Venäjä ampui Ukrainalaisen sotilaskoneen alas, ukrainan ilmatilassa. Ainakin 20 ihmistä on kuollut.
https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/ulkomaat/ukrainassa-ainakin-20-ihmista-on-kuollut-sotilaskoneen-pudottua-maahan-harkovan-alueella-1.8220759
Venäjä taas
12
60
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjä kiistää ampumisen. Tämä todistaa venäjän syylliseksi.
- Anonyymi
Tiltut ovat taas äänessä: Venäjä, Venäjä, Venäjä...
- Anonyymi
Mitä muuta odotit?
- Anonyymi
Putkonen antaa varmaan pian tilannekatsauksen Ukrainasta.
- Anonyymi
Venäjä ei taaskaan eikä aiemminkaan vaan ukrainalaisvalmisteinen an26 sakkasi laskussa
- Anonyymi
Jos olisi ammuttu alas niin itsenäisyystaistelijat olisivat sen tossauttaneet tantereeseen, mutta Ukrainahan se vaan taas sössi...
- Anonyymi
Varmasti, antoihan Putinkin lausunnon jonka mukaan se ampui itse itsensä alas ja heti lausunnon jälkeen Putin ryösti kaikkien koneessa olleiden omaisuuden ja takavarikoi niiden asunnot.
Normikäytäntö venäjällä. - Anonyymi
Varmasti, antoihan Putinkin lausunnon jonka mukaan se ampui itse itsensä alas ja heti lausunnon jälkeen Putin ryösti kaikkien koneessa olleiden omaisuuden ja takavarikoi niiden asunnot.
Normikäytäntö venäjällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti, antoihan Putinkin lausunnon jonka mukaan se ampui itse itsensä alas ja heti lausunnon jälkeen Putin ryösti kaikkien koneessa olleiden omaisuuden ja takavarikoi niiden asunnot.
Normikäytäntö venäjällä."Normikäytäntö venäjällä"? Tarkoitit taas Ukrainassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Normikäytäntö venäjällä"? Tarkoitit taas Ukrainassa.
Venäjää tarkoitin.
- Anonyymi
Ukrainalais luuserit ilmoittivat vakavasta moottorivauriosta hiukan enne kuin ... KABOOOOOOOM!
Toivottavasti USA:n ydinaseita ei kyydissä? - Anonyymi
Tämä kirjoitus on poistettu jo kolmasti. Onko foorumin sheriffi Pietarin trolli?
Kumpi on kauheampaa?
Putin tietää Navalnyin myrkyttäjän ja valehtelee tapahtuneesta – vaiko se, ettei hän tiedä myrkyttäjää eikä yritä sitä edes selvittää.
VENÄJÄN ulkoministeriön virallinen edustaja Maria Zaharova
- Mitään todisteita mistään Venäjän osuudesta – tai kuten he sanovat ”venäläisestä jäljestä” – ei ole eikä voi olla tapahtuneessa, Zaharova sanoi. 🤣😂🤣😂🤣
Venäjä ei voi tutkia, kuinka Venäjän kansalainen saattoi tulla myrkytetyksi venäläisellä hermomyrkyllä, jota on vain Venäjän hallussa, kun hän oli Venäjällä lähdössä Venäjän sisäiselle lennolle Venäjän tiedustelupalvelun tarkkailun alaisena, ja syy on Berliinin. 🤣😂🤣😂🤣😂
1. - Mitään tutkintaa ei tarvita siitä yksinkertaisesta syystä, että Venäjän ylin johto tietää tasan tarkkaan tapahtuneen yksityiskohdat jo alkujaankin. 🤔
2. - Eikö rikostutkinta pitäisi käynnistää silloinkin, jos olisi aihetta epäillä, että ulkomaalaiset tiedustelupalvelut olisivat saaneet haltuunsa Novitshokia ja myrkyttänet sillä Venäjän kansalaisen Venäjällä? 🤔
3. - Eikö rikostutkinnalle olisi perusteita siinäkin tapauksessa, jos olisi aihetta epäillä Navalnyin itse valmistuttaneen Novitshokia ja myrkyttäneen sillä itse itsensä simuloidakseen koomaa ja provosoidakseen siten uudet Venäjän vastaiset länsipakotteet? 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75650
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368