Ylläpito ei saa sarja-aloittajaa kuriin

Anonyymi

Miten voi suomi24:sta vastaava IT-porukka olla noin avutonta?

61

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika hyvin tuo mielestäni tapaa toimia. Massapostaukset poistuvat tavallisesti muutamassa minuutissa, ehtimättä aiheuttaa häiriötä kenellekään.

Vähän tavallaan käy sääli massapostittelijaa. Jos hänellä joskus jotakin oikeaa asiaakin on viesteissään, niin toiminnallaan hän varmistaa, että niitä tuskin kukaan edes koskaan avaa, saati kommentoi. Turhaa työtä hänelle, ja jos tarkoituksena on aiheuttaa haittaa keskustelulle, sekään ei oikein tahdo onnistua. Korkeintaan joskus joutuu siirtymään seuraavalle sivulle, jos massaviestit eivät juuri sillä hetkellä vielä ole poistuneet.

• Anonyymi

Urbaani, olet selvästi fiksu ihminen, maahanmuutto positiivisuutesi on kuitenkin iso miinus.

Ison kirjan mukaanko...

• Anonyymi

>>Vähän tavallaan käy sääli massapostittelijaa. Jos hänellä joskus jotakin oikeaa asiaakin on viesteissään, niin toiminnallaan hän ....>

Tää nyt on vähän sellaista kukkahattutätien säälittelyä. Tekniikan puolella olevien kädettömien porukka ei vaan saa yksinkertaista asiaa kuriin.
      Siksi Suomi-24 lähettää kukkahattutätien armeijansa voivottelemaan ja säälittelemään tilannetta.

• Tuskinpa tuollainen säälittävä näpertely mitään armeijaa saa aikaiseksi, tai synnyttää minkäänlaista tarvetta sellaiselle. Edes kukkahattutädeistä.

• Anonyymi

Siis miten ei toimi se esto että on jo lähettänyt? Noita alkaa olla jo sivukaupalla kahlattavissa ohitse

• Anonyymi

ylläpito itse?

• Anonyymi

Myös koodissa on vikaa, koska nuo samat viestit alkavat toistua selatessa uudestaan eli joku ketjurakenne on mennyt rikki. Aikajärjestyskään ei toimi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ylläpito itse?

Tuo minullekin tuli ensimmäisenä mieleen. Tekemisen puutteessa itse niit' naputtelevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös koodissa on vikaa, koska nuo samat viestit alkavat toistua selatessa uudestaan eli joku ketjurakenne on mennyt rikki. Aikajärjestyskään ei toimi.

Se oli uudistuksen tarkoituskin sotkea kaikki, jotta lukijoita ja kirjoittajia saadaan karkoitettua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ylläpito itse?

Pidän mahdollisena. Tulee kiusallisia avauksia, jotka piilotetaan etusivun listauksista tällä massapostaustauhkalla. Moderointi ja tekoäly ei voi olla niin onnetonta, ettei muka massapostauksia pystyttäisi estämään tai poistamaan pikana. Aloituslistauksen viivekin taitaa olla lisätty edellisen uudistuksen yhteydessä vain jotta voidaan tarvittaessa käyttää sensuuria ennen kuin aloitus tulee näkyviin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidän mahdollisena. Tulee kiusallisia avauksia, jotka piilotetaan etusivun listauksista tällä massapostaustauhkalla. Moderointi ja tekoäly ei voi olla niin onnetonta, ettei muka massapostauksia pystyttäisi estämään tai poistamaan pikana. Aloituslistauksen viivekin taitaa olla lisätty edellisen uudistuksen yhteydessä vain jotta voidaan tarvittaessa käyttää sensuuria ennen kuin aloitus tulee näkyviin.

Kärkkäiseltä saa foliota. Kannattaa hankkia ja väsätä se hattu.

• Anonyymi

Tarkoittanet kiljupersua?

• Anonyymi

Käyttää VPN palvelinta jolloin tekijä ei löydy kun tunnisteet joka kerta uudet.

• Anonyymi

Tota noin. Nykyinen maailmanmeno kuuluu vain vihervässyköille.

• Anonyymi

On kyllä melkein aina kuulunut. Sitten normaali ihmisten pitäisi elää näitten hypiöiden elämäntottumusten mukaan.

• Anonyymi

Mistä muuten arvelet, että olen mies? Olen kiukkuinen mummo Pihtiputaalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä melkein aina kuulunut. Sitten normaali ihmisten pitäisi elää näitten hypiöiden elämäntottumusten mukaan.

Onko tämä metakeskustelua?

• Anonyymi

Liekö joku Suomi24:sta isompi taho häiriköimässä. Kiva kokeeksi aiheuttaa vähän hämminkiä ja kaaosta.

• Anonyymi

Ettei olisi se Pietarin trollitehdas kokeilemassa yleisen hämmingin aiheuttamista?

• Anonyymi

Oolannistakin löytynyt jotain mitä ei voi paljastaa ilmeisesti se autolautta ajoi neukkisukellusveneen ylitse?

• Anonyymi

Kiinnostavimmat aloitukset löytyvät niistä, joita kovasti koitetaan peittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettei olisi se Pietarin trollitehdas kokeilemassa yleisen hämmingin aiheuttamista?

Kummasti häirintää tulee eniten silloin, kun Persut ovat jääneet kiinni valheesta!!??

• Anonyymi

Ei selkene tämä meno. Surkeeta!

• Anonyymi

Koettakaa tehdä jotain.

• Anonyymi

Mars, mars!

• Anonyymi

He ovat vaan töissä.

• Anonyymi

Väärän narratiivin viestit taas poistuvat minuuteissa, vaikkeivät ole sääntöjen vastaisia.

• Anonyymi

Poliittinen moderointi.

• Anonyymi

Häiriköistä ei niin väliä, kunhan vääränvärinen keskustelu saadaan sensuroitua.

• Anonyymi

Mano, onko kaikki hyvin?

• Anonyymi

Massapostaaja tarvitsisi tehokkaamman lääkityksen.

• Anonyymi

Kummallisesti saataisiin roskaviestit loppumaan, kun bannattaisiin VPN- ja eräiden maiden IP-osoitteet kokonaan.

• Anonyymi

Ei riitä. Vielä olis bannattava prepaid-mobiililiittymät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei riitä. Vielä olis bannattava prepaid-mobiililiittymät.

Suomeen yleinen rekisteröintipakko prepaid-liittyminen. Se on yleinen euroopassa.

• Anonyymi

Kuriin. Keitä nyt pitäisi laittaa kuriin ?

• Anonyymi

Kaikki jakomielitautiset!!!

• Anonyymi

Massiivisella pstoauksella pystyy siirtämään jutun kauemmaksi kuin 30 ensimmäiselle sivulle. Silloin sitä ei saa näkyviin kuin löytämällä linkin juttuun. Suomi24:n hakusysteemi rajautuu 30 ensimmäiseen sivuun.

• Anonyymi

Ja herättää kiinnostuksen, mitä ollaan peittelemässä.

• Anonyymi

Ei rajaudu! Jotkut tupa-uunot kaivaa esiin 15-20 vuottakin vanhoja viestejä.

Mutta kerralla voi selata 30 ensimmäistä hakemistosivua. Laitetaan vaan syöttöruutuun lisää sivuja niin nekin tulee esiin.

Siitä vaan tekemään sarja aloittaja viesteistä ilmiantoja niin ylläpito herää ja laittaa aina uuden häirikköketjun estoon.

• Anonyymi

Toisto on kuin autistin raivokohtaus. Jotenkin huvittavaa, että juuri tällainen jankuttaja viittaa kehitysvammaan.

• Anonyymi

Monta tuntia k.hari n.eg.riä. varmaan joku on nyt kovin tyytyväinen itseensä. Lastentarha meininkiä.

• Anonyymi

Näiden kirjoittaja varmaan kuvittelee, että kirjoitusvirheet suojelisivat oikeudenkäynniltä. Näinhän ei ole.

• Anonyymi

Ajatteles nyt, minkä aatteen kannattajat paskovat vaikka housuunsa bussissa, huomiota saadakseen?

• Anonyymi

Suomi24 on Suomen suurin vittuilualusta. Se houkuttelee maineellaan ihmisiä toteuttamaan itseään mitä negatiivisimmilla tavoilla. Huonosti toteutettu ylläpito vain edesauttaa tätä ilmiötä. Häiriköintiä on niin paljon, ettei ylläpidolla riitä resurssit kahlata jokaista kommenttia läpi. Edes tekoäly ei tässä auta, kun sitä ei voi säätää siten, että se tunnistaisi kirjoituksista ihmisen lailla sisällön merkityksen ja tarkoituksen. Esim. Perussuomalaiset palsta on 99%sti pelkkää vasemmistoradikaalien mölinää, eikä viestit poistu, vaikka ne on täynnä sääntöjenvastaista sisältöä. Ei tämä tule muuttumaan, ennen kuin palstalle kirjaudutaan pankkitunnuksin. Ja siihen vain harva lähtee, joten foorumi saattaisi kuihtua pois.

• Anonyymi

Massapostaajasta on tehty rikosilmoitus.

• Anonyymi

Tuo paikkakunnat palsta on myös mielenkiintoinen selailla mitä ihmiset kirjoittelevat niihin. Olen kyllä korviamyöten kyllästynyt tähän massapostaajan palstaan.

• Anonyymi

Tähän Maailman menoa -osioon muuten ihmiset muutenkin postailee aivan liikaa aloituksia kun eivät viitsi kaivaa jutulleen paremmin sopivaa paikkaa.

• Anonyymi

>> Suomeen yleinen rekisteröintipakko prepaid-liittyminen. Se on yleinen euroopassa.

Tietääksen Prepaid-liittymiä ei tarvitse erikseen rekisteröidä Euroopassa missään maassa. Sen kun hakee R-kiskalta, ja tyrkkää puhelimeensa.

Kiina onkin sitten jo ihan eri juttua.

• Anonyymi

" Tähän Maailman menoa -osioon muuten ihmiset muutenkin postailee aivan liikaa aloituksia kun eivät viitsi kaivaa jutulleen paremmin sopivaa paikkaa. "

Kerropa milloin olet itse viimeksi etsinyt jutullesi parempaa paikkaa täällä? On aivan tolkuttoman mahdotonta löytää vaikka pari päivää vanhaa ketjua, johon on itse aiemmin postannut.

Tämän strukturoimattoman tekstisössön sekaan hukkuu ihan kaikki.

• Anonyymi

Ne kerrat mitä olen itse jotain aloitusta postaillut olen aina tietysti valinnut aihealueen mikä vastaa viestini sisältöä. Tämän "Maailman menoa" valitsee aloitukseen vain jos ei viitsi nähdä sitä vaivaa. Ja näköjään moni ei viitsi, kun täällä on tosiaan tätä sössöä laidasta laitaan.

• Anonyymi

Helpoin tapa on lienee panna vaikka muistioon ylös aihe ja ehkä aloituspvm ja kopioida joku pikku pätkä tekstiä, vaikkapa omasta postauksestaan. Haku toiminnolla tolla pätkällä löytää melko helposti. Mä osallistun niin pirun vähän etten ole kokenut hankalaks ja siks myös nuo jutut "karkaa kauas menneisyyteen" usein.

• Anonyymi

Olen huomannut, jos arvostelet vihreitä, Ohisaloa tai haittamaahanmuuttoa alkaa massapostitus heti.

Vaikuttaa että ylläpito kiusaa

• Anonyymi

Palstaa seuraten tuo ilmenee aika kaavamaisesti. Kun ilmenee uutinen tai tapaus joka antaa aihetta arvostella ns "oikeassaolioita" niin aloitusspämmi alkaa. Otsikoiden perusteella spämmääjä olisi klassinen olkiukkopersu, mutta kiihkoisen otsikon takaa löytyy useimmiten vain mielipidekirjoituksen kulissien pahvinen taustapuoli. Muutama sana ja joskus joku linkki.

Vuosia sitten Jippii -palstoilla ilmeni samaa. Keskusteluun joka velloi melko normaalina, ilmestyi minuuttien sisällä useita keskustelunavauksia joissa käytettiin otsikoissa rodullisia termejä, tappouhkauksia ja äärimmäisen alatyylistä kieltä. Näitä otsikoita kerääntyi keskustelulistalle kymmeniä lyhyessä ajassa, mutta jokaisen sisältä löytyi viestiosuudesta vain muutama kirjoitusmerkki jos sitäkään.

Samana iltana MTV3 ohjelmassa kauhisteltiin kuinka paljon Jippiin keskusteluissa on rotuvihaa ja kiihotusta kansanryhmää vastaan. Todisteena käytettiin kuvaruutukaappausta juuri tuosta massapostitetusta aloituslistauksesta. Tekstien sisältöön ei luonnollisesti koskettu, kunhan todettiin että kauheaa rotuvihaa on juu.

Tällaisella olkiukkospämmäyksellä hyvin tyypillisesti pyritään vaientamaan nimenomaan asiallista kritiikkiä ja kansalaiskeskustelua.

• Anonyymi

IT-väki ei suomi24:ssa ainakaan ole ammattitaitoista, HÄVETKÄÄ!!!

• Anonyymi

Tyhmintä on, että kun tämä floodaaja tunkee palstalle 100 aloitusta, niin sitten kun ylläpito VIIMEIN saa ne pois niin jättävät kuitenkin yhden. Ei pidä jättää yhtäkään viestä jos niitä monistaa sääntöjen vastaisesti.

Mutta IT-osaamattomuus kyllä häkellyttää. Pitäisikö koodata vaikka pythonin pätkä joka tarkistaa tuplaviestit, jos Suomi24 ei ole onnistunut palkkaamaan KETÄÄN joka osaa sellaisen koodinpätkän tehdä...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Siitä tietää että persulla paloi taas käämit kun massatärinä postitus alkaa.

• Anonyymi

Massa-aloittaja ei ole persu, eikä edes maahanmuuttovastainen.

Sen huomaa spämmättyjen aloitusten rakenteesta, joissa otsikko ja aloitusten lukumäärä on sisältöä tärkeämpää.

Merkillepantavaa on myös se, että massa-aloittajan blokkaaminen halutuksi määräajaksi on vain parin hiirenklikkauksen päässä moderaattorivaltuuksilla.

• Anonyymi

Höpöhöpö. Päivänselvä persu on. Kaikki sen spämmäykset on maahanmuuttovastaisia tai muuten tyypillisiä persualoituksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö. Päivänselvä persu on. Kaikki sen spämmäykset on maahanmuuttovastaisia tai muuten tyypillisiä persualoituksia.

Niinhän sinä haluat aloituksia takoessasi ihmisten uskovan.

Mutta valhe on jo paljastunut.

• Anonyymi

Suomi24:sta ei vastaa IT-porukka, vaan keinoäly.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      8773
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6730
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      65
      6500
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5291
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4497
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3511
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3355
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3092
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2922
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2896
    Aihe