Rukousta tänä aamuna!

Vahvistu siis, poikani, siinä armossa, joka on Kristuksessa Jeesuksessa. Tämä on Paavalin neuvo nuorelle Timoteukselle. 2. Tim. 2: 1. Monenlaista ajatusta tulee aamulla mieleen. Maailmalta kuuluvat uutiset eivät ole hyviä ja tulevaisuus on monella epävarma.
Suurin kiitoksen aihe Isä sinulle on. että saan olla uskossa ja olen ymmärtänyt evankeliumin tlotuuden. Se ei ole ollenkaan itsestään selvää varsinkaan tänä aikana. Kun olen eläkkeellä niin jokapäiväinen leipäkin on tavallaan taattu vaikka otan vastaan väliaikaisesti työkeikkoja ja sellainen on pian edessä.
Ja liian vähän tulee kiittäneeksi terveydestä kun ei ole vakavaa haittaa ja estettä ropassa ja sairautta uhkaamassa elämän päiviä.
Vielä saan elää rauhassa ja vapaudessa. On intimiteettisuoja kodissa ja voi turvallisesti liikkua piemässä ulkona.
On riittävästi ravitsevaa ruokaa, puhdasta vettä ja pesumahdollisuudet.
Biologinen suku alkaa olla pieni mutta tähän päivään saakka on ollut ystäviä ja sosiaalisia kontakteja.
Yheiskunnan mittapuiden mukaan olen pienituloinen, vaatimattomasti eläväm mutta minulla on kaikki mitä olemassaolooni tarvitsen. Koen elämälläni olevan mielekkyyden ja tarkoituksen. Pidät minusta huolta!
Ei ajallinen enää kauaa jatku ja ilta-aurinko häämöttää. En usko olevani enää täällä 25 vuoden päästä. 26 vuotta sitten Estonia upposi ja ei siitä pitkä aika. Päiväni on kädessäsi!
Kyllä jo ajallinen elämä voi olla uskossa ihanaa ja mielenkiintoista, mutta mitä se sitten on kun saa astua täydellisesti valtakuntassasi.
Kyllä voin kertoa rehellisesti tunnustaa olevani ylionnellinen. On niitä harmaita ja raskaitakin aikoja ollut, päiviä jopa vuosia, joista on muistoja etteivät ne miellyttäneet. Tiedän ettei kaikilla Herran omilla ole tänä aamuna helppoa. On huolia toimeentulosta, sairautta, murhetta läheisten puolesta. Herra on kantanut pimeiden laaksojen yli ja kantaa nyt heitä, joilla on jopa äärimmäisen vaikeaa. Vahvista ja auta heitä!
Miten selviää he, joilla ei ole uskoa Jumalaan ja iankaikkisen elämän toivoa elämän illassa? Sitä tulee joskus ajatelleeksi! Kiitos Jeesus, että saan olla sinun ansiosta taivaanvaltakunnan perillinen. Pyydän taas tälle päiväälle voimia, johdatusta, viisautta! Kiitos kaikesta! Vedä ja vaikuta armossasi vielä uskomattomia puoleesi!
Välitän vielä sinua tuntemattomille tällaisen mallirukouksen . Voin näin ajauksin jutella sinulle Jumala, Isälle, Isä, Poika ja Pyhä Henki!

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siunausta sinulle veli tai sisar! "Joka uskoo minuun elää, vaikka olisi kuollut!"

    • Anonyymi

      Hyvin kirjoitettu!!
      Amen.

      ST

      • Anonyymi

        No tuo nyt oli arvattavissa, että aamennat kaikelle.

        Voi luoja sentään.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuo nyt oli arvattavissa, että aamennat kaikelle.

        Voi luoja sentään.

        LS

        Pää kiinni siellä ❤️ Tykkäsin, cettä aloitus oli hienisti kirjoitettu ja koin myös sisäistä rauhaa sitä lukiessani ja myös iloa kurjoutrajan puolesta.
        Joscen tietäisi sinun okevan nainen, voisin kyvitelka sinut viheliäiseksi naputtavaksi ukoksi, joka ojentaa naisia ja eritoten varmasti myös vaimoaan letkautellen suupiestään moittivia suhauksiaan kuin ruoskan sivalluksia.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pää kiinni siellä ❤️ Tykkäsin, cettä aloitus oli hienisti kirjoitettu ja koin myös sisäistä rauhaa sitä lukiessani ja myös iloa kurjoutrajan puolesta.
        Joscen tietäisi sinun okevan nainen, voisin kyvitelka sinut viheliäiseksi naputtavaksi ukoksi, joka ojentaa naisia ja eritoten varmasti myös vaimoaan letkautellen suupiestään moittivia suhauksiaan kuin ruoskan sivalluksia.

        ST

        Niin no, ei tuo pää kiinni sielläkään ole mitään rauhan sanomaa, että siellä missä on rikka, niin siellä on usein myös malka

        LS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, ei tuo pää kiinni sielläkään ole mitään rauhan sanomaa, että siellä missä on rikka, niin siellä on usein myös malka

        LS.

        Se oli leikkiä. Mautonta huumoria.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli leikkiä. Mautonta huumoria.

        ST

        Nakkasin tahalleen takaisin, kun usein härnäät minua. En ollut tosissani.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nakkasin tahalleen takaisin, kun usein härnäät minua. En ollut tosissani.

        ST

        Hymähdys.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nakkasin tahalleen takaisin, kun usein härnäät minua. En ollut tosissani.

        ST

        Sinulla on oikeus pitää omat kokemuksesi.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on oikeus pitää omat kokemuksesi.

        LS

        Kah, onko? Kiitos ja kumarrus 😁

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kah, onko? Kiitos ja kumarrus 😁

        ST

        No maksat ystävällisyyden miten maksat. Ehkä parempi, että pysyt kaukana palstalla minusta. Kiitos.

        LS


    • Anonyymi

      **********

    • Anonyymi

      miksi sun "rukous kuulostaa" pelkälle sanahelinälle, valheille, korulauseille.

    • Anonyymi

      Kiitos siskoni salopuu. Tyytyväisyys yhdessä jumalisuuden kanssa onkin suuri voitto. Jotain samankaltaista liikkuu myös minun ajatuksissani. Kesi-iän ylittäneenä yksinäisenä mieshenkilönä olen kiitollinen eletystä elämästä. Kiitollinen että niin monet toiveet ja intohimotkin eivät Jumalan armosta toteutuneet. Virheitä elämisessä on ollut paljon, mutta niiden kauttakin Jumala on opettanut luopumisen ihanaa rauhaa. Rauhaa, vaikka kaikki tapahtunut olisikin ensin tuntunut tappiolta. Nyt olen kiitollinen rauhasta jossa saan elää. Syvä rauha Jeesuksessa Kristuksessa. Rauhaa!

    • Anonyymi

      Toisille, näyttää olevan, en tiedä mitä taakkoja ja mitä iestä sitten joutuvat kantamaan.
      Itse olen kironnut usein syntymääni, jopa toivonnut etten koskaan olisi tullut uskoon, vaan olisin saanut elää maailmassa ja sen lihapatojen ääressä.
      Edes, kylmäksi ei Herra salli tulla ja olen kuitenkin penseä.
      Pelastus on yhtä varma kuin lottovoitto, jos tietää etukäteen numerot, ellei se on mahdotonta.
      Jumala pelastus on kuin lottopeli, jos saa "oikeat numerot", on voitto varma, muuten tulee vain toivoa että arpa osaa hyvästä maasta.

      No, todellista vapautta ei ole vaan on pakko olla missä, orjapiiskuri ja vankin vartija, käskee ja sanoo.

      Jer. 15:17
      En ole minä istunut iloitsemassa ilonpitäjäin seurassa. Sinun kätesi tähden minä olen istunut yksinäni, sillä sinä olet täyttänyt minut vihallasi.

      Herran Orja ja Vanki.

      • Anonyymi

        Eikö ole jännää että kun on kerran saanut ”maistaa että Herra on hyvä” mikään muu ei enää kelpaa eikä riitä. No, miksen ottaisi Herran kädestä niin hyvää kuin pahaakin? Minusta on ollut, kaikesta huolimatta, hyvä vaeltaa Herran nuhteessa. Jännääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ole jännää että kun on kerran saanut ”maistaa että Herra on hyvä” mikään muu ei enää kelpaa eikä riitä. No, miksen ottaisi Herran kädestä niin hyvää kuin pahaakin? Minusta on ollut, kaikesta huolimatta, hyvä vaeltaa Herran nuhteessa. Jännääkin.

        En ole ihmissyöjä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      161
      28824
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      209
      18538
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      388
      9775
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6405
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4263
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      194
      3833
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      41
      2543
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1497
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      49
      1255
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      53
      1234
    Aihe