Vihervasemmiston saavutukset

Anonyymi

HEH HEH HEH

Ei voi kun nauraa makeasti näille viime aikojen vihervasemmiston muutosehdotuksille .

Sukupuolineutraalit henkilötunnukset (järjetön ja helvetin kallis uudistus)
Sukupuolineutraalit liikennemerkit (järjetön ja helvetin kallis uudistus)
Valkoposkihanhille omat buffet pellot ( ei järjen häivää : )) )
Huumeiden laillistaminen (ei järjen häivää : )) )

Näille touhuille nauretaan jo ulkomaita myöten.
MIKSIKÖHÄN ???

19

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun ahkerasti pössyttelee niin tuollaisia järjettömiä aivopieruja pääsee ilmoille.

      • Anonyymi

        SE 2015 35.000 HEH HEH HEH
        SE 2015-2019 51.000 HEH HEH HEH
        Agenda lähivuosina 1 800 000 HEH HEH HEH


      • Anonyymi

        HEH HEH HEH Sukupuolineutraalit henkilötunnukset (järjetön ja helvetin kallis uudistus) aloitettiin 2017 Sipilän, Orpon ja Soinin PersKeKo-porvarihallutuksen aloitteesta HEH HEH HEH

        Uutinen17.10.2017
        Tutut liikennemerkit muuttuvat sukupuolineutraaleiksi – katso kuvat!
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005412811.html
        Sukupuolineutraalit hahmot valtaavat liikennemerkit.

        Katsohan uutisen vuosikukua HEH HEH HEH


      • Anonyymi

        HEH HEH HEH Sukupuolineutraalit henkilötunnukset (järjetön ja helvetin kallis uudistus) aloitettiin 2017 Sipilän, Orpon ja Soinin PersKeKo-porvarihallutuksen aloitteesta HEH HEH HEH

        IS uutinen17.10.2017
        Tutut liikennemerkit muuttuvat sukupuolineutraaleiksi – katso kuvat!
        Sukupuolineutraalit hahmot valtaavat liikennemerkit.

        Katsohan uutisen vuosikukua HEH HEH HEH


    • Anonyymi

      Kyllä ilmastonmuutos pysähtyy, kun siirretään teollisuus Suomesta Kiinaan

    • Kahteen ensimmäiseen en kommentoi, kun ovat Sipilän hallituksen aloittamia muutoksia.

      Mitä tulee valkoposkihanhien ruokintapeltoihin, niin miten sinä ratkaisisit ongelman paremmin?

      Huumeiden laillistamista vastustan, ja toivon, että se kaatuu viimeistään eduskunnassa. Meillä on pyritty päinvastaiseen kehityskulkuun, eikä sitä ole syytä muuttaa.

      • Anonyymi

        Valkoposkihanhien ruokintapellot on täysin järjenvastainen suunnitelma.
        Miten hemmetissä hanhet opetetaan laskeutumaan oikealle pellolle?????
        Ehdottomasti parempi ratkaisu on vähentää kantaa reippaasti metsästämällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valkoposkihanhien ruokintapellot on täysin järjenvastainen suunnitelma.
        Miten hemmetissä hanhet opetetaan laskeutumaan oikealle pellolle?????
        Ehdottomasti parempi ratkaisu on vähentää kantaa reippaasti metsästämällä.

        Nämä eivät sulje toisiaan pois. Mutta siinä tarvitaan melkoisesti resursseja, jos niitä kymmeniä tuhansia hanhia on pidettävä kurissa vain metsästämällä samalla, kun varmistetaan, että niille on ruokaa vain pelloilla, joilla ne aiheuttavat tuhoja. Miksi ne pitäisi ehdoin tahdoin houkutella juuri sinne, minne niitä ei haluta?

        Hanhet syövät sitä, mitä niille on tarjolla. Jos ruokintapellot ovat niin järjenvastainen ajatus, miksi se toimii muualla?


    • Anonyymi

      Kyllähän nuo aivopierut kertovat kaiken nykyhallituksen toimintakyvystä.

      • Anonyymi

        Ei vaan kaksi ensimmäistä Sipilän porvarihallituksen toimintakyvystä, joka todettiin niin huonoksi että hallitus kaatui.


    • Anonyymi

      Velkaa otetaan rutkasti ja rahaa syydetään tällaisiin järjettömiin hankkeisiin.

      • Anonyymi

        Ja italian mafialle syydetään suomalaisten veronmaksajien rahaa miljarditolkulla. EI HYVÄ.


    • Anonyymi

      paljonko nuo liikennemerkit maksoivat. Aivan yhtä tyhjän kanssa tuollainen neutralisointi. Ketä ne loukkasi ne entiset? Loukkaantujat olisivat voineet itse maalata uudet vaikka sateenkaarenväreissä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vielä on paljon Vihreillä toteuttamattomia tavoitteita.
      Vaikka turpeen käyttö saadaan loppumaan niin metsien hakkuukielto on vielä saavuttamatta..

      Miksi muuten sisäministeri Ohisalo ei vieraillut Kaipolassa?
      Hän olisi voinut lohduttaa irtisanottuja iloviestillä kuinka Kaipolassa ilmasto puhdistuu ja raikastuu.

      Pääministeri Marin louhutti tiedolla, että kaipolalaisia ei jätetä yksin vaan heille tulee seuraa muista lakkautettavista tehtaista.
      PM Marin pystyi myös lohduttamaan tiedolla, että Kaipolankin sulkeminen auttaa Suomea toteuttamaan hallituksen päätöstä päästä hiilineutraaliksi 15 vuotta nopeammin kuin muu EU.

    • Anonyymi

      Ainakin nyt tämä kouluissa tapahtuva turpaan iskeminen on vihreiden asialistalla, ja he haluavat, että jos jollakin oppilaalla on turbaani päässään, niin se ei edellytä, että heti pitäisi pistää turpaan. Sitäpaitsi vasemmiston LI-täti suosii tasa-arvoa kaikille, mukaanlukien hänen haalimansa partapiltit, jotka ovat veronmaksajien ilona hamaan hautaansa asti.

    • Anonyymi

      Onhan noilla valkoposkihanhien buffetpelloilla toki työllistävä vaikutus. Yksi porukka häätää hanhia pois vääriltä pelloilta ja toinen porukka opastaa oikeille pelloille.
      Palkaksi saavat huumeita.
      Vihreä unelma.

      • Anonyymi

        Pitääkö valkoposkihanhille olla sukupuolineutraalit laskeutumismerkit ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö valkoposkihanhille olla sukupuolineutraalit laskeutumismerkit ??

        Totta kai pitää :))


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe