Etsin ilmaista kirjanpito-ohjelmaa omiin tarpeisiin ja mietin tuota Tilitin vaihtoehtoa, kun näyttäisi taipuvan ihan kunnolliseen kirjanpitoon, mutta kun sivut oli vuodelta 2013. Vieläkö toimii ja pelittää? Onko jollain käytössä ja olisko jakaa jotain vinkkejä?
Tilitin-ohjelma - miten toimii
5
720
Vastaukset
- Anonyymi
Minä käytän tiitintä paritaloni kirjanpitoon (osakeyhtiö). Hyvin on toiminut!
- Anonyymi
Sama minunkin paritalossa, mutta kun vaihdoin rikki menneen tietokoneen, Win 8- käyttöjärjestelmällä toimivan rikkoutuneen koneen Win11:sta koneeksi, Tilitin ei enää toiminutkaan.
- Anonyymi
Yksinkertaisen kirjanpidon voi tehdä jopa ilmaisella taulukkolaskennalla.
Itse olen tehnyt pienen yhdistyksen kirjanpidon excelissä ja ongelmat on tulleet aivan muusta syystä kuin ohjelmistosta. - Anonyymi
Minun Tilitin ohjelmani ei enää toiminutkaan, kun uudessa koneessa on Win11 käyttöjärjestelmä.
- Anonyymi
Sama ongelma minulla! Koskahan lie päivittävät uudelleen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721974
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,771422Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101117Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210963- 94814
- 38805
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755