Mitä järkeä vihata juutalaisia?

Anonyymi

Tai oikeammin, ketä se hyödyttää? Suomessa on hyvin vähän juutalaisia, eikä heitä katukuvasta juuri muista ihmisistä erota.
Typerimmät ihmiset menevät jonkin muotirasismin perässä ja alkavat "vihata" sen mukaan. Sitten toitotetaan kyllästymiseen asti jostain ihme "salaliitosta", jossa juutalaiset ovat kaiken pahan takana, mitä ikinä tapahtuukin. Ennen vuotta 1945 oli muotia vihata juutalaisia, sitä harrastettiin sitten oikein olan takaa joka maassa, ennen Saksaa, oli Venäjä pahin antisemitistinen valtio, toisena tuli Ranska. Nyt on uusien äärioikeistojen myötä viha taas nostamassa päätään.
Sen ymmärrän että vastustetaan Israelin valtion harjoittamaa terroria, mutta sitä nyt vastustavat myös monet juutalaisetkin. Antisionismi ei ole antisemitismiä.

https://www.alamy.com/stock-photo-orthodox-jewish-anti-israeli-zionism-demonstration-in-london-jews-38331938.html

Älkää olko muotisekoilujen uhreja!

31

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et näköjään tiedä mitään aatehistoriasta? Kerron sinulle karun totuuden.

      Kaikissa valkoisia ja kristittyjä kansallisvaltioita tuhoamaan pyrkivissä aatteissa ja järjestöissä on ja on aina ollut juutalaisilla selvä yliedustus. Jopa räikeä sellainen.

      Pätevän laskelman mukaan suurin osa Länsi- Eurooppaa muuttuu muslimienemmistöiseksi viimeistään 35 vuoden päästä! Johtuen juuri noista aatteista ja järjestöistä.

      Vieläkö juutalaisvastaisuus kuulostaa järjettömältä!?

      • Anonyymi

        Lisäys.

        Minä en ole antisemitisti, vaan kerronn vain totuuden. Päinvastoin. Minä sympatiseeraan sionisteja ja uskonnolisia juutalaisia. Hehän keskittyvät vain Israelin asioihin ja turvallisuuteen.

        Sen sijaan maallistuneet ja vasemmistolaiset juutalaiset ovat se ongelma. He ovat pahimpia ihmiskunnan vihollisia. Esimerkkinä nykyään eräs George Soros.


      • Anonyymi

        Kuule samaa sontaa on KKK jauhanut jo yli 100 vuotta, silti mikään ei ole muuttunut.
        Mitä ovat ne " valkoisia ja kristittyjä kansallisvaltioita tuhoamaan pyrkivät aatteet ja järjestöt"?
        Äläkä nyt sano että kommunistit, koska heitä ei enää juurikaan ole. Sano jokin muu.


      • Hohhoijaa!
        Samaa virttä on veisattu jo satojen vuosien ajan. Juutalaiset on leimattu syntipukeiksi milloin mihinkin katastrofiin, oli se sitten rutto tai sota, vaikka syyt ovat ilmiselvästi muualla.
        Sinä jauhat samoja asioita, joita luet jostain äärioikeiston propagandasta. Olet ns, muotirasisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule samaa sontaa on KKK jauhanut jo yli 100 vuotta, silti mikään ei ole muuttunut.
        Mitä ovat ne " valkoisia ja kristittyjä kansallisvaltioita tuhoamaan pyrkivät aatteet ja järjestöt"?
        Äläkä nyt sano että kommunistit, koska heitä ei enää juurikaan ole. Sano jokin muu.

        Sinun uskottavuutesi kaikessa keskustelussa katoaa oitis, kun jaksat tuoda tuota KKK- potaskaa esiin!

        En todellakaan viitsi alkamaan keskustella ja valistella sinun kaltaista typerystä

        Käy ensin koulusi loppuun ja tule sitten viisaampiesi kanssa keskustelemaan...


      • Anonyymi
        FMylHist kirjoitti:

        Hohhoijaa!
        Samaa virttä on veisattu jo satojen vuosien ajan. Juutalaiset on leimattu syntipukeiksi milloin mihinkin katastrofiin, oli se sitten rutto tai sota, vaikka syyt ovat ilmiselvästi muualla.
        Sinä jauhat samoja asioita, joita luet jostain äärioikeiston propagandasta. Olet ns, muotirasisti.

        Äläkä sinä ala tuota juutalaisten uhri- narratiivia puskemaan.

        Siihen pystyy kuka tahansa, joka on katsonut jenkkileffoja.

        Maailman historia tuntee suuren määrän täydellisiä kansanmurhia, mutta nykyään keskitytään " jostain syystä" vain yhteen puolittaiseen sellaiseen?

        Ja pian Euroopassa tapahtuu tusinan verran täydellisiä kansanmurhia Länsi- Euroopan islamisoituessa!

        Minä en ole rasisti enkä antisemitisti. Sanon vain historiallisen ja tulevaisuudellisen totuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläkä sinä ala tuota juutalaisten uhri- narratiivia puskemaan.

        Siihen pystyy kuka tahansa, joka on katsonut jenkkileffoja.

        Maailman historia tuntee suuren määrän täydellisiä kansanmurhia, mutta nykyään keskitytään " jostain syystä" vain yhteen puolittaiseen sellaiseen?

        Ja pian Euroopassa tapahtuu tusinan verran täydellisiä kansanmurhia Länsi- Euroopan islamisoituessa!

        Minä en ole rasisti enkä antisemitisti. Sanon vain historiallisen ja tulevaisuudellisen totuuden.

        Mitäs helvettiä juutalaisilla on islamisoitumisen kanssa tekemistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun uskottavuutesi kaikessa keskustelussa katoaa oitis, kun jaksat tuoda tuota KKK- potaskaa esiin!

        En todellakaan viitsi alkamaan keskustella ja valistella sinun kaltaista typerystä

        Käy ensin koulusi loppuun ja tule sitten viisaampiesi kanssa keskustelemaan...

        MInä olen kuule käynyt kouluja hieman enemmän kuin sinä, joka olet selkeästi amispohjalta liikkeellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs helvettiä juutalaisilla on islamisoitumisen kanssa tekemistä?

        Kysy sitä juutalaiselta Sorokselta, joka rahoittaa järjestöjä ja poliitikoita, jotka haluavat muslimitulvia Eurooppaan!

        Minä en käsitä vasurijuutalaisten logiikkaa. Ehkä sinä käsität?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MInä olen kuule käynyt kouluja hieman enemmän kuin sinä, joka olet selkeästi amispohjalta liikkeellä.

        Hehhheh!? En tiedä, mitä kouluja olet käynyt, mutta sen huomaan, että koulutuksesi on mennyt täysin hukkaan ;-)

        Varsinkin historian suhteen. Nimittäin KKK on käytännössä ollut kuollut järjestö jo vuosikymmeniä.

        Olet näköjään nähnyt Spike Leen propagandaleffan, jota tähditti Jasper Pääkkönen? Siinä sinun " koulutuksesi"! ;-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy sitä juutalaiselta Sorokselta, joka rahoittaa järjestöjä ja poliitikoita, jotka haluavat muslimitulvia Eurooppaan!

        Minä en käsitä vasurijuutalaisten logiikkaa. Ehkä sinä käsität?

        Onko se sitten jokin syy vihata Suomen juutalaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys.

        Minä en ole antisemitisti, vaan kerronn vain totuuden. Päinvastoin. Minä sympatiseeraan sionisteja ja uskonnolisia juutalaisia. Hehän keskittyvät vain Israelin asioihin ja turvallisuuteen.

        Sen sijaan maallistuneet ja vasemmistolaiset juutalaiset ovat se ongelma. He ovat pahimpia ihmiskunnan vihollisia. Esimerkkinä nykyään eräs George Soros.

        Ai että juutalaisen pitäisi olla sen täytisen perseauki, että sulle kelpaisi? Eikö juutalainenkin saa olla rikas? Onhan niitä mielettömän rikkaita muslimejakin.
        Luin kaikki oikeiston salaliittoteoriat Soroksesta ja yhtäkään ei voi todistaa.
        Jos jotain rikasta haluat inhota niin onhan aina Trump ja Epstein, toinen on tyhmä ja toinen pedo.


      • Anonyymi

        Onko kaikki muumit laaksossa? Vai onko kyse ihan yleisestä henkisen kapasiteetin rajallisuudesta?

        Ihanko vakavissaan väität, että Euroopan muhamettilaiskansainvaellus johtuu juutalaisista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule samaa sontaa on KKK jauhanut jo yli 100 vuotta, silti mikään ei ole muuttunut.
        Mitä ovat ne " valkoisia ja kristittyjä kansallisvaltioita tuhoamaan pyrkivät aatteet ja järjestöt"?
        Äläkä nyt sano että kommunistit, koska heitä ei enää juurikaan ole. Sano jokin muu.

        Ristiriitaista väittää juutalaisten haluavan tuhota länsimaat ja asuttaa ne muslimeilla. Mitä hyötyä siitä heille olisi, muslimit vihaa oikeasti juutalaisia eikä vain friikisti pienellä sekapäisellä joukolla. Juutalaiset eivät ole kristittyjä, mutta toisaalta kristityt eivät vainoa juutalaisia. Jotkut yksittäiset liikemiehet tai yhteiskuntateoreetikot voivat olla etnisesti juutalaisia, mutteivät toimi uskonnollisin tarkoituksin. Muiden vastaavien etninen tausta unohdetaan, juutalaisia pidetään silmällä, yhtä tyhjän kanssa.


    • Anonyymi

      Sitä voisi kysyä vihervassuilta jotka haluavat täyttää maanosan juutalaisten arkkivihollisilla lähi-idästä. Näin antisemitismi nousee ja rasismi. Persut tätä ainoana vastustaa.

      • Anonyymi

        Euroopassa hurskastellen ja tekopyhästi nämä läntiset johtajat surkuttelevat antisemitismia, mutta itse sitä omalla tavallaan nostattavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Euroopassa hurskastellen ja tekopyhästi nämä läntiset johtajat surkuttelevat antisemitismia, mutta itse sitä omalla tavallaan nostattavat.

        Nämä suurten maiden johtajat läntisessä Euroopassa siis janoavat Eurooppaan juutalaisten vihollisia. Samaan aikaan itkevät krokotiilin kyyneleitä juutalaisten uhrien muistojuhlissa. Eipä käy laatuun Unkarissa moinen uskomaton tekopyhyys. Siellä puolustetaan länsimaista kulttuuria, kristinuskoa, juutalaisuutta, ja niin edelleen. Orban on selkärankainen mies.


    • Anonyymi

      Omalla tavallaan vihervassut ovat kovimpia antisemitismin nostajia maailmassa.

      • Anonyymi

        Sitten ulistaan antisemitismista, kun itse sitä haittamaahanmuutolla edesautetaan. Ei voi tolkun ihminen tätä ymmärtää.


    • Anonyymi

      Miksi kommentointi ikäänkuin pysähtyi seinään?

      • Anonyymi

        Kävikö niin että kalikka kalahti johonkin?


    • Anonyymi

      Ei viha hyödytä ikinä ketään. Ei persujen ja Suomen ystävien kohtaama viha muiden taholtakaan. Ei juutalaisviha.

      • Anonyymi

        Nuo vihervassut ovat sellaista väkeä, jotka sanovat näin, mutta tekevät noin. Puhuvat kovasti vihaamista vastaan, mutta itse mitä suurimmassa määrin vihaavat toisinajattelijoita. Tekopyhää.


    • Anonyymi

      Itsehhän olen ollut demarien kannattajakunnassa jo monta vuotta...
      mutta sallitteko että kerron tämän:

      Abrahamin uskontojen jumala on yksi ja sama..
      Se sanoo eri apinoille eri asioita sitä myötä mitä kukin sitä tulkitseva
      haluaa rapsutuksia milloin miltäkin puolelta.

      Juutalaisten jälkeen tuli kaksi... Ensimmäinen miedompi... Ja toinen mausteilla.
      Kummankin kultteihin kaadettiin lastillinen chiliä.
      Tämän jälkeen juutalaiset kaatoivat päälleen chiliä.

      Hupaisaa. Tällä ei tosin ole mitään tekemistä rasismin kanssa.
      En minäkään tykkää tietyistä "kulttuuris nyansseista".

      Rasismissa on yhtäpaljon järkeä kuin siinä että Teemu Selännettä ei olisi otettu joukkueeseen sen takia, että hänellä on luomi.

      • Anonyymi

        Uskonto on uskonto. Juutalaiset menestyivät euroopassa nimenomaan sen takia, Että silloiset kristinuskon säännöt eivät koskeneet heitä. Tätä voisi verrata samaan, kuin amerikkalainen kapitalisti tulisi helikopterilla kommunistiseen banaanivaltioon....

        ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonto on uskonto. Juutalaiset menestyivät euroopassa nimenomaan sen takia, Että silloiset kristinuskon säännöt eivät koskeneet heitä. Tätä voisi verrata samaan, kuin amerikkalainen kapitalisti tulisi helikopterilla kommunistiseen banaanivaltioon....

        ;)

        Suomessa on vielä kaikki osannu kumartaa ja pyllistää oikeisiin suuntiin..

        Osaatko sinä?


    • Anonyymi

      Hitler toteutti holocaustin.
      Juutalaiset ottivat siitä oppia
      ja toteuttavat holocaustia tällä hetkellä palestiinassa.
      Juutalaiset ovat tämän vuosisadan pahan ydin.

      Jään kohta eläkkeelle ja sen jälkeen aion muuttaa pelestiinaan,
      olen käynyt armeijan ja olen ampunut rynnäkkökiväärillä
      3 valiota.
      Minusta tulee PLO`n Sissi.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään järkeä vihata juutalaisia! Asiaa pitää kuitenkin kysyä nykyisin muslimeilta ja ääri vasemmiston edustajilta. Miksi he vihaavat juutalaisia? Juutalaisyhteisöiltä on saatu palautetta ja nämä ryhmät ovat heidän suurin uhkansa. Minä luulen, että nämä ryhmät saattavat olla muillekin aika suuri uhka.

    • Anonyymi

      Juutalaiset eivät sodalla ja miekalla käännytä muita, juutalaiset eivät tunge länsimaihin tuhoamaan ja muuttamaan paikallisten tapoja ja rakenteita kuten muslimit, päinvastoin he haluaisivat palata omaan maahansa, Israeliin, jota kansoittavat arabit vielä suurelta osin. Juutalaiset ovat yliedustettuina Nobelin palkinnon saajissa, he ovat huipulla kaikilla muilla inhimillisen elämän osa-alueilla paitsi urheilussa verrattuna mihin tahansa muuhun etniseen- tahi uskonnolliseen ryhmään. Silti he ovat vihatuin kansa ja valtio, muslimipropagandan ja muslimivaltioiden edustuksen vuoksi YK:ssa. Länsimaiden antisemitismi on elämänkallujen silkkaa kateutta. Muslimien antisemitismi on islamia, joka muuten on kaiken muunkin vihollinen, jotka eivät kumarra pedofiiliprofeetan oppien mukaan.

    • Anonyymi

      sun pitää kysyä muslimeilta

      joku kuukausi sitten muslimit marssi Malmössä ja huusi kuolemaa juutalaisille

    • Anonyymi

      Ei tartte kysyä mitään, Muhammed (Jumala häntä rankaiskoon) jota muslimit seuraavat ja palvovat ainoana profeettana oli rasisti joka teki uuden uskonnon väkivaltaa ihannoimaan. Rasistina hän joukkomurhasi ihmisiä joka kieltäytyivät liittymästä uuteen väkivaltaa ihannoivaan ja pyhiä kirjoituksia väärentävään Muhammedin (Jumala häntä rankaiskoon) kulttiin. Tiesittekös että muhammed olisi halunnut juutalaiseksi papiksi, mutta koska hänen käsityksensä olivat niin vääriä ei papisto häntä hyväksynyt vaan aivan oikein piti harhaoppisena. Siitä viha juutalaisiin islamissa katsotaan alkaneen. Jumalan kansaa kohtaan tunnettu kateus vaati omimaan jumalan arabeille ja kas niin, tämä maailmaa villitsevä vitsaus, islam alkoi. Mikään muu ideologia ei pääse lähelle islamin aiheuttamaa ihmishenkien menetystä ja kärsimystä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe