Venäjä taas

Anonyymi

12

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Venäjä kiistää ampumisen. Tämä todistaa venäjän syylliseksi.

• Anonyymi

Tiltut ovat taas äänessä: Venäjä, Venäjä, Venäjä...

• Anonyymi

Mitä muuta odotit?

• Anonyymi

Putkonen antaa varmaan pian tilannekatsauksen Ukrainasta.

• Anonyymi

Venäjä ei taaskaan eikä aiemminkaan vaan ukrainalaisvalmisteinen an26 sakkasi laskussa

• Anonyymi

Jos olisi ammuttu alas niin itsenäisyystaistelijat olisivat sen tossauttaneet tantereeseen, mutta Ukrainahan se vaan taas sössi...

• Anonyymi

Varmasti, antoihan Putinkin lausunnon jonka mukaan se ampui itse itsensä alas ja heti lausunnon jälkeen Putin ryösti kaikkien koneessa olleiden omaisuuden ja takavarikoi niiden asunnot.
        Normikäytäntö venäjällä.

• Anonyymi

Varmasti, antoihan Putinkin lausunnon jonka mukaan se ampui itse itsensä alas ja heti lausunnon jälkeen Putin ryösti kaikkien koneessa olleiden omaisuuden ja takavarikoi niiden asunnot.
        Normikäytäntö venäjällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Normikäytäntö venäjällä.

"Normikäytäntö venäjällä"? Tarkoitit taas Ukrainassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Normikäytäntö venäjällä"? Tarkoitit taas Ukrainassa.

Venäjää tarkoitin.

• Anonyymi

Ukrainalais luuserit ilmoittivat vakavasta moottorivauriosta hiukan enne kuin ... KABOOOOOOOM!

Toivottavasti USA:n ydinaseita ei kyydissä?

• Anonyymi

Tämä kirjoitus on poistettu jo kolmasti. Onko foorumin sheriffi Pietarin trolli?

Kumpi on kauheampaa?

Putin tietää Navalnyin myrkyttäjän ja valehtelee tapahtuneesta – vaiko se, ettei hän tiedä myrkyttäjää eikä yritä sitä edes selvittää.

VENÄJÄN ulkoministeriön virallinen edustaja Maria Zaharova

- Mitään todisteita mistään Venäjän osuudesta – tai kuten he sanovat ”venäläisestä jäljestä” – ei ole eikä voi olla tapahtuneessa, Zaharova sanoi. 🤣😂🤣😂🤣

Venäjä ei voi tutkia, kuinka Venäjän kansalainen saattoi tulla myrkytetyksi venäläisellä hermomyrkyllä, jota on vain Venäjän hallussa, kun hän oli Venäjällä lähdössä Venäjän sisäiselle lennolle Venäjän tiedustelupalvelun tarkkailun alaisena, ja syy on Berliinin. 🤣😂🤣😂🤣😂

1. - Mitään tutkintaa ei tarvita siitä yksinkertaisesta syystä, että Venäjän ylin johto tietää tasan tarkkaan tapahtuneen yksityiskohdat jo alkujaankin. 🤔

2. - Eikö rikostutkinta pitäisi käynnistää silloinkin, jos olisi aihetta epäillä, että ulkomaalaiset tiedustelupalvelut olisivat saaneet haltuunsa Novitshokia ja myrkyttänet sillä Venäjän kansalaisen Venäjällä? 🤔

3. - Eikö rikostutkinnalle olisi perusteita siinäkin tapauksessa, jos olisi aihetta epäillä Navalnyin itse valmistuttaneen Novitshokia ja myrkyttäneen sillä itse itsensä simuloidakseen koomaa ja provosoidakseen siten uudet Venäjän vastaiset länsipakotteet? 🤔

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      3850
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      43
      3442
    3. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      56
      3177
    4. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      34
      3038
    5. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      16
      3028
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2820
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      44
      2470
    8. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      39
      2381
    9. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2235
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      1999
    Aihe