Venäjä ampui Ukrainalaisen sotilaskoneen alas, ukrainan ilmatilassa. Ainakin 20 ihmistä on kuollut.
https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/ulkomaat/ukrainassa-ainakin-20-ihmista-on-kuollut-sotilaskoneen-pudottua-maahan-harkovan-alueella-1.8220759
Venäjä taas
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjä kiistää ampumisen. Tämä todistaa venäjän syylliseksi.
- Anonyymi
Tiltut ovat taas äänessä: Venäjä, Venäjä, Venäjä...
- Anonyymi
Mitä muuta odotit?
- Anonyymi
Putkonen antaa varmaan pian tilannekatsauksen Ukrainasta.
- Anonyymi
Venäjä ei taaskaan eikä aiemminkaan vaan ukrainalaisvalmisteinen an26 sakkasi laskussa
- Anonyymi
Jos olisi ammuttu alas niin itsenäisyystaistelijat olisivat sen tossauttaneet tantereeseen, mutta Ukrainahan se vaan taas sössi...
- Anonyymi
Varmasti, antoihan Putinkin lausunnon jonka mukaan se ampui itse itsensä alas ja heti lausunnon jälkeen Putin ryösti kaikkien koneessa olleiden omaisuuden ja takavarikoi niiden asunnot.
Normikäytäntö venäjällä. - Anonyymi
Varmasti, antoihan Putinkin lausunnon jonka mukaan se ampui itse itsensä alas ja heti lausunnon jälkeen Putin ryösti kaikkien koneessa olleiden omaisuuden ja takavarikoi niiden asunnot.
Normikäytäntö venäjällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Normikäytäntö venäjällä."Normikäytäntö venäjällä"? Tarkoitit taas Ukrainassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Normikäytäntö venäjällä"? Tarkoitit taas Ukrainassa.
Venäjää tarkoitin.
- Anonyymi
Ukrainalais luuserit ilmoittivat vakavasta moottorivauriosta hiukan enne kuin ... KABOOOOOOOM!
Toivottavasti USA:n ydinaseita ei kyydissä? - Anonyymi
Tämä kirjoitus on poistettu jo kolmasti. Onko foorumin sheriffi Pietarin trolli?
Kumpi on kauheampaa?
Putin tietää Navalnyin myrkyttäjän ja valehtelee tapahtuneesta – vaiko se, ettei hän tiedä myrkyttäjää eikä yritä sitä edes selvittää.
VENÄJÄN ulkoministeriön virallinen edustaja Maria Zaharova
- Mitään todisteita mistään Venäjän osuudesta – tai kuten he sanovat ”venäläisestä jäljestä” – ei ole eikä voi olla tapahtuneessa, Zaharova sanoi. 🤣😂🤣😂🤣
Venäjä ei voi tutkia, kuinka Venäjän kansalainen saattoi tulla myrkytetyksi venäläisellä hermomyrkyllä, jota on vain Venäjän hallussa, kun hän oli Venäjällä lähdössä Venäjän sisäiselle lennolle Venäjän tiedustelupalvelun tarkkailun alaisena, ja syy on Berliinin. 🤣😂🤣😂🤣😂
1. - Mitään tutkintaa ei tarvita siitä yksinkertaisesta syystä, että Venäjän ylin johto tietää tasan tarkkaan tapahtuneen yksityiskohdat jo alkujaankin. 🤔
2. - Eikö rikostutkinta pitäisi käynnistää silloinkin, jos olisi aihetta epäillä, että ulkomaalaiset tiedustelupalvelut olisivat saaneet haltuunsa Novitshokia ja myrkyttänet sillä Venäjän kansalaisen Venäjällä? 🤔
3. - Eikö rikostutkinnalle olisi perusteita siinäkin tapauksessa, jos olisi aihetta epäillä Navalnyin itse valmistuttaneen Novitshokia ja myrkyttäneen sillä itse itsensä simuloidakseen koomaa ja provosoidakseen siten uudet Venäjän vastaiset länsipakotteet? 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
"Miko Bergbom, miksi euron bensa maksaa kaksi euroa?"
Valtakunnan suurin kaupallinen porvarimediakin kyselee nyt miksi perussuomalaisset ovat rikkoneet tärkeimmän vaalilupauk635454Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit6083540SDP: "On hyvä että bensiinin hinta nousee"
Suurin oppositiopuolue SDP on mielissään siitä, että bensan hinta nousee suomalaisille. https://www.iltalehti.fi/polit842929Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no2872759"Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi."
Räsäsen tuomio on iso harppaus woke-valtioksi. – Tässä maassa on nyt selvästi kiellettyjä sanoja ja ajatusrikoksia. –961820Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a6601750Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii4851424Partamies hoi!
En aio häiritä jos on mukavampi olla hiljaa tai jos siellä kaukana sinun paikkakunnalla on jo joku hoito. Miten olisi re241381Mistä ihmeestä sitä viirasi?
Oliko tuo Timo Kalima hyvä silmälääkäri? Mikähän hänen silmiinsä osui kun piti mennä tuollaista tekemään. Kaikki näytti141341Meneekö Nanna Karalahden jumppafirma konkurssiin?
Loppuiko rahat Jeren pidätyksen myötä? Karita Tykkä hakee saataviaan lähes 60 000 e Että semmosta . . .183938