feministinaisesta. Eli on fanaattinen "uskossaan", pitää itseään vähän parempana ihmisenä ja"oikeassa olijana", saattaa olla myös miesvihaaja, kuten monet kiivaat feministit.
Ei myöskään ole mitään missiainesta, eli normaalit miehet tuskin häntä piirittävät.
Vehkoo on hyvä esimerkki keskiverto vihervasemmistolaisesta
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Toimittelia luuli että voi huudella ihan mitä vaan tittelinsä suojista hahahahha näitä äärivasemmistolaisia hahahaha.
- Anonyymi
Ruma kuin mikä.
Näitä asiattomalla kielenkäytöllä ja muiden nimittelyllä itsensä nolaavia on kyllä vähän joka taholla. Kuten tästäkin nähdään, toisinaan siitä joutuu sitten oikeuskäsittelyn jälkeen vastaamaan esimerkiksi rahallisilla korvauksilla. Toisinaan sitten, jos kyseessä on kansanedustaja, voi päästä kuin koira veräjästä.
Onhan näitä tapauksia taas viime aikoina riittänyt.Turtiainen, Räsänen, Al-Taee, Vähäkainu, Vehkoo, ja varmasti unohdan tässä osan. Osalla tuntuu mielipide rangaistuksen tarpeellisuudesta pyörivän tuulessa sen mukaan, onko kyseessä 'omaa porukkaa' vai 'muita', mutta rehellisyyden nimissä asiallinen käytös ja lain noudattaminen lienee vähimmäisvaatimus kenelle hyvänsä. Ei se niin vaikeata ole.- Anonyymi
Femakkonaiset eivät yleensä ole kauniita.
- Anonyymi
Vehkoo piti itseään parempana, mutta takkiin tuli...heheeeee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510152
- 816733
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424827- 614467
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684171Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313769- 472848
- 362595
- 402270
- 2151894