Venäjä taas

Anonyymi

12

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Venäjä kiistää ampumisen. Tämä todistaa venäjän syylliseksi.

      • Anonyymi

        Tiltut ovat taas äänessä: Venäjä, Venäjä, Venäjä...


    • Anonyymi

      Mitä muuta odotit?

    • Anonyymi

      Putkonen antaa varmaan pian tilannekatsauksen Ukrainasta.

    • Anonyymi

      Venäjä ei taaskaan eikä aiemminkaan vaan ukrainalaisvalmisteinen an26 sakkasi laskussa

    • Anonyymi

      Jos olisi ammuttu alas niin itsenäisyystaistelijat olisivat sen tossauttaneet tantereeseen, mutta Ukrainahan se vaan taas sössi...

      • Anonyymi

        Varmasti, antoihan Putinkin lausunnon jonka mukaan se ampui itse itsensä alas ja heti lausunnon jälkeen Putin ryösti kaikkien koneessa olleiden omaisuuden ja takavarikoi niiden asunnot.
        Normikäytäntö venäjällä.


      • Anonyymi

        Varmasti, antoihan Putinkin lausunnon jonka mukaan se ampui itse itsensä alas ja heti lausunnon jälkeen Putin ryösti kaikkien koneessa olleiden omaisuuden ja takavarikoi niiden asunnot.
        Normikäytäntö venäjällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti, antoihan Putinkin lausunnon jonka mukaan se ampui itse itsensä alas ja heti lausunnon jälkeen Putin ryösti kaikkien koneessa olleiden omaisuuden ja takavarikoi niiden asunnot.
        Normikäytäntö venäjällä.

        "Normikäytäntö venäjällä"? Tarkoitit taas Ukrainassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Normikäytäntö venäjällä"? Tarkoitit taas Ukrainassa.

        Venäjää tarkoitin.


    • Anonyymi

      Ukrainalais luuserit ilmoittivat vakavasta moottorivauriosta hiukan enne kuin ... KABOOOOOOOM!

      Toivottavasti USA:n ydinaseita ei kyydissä?

    • Anonyymi

      Tämä kirjoitus on poistettu jo kolmasti. Onko foorumin sheriffi Pietarin trolli?

      Kumpi on kauheampaa?

      Putin tietää Navalnyin myrkyttäjän ja valehtelee tapahtuneesta – vaiko se, ettei hän tiedä myrkyttäjää eikä yritä sitä edes selvittää.

      VENÄJÄN ulkoministeriön virallinen edustaja Maria Zaharova

      - Mitään todisteita mistään Venäjän osuudesta – tai kuten he sanovat ”venäläisestä jäljestä” – ei ole eikä voi olla tapahtuneessa, Zaharova sanoi. 🤣😂🤣😂🤣

      Venäjä ei voi tutkia, kuinka Venäjän kansalainen saattoi tulla myrkytetyksi venäläisellä hermomyrkyllä, jota on vain Venäjän hallussa, kun hän oli Venäjällä lähdössä Venäjän sisäiselle lennolle Venäjän tiedustelupalvelun tarkkailun alaisena, ja syy on Berliinin. 🤣😂🤣😂🤣😂

      1. - Mitään tutkintaa ei tarvita siitä yksinkertaisesta syystä, että Venäjän ylin johto tietää tasan tarkkaan tapahtuneen yksityiskohdat jo alkujaankin. 🤔

      2. - Eikö rikostutkinta pitäisi käynnistää silloinkin, jos olisi aihetta epäillä, että ulkomaalaiset tiedustelupalvelut olisivat saaneet haltuunsa Novitshokia ja myrkyttänet sillä Venäjän kansalaisen Venäjällä? 🤔

      3. - Eikö rikostutkinnalle olisi perusteita siinäkin tapauksessa, jos olisi aihetta epäillä Navalnyin itse valmistuttaneen Novitshokia ja myrkyttäneen sillä itse itsensä simuloidakseen koomaa ja provosoidakseen siten uudet Venäjän vastaiset länsipakotteet? 🤔

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe