Kävin keravalla pankin ovella, jolta virkailija käännytti minut Jägetzuikkeliin.
Keravalle otettiin "potilaita" vain ajanvarauksen kautta.
Ajoin Järvenpäähän ja eikun pankkiin.
Vain info-tiski toimi ja porukkaa paljon.
Pääsin tiskille 45 min odotettuani ja ihme kyllä; sain asiani hoidettua.
Nyt en kuitenkaan narise tilanteesta, vaan otan kantaa mii-tuu yms. ajankohtaisiin asioihin.
Pnakin nimilappu rintapielessä muuan nuori muodokas nainen kepsutteli aulassa useampaan kertaan itseään näyttämässä. Katsoi julkeasti silmiin ja hymyili valloittavasti.
Tiukka valkoinen nailonpaita päällään, josta isot rinnat tulivat esiin, kuin tarjottimella.
Jalassa tiukat mustat nahkahousut, jotka eivät jättäneet arvailujen varaan leveän, kauniin kylläkin, lantion muotoja.
Tiskillä oli kaksi tummaa tyttöä, joiden sulot suorastaan pursuivat näytille.
Kaunista kylläkin.
Toisaalla sivummalla oli nuori, sorja musliminainen, jolla kasvot paljastava huntu ja musta löyhä vaate, mikä nyt onkaan. Hän se vasta kaunis oli.
Mitäkö yritän selittää ?
Miehenä en voinut näitä asioita olla rekisteröimättä.
Ilman kiihkoa, himoa, tytöttelyä, tai muuta ikävää.
Mietin vaan mitä nämä naiset oikeasti haluavat pukeutumisellaan viestittää.
Pankin virkailijaa olisin voinut setämäisesti läpsäyttää tiukalle, nahkalla peitetylle takamukselle. Tummaan tyttöön olisin voinut upottaa lusikkani, mutta musliminaisesta voin sanoa, että kaunis oli, mutta oikealla tavalla kaunis.
Tämä ei ollut uskonnolline kannanotto, eikä paljon muutakaan kuin huoleton vuodatus, mutta miettikääpä arvon rouvat ja neidit, mitä pukeutumisellanne viestitätte, miksi ja kenelle ???
OP;n palvelu.
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279