Amerikan itärannikkoa kohtaavasta tsunamista on lukuisia

Anonyymi

5

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kotoisin Saksasta ja Jumala antoi minulle tänä aamuna sydämessäni rukoilla Yhdysvaltojen puolesta. Suuri tulva iskee rannikolle, etenkin Yhdysvaltojen itärannikolle. Pyysin Herraa, että hänen pitäisi puhua kristityille, että he ovat valmiita myymään talonsa ja muuttamaan korkeammalle alueelle, koska he menettävät talonsa ja joka ei ajoissa lähde, menettää myös elämänsä. Kun avasin Youtubeni nyt, ensimmäinen video oli tämä varoitus, se on vahvistus rukoukselle, jonka kirjoitin tänä aamuna. Tunsin myös, että tämä vaikuttaa myös New Yorkiin. Koska asun Saksassa, tilanne ei vaikuta minuun. Mutta kun Herra antaa minun rukoilla puolestasi, vaikka meillä onkin tarpeeksi omia ongelmia, sinun tulee ottaa varoitus vakavasti. En tiedä milloin se tulee, mutta rukoile ja anna Jumalan ohjata sinua. Ole tottelevainen ja mene heti tai pian, muuten olet kuin Loot, menetät kaiken ja jotkut, jotka eivät mene ajoissa, tulee käymään kuin Lootin vaimo. Älä katso taaksepäin, Jumala haluaa näyttää sinulle paikan vuoristossa, jossa hän vuodattaa henkensä.

• Anonyymi

Britanniassa asuva sain keväällä Jumalan ilmoituksen:
      https://www.youtube.com/watch?v=94I7sKVDkow
      Kommentoijana Beloved Aam

Jumala puhui minulle marraskuusta noin huhti / toukokuussa 2020. Se oli erittäin vahva, tulee kuolemaa, jopa rakkaillesi. Sitten 22. syyskuuta 2020 Jumala puhui selkeästi; "Käsken kansaani rukoilemaan varustautumista ja suojelua siihen mitä tulee marraskuussa 2020." Pelkästään nähdessäni tämän videon 30. syyskuuta 2020. Jumala ei koskaan sanonut rukoilevan sitä pois, vain rukoilemaan jumalallista ohjausta ja suojaa siltä mitä marraskuussa on tuleva. Olen Yhdistyneessä kuningaskunnassa, joten se ei ole vain Amerikka. Kyllä, se tulee olemaan hullua. Joten varastoi nyt, koska ihmiset eivät ole turvassa mennesään ostoksilla.

• Anonyymi

Mennessään ostoksille? Supertulvan pitäisi huuhtoa maailman suurkaupungit jäljettömiin muutamassa viikossa, joten shoppailu-elämäntyylin jatkaminen pitäisi olla viimeinen huolenaihe ja kaverin tulisi jo istua vuoristomökissään säilyketölkkiläjän päällä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

On 19.päivä marraskuuta, vielä ei ole tapahtunut mitään?
      Tuntuu että nyt koronan aikana on alkanut hirveästi tulemaan kaikenlaista profetiaa, koetella pitää kaikki..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2055
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      327
      1260
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      90
      1127
    4. 121
      970
    5. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      918
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      67
      899
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      859
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      785
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      777
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      45
      723
    Aihe