Ylen kiivas taistelu Trumppia vastaan

Anonyymi

Yle hyökkäilee ja solvaa Trumppia koko ajan, tauotta. Varsinkin mika hentunen puhuu vain siitä kuinka "kamala" Trump on. TASAPUOLISTA ? No ei tietenkään. Yle neutraali toimija ?? No ei tietenkään. Koska yle puhuu/uutisoi niin, Että ei aina asetu jomman kumman puolelle ?

48

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja niin pitääkin solvata tässä tapauksessa. Ja pitääkin olla puolueellinen tässä tapauksessa. Eihän mielenvikainen voi olla suurvallan johdossa jatkossa.

    • Anonyymi

      Aloittajalle, miksi sinä nuoleskelet Trumppia ja kumartelet hänelle? Trump on suoraansanottuna ÄÄLIÖ, JA RASISTI!

      • Anonyymi

        Tarpeeksi kun media aivopesee ääliörasisti saadaan myös demokraatti ehdokkaastakin. Täällä hehkutetaan puolueetonta mediaa mutta sen näkee sokea reettakin että euroopasta on puolueettomuus kadonnut.


      • Anonyymi

        Nuoleskelet ? ? ? en minä nuoleskele. Haluaisin vaan että kaikki saisivat oikeudenmukaisen ja tasapuolisen kohtelun YLESSÄ. Nyt näin ei ole. Trumpista liikkuvat huhut ja keksityt asiat yle kertoo "uutisina". Ja jotkut sitten näyttävät nämä uskovan täysin. Esimerkiksi sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarpeeksi kun media aivopesee ääliörasisti saadaan myös demokraatti ehdokkaastakin. Täällä hehkutetaan puolueetonta mediaa mutta sen näkee sokea reettakin että euroopasta on puolueettomuus kadonnut.

        Minua ei ole kukaan aivopessyt vaan olen tiennyt jo pitkään että Trump on ääliö ja rasisti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoleskelet ? ? ? en minä nuoleskele. Haluaisin vaan että kaikki saisivat oikeudenmukaisen ja tasapuolisen kohtelun YLESSÄ. Nyt näin ei ole. Trumpista liikkuvat huhut ja keksityt asiat yle kertoo "uutisina". Ja jotkut sitten näyttävät nämä uskovan täysin. Esimerkiksi sinä.

        Jokainen vähänkään kartalla oleva ei lähtisi YLE`n uutisointia mollaamaan..Nyt halutaan realiteetit ja huuhaa toiveet sekoittaa soppaan jota joku ääriääni kehittää ja keittää-----
        Muuttakaa Pietariin tai syvemmälle mädäntyneen Venäjän syliin----Y-Ö-K


      • Anonyymi

        Minä en ole mikään vihervasemmistolainen paskahousu joka notkuu Kela Goldin varassa! Olen ensinnäkin demari enkä saa kelalta mitään vaan olen työeläkeläinen! Väitteesi on siis herjausta.


    • Anonyymi

      Eihä Trumppia kenenkään tarvitse mollata, koska hän on ihan itse tehnyt itsestään naurun aiheen koko maailmalle. Surullista asiassa on, että koko maailma myös kärsii nahoissaan Trumpin toilailuista.

      • Anonyymi

        "Eihä Trumppia kenenkään tarvitse mollata, koska hän on ihan itse tehnyt itsestään naurun aiheen koko maailmalle."

        Juuri näin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eihä Trumppia kenenkään tarvitse mollata, koska hän on ihan itse tehnyt itsestään naurun aiheen koko maailmalle."

        Juuri näin!

        Ei ole tehnyt. Propagandaa. ja näköjään osuu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tehnyt. Propagandaa. ja näköjään osuu..

        Noin sanoo Trumppia nuoleskeleva persu. :D


      • Anonyymi

        Se on se sama mitä Trump tekee, pääasia on että tekee sen Amerikassa, eikä hyökkäile muihin valtioihin varastamassa öljyä ja tappamassa ihmisiä, kuten Bush teki ja muutkin USA;n presidentit.
        Eikö totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se sama mitä Trump tekee, pääasia on että tekee sen Amerikassa, eikä hyökkäile muihin valtioihin varastamassa öljyä ja tappamassa ihmisiä, kuten Bush teki ja muutkin USA;n presidentit.
        Eikö totta.

        Trumpin tekemiset vaikuttaa rajusti myös Euroopassa, siksi on syytä olla huolissaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se sama mitä Trump tekee, pääasia on että tekee sen Amerikassa, eikä hyökkäile muihin valtioihin varastamassa öljyä ja tappamassa ihmisiä, kuten Bush teki ja muutkin USA;n presidentit.
        Eikö totta.

        Ei ne ymmärrä muuta kuin sosialistisen Armeijansapäälle, jossa oikeisto kommunismit häärää, vaikka ei kolhoosiaan edes tunnista kannattamattomana !?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne ymmärrä muuta kuin sosialistisen Armeijansapäälle, jossa oikeisto kommunismit häärää, vaikka ei kolhoosiaan edes tunnista kannattamattomana !?

        Trump on hidastanut Maailmanhallituksen etenemistä ja on siksi paha.


    • Anonyymi

      Vieläkö löytyy ihmisiä jotka uskovat sokeasti yleä ??

      • Anonyymi

        Miksi emme uskoisi kun Trump teki vaaliväittelyssä viimeistään itsestään täyden pellen? Olihan se tv:ssä katsottavissa!


      • Anonyymi

        Löytyy.


      • Anonyymi

        Tänään uskoin vähän aikaa, kun antoivat Outi Alanko-Kahiluodolle puheaikaa sen verran, että hän sai paukutella suorat sanat Trumpista, vaikka niin monet kansanedustajat mielistelevät Trumppia, ollaan niin olevinaan oikeistolaisia, joukossa oli varmaan monta keskustalaistakin.


    • Anonyymi

      Trum on ihana.

    • Anonyymi

      Olipahan taas vaalitemppu tämä koronan kanssa pelleily Trumpin osalta. Trump valehteli ja väitti että sai koronan ja nyt näyttää kansalle ja äänestäjilleen miten nopeasti siitä paranee eikä ole hengen vaaraksi. Tämähän oli täysin tekaistu juttu. Saa tällä tempauksellaan ihmiset uskomaan ettei koronaa tarvitse pelätä ja vetää kaiken kunnian siitä lopulta itselleen.

      Lääkärit puhuu mitä puhuu ja heidän suuhunsa on laitettu sanoja, aika epäilyttävää että Trump selvisi koronasta muutamassa päivässä ottaen huomioon vielä Trumpin ikä ja terveyteen liittyvät riskit. On sillä pokkaa kun lähti näin valehetelmaan.

      • Anonyymi

        Voi voi kun vihervassaria harmittaa Trumpin selviäminen hengissä että pitää oikein salaliittoteorioita kehitellä.
        Kirjoituksesi taso on yhtä sivistymätön kun oli viikolla iltasanomissakin. "Kyllä hänen kuntonsa voi vielä romahtaa että älkää vielä menettäkö toivoanne"
        Kyllä sairaaksi on kommunisti eurooppa mennyt kun pitää oikein toivoa jonkun päämiehen kuolemaa. Alkaa tämä kahtiajakautuminen jo oikeasti pelottaa. Trumpin fanaattisista vastustajista näkee kuinka paha olo heillä on. Kuten sinullakin kun tuon vastauksesi kirjoitit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi kun vihervassaria harmittaa Trumpin selviäminen hengissä että pitää oikein salaliittoteorioita kehitellä.
        Kirjoituksesi taso on yhtä sivistymätön kun oli viikolla iltasanomissakin. "Kyllä hänen kuntonsa voi vielä romahtaa että älkää vielä menettäkö toivoanne"
        Kyllä sairaaksi on kommunisti eurooppa mennyt kun pitää oikein toivoa jonkun päämiehen kuolemaa. Alkaa tämä kahtiajakautuminen jo oikeasti pelottaa. Trumpin fanaattisista vastustajista näkee kuinka paha olo heillä on. Kuten sinullakin kun tuon vastauksesi kirjoitit.

        "Voi voi kun vihervassaria harmittaa Trumpin selviäminen hengissä että pitää oikein salaliittoteorioita kehitellä.
        Kirjoituksesi taso on yhtä sivistymätön kun oli viikolla iltasanomissakin. "Kyllä hänen kuntonsa voi vielä romahtaa että älkää vielä menettäkö toivoanne"
        Kyllä sairaaksi on kommunisti eurooppa mennyt kun pitää oikein toivoa jonkun päämiehen kuolemaa. Alkaa tämä kahtiajakautuminen jo oikeasti pelottaa. Trumpin fanaattisista vastustajista näkee kuinka paha olo heillä on. Kuten sinullakin kun tuon vastauksesi kirjoitit."

        Voi kun sinua sivistymätöntä Äö:lla 50 harmittaa kun Trump häviää vaalit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi kun vihervassaria harmittaa Trumpin selviäminen hengissä että pitää oikein salaliittoteorioita kehitellä.
        Kirjoituksesi taso on yhtä sivistymätön kun oli viikolla iltasanomissakin. "Kyllä hänen kuntonsa voi vielä romahtaa että älkää vielä menettäkö toivoanne"
        Kyllä sairaaksi on kommunisti eurooppa mennyt kun pitää oikein toivoa jonkun päämiehen kuolemaa. Alkaa tämä kahtiajakautuminen jo oikeasti pelottaa. Trumpin fanaattisista vastustajista näkee kuinka paha olo heillä on. Kuten sinullakin kun tuon vastauksesi kirjoitit.

        Mikähän on vihervassari, ikinä kuullutkaan sellaisesta puolueesta. Ymmärräthän että Trump ON USA:n presidentti, ei SUOMEN presidentti. Tämä taitaa tulla sinulle yllätyksenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän on vihervassari, ikinä kuullutkaan sellaisesta puolueesta. Ymmärräthän että Trump ON USA:n presidentti, ei SUOMEN presidentti. Tämä taitaa tulla sinulle yllätyksenä.

        Minä en ole koskaan ymmärtänyt että Suomessa kumarretaan jollekin USAn presidentille, varsinkaan Trumpille. No, kai sitten persut tuntee kuuluvansa yhteen tuon ääliön kanssa, samanlaisia ääliöitä ne on persuissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän on vihervassari, ikinä kuullutkaan sellaisesta puolueesta. Ymmärräthän että Trump ON USA:n presidentti, ei SUOMEN presidentti. Tämä taitaa tulla sinulle yllätyksenä.

        Oho kun keksit. Googlestako luit? Silti sinä ja yle pelaatte trumpin vastaista vaalikampanjaa vaikka se ei edes kuulu meille vaan yhdysvaltain kansalaisille.


    • Anonyymi

      Hentunen ei ole pahimmasta päästä Trumpin solvaaja. Siinä on kaksi naista pörräämässä USAssa vielä pahempia.

    • Anonyymi

      Huvittavia nämä Trumpin kannattajat, ei todellakaan ole penaalin terävimpiä kyniä. Älykkyysosamäärä on reilusti alle 70 niin kuin Trumpillakin. Teistä saisi hyvän komediasarjan.

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä kanssasi, puhut asiaa. Lisäisin vielä, että Yleisradio on kallis ja huonolaatuisista ohjelmista tuttu kommareiden suojatyöpaikka ja pahin mädätysputiikki joka pitäisi heittää hiuksista vittuun. Ylimieliset kommaritoimittajat yrittävät aivopestä suomalaisia, mutta seuraavaksi tulee sellainen hallitus joka lopettaa noiden mädättäjien puuhat tykkänään. Minä niin nauran kun toimittajat saavat kenkää ja joutuvat menemään pienellä palkalla lakaisemaan katuja ja syömään muiden jätteitä roskiksesta. Siinä nuo idealistit saavat harjoittaa hehkuttamaansa kommunismia ihan käytännössä. Niin korruptoitunutta ja häpeällistä on Yleisradion touhu tällä hetkellä.

      • Anonyymi

        Sinä trumpin mielistelijä saisit vähän miettiä mitä puhut. Yle ei ole mikään korruptoitunut vaan kertoo totuuden ja jos totuudesta pitää vaieta, olet samanlainen kiero valehtelija kuin trump!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä trumpin mielistelijä saisit vähän miettiä mitä puhut. Yle ei ole mikään korruptoitunut vaan kertoo totuuden ja jos totuudesta pitää vaieta, olet samanlainen kiero valehtelija kuin trump!

        Niin se olisit sinäkin ihan toista mieltä jos yleltä tulisi koko ajan persumyönteisiä uutisia ja kampanjoitaisiin trumpin puolesta. Et vain huomaa ylen toisen laidan uutisointia kun olet samalla punavihreällä puolella.
        Yle on ottanut mallin venäjän hallitusmyönteisestä uutisoinnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se olisit sinäkin ihan toista mieltä jos yleltä tulisi koko ajan persumyönteisiä uutisia ja kampanjoitaisiin trumpin puolesta. Et vain huomaa ylen toisen laidan uutisointia kun olet samalla punavihreällä puolella.
        Yle on ottanut mallin venäjän hallitusmyönteisestä uutisoinnista.

        Kerro nyt miksi se Trump sinua niin viehättää? Siksikö että olet itsekin maahanmuuttovastainen kuten te muutkin persut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt miksi se Trump sinua niin viehättää? Siksikö että olet itsekin maahanmuuttovastainen kuten te muutkin persut?

        En kirjoittanut tuota äskeistä, mutta eikö meillä ole jo riittämiin näitä maahanmuuttajia? Mitä teemme suuremmalla määrällä? En myöskään halua, että ympärillä puhuvat ihmiset molottavat muuta kuin Suomen kieltä. En myöskään halua opetella heidän tapojaan, enkä halua tietää mitään heidän uskonnostaan. Se kaikki on minulle yhdentekevää ja vastenmielistä. En halua myöskään nähdä sellaisia ihmisiä joiden ulkomuoto poikkeaa suomalaisesta. Minua voi kutsua rasistiksi, mutta omasta mielestäni se on makuasia ja ennen kaikkea käytännön asia, että haluan Suomen pysyvän suomalaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoittanut tuota äskeistä, mutta eikö meillä ole jo riittämiin näitä maahanmuuttajia? Mitä teemme suuremmalla määrällä? En myöskään halua, että ympärillä puhuvat ihmiset molottavat muuta kuin Suomen kieltä. En myöskään halua opetella heidän tapojaan, enkä halua tietää mitään heidän uskonnostaan. Se kaikki on minulle yhdentekevää ja vastenmielistä. En halua myöskään nähdä sellaisia ihmisiä joiden ulkomuoto poikkeaa suomalaisesta. Minua voi kutsua rasistiksi, mutta omasta mielestäni se on makuasia ja ennen kaikkea käytännön asia, että haluan Suomen pysyvän suomalaisena.

        Olet aivan oikeassa. Minä en halua yhtään Lähi - idän tai Afrikan ihmettä Suomeen ja enkä halua mielistellä heitä enkä opetella heidän tapojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt miksi se Trump sinua niin viehättää? Siksikö että olet itsekin maahanmuuttovastainen kuten te muutkin persut?

        Minä olen mielelläni maahanmuuttovastainen ja ylpeä siitä koska minä en halua elättää mitään Afrikan ja Lähi - Idän ihmeitä joista on pelkkää haittaa Suomelle. Mutta jos sinä haluat elättää niitä niin maksa niiden eläminen vaikka omilla rahoilla ja majoita ne omaan kotiin.


    • Anonyymi

      Tuskin ketään ihmiskunnan historiassa on vainottu niin paljon kuin Trumpia.

      - puolueeton tarkkailija -

      • Anonyymi

        Hän on sen itse saanut aikaan! Eikä se sitäpaitsi ole mitään vainoa, et tiedä vainosta mitään jos väität että Trumpia vainotaan. Katso vaikka tiettyjä vähemmistöjä Kiinassa, en puhu seksuaalivähemmistöistä vaan ihan muista vähemmistöistä joita oikeasti vainotaan.


      • Anonyymi

        Tuskin ketään ihmiskunnan historiassa on vainottu niin paljon kuin Trumpia.

        - Donald J. Trump -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on sen itse saanut aikaan! Eikä se sitäpaitsi ole mitään vainoa, et tiedä vainosta mitään jos väität että Trumpia vainotaan. Katso vaikka tiettyjä vähemmistöjä Kiinassa, en puhu seksuaalivähemmistöistä vaan ihan muista vähemmistöistä joita oikeasti vainotaan.

        Kiinan vainoaminen on erilaista. Se on jopa fyysistä ja vapauden menetystä.
        Trumpiin ei ole käyty käsiksi, mutta kaikilla muilla mahdollisilla ja mahdottomilla keinoilla on vainottu.


    • Anonyymi

      Suomessa on tuomittu verkossa julkisuuden henkilön vainoamisesta.

    • Anonyymi

      Lukekaapa Ylen sivuilta vaikkapa Hentusen juttuja Trumpista. Ne ovat kovaa tavaraa tv-uutisiin verrattuna, jopa suoraa vainoa.

    • Anonyymi

      kanavalla on agenda. Trump on vielä presidentti, eikä mikään idoli.

    • Anonyymi

      Ylen Trump-kampanja on säälittävä osoitus siitä, kuinka meidän "journalistit" sopulilauman tavoin sokeasti seuraavat jenkkimedian valtavirtaa.

      Mitäköhän kiilusilmä-Hentunen sitten alkaa tehdä, jos Biden voittaa? Rönkäkin varmaan tuntee olonsa tyhjäksi ilman jokapäiväistä Trump- mollausta.

      En todellakaan toivo Trumpin voittoa, mutta Ylen räksytys ja galluppien täysin värittyneet tulkinnat ja uutisoinnit täällä Suomessa ovat lähinnä tahatonta komiikkaa.

    • Anonyymi

      YLE on viime kuukausina käyttänyt tuhottomasti ohjelma-aikaa ja rahaa jenkkien vaalien märehtimiseen. Maamme oma sisäpolitiikka EU-kuvioista puhumattakaan ovat jääneet sivuraiteille. EU:n massiivisesta tukipaketista ei ole viime aikoina kerrottu mitään. Se vaikuttaa tuhansilla euroilla jokaisen suomalaisen lompakkoon.

    • Anonyymi

      YLE päästää esiin/Haastatteluihin vain Trumpin haukkujia. Ja Trumpin puolustajia tosi tosi paljon vähemmän. Mielikuvavaikuttamista ja aivopesua, tuputtamista yle harrastaa. Ja se mokutus ja mamutus ! Yök :o(

      • Anonyymi

        Trump kävi joskus kauan sitten Suomessa ja varmaan siinä sivussa lainasi salaa jonkun isokenkäisen naista ja nyt sitten on elinikäinen jahtaaminen päällä.


    • Anonyymi

      Nykyäänhän trumppi kuuluu hyviksiin otti rokotteet ja kehuu niitä

    • Anonyymi

      Trump on idiootti ja häntä saakin solvata! Edes omat ei ole enää Trumpin puolella!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1615
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1244
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1072
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      857
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      741
    Aihe