Lehdessä oli hyvä kirjoitus minulle oikeestaan ihan selvää kauraa mutta silti otan asian esille:miksi etelä-pohjalaiset ei voi olla yhtään sportin tukena? vaikka monet maakunnan junnutkin pelaa siellä...no vastaan itse. siinä nousee taas se ylpeys kun ei ole omaa seuraa edes nousupainessa ollut koskaan liigaan. toki en itsekään suurin fani ole mutta en nyt ole mikään yhteistyö tyrmääjä.
jääkiekko liiga
5
97
Vastaukset
- Anonyymi
mutta onhan se sama ollut vaikka olisi sellaisia lajeja missä seinäjoella ja vaasassa on esim yksilötasolla/joukkue intressit toimia yhteistyössä.ei toimi.
- Anonyymi
koska pelataan pesäpalloa...peli juontaa juurensa heinäpellolle kivi ja heinäseiväs
- Anonyymi
Yksinkertainen syy on yksinkertaisesti se ettei jääkiekko kiinnosta juuri ketään.
Joku mölyävä apinalauma istuu kaljakorin kanssa kastomossa, kännipäissään huutavat ja pitävät meteliä.- Anonyymi
etelä-pohjalaiset ei yksinkertaisina ihmisinä ymmärrä vaan jääkiekkoa,kepin heitto ja paini sopii paremmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
etelä-pohjalaiset ei yksinkertaisina ihmisinä ymmärrä vaan jääkiekkoa,kepin heitto ja paini sopii paremmin
heinäseipähillä on aina harjooteltu heihään heittua...samalla siinon saanu painia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482543
- 1801818
- 701637
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91281- 80988
- 95979
- 72978
- 67891
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188884