Huono/hyvä välittäjä

Anonyymi

Otettiin eräästä paikallisesta kiinteistövälitysyrityksestä toimeksianto asuntomme myyntiin. En voi suositella kyseistä henkilöä myymään kenenkään asuntoa. Valehtelee sen minkä kerkiää ja on täysin ammattitaidoton. Ajanhukkaa.

Saako kiinteistövälittäjät jotain provisiota tai jotain korvausta aina siitä että saavat uuden asiakkaan?
Kun nimi oli paperissa niin asunnon myynti ei enää kiinnostanut tätä naista.

Osaako kukaan suositella hyvää välittäjää?

21

2331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tampereelta? Ei löydy.

• Anonyymi

Öö siis tota. Yleensä välityssopimuksessa lukee, että välittäjä ei saa palkkiota, jos ei saa myytyä asuntoa. Yleensä se kannustaa välittäjää tekemään jotain saadakseen kämpän myydyksi.

• Anonyymi

Tämä välittäjä ei ollut halukas lainkaan myymään. Kun saatiin nimet papereihin niin hänestä ei kuulunut mitään. Erittäin ammattitaidotonta käyttäytymistä häneltä. Hänen oma kuvailunsa itsestään yrityksen sivuilla on silkkaa valehtelua. Pisteet Ylöjärven välittäjälle joka sai asuntosi myytyä viikossa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä välittäjä ei ollut halukas lainkaan myymään. Kun saatiin nimet papereihin niin hänestä ei kuulunut mitään. Erittäin ammattitaidotonta käyttäytymistä häneltä. Hänen oma kuvailunsa itsestään yrityksen sivuilla on silkkaa valehtelua. Pisteet Ylöjärven välittäjälle joka sai asuntosi myytyä viikossa :)

Eli hän ei siis tienannut mitään.

• Anonyymi

Homemökkejä piisaa.

• Anonyymi

Ei tämän tasoisen palstan kävijät ymmärrä mitään ko. asiasta.
      Maksettu mainos tuo aloitus joka menee täysin hukkaan, voi kuinka alhaista.......

• Anonyymi

Tee asunnon nimellä youtube kanava ja kuvaa asuntosi sinne ja ilmoita kaikilla alustoilla myynti. Sitten vain pankkiin tekemään kauppakirjoja.

• Anonyymi

Ei onnistu. Suomalainen on niin jotenkin outolintu, että se ei osta suoraan asunnon omistajalta. Välittäjä tekee mukamas kaupasta "turvallisemman". On nähty moneen kertaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei onnistu. Suomalainen on niin jotenkin outolintu, että se ei osta suoraan asunnon omistajalta. Välittäjä tekee mukamas kaupasta "turvallisemman". On nähty moneen kertaan.

Onko noin, oliko hinta kohdillaan? Jotkut ovat myyneet itse useammankin asunnon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja muka niin viisas ja osaava jopa koulutettu niin ei "osaa" ostaa tai myydä.
        Välittäjät saavat toisten maksamasta ansioista aivan ansiotta helpon leivän, liian helpon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko noin, oliko hinta kohdillaan? Jotkut ovat myyneet itse useammankin asunnon.

Ostajakandidaatit eivät halua tulla, jos asuntoa esittelee sen omistaja. Sitten kun myynti annetaan välitysfirmalle, niin johan alkaa katsojia tulla. Monta tällaista tapausta lähipiirissä.

• Anonyymi

EI.
      Osta ja myy ihan itse.
      Koska vastuu on sinulla, ei välistä vetäjällä.

• Anonyymi

Hyvä ja huono välittäjä, hmmm.....

Huono on aina se joka kertoo faktat ja varsinkin hinnasta jota ette oikeasti kestä, ei asuntoasi myydä tunnehinnalla niinkuin kuvittelet ja loukkaannut kun joku pamauttaa päin näköä oikean hinnan millä aluella on oikeasti toteutuneita kauppoja,

Niin, siinä todellinen syy , toinen on se että teitä häiritsee persoonassa joku asia mikä ei ole relevantti kauppaan liittyen.
      Pisten

• Anonyymi

Monilla kiinteistövälittäjillä on taipumus liioitella ja muutella vähän asioita, olen huomannut, vaikka eihän niin saisi tehdä.

• Anonyymi

Jokaisessa jotakin vikaa, jos hyvääkin. Pääasia, että osaisi myydä.

• Anonyymi

Mjoo, kokemusta on.
      Toivottavasti tuhkatulla on hyvä olla.

• Anonyymi

Kateus, kateus, faktoista tietämätön, tässä hyvä tai huono ja sen syy.

• Anonyymi

Kateellisten höpinöitä suurin osa.
      Kun sanotaan mitä tällä alueella ON TOTEUTUNUT KAUPPAHINTA, niin tätä ei uskota kun tämä on meille niin mieluinen ja sitä ja tätä, tästä pitäisi saada meidän haaveilema päiväunihinta, ja tässä se onkin se mistä alkaa haukkuminen ja faktojen unohtaminen.

• Anonyymi

3% 200.000e kämpästä pelkällä paskan puhumisella 🤣🤣🤣
      myy itse niin säästät sen 3% tai alenna hinta 3% niin menee paremmin kaupaksi.

• Anonyymi

Voi kun hienoja prosentteja, onneksi olkoon!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3603
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2449
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2274
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2047
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1489
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe