sikäläisten näkemiä unia. Ja jopa yksi saksalainenkin huolestuneena kirjoitti Youtubeen kommentin.
https://www.youtube.com/watch?v=9T4yZS67iEE
Ulrich Jaeger
Amerikan itärannikkoa kohtaavasta tsunamista on lukuisia
5
54
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kotoisin Saksasta ja Jumala antoi minulle tänä aamuna sydämessäni rukoilla Yhdysvaltojen puolesta. Suuri tulva iskee rannikolle, etenkin Yhdysvaltojen itärannikolle. Pyysin Herraa, että hänen pitäisi puhua kristityille, että he ovat valmiita myymään talonsa ja muuttamaan korkeammalle alueelle, koska he menettävät talonsa ja joka ei ajoissa lähde, menettää myös elämänsä. Kun avasin Youtubeni nyt, ensimmäinen video oli tämä varoitus, se on vahvistus rukoukselle, jonka kirjoitin tänä aamuna. Tunsin myös, että tämä vaikuttaa myös New Yorkiin. Koska asun Saksassa, tilanne ei vaikuta minuun. Mutta kun Herra antaa minun rukoilla puolestasi, vaikka meillä onkin tarpeeksi omia ongelmia, sinun tulee ottaa varoitus vakavasti. En tiedä milloin se tulee, mutta rukoile ja anna Jumalan ohjata sinua. Ole tottelevainen ja mene heti tai pian, muuten olet kuin Loot, menetät kaiken ja jotkut, jotka eivät mene ajoissa, tulee käymään kuin Lootin vaimo. Älä katso taaksepäin, Jumala haluaa näyttää sinulle paikan vuoristossa, jossa hän vuodattaa henkensä.
- Anonyymi
Britanniassa asuva sain keväällä Jumalan ilmoituksen:
https://www.youtube.com/watch?v=94I7sKVDkow
Kommentoijana Beloved Aam
Jumala puhui minulle marraskuusta noin huhti / toukokuussa 2020. Se oli erittäin vahva, tulee kuolemaa, jopa rakkaillesi. Sitten 22. syyskuuta 2020 Jumala puhui selkeästi; "Käsken kansaani rukoilemaan varustautumista ja suojelua siihen mitä tulee marraskuussa 2020." Pelkästään nähdessäni tämän videon 30. syyskuuta 2020. Jumala ei koskaan sanonut rukoilevan sitä pois, vain rukoilemaan jumalallista ohjausta ja suojaa siltä mitä marraskuussa on tuleva. Olen Yhdistyneessä kuningaskunnassa, joten se ei ole vain Amerikka. Kyllä, se tulee olemaan hullua. Joten varastoi nyt, koska ihmiset eivät ole turvassa mennesään ostoksilla.- Anonyymi
Mennessään ostoksille? Supertulvan pitäisi huuhtoa maailman suurkaupungit jäljettömiin muutamassa viikossa, joten shoppailu-elämäntyylin jatkaminen pitäisi olla viimeinen huolenaihe ja kaverin tulisi jo istua vuoristomökissään säilyketölkkiläjän päällä.
- Anonyymi
Tästä näkee asteroidien lentoradat. Voi suurentaa ja käännellä: https://spacein3d.com/most-dangerous/today-close-approach
- Anonyymi
On 19.päivä marraskuuta, vielä ei ole tapahtunut mitään?
Tuntuu että nyt koronan aikana on alkanut hirveästi tulemaan kaikenlaista profetiaa, koetella pitää kaikki..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078