Nyt sen summan olisi pitänyt ensikertaa tulla, kertokaa nyt palstan pitkäaikaistyöttömät.
MITÄ, pettikö punahallitus taas, eikö tullutkaan 75 euron lisää?
15
<50
Vastaukset
Hallituksen eduskunnalle kesäkuussa jättämä lakiesitys on toisessa käsittelyvaiheessaan. Perussuomalaiset on vaatinut lakiesityksen hylkäämistä, kritisoiden sitä kiireessä valmistelluksi ja vaatii hallitusta kiireellisessä aikataulussa valmistelemaan uuden esityksen. Aiemmassa, ensimmäisen vaiheen käsittelyssä, he toivat voimakkaasti esiin myös sitä, että tuki tulee liian myöhään. En tiedä, millä aikataululla asia nyt etenee ja mikä sen lopputulema mahtaa olla. Myös Kokoomus on siirtynyt vastustamaan lakimuutosta.
- Anonyymi
Eli ei sitä tule, puheeksi taas jäi - ei yllätä.
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei sitä tule, puheeksi taas jäi - ei yllätä.
No jaa, tuskin se oppositio kiihkeästä vastustuksestaan huolimatta saa tätä hallituksen tavoitetta kaadettua.
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei sitä tule, puheeksi taas jäi - ei yllätä.
Läpihän se sitten onneksi meni, ja kaikkein heikoimmassa asemassa olevat saavat Perussuomalaisten ja Kokoomuksen kiivaasta vastustuksesta huolimatta välikaikaista helpotusta tilanteeseensa. Ensimmäinen maksupäivä on 16.10.
- Anonyymi
Eipä tuosta summasta juuri hyötyä edes olisi, Tammikuussa sitä en enää tulisikaan.
- Anonyymi
Vasurit kumman hiljaa.....
- Anonyymi
En tiedä vasureista, mutta se lisähän tulee. Kannattaa ihan oikeasti joskus lukea uutisia muualtakin kuin MVstä.
- Anonyymi
Lokakuu 16. Tulee 2x75e ja siitä eteenpäin 16. Pvä 75e Joulukuulle.
- Anonyymi
Seuraavana vappuna saamme taas satasen lisää, joten voimme olla varsin tyytyväisiä.
- Anonyymi
Jäikö aloituksen tehnyt fattapersu ilman?
- Anonyymi
Punhallitus petti taas.......heheheeeeee.
- Anonyymi
Hauskaa. Ensin persmölöt vinkuvat että miksi sitä 75 euroa ei kuulu, sitten kun se tulee, samat persmölöt vinkuvat että väärin maksettu eikä sillä mitään tee.
Jokainen lakiesityksstä äänestänyt Perussuomalasten kansaedustaja vastusti väliaikaista epidemiakorvausta. Näin teki myös Turtiainen, joka tällä hetkellä muodostaa itse oman ryhmänsä, mutta liekö palaamassa Perussuomalaisiin jossain vaiheessa.
- Anonyymi
TheUrbanLegends kirjoitti:
Jokainen lakiesityksstä äänestänyt Perussuomalasten kansaedustaja vastusti väliaikaista epidemiakorvausta. Näin teki myös Turtiainen, joka tällä hetkellä muodostaa itse oman ryhmänsä, mutta liekö palaamassa Perussuomalaisiin jossain vaiheessa.
Eihän tuossa mitään yllättävää ole jos on vähänkin perehtynyt Perussuomalaisen puolueen napahenkilöiden mielipiteisiin erinäisistä yhteiskunnan apumuodoista. Vaikuttaa kyllä siltä että tavallinen persuäänestäjä ei ole perehtynyt.
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuossa mitään yllättävää ole jos on vähänkin perehtynyt Perussuomalaisen puolueen napahenkilöiden mielipiteisiin erinäisistä yhteiskunnan apumuodoista. Vaikuttaa kyllä siltä että tavallinen persuäänestäjä ei ole perehtynyt.
Yllättävää se ei ole missään nimessä. He vastustivat lakiesitystä voimakkaasti ennen äänestystäkin. Pidin kuitenkin kiinnostavana katsoa, onko siellä yksikään livennyt riveistä ja kokenut empatiaa heikoimpia kohtaan. Ei ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514