taksikuski pidätettiin

Anonyymi

yliajon yrityksestä, afrikassa on ehkä eri säännöt taksisuhareille

19

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämäkin on näitä Bernerin aikaansaannoksia. Enpä lähtisi mustan kyytiin Suomessa. Jenkkilässä kylläkin, siellä mustat ovat harvemmin savanni- tai viidakkoväkeä tai kehitysmaamuslimeita.

• Anonyymi

Kohta julkaistaan video "kuulustelukopin" tapahtumista.

• Anonyymi

Toivottavasti poliisit hoitaa nyt homman loppuun ja verisesti.

• Anonyymi

Afrikassa on nämä Bernerin uudet säännöt. Itse olen vähentänyt taksin käyttöä juuri näiden hottentottien vuoksi. Taksin käyttö ei ole turvallista enää.

• Anonyymi

Ihanaa, monikulttuurillista väreilyä

• Anonyymi

Me ei käytetä viidakkotakseja.

• Anonyymi

Taxia ei enää uskalla käyttää, jos ratissa on joku vahvasti päivettynyt tyyppi.
      Taxi uudistukseen pitää saada maininta, että on oltava myös aitoja Suomalaisia valkoihoisia kuskeja saatavana tilaajille.

• Anonyymi

Poliisi yritti ampua taksinkuljettajan joten poliisi on asetettava syytteeseen taponyrityksestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poliisi yritti ampua taksinkuljettajan joten poliisi on asetettava syytteeseen taponyrityksestä

Ei yrittänyt. Olisi pitänyt ampua niin Suomessa olisi yksi rikollinen vähemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohta yle uutisoi rasistisesta ja ylireagoivasta poliisista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitalli tuolle poliisille pitää antaa.

• Anonyymi

Minkä taksifirman autoja se Husu H ajaakaan?

• Vääräuskoisten käskyjä ei totella.

Mitä mieltä? =)

• Anonyymi

näin ja ainakin parisataatuhatta vapaudenmenetyksestä

• Anonyymi

Taksi Helsingin mainos

• Anonyymi

Olkaa käyttämättä noita Taksi Helsingin autoja.

• Anonyymi

Ilmeisesti yhtiön toimintatapa että kun poliisi yrittää pysäyttää niin lähdetään ajamaan pakoon? En ihan heti tuon firman auton ovea avaa koska haluan elää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti yhtiön toimintatapa että kun poliisi yrittää pysäyttää niin lähdetään ajamaan pakoon? En ihan heti tuon firman auton ovea avaa koska haluan elää.

Palkkaako se vaan mustaihoisia kuljettajia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palkkaako se vaan mustaihoisia kuljettajia?

En ainakaan muita ole nähnyt....ilmeisesti eivät vaadi palkkaa niin paljon mutta vetävät pimeästi muuten välistä..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5178
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      482
      2446
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1189
    4. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      16
      917
    5. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      5
      912
    6. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      832
    7. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      190
      759
    8. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      36
      744
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      3
      724
    10. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      49
      690
    Aihe