamisesta!!

      • Anonyymi

        Porukka asuu pitkin Suomea eikä heillä ole varaa matkustaa johtajien kalliisiin hotelleihin tukemaan politiikkaa jossa ei ole järjen hiventä. Et tietysti edes käsitä miten paljon aikaa ja resursseja ne entiset pois heitetyt jäsenet tuhlasivat puolueen hyväksi.Hapuilu on sana joka ilmentää IPUn toimintaa alusta lähtien. Koskaan ei ymmärretty kannattajien mielipiteitä eikä luotu yhteishenkeä jonka varaan pitää puolue rakentaa. Sensijaan löytyi aina porukkaa joka luuli tietävänsä kannattajien tausta ja ajatukset.Vielä nytkin olisi todella hyvät mahdollisuudet luoda puolue josta tulisi Suomen suurin mutta tämä johto on totaalisesti luovuttanut ja puhunut sellaista joka pirstoi puolueen lopullisesti. Ihmetystä herätti jatkuvasti miten puolueen johtoon nostettiin tulokkaita joista ei tiedetty mitään. Seuraavaksi kaikki ivasivat kaikkia ipulaisia milloin mistäkin.Lopuksi nöyryytettiin luotettavimpia olan takaa.


    • Anonyymi

      Olen itse tehnyt 30 vuotta puoluetyötä kentällä ja tiedän että ainoastaan jäsenistön aktiivisella yhteistyöllä ja nimenomaan kentällä saadaan tuloksia aikaiseksi. Sillä saadaan uusia jäseniä ja uusia puolueosastoja eli sitä oikeaa puoluetoimintaa. Puoluehallitus ja johto ovat vain kirsikka kakun päällä, he hoitavat vain keskustason yleiset linjavedot eivätkä puutu oikeasti paikalliseen kenttätoimintaan jollei sen nyt ole suomen lain kanssa ristiriidassa. On huvittavaa vedota keskusjohdon kykenemättömyyteen tai "huonoon johtamiseen" kun kentällä ei tehdä mitään muuta kuin voivotellaan ja istutaan kädet ristissä odottamassa, että muut tekisivät jotakin. Puolueessa määrää jäsenistö, ei johto. Johto on jäsenistön valitsema. Jos jäsenistö ei viitsi tehdä mitään, edes tulla puoluekokoukseen, on turhaa valitella harvainvaltaa ja huonoa puoluejohtoa. Nyt on jo korkea aika lopettaa sen vastuun vierittäminen muiden niskoille ja alkaa kerätä kentällä porukkaa jos halutaan jotain aikaiseksi. Myös rahaa saa toimintaan, kun hankkii aktiivisesti uusia paikallisia jäseniä. Niin yksinkertaista tämä on, marmatuksella ei kenttätoiminta rakennu. Ylläolevat muut kirjoittajat, olen teidän kanssanne täsmälleen samaa mieltä tästä asiasta.

    • Anonyymi

      Minne katosi ipu... No omaan mahdottomuuteensa, katsos ei tunareilta ja kommariryssäköillä ole kansan suosiota eikä tukea. Inhon väristyksillä ei ääniä haalita.

      • Anonyymi

        Totta, olihan Tasapainon puolesta – IPU suomalainen puolue, jonka politiikassa keskeisellä sijalla ovat Natoon liittymisen vastustaminen ja kielteinen suhtautuminen EU-jäsenyyteen.
        Ei tuollaiset kommaripuolueet ole Suomessa kuin tähdenlentoja.


      • Anonyymi

        IPU ei ole mikään tunari -eikä kommaripuolue vaan suoraselkäisten tavallisten työtätekevien ihmisten peruspuolue. Täällä tyhjänpäiväinen tavallisten työtätekevien ihmisten haukkuminen sensijaan että tulisi itse tekemään puoluetyötä, on joutavaa leuan louskutusta ja tarpeetonta palstan tuhlasta. IPU ei ole kadonnut mihinkään, vaan toivoo rehellisten kansalaisten tulevan tekemään kanssaan puoluetyötä laiskottelun sijasta. Jäsenistö käyttää valtaa IPU:ssa ja määrää sen linjan. Muutenkin täällä on jauhettu vuosikausia jostakin ryssän kätyreistä ja putinin kavereist täysin turhaan, sillä IPU on suomen virallisen puolueettoman ulkopoliittisen linjan takana, ja se linja tuomitsee jukisesti esimerkiksi venäjän krimin miehityksen. Yksikään muukaan puolue suomessa ei erikseen jauha venäjästä taikka putinista,sitä ei erikseen tarvita puolueilta, koska ne kaikki muutkin seisovat suomen ulkopolitiikan takana joka tuomitsee venäjän toimet kuten seisoo myös IPU. Rasittavaa ei ole lukea metritolkulla mielipiteitä, vaan aiheetonta valehtelua ja haukkumista koskien IPU:n puolueväkeä. Kun tulee mukaan puoluetyöhön kentälle ja vaikuttaa itse IPU:n linjaan, on sitten varaa puhua, ei höpöttämälä kuin vähämielinen joutavia vuosikausia sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IPU ei ole mikään tunari -eikä kommaripuolue vaan suoraselkäisten tavallisten työtätekevien ihmisten peruspuolue. Täällä tyhjänpäiväinen tavallisten työtätekevien ihmisten haukkuminen sensijaan että tulisi itse tekemään puoluetyötä, on joutavaa leuan louskutusta ja tarpeetonta palstan tuhlasta. IPU ei ole kadonnut mihinkään, vaan toivoo rehellisten kansalaisten tulevan tekemään kanssaan puoluetyötä laiskottelun sijasta. Jäsenistö käyttää valtaa IPU:ssa ja määrää sen linjan. Muutenkin täällä on jauhettu vuosikausia jostakin ryssän kätyreistä ja putinin kavereist täysin turhaan, sillä IPU on suomen virallisen puolueettoman ulkopoliittisen linjan takana, ja se linja tuomitsee jukisesti esimerkiksi venäjän krimin miehityksen. Yksikään muukaan puolue suomessa ei erikseen jauha venäjästä taikka putinista,sitä ei erikseen tarvita puolueilta, koska ne kaikki muutkin seisovat suomen ulkopolitiikan takana joka tuomitsee venäjän toimet kuten seisoo myös IPU. Rasittavaa ei ole lukea metritolkulla mielipiteitä, vaan aiheetonta valehtelua ja haukkumista koskien IPU:n puolueväkeä. Kun tulee mukaan puoluetyöhön kentälle ja vaikuttaa itse IPU:n linjaan, on sitten varaa puhua, ei höpöttämälä kuin vähämielinen joutavia vuosikausia sivusta.

        Ryhdikästä puhetta puolueen äänestäjältä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IPU ei ole mikään tunari -eikä kommaripuolue vaan suoraselkäisten tavallisten työtätekevien ihmisten peruspuolue. Täällä tyhjänpäiväinen tavallisten työtätekevien ihmisten haukkuminen sensijaan että tulisi itse tekemään puoluetyötä, on joutavaa leuan louskutusta ja tarpeetonta palstan tuhlasta. IPU ei ole kadonnut mihinkään, vaan toivoo rehellisten kansalaisten tulevan tekemään kanssaan puoluetyötä laiskottelun sijasta. Jäsenistö käyttää valtaa IPU:ssa ja määrää sen linjan. Muutenkin täällä on jauhettu vuosikausia jostakin ryssän kätyreistä ja putinin kavereist täysin turhaan, sillä IPU on suomen virallisen puolueettoman ulkopoliittisen linjan takana, ja se linja tuomitsee jukisesti esimerkiksi venäjän krimin miehityksen. Yksikään muukaan puolue suomessa ei erikseen jauha venäjästä taikka putinista,sitä ei erikseen tarvita puolueilta, koska ne kaikki muutkin seisovat suomen ulkopolitiikan takana joka tuomitsee venäjän toimet kuten seisoo myös IPU. Rasittavaa ei ole lukea metritolkulla mielipiteitä, vaan aiheetonta valehtelua ja haukkumista koskien IPU:n puolueväkeä. Kun tulee mukaan puoluetyöhön kentälle ja vaikuttaa itse IPU:n linjaan, on sitten varaa puhua, ei höpöttämälä kuin vähämielinen joutavia vuosikausia sivusta.

        IPUn johto siis pitää äänestäjiään vähämielisinä.Sitähän täällä ovat kaikki jankuttaneet.Aluksi luulin kyseessä olevan IPUn vastustajien mölinää mutta kyseessä olikin puolueen oma tapa toimia. Tämän tiedon juuri halusinkin saada.Onnea.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1746
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1367
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      5
      1272
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1240
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1233
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1136
    7. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      11
      1127
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      590
      1094
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      1014
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      934
    Aihe