"Joulupukki ja Jeesus ovat henkilöitä jotka liittyvät Jouluun.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ylen toimittajat ovat velvoitettuja levittämään globaalia kommunismia.

Tähän kuuluu terveiden yhteiskunnallisten perusarvojen murentaminen joihin kuuluu uskonto.
      Tämän toimittajan kysymys pikkulapsille ylittää kaikki härskiyden rajat.
      Saipa akka korvillensa taaperoilta.

• Anonyymi

Mitä ovat globaalikommunisteja? Sehän katosi lähes tyystin 30 vuotta sitten. Entä cabal, niiden piti omistaa jo melkein kaikki.

Käsitteet ihan hukassa.

Niin, Lauraan viittaat. Toki, kaikki muut paitsi persut vasemmistoa. Nyt on kiva, otas lämmintä kaakaota.

• Anonyymi

Niin, ja nyt on kuitenkin shortsikelit. Vielä.

• Anonyymi

Riippuu kysyykö toimittaja ilkeyttään asiaa tietäen, että minkälaisen vastauksen saa ja sitten saa sen laittaa nettiin ilkeyttään. Toinen vaihtoehto oli, että toimittaja kysyy asiaa vilpittömästi ja hämmentyy.
        Olennaista on miksi hän tuota kysyy. Kolmanneksi voi kysyä oliko tuo aito tilanne, vai käskettiinkö lasta vastaamaan noin, sillä yleensä jos lapsilta kysyy mitä vain he vastaava kysymykseen eivätkä ole niinkuin ei sitä kuulisikaan. Olen huomannut tämä kun on lapsen lapsia siunaantunut että tuollainen ei onnistu spontaanisti, lapsi on vilpitön ja kyllä vastaa mitä tältä kysytään. Vähän oudoksuttaa tuo.
        Oliko tarkoituksena osoittaa, että lapset eivät tykkää puhua joulupukista eikä varsinkaan Jeesuksesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Riippuu kysyykö toimittaja ilkeyttään asiaa tietäen, että minkälaisen vastauksen saa ja sitten saa sen laittaa nettiin ilkeyttään. Toinen vaihtoehto oli, että toimittaja kysyy asiaa vilpittömästi ja hämmentyy.
        Olennaista on miksi hän tuota kysyy. Kolmanneksi voi kysyä oliko tuo aito tilanne, vai käskettiinkö lasta vastaamaan noin, sillä yleensä jos lapsilta kysyy mitä vain he vastaava kysymykseen eivätkä ole niinkuin ei sitä kuulisikaan. Olen huomannut tämä kun on lapsen lapsia siunaantunut että tuollainen ei onnistu spontaanisti, lapsi on vilpitön ja kyllä vastaa mitä tältä kysytään. Vähän oudoksuttaa tuo.
        Oliko tarkoituksena osoittaa, että lapset eivät tykkää puhua joulupukista eikä varsinkaan Jeesuksesta.

Kiitoksia mukavasta pohdinnasta.
        Oliko tilanne lavastettu vai ei niin sitä en tiedä. Voisin arvella että lapset olisivat vastanneet kysymykseen ja tuo vastakysymys oli leikattu myöhemmästä tilanteesta?
        Totuuden voisi tietää maahanmuuton arvostelija; maahanmuuttaja Anter Yasa joka oli ladannut videon.

Olen kuitenkin sitä mieltä että toimittajan kysymys oli karkean asiaton ja ansaitsee halveksuntani.
        Jos vastaus oli spontaanin aito niin poika on nero koska heitti takaisin vähintäin yhtä pahan.

• Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

Oliko tilanne lavastettu vai ei niin sitä en tiedä. Voisin arvella että lapset olisivat vastanneet kysymykseen ja tuo vastakysymys oli leikattu myöhemmästä tilanteesta?
        Totuuden voisi tietää maahanmuuton arvostelija; maahanmuuttaja Anter Yasa joka oli ladannut videon.

Olen kuitenkin sitä mieltä että toimittajan kysymys oli karkean asiaton ja ansaitsee halveksuntani.
        Jos vastaus oli spontaanin aito niin poika on nero koska heitti takaisin vähintäin yhtä pahan.

Lavastettu juttu!

• Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

Mitä väliä sinun mielipiteellä on? Olet selvästikin osoittanut että olet hullu sekä tyhmä. Hanki apua jo.

• Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

Tuohan on yksiselitteisesti väärennös: Kukaan toimittaja ei kysy lapsilta tuollaisia kysymyksiä! Lapset vastaavat aikuisten kysymyksiin, eivätkä keksi omasta päästään, eivätkä varsikaan tuollaisia vastauksia.
        Siis: yksiselitteisesti koko juttu oli väärennös, vieläpä typerä sellainen.

• Anonyymi

Poika keskittyy olennaiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5273
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      221
      2741
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      34
      2080
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      38
      2010
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      1966
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1324
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1282
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      65
      1247
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      37
      1223
    Aihe