Etsin ilmaista kirjanpito-ohjelmaa omiin tarpeisiin ja mietin tuota Tilitin vaihtoehtoa, kun näyttäisi taipuvan ihan kunnolliseen kirjanpitoon, mutta kun sivut oli vuodelta 2013. Vieläkö toimii ja pelittää? Onko jollain käytössä ja olisko jakaa jotain vinkkejä?
Tilitin-ohjelma - miten toimii
7
801
Vastaukset
- Anonyymi
Minä käytän tiitintä paritaloni kirjanpitoon (osakeyhtiö). Hyvin on toiminut!
- Anonyymi
Sama minunkin paritalossa, mutta kun vaihdoin rikki menneen tietokoneen, Win 8- käyttöjärjestelmällä toimivan rikkoutuneen koneen Win11:sta koneeksi, Tilitin ei enää toiminutkaan.
- Anonyymi
Yksinkertaisen kirjanpidon voi tehdä jopa ilmaisella taulukkolaskennalla.
Itse olen tehnyt pienen yhdistyksen kirjanpidon excelissä ja ongelmat on tulleet aivan muusta syystä kuin ohjelmistosta. - Anonyymi
Minun Tilitin ohjelmani ei enää toiminutkaan, kun uudessa koneessa on Win11 käyttöjärjestelmä.
- Anonyymi
Sama ongelma minulla! Koskahan lie päivittävät uudelleen!
- Anonyymi
Minä sain toimimaan Win 11:ssa:
1. asensin tilittimen
2. Win11 herjasi, että vaatii Java Runtime Environment 1.6.0
3. valitsin lataa tms
4. Siirtyi SUN / Javan lataussivulle uusimpaan versioon
5. Latasin javan
6. Asensin Javan
7. Käynnistin tilittimen, toimii
8. Vanhasta tietsikasta piti tietenkin vielä tuoda se vanha kirjanpitotiedosto sinne ..roaming/tilitin -hakemistoon.
Rock and roll!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5716- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666