Onnittelut Buriramiin.

Anonyymi

Buriram United FC tuo Thaimaan ylivoimaisesti paras jalkapallojoukkue voitti matsin.
Nyt tämä paras joukkue on sijalla 12 kahdella häviöllä, yhdellä tasapelillä ja kahdella voitolla.
Minkälainen mahtoi olla leijuva pääsylippu matsiin.

54

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vantaanportin hoploppi aukeaa tänään kolmelta. Ei muuta kuin invataksi alle ja sinne ilakoimaan. Thaimaan futisliigaa pelataan Thaimaassa ja se on yli 8000 kilometrin päässä sijainnistasi.

      • Anonyymi

        Pattayaa Ikävä 🐒 I Love Mama’s Boy 😨


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ilmiselvästi kun tuolta olohuoneen melamiinipöydältä loikkii olohuoneen poikki jonne mahtuu omakotitalo, niin ikkunasta voi katsella varvasallasta.

        Rayong heikoin viidellä häviöllään, hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmiselvästi kun tuolta olohuoneen melamiinipöydältä loikkii olohuoneen poikki jonne mahtuu omakotitalo, niin ikkunasta voi katsella varvasallasta.

        Rayong heikoin viidellä häviöllään, hyvää yötä.

        Puuhahuoneen työtaso. MDF:ää.

        T 2010

        PS: Terkkuja sinne hesaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puuhahuoneen työtaso. MDF:ää.

        T 2010

        PS: Terkkuja sinne hesaan

        Kuules lastulevytyyppi, noi sun juttus menee läpi vain rakkaille, sorrry.

        Terveisiä sinne kylän komeimpaan taloon.....heh...hee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuules lastulevytyyppi, noi sun juttus menee läpi vain rakkaille, sorrry.

        Terveisiä sinne kylän komeimpaan taloon.....heh...hee.

        Taas kerran on lerppasensei taputeltu tatamiin, kun kymppi todisti olleensa Buriram Unitedin matsissa lauantaina. Nyt menee sensein kiljut hampaat irvessä kurkkuun jo keskenkäyneenäkin rintamamiestalon viimaisessa tuvassa härmässä, kun ahdistaa Thaimaan asukkien elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas kerran on lerppasensei taputeltu tatamiin, kun kymppi todisti olleensa Buriram Unitedin matsissa lauantaina. Nyt menee sensein kiljut hampaat irvessä kurkkuun jo keskenkäyneenäkin rintamamiestalon viimaisessa tuvassa härmässä, kun ahdistaa Thaimaan asukkien elämä.

        Kiitos minä lopetan tässä vaiheessa keskustelun kun Neiti tapansa mukaan ryhtyi omaksi fanikseen.
        Ilmiselvästi kymppi on ollut matsissa, yhtä varmasti kuin joku kalervo jostain kuitteja lähettelee ja jopa skannailee.
        Sorry edelleen, ei mene läpi, Kymppi kun ei voi todistaa varvasallastaan pihalla, niin jatkakaa olkaa hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos minä lopetan tässä vaiheessa keskustelun kun Neiti tapansa mukaan ryhtyi omaksi fanikseen.
        Ilmiselvästi kymppi on ollut matsissa, yhtä varmasti kuin joku kalervo jostain kuitteja lähettelee ja jopa skannailee.
        Sorry edelleen, ei mene läpi, Kymppi kun ei voi todistaa varvasallastaan pihalla, niin jatkakaa olkaa hyvä.

        Okei.. Pyydät nähtäväksi pääsylippua BU:n matsiin, mutta sitten se ei kelpaakaan? Voin toki viedä sen uima-altaankin laidalle kuvattavaksi, mutta sitä ennen haluan nähdä kuksasi päivän lehden päällä kuvattuna, kiitos.

        Tässä kuvaasi odotellessa yli 120 vuotta vanha massiivipuinen thaimaalaiselta puusepältä ostettu höyläpenkki kuvassa pääsylipun kanssa, johon kirjoitin nimesi. https://aijaa.com/afAb59

        Kuvassa työn alla parin bokken- miekan kunnostus. Hionta ja öljyäminen. Meillä on valtavasti massiivipuuta tässä talossa. Lähes kaikki käsityötä.

        Jään odottelemaan kuvaasi.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei.. Pyydät nähtäväksi pääsylippua BU:n matsiin, mutta sitten se ei kelpaakaan? Voin toki viedä sen uima-altaankin laidalle kuvattavaksi, mutta sitä ennen haluan nähdä kuksasi päivän lehden päällä kuvattuna, kiitos.

        Tässä kuvaasi odotellessa yli 120 vuotta vanha massiivipuinen thaimaalaiselta puusepältä ostettu höyläpenkki kuvassa pääsylipun kanssa, johon kirjoitin nimesi. https://aijaa.com/afAb59

        Kuvassa työn alla parin bokken- miekan kunnostus. Hionta ja öljyäminen. Meillä on valtavasti massiivipuuta tässä talossa. Lähes kaikki käsityötä.

        Jään odottelemaan kuvaasi.

        T 2010

        Musta vahvasti tuntuu että et tule näkemään sensein kuksaa koskaan Chiang Main päivälehden päällä, hänen suurista puheistaan huolimatta. Et myöskään jahdin ruorin päällä etkä erikoisharleyn satulassa. Kerran olen itse käynyt Chang-areenalla katsomassa pelin joskus kolme vuotta sitten. Terkkuja Buriramin voimamiehelle Pattayalta!

        SS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta vahvasti tuntuu että et tule näkemään sensein kuksaa koskaan Chiang Main päivälehden päällä, hänen suurista puheistaan huolimatta. Et myöskään jahdin ruorin päällä etkä erikoisharleyn satulassa. Kerran olen itse käynyt Chang-areenalla katsomassa pelin joskus kolme vuotta sitten. Terkkuja Buriramin voimamiehelle Pattayalta!

        SS

        Kiitoksia samoin! Numerosensei otti ja katosi, yllätys yllätys ja kuvaansa ei näy. Otin valmiiksi jo kuitista altaan ääressä kuvan odottelemaan. Täällä alkoi taas satamaan.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmiselvästi kun tuolta olohuoneen melamiinipöydältä loikkii olohuoneen poikki jonne mahtuu omakotitalo, niin ikkunasta voi katsella varvasallasta.

        Rayong heikoin viidellä häviöllään, hyvää yötä.

        Kato poju on saannut "vaimolta" tonnin, mulla ei ole koskaan noin isoa rahaa taskussa, Andysta poiketen, tuskin pojullakaan.
        by NumBall, HHN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kato poju on saannut "vaimolta" tonnin, mulla ei ole koskaan noin isoa rahaa taskussa, Andysta poiketen, tuskin pojullakaan.
        by NumBall, HHN

        Odotettavissa olikin yksikkökaksikon tokan sivupersoonan ilmaantuminen toisen mystisesti kadotessa. Taisit ottaa pienet napanderit suruusi siitä kun suomipoika se siellä vaan asustelee Thaimaassa ja elää onnellisena perheineen käyden futistakin katsomassa.
        Olet numeroukkeli uskomattoman kateellinen kotitumputtaja Suomessa. Minä toivotan kaikkea hyvää nimimerkki 2010 koko perheelle ja onnellista elämää Buriramissa. Siellä on paljon suomalaisia naimakauppain kautta. Mukavaa seutua ja parasta Thaimaata. Oma naiseni on pohjoisempaa kotoisin, rajan tuntumasta.

        SS


      • Anonyymi kirjoitti:

        Odotettavissa olikin yksikkökaksikon tokan sivupersoonan ilmaantuminen toisen mystisesti kadotessa. Taisit ottaa pienet napanderit suruusi siitä kun suomipoika se siellä vaan asustelee Thaimaassa ja elää onnellisena perheineen käyden futistakin katsomassa.
        Olet numeroukkeli uskomattoman kateellinen kotitumputtaja Suomessa. Minä toivotan kaikkea hyvää nimimerkki 2010 koko perheelle ja onnellista elämää Buriramissa. Siellä on paljon suomalaisia naimakauppain kautta. Mukavaa seutua ja parasta Thaimaata. Oma naiseni on pohjoisempaa kotoisin, rajan tuntumasta.

        SS

        ei pidä paikkaansa resupetteri.. mä tumpudan yhtä hyvin talossa ja puu tarhassa darrassa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotettavissa olikin yksikkökaksikon tokan sivupersoonan ilmaantuminen toisen mystisesti kadotessa. Taisit ottaa pienet napanderit suruusi siitä kun suomipoika se siellä vaan asustelee Thaimaassa ja elää onnellisena perheineen käyden futistakin katsomassa.
        Olet numeroukkeli uskomattoman kateellinen kotitumputtaja Suomessa. Minä toivotan kaikkea hyvää nimimerkki 2010 koko perheelle ja onnellista elämää Buriramissa. Siellä on paljon suomalaisia naimakauppain kautta. Mukavaa seutua ja parasta Thaimaata. Oma naiseni on pohjoisempaa kotoisin, rajan tuntumasta.

        SS

        Oletpa sinä huolissasi siitä missä asun, kyllä minä resupetteri 100% varmuudella asun hua hinissä, joka sijaitsee Thaimaassa ei Kuopion niuvassa, olin eilisen päivän pois palstalta kun oli muuta tekemistä, ja olen hyvin harvoin palstalla ensiviikolla kun olen bangkokissa, pitää hakea leima thaimaan ulkoministeriön konsuliosastolta, suurlähetystön kirjoittamaan eläketodistukseen, että eläke on oikein, tarvitsen sen kun uusi vuoden jatko pitää hakea immigrationista, marraskuussa, typerää hommaa mutta pakko tehdä... siirryn aviojatkosta eläkejatkoon, eli viisumin luokka pitää vaihtaa.

        Minua pätkääkaa kiinnosta joku pelle joka jauhaa tuubaa vuodesta toiseen lerpoista, yksikkökaksikosta, kiljuista, amalioista ja niin edelleen, olet hyvin omalaatuinen enkä usko että täällä on kovinkaan montaa kirjoittajaa, syystä siitä että kirjoitusasu ja sanavarasto on usein tarkalleen sama, joten on aivan sama mitä minusta tai pohjoisen miehestä ajattelet, olemme hieman eri sarjassa ja thaimaassa, sen voin ehdottomasti vakuuttaa.

        Eikä oikein kuopion pojan kirjoitukset vakuuta, SenssuChlangMai todella säälittäviä tuotoksia.

        En yhtään ihmettele miksi pattaya on paratiisisi, reppana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa sinä huolissasi siitä missä asun, kyllä minä resupetteri 100% varmuudella asun hua hinissä, joka sijaitsee Thaimaassa ei Kuopion niuvassa, olin eilisen päivän pois palstalta kun oli muuta tekemistä, ja olen hyvin harvoin palstalla ensiviikolla kun olen bangkokissa, pitää hakea leima thaimaan ulkoministeriön konsuliosastolta, suurlähetystön kirjoittamaan eläketodistukseen, että eläke on oikein, tarvitsen sen kun uusi vuoden jatko pitää hakea immigrationista, marraskuussa, typerää hommaa mutta pakko tehdä... siirryn aviojatkosta eläkejatkoon, eli viisumin luokka pitää vaihtaa.

        Minua pätkääkaa kiinnosta joku pelle joka jauhaa tuubaa vuodesta toiseen lerpoista, yksikkökaksikosta, kiljuista, amalioista ja niin edelleen, olet hyvin omalaatuinen enkä usko että täällä on kovinkaan montaa kirjoittajaa, syystä siitä että kirjoitusasu ja sanavarasto on usein tarkalleen sama, joten on aivan sama mitä minusta tai pohjoisen miehestä ajattelet, olemme hieman eri sarjassa ja thaimaassa, sen voin ehdottomasti vakuuttaa.

        Eikä oikein kuopion pojan kirjoitukset vakuuta, SenssuChlangMai todella säälittäviä tuotoksia.

        En yhtään ihmettele miksi pattaya on paratiisisi, reppana.

        Hauskaa luettavaa kun numeroukkeli on taas aivan paniikissa. Sieltä ilmestyi taas toinen persoona samaan aikaan toisen seuraksi. Laitoksessa oli vissiin kuntouttavaa työtoimintaa taas pari tuntia ja nyt palasit kuksasi kanssa koneen ääreen jaarittelemaan perinteistä hevonpaskaasi. Olet Helsingin sairaanhoitopiirin alueella ja siitä voisin laittaa vaikka taloni pantiksi.

        laiffila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa sinä huolissasi siitä missä asun, kyllä minä resupetteri 100% varmuudella asun hua hinissä, joka sijaitsee Thaimaassa ei Kuopion niuvassa, olin eilisen päivän pois palstalta kun oli muuta tekemistä, ja olen hyvin harvoin palstalla ensiviikolla kun olen bangkokissa, pitää hakea leima thaimaan ulkoministeriön konsuliosastolta, suurlähetystön kirjoittamaan eläketodistukseen, että eläke on oikein, tarvitsen sen kun uusi vuoden jatko pitää hakea immigrationista, marraskuussa, typerää hommaa mutta pakko tehdä... siirryn aviojatkosta eläkejatkoon, eli viisumin luokka pitää vaihtaa.

        Minua pätkääkaa kiinnosta joku pelle joka jauhaa tuubaa vuodesta toiseen lerpoista, yksikkökaksikosta, kiljuista, amalioista ja niin edelleen, olet hyvin omalaatuinen enkä usko että täällä on kovinkaan montaa kirjoittajaa, syystä siitä että kirjoitusasu ja sanavarasto on usein tarkalleen sama, joten on aivan sama mitä minusta tai pohjoisen miehestä ajattelet, olemme hieman eri sarjassa ja thaimaassa, sen voin ehdottomasti vakuuttaa.

        Eikä oikein kuopion pojan kirjoitukset vakuuta, SenssuChlangMai todella säälittäviä tuotoksia.

        En yhtään ihmettele miksi pattaya on paratiisisi, reppana.

        Otathan sinne sinun "Bangkokiin" mukaan useita persooniasi kuten OtaHanuriinPoju, Zaphodbbx ja ainakin TaxiTeron. Yhdessähän voitte sitten yöpyä omistamassasi 220 neliöisessä luksuscondossa Nanalla. Jos aikaa jää niin ainahan voi piipahtaa omistamallasi jahdilla pranburissa ja jos naapurin poliisi sattuu samaan reissuun niin ainahan voi käydä salaisessa thaimaan cia tukikohdassa vierailulla.
        Joten se paskanpuhumisesta.


    • Anonyymi

      Hyvä Neiti Lopuuntaputeltu pa. Täytyy todeta sinun olevan mestari kuvankäsittelyissä.
      Ei kuitenkaan mene täällä läpi, ei kuvasi ei illuusiohaaveesi, sorry.
      Edelleen tervetuloa kun miehistyt ja rahavarasi riittää puheittesi katteeksi, silloin saat ihan itse ottaa kuvia, niitä et naamailemalla ilmaiseksi juntin tavoin saa.
      Pidä poju haavealtaasi ja fanisi.
      S

      • Anonyymi

        Joopa joo. Hyvin tuttuja vastauksia ja vuorotahtiin "molemmilta". Kova poju olet poistelemaan ei- toivottuja kirjoituksia.

        Ei vaan näy numerosensein kuksaa päivän lehden päällä Chiang Maissa.
        11ZTYJ Tuli lauantaina ostettua fanituotteitakin. Menee joukkueen ja juniorityön tueksi nuo ostokset Mega Castlesta.

        Odottelen täällä vieläkin sitä sinun kuvaasi Chiang Maista. Laitahan tulemaan vai oletko kenties illuusiomatkailija vain?

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo. Hyvin tuttuja vastauksia ja vuorotahtiin "molemmilta". Kova poju olet poistelemaan ei- toivottuja kirjoituksia.

        Ei vaan näy numerosensein kuksaa päivän lehden päällä Chiang Maissa.
        11ZTYJ Tuli lauantaina ostettua fanituotteitakin. Menee joukkueen ja juniorityön tueksi nuo ostokset Mega Castlesta.

        Odottelen täällä vieläkin sitä sinun kuvaasi Chiang Maista. Laitahan tulemaan vai oletko kenties illuusiomatkailija vain?

        T 2010

        Edelleen rakas neiti loppuuntaputeltu.
        Me oikeat liikemiehet emme esitä vedonlyöntejä ja ryhdy neitien tavoin selittelemään.
        Et tule näkemään toivomaasi piruilemalla mulkku.
        Nauti altaastasi jossa ei voi kastua.

        S


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen rakas neiti loppuuntaputeltu.
        Me oikeat liikemiehet emme esitä vedonlyöntejä ja ryhdy neitien tavoin selittelemään.
        Et tule näkemään toivomaasi piruilemalla mulkku.
        Nauti altaastasi jossa ei voi kastua.

        S

        Oikea liikemies?? :)))))))))))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea liikemies?? :)))))))))))

        Kyllä, en ole mikroyrittäjä jolla anofaniarmeija ja pahoittelen että 44 repeämä katosi, joten olkaa hyvä.

        lwDvEY


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea liikemies?? :)))))))))))

        Ihan repesin kun luin saman..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, en ole mikroyrittäjä jolla anofaniarmeija ja pahoittelen että 44 repeämä katosi, joten olkaa hyvä.

        lwDvEY

        Hua Hinin toinen "oikea liikemies" aikoi laittaa kokis ja kananmunakuitteja. Ei oo näkynyt. Sinä olet aikonut kuvailla kuksaa milloin missäkin. Ei oo näkynyt muuta kuin se kun Helsingissä kuvasit kuksan makkaratalon edustalla ilmoittaen että olet päässyt oikein Helsinkiin saakka matkoille. Hua Hinin ja Chiang Main miesten tiedot Thaimaasta on huonommat kuin sellaisen joka on kerran eläissään käynyt aurinkomatkalla. Loput onkin sitten ihan älyvapaata hölinää titaanisista amexeista ja vee kakstoista mersuista ja rolls royceista, miljoonajahdeista ja huviloista, Phuketin savusaunoista yms.
        Todellinen kuuskymppinen liikemies Thaimaassa juu olet aivan varmasti. ;))
        Pystyn arvaamaan tilisi saldonkin ihan puheidesi perusteella. Kuukausitulosi tulee kelalta ja on alle tonnin kuussa. Tällä hetkellä sulla on alle satanen tililläsi. Liikemies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hua Hinin toinen "oikea liikemies" aikoi laittaa kokis ja kananmunakuitteja. Ei oo näkynyt. Sinä olet aikonut kuvailla kuksaa milloin missäkin. Ei oo näkynyt muuta kuin se kun Helsingissä kuvasit kuksan makkaratalon edustalla ilmoittaen että olet päässyt oikein Helsinkiin saakka matkoille. Hua Hinin ja Chiang Main miesten tiedot Thaimaasta on huonommat kuin sellaisen joka on kerran eläissään käynyt aurinkomatkalla. Loput onkin sitten ihan älyvapaata hölinää titaanisista amexeista ja vee kakstoista mersuista ja rolls royceista, miljoonajahdeista ja huviloista, Phuketin savusaunoista yms.
        Todellinen kuuskymppinen liikemies Thaimaassa juu olet aivan varmasti. ;))
        Pystyn arvaamaan tilisi saldonkin ihan puheidesi perusteella. Kuukausitulosi tulee kelalta ja on alle tonnin kuussa. Tällä hetkellä sulla on alle satanen tililläsi. Liikemies.

        Voi rakas, kyllä Kuksa on tullut kuvattua monessa paikassa, mutta ei sinua varten.
        Minä en harrasta sinun tavoin wikiä ja googlea, vaan tietoni perustuu siihen mitä elämässäni oikeasti koen, eli en ole osallinen alituisiin tietokilpailuihisi.

        Ei muutu miksikään noilla jutillas se, että varvasallas on hotellin allas joko normaalimatkalta tai pakettimatkalta, ihan sama.

        Edelleen, en tarvitse peppusia kuten jokainen rakas.

        S


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hua Hinin toinen "oikea liikemies" aikoi laittaa kokis ja kananmunakuitteja. Ei oo näkynyt. Sinä olet aikonut kuvailla kuksaa milloin missäkin. Ei oo näkynyt muuta kuin se kun Helsingissä kuvasit kuksan makkaratalon edustalla ilmoittaen että olet päässyt oikein Helsinkiin saakka matkoille. Hua Hinin ja Chiang Main miesten tiedot Thaimaasta on huonommat kuin sellaisen joka on kerran eläissään käynyt aurinkomatkalla. Loput onkin sitten ihan älyvapaata hölinää titaanisista amexeista ja vee kakstoista mersuista ja rolls royceista, miljoonajahdeista ja huviloista, Phuketin savusaunoista yms.
        Todellinen kuuskymppinen liikemies Thaimaassa juu olet aivan varmasti. ;))
        Pystyn arvaamaan tilisi saldonkin ihan puheidesi perusteella. Kuukausitulosi tulee kelalta ja on alle tonnin kuussa. Tällä hetkellä sulla on alle satanen tililläsi. Liikemies.

        Me oikeat liikemiehet ollaa jo täällä oikeasti ja voidaan se vakuuttaa helposti ilman kuvia. Vakuutamme että muut ei olla. Me ollaa jo täällä Chiang Main Phuketin Hua Hinissa ihan vähän hönössä komiassa tönössä. Ollaan vaan ja vakuutellaan. Jahka pidätte sananne ja marinoitte itseänne niin laitan sellaiset kuvat tulemaan hissi norsuista ja vaikka mistä jotka vetää todella hiljaisegsi joka iigan. Joka kuvassa mukana kuksa. Appi ukkoni nauraa tuossa vieressä teille thaimaaksi vietnamilaisella agksentilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi rakas, kyllä Kuksa on tullut kuvattua monessa paikassa, mutta ei sinua varten.
        Minä en harrasta sinun tavoin wikiä ja googlea, vaan tietoni perustuu siihen mitä elämässäni oikeasti koen, eli en ole osallinen alituisiin tietokilpailuihisi.

        Ei muutu miksikään noilla jutillas se, että varvasallas on hotellin allas joko normaalimatkalta tai pakettimatkalta, ihan sama.

        Edelleen, en tarvitse peppusia kuten jokainen rakas.

        S

        Mitä sinä koet elämässäsi täällä suomi24 palstalla.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi rakas, kyllä Kuksa on tullut kuvattua monessa paikassa, mutta ei sinua varten.
        Minä en harrasta sinun tavoin wikiä ja googlea, vaan tietoni perustuu siihen mitä elämässäni oikeasti koen, eli en ole osallinen alituisiin tietokilpailuihisi.

        Ei muutu miksikään noilla jutillas se, että varvasallas on hotellin allas joko normaalimatkalta tai pakettimatkalta, ihan sama.

        Edelleen, en tarvitse peppusia kuten jokainen rakas.

        S

        Kyselit futismatsin tikettiä. Sait sen näköjää kahdesti ja vielä shoppailukuitinkin saman tapahtuman aikaan. Miten joku allas liittyy tähän aloitukseesi jolla koetat vinoilla jollekin anonyymille Thaimaassa buriramissa asuvalle suomalaiselle? Jos kerta lupailet kuvia niin laita niitä sitten. Sinä olet ainoa höpöukko tässä porukassa. Et ole paljoa elämässäsi kyllä kokenut tarinoistasti päätellen. Mökkihöperö vaikutat olevan ja tosi yksinäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi rakas, kyllä Kuksa on tullut kuvattua monessa paikassa, mutta ei sinua varten.
        Minä en harrasta sinun tavoin wikiä ja googlea, vaan tietoni perustuu siihen mitä elämässäni oikeasti koen, eli en ole osallinen alituisiin tietokilpailuihisi.

        Ei muutu miksikään noilla jutillas se, että varvasallas on hotellin allas joko normaalimatkalta tai pakettimatkalta, ihan sama.

        Edelleen, en tarvitse peppusia kuten jokainen rakas.

        S

        Kuksan olet joo kuvannut monessa paikassa, vaan et kertaakaan Thaimaassa. Kuksasi ei ole vielä Thaimaahan päässyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuksan olet joo kuvannut monessa paikassa, vaan et kertaakaan Thaimaassa. Kuksasi ei ole vielä Thaimaahan päässyt.

        Kuksamies on sen verran kipeä tapaus että vannottelee lähinnä itselleen olevansa Thaimaassa. Kova on polte ja kaipuu entisen omaishoitajan luokse, vaan ei taida enää se entinen laittaa edes postikorttia tälle mielikuvitusmatkailijalle. Kuksamies on lisäksi vielä ihan vakavissaan että muita suomalaisia ei asustele Thaimaassa, kuin hän itse unelmissaan.
        Mutta kuksamies on liikemies. Oikea liikemies. Liikkuu korvauspäivänä kirkonkylällä kansaneläkelaitoksen kustantamalla taksilla komiasti.


    • Anonyymi

      Heh heh heh.... köh köh... asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta onpa hassun hauska ketju tämä.

      Kiitos 2010 !

      • Anonyymi

        Sensei on takuulla ollut täystyöllistetty koko päivän noiden kuvien johdosta.. reppana mennyt aivan tolaltaan. Mutta sieltä se taas nousee kun feeniks lintu tuhkasta ja jatkaa samaa jargoniaan päivästä toiseen puhellen ihokosketuksista ja savosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sensei on takuulla ollut täystyöllistetty koko päivän noiden kuvien johdosta.. reppana mennyt aivan tolaltaan. Mutta sieltä se taas nousee kun feeniks lintu tuhkasta ja jatkaa samaa jargoniaan päivästä toiseen puhellen ihokosketuksista ja savosta.

        No mutta ja eipäs nyt sentään liioitella...

        Ketjusta on toistaiSEKSI poistettu vain 9 SENSSUKAN sääntöjenvastaista viestiä.

        Voin vakuutta näin ollen.


    • Hauskaa, täällä taas koko rakasyhteisö hyppii tasajalkaa ja tekee kuperiskeikkoja bablaten kilvan ( yksi henkilö ).
      No onpahan sulla Neito siinä tekemistä laittaessasi sanoja toisen perään.
      Ai että oikein höyläpenkkiäkin pukkas, on se hienoa.
      Hupaisaa että kaikki rakkaat uskoo sun illuusioitas, mutta vakavasti ottaen, on hyvä että olet löytänyt itsellesi itsestäsi kuuliaisen lukijakunnan.
      Olen kuules poju aikoinani siellä suomessa missä sinä asustelet, rakennellu omatuotantona sen verran mökkejä, että tohdin itseäni kutsua liikemieheksi.

      Miksi sinä Neito Lopuuntaputeltu kutsuisit henkilöitä jotka esittää vedonlyöntejä ja sitten ryhtyy naamailemaan omaa kykenemättömyyttään pysyä sanojensa takana?
      Minä kutsun luusereiksi.

      • Anonyymi

        Kerro siitä vedonlyönnistä että miten se menee ja pääseekö siihen mukaan? Miten tapahtuu tuollainen stadionilipun väärentäminen sinun mielestäsi, jos sitä mieltä oikeasti olet, vai onko tämä taas piruilua ja aivopesua vaiko villalankaa kenties? Aika hankala photoshopattava minun mielestä ja en keksi mitään syytä miksi kukaan sinulle väärentelisi stadionilippuja, enkä kyllä keksi mitään syytä miksi sinä et ole ikinä laittanut kuvia Thaimaasta, mutta kuksastasi kyllä Suomesta. Miksi sinä niitä kuksan kuvia laittelet, mutta et voi tehdä sitä Thaimaassa? Huomaatko että kukaan muu kuin sinä ei epäile kympin kuvien aitoutta? Minä sattumoisin tiedän että kuvat on aitoja ja lippu on aito, koska kympillä on Facebook sivullaan useita kuvia matsista kavereineen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro siitä vedonlyönnistä että miten se menee ja pääseekö siihen mukaan? Miten tapahtuu tuollainen stadionilipun väärentäminen sinun mielestäsi, jos sitä mieltä oikeasti olet, vai onko tämä taas piruilua ja aivopesua vaiko villalankaa kenties? Aika hankala photoshopattava minun mielestä ja en keksi mitään syytä miksi kukaan sinulle väärentelisi stadionilippuja, enkä kyllä keksi mitään syytä miksi sinä et ole ikinä laittanut kuvia Thaimaasta, mutta kuksastasi kyllä Suomesta. Miksi sinä niitä kuksan kuvia laittelet, mutta et voi tehdä sitä Thaimaassa? Huomaatko että kukaan muu kuin sinä ei epäile kympin kuvien aitoutta? Minä sattumoisin tiedän että kuvat on aitoja ja lippu on aito, koska kympillä on Facebook sivullaan useita kuvia matsista kavereineen.

        No mukavia kysymyksiä anoidiootilta taasen, joten vastataanpa.
        Vetoon toki pääsee mukaan ja olisikin hyvä, että joku auttaisi Neitiä rahallisesti että kykenee oman osuutensa kartuttamaan esittämälleen tasolle.
        Lippujen, kuittien ja passien väärentämisitä ja tavoista olen jo riittävästi kuullut sinulta, joten hyödynnä omia tietojas.
        Ai että mitä syytäkö, no sitä syytä että yrittää illuusioida olevansa täällä thaimaassa kylän komeimmassa talossa jonka olohuoneeseen mahtuu talo ja että pihassa vanhasta matkamuistokuvasta sepitetty uima-allas.
        Ei sinun rakas tarvitsekaan keksiä miksi en ole sinulle laittanut kuvia, keksi sen sijaan miksi sinä et ole laittanut kuvia.
        Kuksaa olen sinulle tarjonnut a-pesuna ja sinähän poju kuksattelet koko loppuelämäsi, se on minun määräykseni ja sinä tottelet 24/7.
        Kyllä huomaan että kukaan muu ei epäile kympin tarinoita ja se minua huvittaakin että kaikki uppoaa, kukapa itseään epäilisi.
        Se mitä sinä tiedät facesta on toinen juttu ja niinhän tuossa 44 joka myös on kympin asiamies vahingossa oli kirjautuneena CHLANGIKSI, joten se siitä tietämyksestä.

        Sinä kysyt paljon ja tuossa vastaukset, joten sallinnet yhden kysymyksen?
        Kerroppa miksi ei kiinnosta tuttipullo varvasaltaan ylimenokourun kohdassa ja kliks?
        Sinäkin aina kysyt ja annat vastauksen samantien, joten kerron miksi ei onnistu varvasallaskuva, no siksi että se on täällä thaimaassa hotellin pihassa ja Neito Savossa.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        No mukavia kysymyksiä anoidiootilta taasen, joten vastataanpa.
        Vetoon toki pääsee mukaan ja olisikin hyvä, että joku auttaisi Neitiä rahallisesti että kykenee oman osuutensa kartuttamaan esittämälleen tasolle.
        Lippujen, kuittien ja passien väärentämisitä ja tavoista olen jo riittävästi kuullut sinulta, joten hyödynnä omia tietojas.
        Ai että mitä syytäkö, no sitä syytä että yrittää illuusioida olevansa täällä thaimaassa kylän komeimmassa talossa jonka olohuoneeseen mahtuu talo ja että pihassa vanhasta matkamuistokuvasta sepitetty uima-allas.
        Ei sinun rakas tarvitsekaan keksiä miksi en ole sinulle laittanut kuvia, keksi sen sijaan miksi sinä et ole laittanut kuvia.
        Kuksaa olen sinulle tarjonnut a-pesuna ja sinähän poju kuksattelet koko loppuelämäsi, se on minun määräykseni ja sinä tottelet 24/7.
        Kyllä huomaan että kukaan muu ei epäile kympin tarinoita ja se minua huvittaakin että kaikki uppoaa, kukapa itseään epäilisi.
        Se mitä sinä tiedät facesta on toinen juttu ja niinhän tuossa 44 joka myös on kympin asiamies vahingossa oli kirjautuneena CHLANGIKSI, joten se siitä tietämyksestä.

        Sinä kysyt paljon ja tuossa vastaukset, joten sallinnet yhden kysymyksen?
        Kerroppa miksi ei kiinnosta tuttipullo varvasaltaan ylimenokourun kohdassa ja kliks?
        Sinäkin aina kysyt ja annat vastauksen samantien, joten kerron miksi ei onnistu varvasallaskuva, no siksi että se on täällä thaimaassa hotellin pihassa ja Neito Savossa.

        Siis otetaas ihan alusta.. sinä esität vaatimuksen jalkapallo-ottelun lipusta jonka kymppi hyvin esitteli ja kertoi ottelusta ja laittoi vielä ostoksistakin kuitin samaan tapahtumaan.
        Sinä siihen esittelit sitten jatkotoiveita, mutta et kykene vieläkään laittamaan ensimmäistäkään kuvaa itse? Silti olet sitä mieltä ettei muut täytä vetojesi ehtoja, joita et suostu kertomaan. Siis jonkun pitää tuoda sinulle rahaa että ilmaannut jossakin makkaratalon nurkalla helsingissä? Mistä ihmeestä olet keksinyt tuollaisen vedon ja ketä sinä ootat siellä helsingissä ja miksi?


    • Matkailu on aina hauskaa, enkä nyt tarkoita palstamatkailua. Saa kokea erilaisia tapahtumia, harmi vain että korona on sotkenut kaiken ympäri maalilmaa. Yleisörajoitukset tapahtumissa tarkoittaa että fiilis puuttuu, tapahtumia on peruttu valtavat määrät. Itse en ole jalkapalloihmisiä, autourheilu on lähellä sydäntä. Harmi että vietnamin F1 peruttiin, lennot ja majoitus oli ostettu mutta otetaan uusiksi seuraavalla kerralla. Sepangissa on kisat käyty katsomassa 6 kertaa, parasta mitä housut jalassa voi tehdä. Tuossa liput, vuoden 2012 tiketti kulkeutui suomeen joten puuttuu joukosta.
      https://aijaa.com/bvGs8I
      Hauska ketju muuten, sisältää paljon totuuksia..

      • Anonyymi

        Olet siis Rayongissa ja aijaat suomeen kulkeutuneita lippuja?
        Vai onko sinulla muutenkin yleisesti mukanasi kaikkien vuosien liput matkoillasi?
        Hyvää yötä.


      • Anonyymi

        Lisää kuvia esimerkiksi imuroitavana Google Ticket F1 .... kuvat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis Rayongissa ja aijaat suomeen kulkeutuneita lippuja?
        Vai onko sinulla muutenkin yleisesti mukanasi kaikkien vuosien liput matkoillasi?
        Hyvää yötä.

        Näyttää "oikealla liikemiehellä" olevan suuria vaikeuksia luetun ymmärtämisessä, tuossa nuo tiketit ovat roikkuneet vuosia. Hieno elämä muuten sulla..
        Terveiset Rayongista hyvää yötä.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Näyttää "oikealla liikemiehellä" olevan suuria vaikeuksia luetun ymmärtämisessä, tuossa nuo tiketit ovat roikkuneet vuosia. Hieno elämä muuten sulla..
        Terveiset Rayongista hyvää yötä.

        Sanavarasto sama, niin ei kulu sanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää kuvia esimerkiksi imuroitavana Google Ticket F1 .... kuvat.

        Mutta sensei juurihan sinä tuossa ylempänä kerrot ettet googlaa vaan kerrot oikeasta elämästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sensei juurihan sinä tuossa ylempänä kerrot ettet googlaa vaan kerrot oikeasta elämästä?

        Pistä paremmaksi 1gbb3J vaikka joku ravintola-annos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistä paremmaksi 1gbb3J vaikka joku ravintola-annos.

        Maisemakin käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistä paremmaksi 1gbb3J vaikka joku ravintola-annos.

        Miksi laitoit vanhan googlekuvan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi laitoit vanhan googlekuvan?

        Katsoit siis.....sinä teet mitä käsketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoit siis.....sinä teet mitä käsketään.

        Tunnustat siis taas olevasi pelkkä nettitrolli mutta jatkat inttämistä..?

        laiffila töistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnustat siis taas olevasi pelkkä nettitrolli mutta jatkat inttämistä..?

        laiffila töistä.

        Se on hiekkaharjun mielenterveyskuntoutujan elämää, mutta kuntoutumisesta ei ole tietoakaan kun törpöttelee perikunnan töllissä yksikseen kaikki päivät. Laitoshoidossa eivät kauaa pitäneet tätä senseitä, mutta tasaisin välein joutuu jorvissa käymään edelleen. Isäukolleen taisi koittaa se viimeinen matka mutta tämä jermu elää lääkkeissään isänsäkin elämää ja jatkelee mielikuvituksessaan myös perhe-elämäänsä, vaikka vaimo ja lapset lähtivät jo kauan sitten mahdollisimman kauas tästä sankarista. Hiekkaharjun mies ei ole koskaan käynyt Thaimaassa eikä käy missään muuallakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hiekkaharjun mielenterveyskuntoutujan elämää, mutta kuntoutumisesta ei ole tietoakaan kun törpöttelee perikunnan töllissä yksikseen kaikki päivät. Laitoshoidossa eivät kauaa pitäneet tätä senseitä, mutta tasaisin välein joutuu jorvissa käymään edelleen. Isäukolleen taisi koittaa se viimeinen matka mutta tämä jermu elää lääkkeissään isänsäkin elämää ja jatkelee mielikuvituksessaan myös perhe-elämäänsä, vaikka vaimo ja lapset lähtivät jo kauan sitten mahdollisimman kauas tästä sankarista. Hiekkaharjun mies ei ole koskaan käynyt Thaimaassa eikä käy missään muuallakaan.

        Resuperse sataako kuopiossa vettä juntti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resuperse sataako kuopiossa vettä juntti.

        Peteri niin sataa hua hinissäkin, ja jo monena päivänä edellisyönä tulik uin saavista kaatamalla, terveisiä kuopioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peteri niin sataa hua hinissäkin, ja jo monena päivänä edellisyönä tulik uin saavista kaatamalla, terveisiä kuopioon.

        Kotka Rankki ohutta BalliHåmetta ja Amalian kikka kakkareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kotka Rankki ohutta BalliHåmetta ja Amalian kikka kakkareita.

        On tullut käytyä kuten myös kirkonmaassa...
        By NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tullut käytyä kuten myös kirkonmaassa...
        By NumBall

        Jatkuva istuminen tietokoneen ääressä on tutkimusten mukaan vaarallista terveydelle. Ei niitä taukojumppia turhaan ole keksitty. Koetahan sinäkin välillä vaikka ulkoilla, niin et päädy kirkkomaahan ennen aikojaan. Suomessa on nätit syyspäivät nyt. Ulkoilemaan siitä resupoju!


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4230
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4142
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      611
      3927
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      20
      2755
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2485
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2074
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2072
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      191
      1970
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1629
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe