Persut vaativat baareille ja yökerhoille täysin vapaita aukioloaikoja siten, että ne voisivat olla auki läpi yön ilman mitään rajoituksia. Kerrankin järkipuhetta persuilta! Taidanpa siirtyä persujen kannattajaksi tämän aloitteen ansiosta!
Persut kerrankin oikeassa: baarit auki läpi yön!
12
65
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoisin että persut ovat jälleen kerran väärässä. En usko että kansa kannattaa tuollaista kuolleiden määrän lisäämistä.
- Anonyymi
Politiikka on kovaa peliä kun vastustajista halutaan päästä eroon - lopullisesti!
- Anonyymi
Siis kokeilumielessä auki.
- Anonyymi
Koemielessä voin muutaman viikon juoda 24/7 etanolipitoista desinfiointijuomaa.
- Anonyymi
Krista Kiurun järki sanoo että laitetaan baarit aikaisemmin kiinni, niin ihmiset pakkautuvat sinne kaikki mahdollisimman samanaikaisesti, jotta ehtivät tilaamaan juomansa. Ja näin tietenkin koronaviruskin tarttuu helpommin kun ihmiset ovat kuin sillit suolapurkissa sen parin tunnin aikana, mitä tämä läski tantta sallii baarien olla auki.
- Anonyymi
Justhan se totes kymppiuutisissa että asiakaspaikkojen määrä puolitetaan!
- Anonyymi
Arhinmäki veti perseet olalle Sotshin kuppilassa.
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/201701202200056808 Mielenkiintoinen käänne. Perussuomalaiset ovat ottaneet voimakkaasti kunniaa kevään rajoituksiin, jotka kuulemma olisi pitänyt aloittaa aiemmin ja olla löysentämättä, vaikka perusteita poikkeustilaan ei enää ollut. Ilman heidän rummutustaan, mikäli Halla-ahon elokuisia kommentteja olisi uskominen, Suomi olisi lähtenyt Ruotsin tielle koronan suhteen.
https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/halla-aho-talle-voidaan-nyt-nauraa-mutta-perussuomalaisten-kuntavaalitavoite-on-olla-suurin-kuntapuolue-187026125/
Nyt suunta onkin sitten tällainen, auki vaan rajoituksitta. Onkohan se mieli muuttunut nyt keväänkin rajoitusten suhteen tuosta edellisestä kirjoituksesta, vai onko olennaista vain olla eri mieltä hallituksen kanssa, tuli mitä tuli.- Anonyymi
Persut ovat ykeensä oikeassa paljon suuremmissa asioissa.
- Anonyymi
Siis yleensä ja lähes aina. Erehtyvät hekin jossain muttei tule nyt mieleen.
- Anonyymi
Persut ovat oikeassa siinä että raha loppuu haittamaahanmuuton seurauksena maasta. Turvallisuus romahtaa haittamaahanmuuton seurauksena kuten Ruotsissa on käynyt. Työpaikat vähenevät kun ilmastosta öyhötetään, eli tehtaat Kiinaan. Halpatyövoima vie niinikään suomalaisen duunarin kortistoon. Islam ottaa vallan lipulta ellei suunta muutu. Liittovaltio vie loputkin itsenäisyyden rippeistä. Rahanmättö ei lopu koskaan etelän hulttiomaille ja uusi varvi odottaa tämän jälkeen. Näissä persut ovat oikeassa eikä aloittaja millään verukkeella pysty näitä kumoamaan.
- Anonyymi
Kerro aloittaja missä asioissa muut, lähinnä viherpunikit olisivat oikeassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514