HEH HEH HEH
Ei voi kun nauraa makeasti näille viime aikojen vihervasemmiston muutosehdotuksille .
Sukupuolineutraalit henkilötunnukset (järjetön ja helvetin kallis uudistus)
Sukupuolineutraalit liikennemerkit (järjetön ja helvetin kallis uudistus)
Valkoposkihanhille omat buffet pellot ( ei järjen häivää : )) )
Huumeiden laillistaminen (ei järjen häivää : )) )
Näille touhuille nauretaan jo ulkomaita myöten.
MIKSIKÖHÄN ???
Vihervasemmiston saavutukset
19
52
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ahkerasti pössyttelee niin tuollaisia järjettömiä aivopieruja pääsee ilmoille.
- Anonyymi
SE 2015 35.000 HEH HEH HEH
SE 2015-2019 51.000 HEH HEH HEH
Agenda lähivuosina 1 800 000 HEH HEH HEH - Anonyymi
HEH HEH HEH Sukupuolineutraalit henkilötunnukset (järjetön ja helvetin kallis uudistus) aloitettiin 2017 Sipilän, Orpon ja Soinin PersKeKo-porvarihallutuksen aloitteesta HEH HEH HEH
Uutinen17.10.2017
Tutut liikennemerkit muuttuvat sukupuolineutraaleiksi – katso kuvat!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005412811.html
Sukupuolineutraalit hahmot valtaavat liikennemerkit.
Katsohan uutisen vuosikukua HEH HEH HEH - Anonyymi
HEH HEH HEH Sukupuolineutraalit henkilötunnukset (järjetön ja helvetin kallis uudistus) aloitettiin 2017 Sipilän, Orpon ja Soinin PersKeKo-porvarihallutuksen aloitteesta HEH HEH HEH
IS uutinen17.10.2017
Tutut liikennemerkit muuttuvat sukupuolineutraaleiksi – katso kuvat!
Sukupuolineutraalit hahmot valtaavat liikennemerkit.
Katsohan uutisen vuosikukua HEH HEH HEH
- Anonyymi
Kyllä ilmastonmuutos pysähtyy, kun siirretään teollisuus Suomesta Kiinaan
Kahteen ensimmäiseen en kommentoi, kun ovat Sipilän hallituksen aloittamia muutoksia.
Mitä tulee valkoposkihanhien ruokintapeltoihin, niin miten sinä ratkaisisit ongelman paremmin?
Huumeiden laillistamista vastustan, ja toivon, että se kaatuu viimeistään eduskunnassa. Meillä on pyritty päinvastaiseen kehityskulkuun, eikä sitä ole syytä muuttaa.- Anonyymi
Valkoposkihanhien ruokintapellot on täysin järjenvastainen suunnitelma.
Miten hemmetissä hanhet opetetaan laskeutumaan oikealle pellolle?????
Ehdottomasti parempi ratkaisu on vähentää kantaa reippaasti metsästämällä. Anonyymi kirjoitti:
Valkoposkihanhien ruokintapellot on täysin järjenvastainen suunnitelma.
Miten hemmetissä hanhet opetetaan laskeutumaan oikealle pellolle?????
Ehdottomasti parempi ratkaisu on vähentää kantaa reippaasti metsästämällä.Nämä eivät sulje toisiaan pois. Mutta siinä tarvitaan melkoisesti resursseja, jos niitä kymmeniä tuhansia hanhia on pidettävä kurissa vain metsästämällä samalla, kun varmistetaan, että niille on ruokaa vain pelloilla, joilla ne aiheuttavat tuhoja. Miksi ne pitäisi ehdoin tahdoin houkutella juuri sinne, minne niitä ei haluta?
Hanhet syövät sitä, mitä niille on tarjolla. Jos ruokintapellot ovat niin järjenvastainen ajatus, miksi se toimii muualla?
- Anonyymi
Kyllähän nuo aivopierut kertovat kaiken nykyhallituksen toimintakyvystä.
- Anonyymi
Ei vaan kaksi ensimmäistä Sipilän porvarihallituksen toimintakyvystä, joka todettiin niin huonoksi että hallitus kaatui.
- Anonyymi
Velkaa otetaan rutkasti ja rahaa syydetään tällaisiin järjettömiin hankkeisiin.
- Anonyymi
Ja italian mafialle syydetään suomalaisten veronmaksajien rahaa miljarditolkulla. EI HYVÄ.
- Anonyymi
paljonko nuo liikennemerkit maksoivat. Aivan yhtä tyhjän kanssa tuollainen neutralisointi. Ketä ne loukkasi ne entiset? Loukkaantujat olisivat voineet itse maalata uudet vaikka sateenkaarenväreissä.
- Anonyymi
https://www.hs.fi/perhe/art-2000006648545.html Oli sitten missä tahansa niin eikö olisi kaikista tärkeintä rakastaa.
- Anonyymi
Vielä on paljon Vihreillä toteuttamattomia tavoitteita.
Vaikka turpeen käyttö saadaan loppumaan niin metsien hakkuukielto on vielä saavuttamatta..
Miksi muuten sisäministeri Ohisalo ei vieraillut Kaipolassa?
Hän olisi voinut lohduttaa irtisanottuja iloviestillä kuinka Kaipolassa ilmasto puhdistuu ja raikastuu.
Pääministeri Marin louhutti tiedolla, että kaipolalaisia ei jätetä yksin vaan heille tulee seuraa muista lakkautettavista tehtaista.
PM Marin pystyi myös lohduttamaan tiedolla, että Kaipolankin sulkeminen auttaa Suomea toteuttamaan hallituksen päätöstä päästä hiilineutraaliksi 15 vuotta nopeammin kuin muu EU. - Anonyymi
Ainakin nyt tämä kouluissa tapahtuva turpaan iskeminen on vihreiden asialistalla, ja he haluavat, että jos jollakin oppilaalla on turbaani päässään, niin se ei edellytä, että heti pitäisi pistää turpaan. Sitäpaitsi vasemmiston LI-täti suosii tasa-arvoa kaikille, mukaanlukien hänen haalimansa partapiltit, jotka ovat veronmaksajien ilona hamaan hautaansa asti.
- Anonyymi
Onhan noilla valkoposkihanhien buffetpelloilla toki työllistävä vaikutus. Yksi porukka häätää hanhia pois vääriltä pelloilta ja toinen porukka opastaa oikeille pelloille.
Palkaksi saavat huumeita.
Vihreä unelma.- Anonyymi
Pitääkö valkoposkihanhille olla sukupuolineutraalit laskeutumismerkit ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö valkoposkihanhille olla sukupuolineutraalit laskeutumismerkit ??
Totta kai pitää :))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631812- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281297- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j66638