Pahoinpiteli ravintolan pokena päihtyneitä asiakkaita huvikseen sadistisesti. Kohtasi oikean ottelijan Melvin Manhoefin kehässä - > Immu nukahti ekasta iskusta. Manhoef vielä retuutti Immun pois omasta kulmauksestaan ennen ottelua. Aika noloa ex cannonball torpedolle.
Ex gangsteri Immu Ilmen
28
5920
Vastaukset
- Anonyymi
Surkea esitys Ilmeniltä. Taisi olla lusikallinen housuissa jo ennen kuin kongi kumahti.
https://www.youtube.com/watch?v=EOfcp19dJJg - Anonyymi
Tunnen immun(tarkoituksella pienellä)sekä NK. Vihannesukon pers kohtaisesti,vihannesukon on mies joka takaa toimeentulon yli sadalle työntekijälle en sekä heidän onperheilleen.Olen kuullut hänen omasta suustaan,että hän on vastuussa heidän hyvinvoinnistaan.Paineet on tietysti kovat hänen asemassaan,jokainen voi vain kuvitella,mitä ne on jos olisi samassa tilanteessa.Immu sen sijaan paskanlänkyttäjä joka kertoo jokaiselle joka jaksaa kuunnella,miten kova jätkä on joskus ollut ja miten on ollut suunnittelemassa jokaista isoa keikkaa mihin pierupallot on ollut osallisina.En jaksanut lukea kuin viiskyt sivua ton pellen Ganstakuiskaaja kirjaa .Aikamoinen rotta mieheksi,ihme jos ei saa jossain vaiheessa kuulaa palautetteena. On on
- Anonyymi
Rikos siiskannattaa, mutta oikeinkirjoituksesta ei ole niin väliä.
- Anonyymi
Immu hesalainen pullapaskakasa! Häpeä,muuta Venäjälle!
- Anonyymi
Just hesalainen Somerolta, ei oo födannu Stadissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just hesalainen Somerolta, ei oo födannu Stadissa.
uskaltaakohan tänne edes kirjoittaa kun täällä on niin valtavan kovia poikia
- Anonyymi
miten sillä nuo korvat on mössöä, ihme kun kuulee mitään?
jossain tappeluissa ollut että korvista revitty? ne ihan muusina?- Anonyymi
ei tuohon aikaan nuorena mutta mtv3 haastatteluissa esim huomaa nykyään?
- Anonyymi
Korvat menee tuhon kutoon painimisen ja lyöntien takia niitä kutsutaan myös nimellä kukkakaalikorvat. Jos katsot suomen huippu painoita niin heillä kukkakaalikorvat.
- Anonyymi
Korvan kuuloluut sijaitsevat kallon sisällä. Peruskoulun biologiaa.
- Anonyymi
Tämmöiset Immut pitäisi unohtaa kokonaan tai istua oikea elinkautinen. Iso pikkupoika, säälittävä.
- Anonyymi
ja ilmeisesti vielä homoihin kiinnostusta jos totta mitä nyt puhutaan
- Anonyymi
Huh, oletpa aika poika, kun uskallat täällä nimettömänä pullistella!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja ilmeisesti vielä homoihin kiinnostusta jos totta mitä nyt puhutaan
ettet vain heijastelisi omia mieltymyksiäsi
- Anonyymi
Saapastelee Marko Lönnqvistin kirjan Elämäni gangsterina jalanjäljissä. Itse ei olisi keksinyt tuollaista markkinaa.
Kun Cannonball Mc ei aikanaan kostanut Markolle, niin Immu ottaa samasta aiheesta kaiken irti.
Toki ei Cannonballsista ole ollut kuin nimi jäljellä edesmenneen presidentti Jari Uotilan jälkeen. - Anonyymi
No, jossain vaiheessa tämä rikollisten elämäNkertojen myynti loppuu, kuten kaikki buumit.
Myöhemmin varmaan ihmetellään mikä meihin meni, kun rikollisten paskajutuista tehtiin lukemattomia kirjoja.- Anonyymi
Hänellä on oma podcast yms. projekteja millä tienaa noiden kirjojen lisäksi tekee sitä podia entisen poliisin kenneth ”kentsu” erikssonin kanssa on aika suosittu tämä heidän podi.
- Anonyymi
"Myöhemmin varmaan ihmetellään mikä meihin meni..."
Keneen "teihin"? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä on oma podcast yms. projekteja millä tienaa noiden kirjojen lisäksi tekee sitä podia entisen poliisin kenneth ”kentsu” erikssonin kanssa on aika suosittu tämä heidän podi.
Katson aika mielelläni, kiitos.
- Anonyymi
Entä sitten? On myöntänyt itse rehellisesti asian, eikä muutenkaan pullistele turhaan. Entä itse? Täällä on helppoa olla "sankari."
- Anonyymi
Hän käy myös kouluissa pitässä puheita jos joku sitä ei vielä tiennyt taitaa olla iso kauhistus monelle tämä tieto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän käy myös kouluissa pitässä puheita jos joku sitä ei vielä tiennyt taitaa olla iso kauhistus monelle tämä tieto.
Kelle on "kauhistus"? Kouluihin ei ihan noin vain kuka tahansa voi mennä "pitää puheita."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kelle on "kauhistus"? Kouluihin ei ihan noin vain kuka tahansa voi mennä "pitää puheita."
Aika monelle se on kauhistus kaikkille jotka ei hänestä pidä ja heitä riittää heidän mukaan ei saisi pitää puheita kouluissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minunkin pitäisi alkaa kymmeneksi vuodeksi rikolliseksi ja lusia linnassa niin pääsisin puhumaan kouluihin nuorille.
Nuoret pojat ottavat ja ihannoivat tätä linnaku dia/rikollista.
Immulla on rikollisen leima otsassa olipa kuinka kiltti tahansa.
Tällaista ei pitäisi kouluihin päästää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minunkin pitäisi alkaa kymmeneksi vuodeksi rikolliseksi ja lusia linnassa niin pääsisin puhumaan kouluihin nuorille.
Nuoret pojat ottavat ja ihannoivat tätä linnaku dia/rikollista.
Immulla on rikollisen leima otsassa olipa kuinka kiltti tahansa.
Tällaista ei pitäisi kouluihin päästää.Käy puhumassa asiaa nuorille kouluissa. Sen että rikolliseksi ei kannata alkaa , varsinkaan mihinkään liivijengi hommiin.
Luin Immun kirjan lusimisesta Sörkassa. Huumori iski täysillä minulle.
Huomautan vielä, että en itse ole lusinut päivääkään ja rikollinen elämä täysin vierasta minulle.
- Anonyymi
Tuollaset nyrkillä tapettavat ja häviäjät sitten purkavat siviilissä ja kaupungilla agressionsa täysin viattomiin.
Hoitoon kuuluisiva tja linnaan tuokin rikollinen naismainen huumekalju.- Anonyymi
Hän käy pitämässä nykyään kouluissa puheita nuorille.
- Anonyymi
On se kumminkin perseestä että Immu mainitaan KIRJAILIJANA🤣
Tuskin osaa oma nimeään kirjoittaa. Kyllä sen kirjan on kirjoittanut ihan joku muu kuin Immu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841