Marin saa sanoa melkein mitä vain.

Anonyymi

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seuraavaksi missi hymyilemään ja puhumaan robottina pehmeitä ja itsestäänselvyyksiä niin kannatus on taattu.

      • Anonyymi

        Marin peilaa kansan tuntoja, siksi 80%:n suosio


    • Anonyymi

      Luin tuota Anne Brunilan haastattelua, jossa hän kertoi, että epäili omia kykyjään hyppiessään toimesta toiseen. Sitten joku sanoi hänelle. että tämä kärsii huijarisyndroomasta, eli ei usko omiin kykyihinsä. Ennen vanhaan sitä olisi sanottu kokemuksen puutteen tuomaksi järjen ääneksi. tämä Sanna marin kertoi jossain naistenlehtihaastattelussa kärsineensä huijarisyndroomasta, mutta pääseessä siitä eroon. No nyt me kansa kärsimme huijarista, jonka mielestä se on vain syndrooma.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Marin tietää kansan syvien rivien tunnot ja puhuu täyttä asiaa.

    • Anonyymi

      16-vuoden jälkeen meillä on pääministeri, joka ei juokse elinkeinoelämän ja suurpääoman pillin mukaan, ja sehän pöyristyttää sikariporrasta.

      • Anonyymi

        Ja jälki nähdään siinä kun tehtaat yksi toisensa jälkeen joutuu lopettamaan toimintansa ja tuhannet työläiset joutuvat työttömiksi. Hyvä Marin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jälki nähdään siinä kun tehtaat yksi toisensa jälkeen joutuu lopettamaan toimintansa ja tuhannet työläiset joutuvat työttömiksi. Hyvä Marin!

        Et sitten huomannut että toisen maailmansodan jälkeen pahin maailmanlaajuinen kriisi päällä. Björn kertoi Kaipolan sulkemisesta jo joulukuussa samaan aikaan kun Marinista tuli pääministeri, päätös oli tehty jo aiemmin. Marinin syytäkö vai porvarien tekosyy?


    • Luotatko sinä siihen, että yritykset huolehtivat ihmisistä?

    • Anonyymi

      Saa sanoa mitä vaan koska kannattajat ovat sojkaistuneita tai eivät halua myöntää erehtyneensä.

      • Anonyymi

        Erehtyneensä? Marinhan tekee juuri sitä työläisluokkaista hyvinvointivaltiopolitiikkaa jota demarien kuuluu tehdäkin. Kannatus vain kasvaa kun puheet ja teot on yhtä.


    • Anonyymi

      Ei koske kaikkia yrityksiä, mutta pääsääntöisesti työntekijät ovat vain pelinappuloita. Jos ei tule jatkuvasti riittävää voittoa, niin työntekijät saa lähteä. Ennen vanhaan oli yrityksiä, jotka pitivät työntekijöistä kiinni huonoinakin aikoina, ja siten sai yrityksen menestymään, kun hyvät ajat koitti. Nykyisin pitää omistajille tuottaa voittoa jatkuvasti, eikä ole vara pienentää sitä lama-aikaan. Siksi Marin on puheissaan oikeassa, vaikka en demareita kannatakaan.

      • Anonyymi

        Maailmassa on liikaa ihmisiä,aina saa uuden tilalle


    • Anonyymi

      Päinvastoin. Kriisiaikana se vasta onkin vaikeaa saada suosiota, koska kaikkia v***ttaa. Marin on kuitenkin onnistunut säilyttämään huikean suosionsa vaikeuksien keskellä. Jotain hän tekee oikein.

      • Anonyymi

        Toisin kuin Sipilän, Orpon ja Soinin porvarihallitus, joka mokasi kaiken.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyyhän se jo tuo Marinin kokemattomuus ja poukkoilu jo.
        2 Prosenttiyksikköä laskua jo.
        https://www.is.fi/politiikka/art-2000006622261.html

        Ja alaspäin mennään kaikkien noiden todella tyhmien ja typerien yrittäjyyteen liittyvien lausuntojen jälkeen.
        Suomen talous pitäisi olla etusijalla ja tämä ei ole pääministerillä lainkaan hyppysissä...osaamaton, kykenemätön ja vielä lapsellinenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja alaspäin mennään kaikkien noiden todella tyhmien ja typerien yrittäjyyteen liittyvien lausuntojen jälkeen.
        Suomen talous pitäisi olla etusijalla ja tämä ei ole pääministerillä lainkaan hyppysissä...osaamaton, kykenemätön ja vielä lapsellinenkin.

        Vai pitäisi vasemmistolaisen pääministerin laulaa nöyrästi kapitalistin lauluja, no persuiltahan se kyllä luonnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja alaspäin mennään kaikkien noiden todella tyhmien ja typerien yrittäjyyteen liittyvien lausuntojen jälkeen.
        Suomen talous pitäisi olla etusijalla ja tämä ei ole pääministerillä lainkaan hyppysissä...osaamaton, kykenemätön ja vielä lapsellinenkin.

        https://www.uusisuomi.fi/article/2ad14dbb-7992-4e4f-83d8-bd31f20547dc

        Ettäkö niinkö.
        Luulen että nämä herneen nenäänsä vetävät yrittäjät ovat persuja, persujen bravuuri on uhriutuminen, ovat jo lapsena juosseet hiekkalaatikolta äidille kertomaan että naapurin tyttö kiusaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe