Kihniöllä on muinaisuskonnon harjoittajia.
Niin on Lapuallakin. Kissat ja Egypti.
Muinaisuskonnot nyt jyllää.
Muut saa jäädä oikean uskonnon alle.
Siunaamaa, ittenne.
Muinaisuskonto
15
82
Vastaukset 15
- Anonyymi
Uskomme Hiiteen
- Anonyymi00015
paSKAAKS LÄNKYTÄT SATANISTI, IHAN samaa satanismia saatanapalvontaa kuten muukin satanismi , tää on kaikissaa ryhmissä vaik ryhmän nimi on mikä
mutta ikuiseen helvettiin oot menossa, ehkä jo tänään heti?
- Anonyymi
Mitä saatana sanoi kun meni levy-yhtiöön?
Tässä on demoni. - Anonyymi
Älä rienaa!
Kissat aterioivat faraon pöydässä
Muinaiset egyptiläiset suorastaan jumaloivat kissoja. Pyhänä pidetyt eläimet muumioitiin ja haudattiin omistajiensa kanssa. Kun viekkaat kauppiaat salakuljettivat kissoja pois Egyptistä, farao lähetti joukkonsa perään hakemaan kallisarvoiset eläimet takaisin kotimaahan.
"Kenties kuljettaja oli kurvannut mutkaan varomattomasti, kenties irrottanut katseensa hetkeksi tiestä Aleksandrian vierailla kujilla.
Vaikka yksityiskohdat olivat hämärän peitossa, onnettomuus oli yhtä kaikki tapahtunut, ja seuraukset olivat hirvittävät: kuljettajan yliajama kissa oli kuollut!
Raivoava väkijoukko vaati kostoa surmaajalle. Sillä, että mies sattui olemaan mahtavan Rooman valtakunnan diplomaatti, ei ollut mitään merkitystä.
Oikeutta äänekkäästi penänneet kaupunkilaiset kokoontuivat surmaajan talolle, missä tämä piileskeli kostonhimoisten katseilta piilossa. Faraon hovista paikalle saapunut virkamies yritti turhaan rauhoittaa levotonta joukkoa.
Vihoissaan väki tunkeutui taloon ja raahasi miehen ulos kadulle. Kauhuissaan kirkunut ja rimpuillut mies kohtasi loppunsa samalla tavalla kuin hän oli vienyt hengen kissalta.
Egyptin pääkaupunkiin vuonna 59 eaa. sijoittuneen tapauksen on kuvannut historioitsija Diodoros Sisilialainen.
Onnettumuus sattui hallitsija Ptolemaios XII:n kannalta pahimpaan mahdolliseen aikaan, sillä Egypti ei ollut enää itsenäinen suurvalta vaan sen oli myötäiltävä Välimeren johtavan mahdin aseman vallannutta Roomaaa.
Egyptiläiset faraot olivat Rooman armoilla, ja Ptolemaioskin oli saanut hännystellä ja lahjoa Rooman hallitsijoita 20 vuotta, ennen kuin nämä tunnustivat hänen asemansa.
Farao olikin ylpeänä ottanut vastaan Roomasta lähetetyn diplomaatin, jonka surma merkitsi nyt vuosien takapakkia maiden välisissä suhteissa.
Kissan kuoleman aiheuttama silmitön kostonjano ei tosin ollut mitenkään yllättävää sinänsä. Egyptiläiset rakastivat kissojaan, ja eläimen pyhyyttä ylistettiin monumenteissa kautta maan.
Maan laki oli myös yksiselitteinen: kissan tappaneen oli maksettava teosta hengellään. Niin kauheasta teosta ei annettu mitään armoa, ei silloinkaan, kun rikoksen tekijä edusti maailman johtavaa suurvaltaa."- Anonyymi
Samaa vaaritaan lapuallaki! Kissintappaja on surmattava! Revitettävä koirilla riekaleiksi! Soon Lapuan laki, tänäpäivänä!
- Anonyymi00016
Anonyymi kirjoitti:
Samaa vaaritaan lapuallaki! Kissintappaja on surmattava! Revitettävä koirilla riekaleiksi! Soon Lapuan laki, tänäpäivänä!
On se niin röyhkeä, että sopii mulle, anna mennä.
- Anonyymi
Voi, mitä harhaoppeja onkaan levinnyt Suomeen. Tätä seuraa, kun hyväksytään liiaksi sooloilu. Paras on kristinusko ja herätysliikkeistä herännäisyys. Aito lapualainen kristinuskon muoto.
- Anonyymi
Uskonnot ovat ihmisen sävellystyön tuloksia. Kaikissa on omalla tavalla pyrkimys yhteiskuntarauhaan. Jotkut uskonnot harjoittavat yhteisöllistä narsismia ja pöytä on katettu konflikteille. Valitettavasti.
- Anonyymi
Mikä siinä on, että toisen uskonto ärsyttää ihan tappamiseen asti välittämättä teon aiheuttamista seuraamuksista? Jonkun sortin hullu pitää olla, että tahallaan tuhoaa toisen pyhää omaisuutta. Kissan tappaminen on eräänlainen kirkon polttaminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä on, että toisen uskonto ärsyttää ihan tappamiseen asti välittämättä teon aiheuttamista seuraamuksista? Jonkun sortin hullu pitää olla, että tahallaan tuhoaa toisen pyhää omaisuutta. Kissan tappaminen on eräänlainen kirkon polttaminen.
Mummo meillä listi ylimääräiset kissinpennut. Hatunnosto mummolle. Kenestäkään muusta ei siihen ollut. Näin maalla , silloin otettiin realiteetit huomioon ja elettiin sitä mukaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummo meillä listi ylimääräiset kissinpennut. Hatunnosto mummolle. Kenestäkään muusta ei siihen ollut. Näin maalla , silloin otettiin realiteetit huomioon ja elettiin sitä mukaa.
Mummo sentään listi omiaan, eikä naapurin penikoita, varsinkaan salaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen takia kristinuskon tulee olla se oikea hyväksytty uskono Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissa.
Kirkko.
Jokin mättää. Tässä vertauksessa.
Nykyään kissansa vapaana pitävät omistaa BMW tai Audin.
Ja liikenteessähän sama meininki. Villit ja vapaat. Luonnollista poistumaa. Tapahtuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kissa.
Kirkko.
Jokin mättää. Tässä vertauksessa.
Nykyään kissansa vapaana pitävät omistaa BMW tai Audin.
Ja liikenteessähän sama meininki. Villit ja vapaat. Luonnollista poistumaa. Tapahtuu.BMW, Audi, M-B, siinäpä ne kriminaalit. Liikenteessä. Autoilijat. Ja kissinsä vapaana pitävät. Minä olen vapaa. Autoni ohjaamossa, minun kissanikin pitää olla vapaa.
Tehdä pahaa, luonnossa, kissani. Ja minä, raivoan. Liikenteessä.
Minulla on kaikki vapaata. Paitsi, autoani, ah, autoani on vahingoitettu. Ja minun, MINUN, kissani on... En tiedä missä on ollut. Mutta. Minun kissaani, pitää suojella. Ja minun autoani. Nyt taas on pää kipeänä, en voi mennä varusmiespalvelukseen.
- Anonyymi
Kristinuskokin on muinaisuskonto, Täällä kukaan tienny mooseksista 2000 v sitten saatika lähi-idästä. Täällä metsästettiin hirviä, peuroja, karhuja. Eikä kuljettu sandaaleissa ja kaavuissa. Kuka sen tosiaan keksi, että rättipäät ovat muka viisasta kansaa. Outoa sakkia, se on nähty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681347KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi221312- 961151
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R721069Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84759Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella28707Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni47703Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43646- 63636
- 38629