3,5v -vaimon pään hakkaamisesta lattiaan

Anonyymi

"Mies"tietenkin kiistää kaiken!Ja syyte oli pelkkä kuoleman tuottamus!
Kyllä siinä on aviomiehellä ollut vakaa aikomus surmata vaimonsa,jos lyö päätää lattiaan. Vaikka olisi ollut mies vs mies ja hakkaa toisen päätä lattiaan tai katuun,niin eikö siinä ole vakaa aikomus ainakin vahingoittaa toista vakavasti=törkeä pahoinpitely.Mutta kun mies vs vaimo=pelkkä kuoleman tuottamus.

5

637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toissa syksynä Padasjoella naikkonen kurvasi T-risteyksestä vastaantulijioiden kaistalle. 1,5 promillea. Vastaan tullutta moottoripyörää kuljetanut mies kuoli tielle ja kyydissä ollut nainen selvisi tehoäosaston kautta hengissä.

      Tuomio: reilu vuosi ehdollista, koska oli nainen. Vainajan avovaimo sai kuitenkin 4 000 euroa korvausta puuttuvasta miehestään.

      • Anonyymi

        Mitähän tuo tähän asiaan kuuluu ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän tuo tähän asiaan kuuluu ?

        Jos suomessa aikoo tappaa jonkun, niin pari paukkua viinaa naamaan ja ajaa autolla yli niin ei joudu edes vankilaan...


    • Anonyymi

      Kuolemantuottamus on ihan oikein, Voisi ehkä olla törkeäkin en tiedä. Teko syntyi vihasta, eli mies sai tarpeekseen naisen nalkutuksesta (henkisestä väkivallasta) ja lopulta toimi suojellakseen itseään. Mutta ei silloin "harkitusti murhata" toista. Vaan halutaan lopettaa se toisen henkinen väkivalta, Juu sii?

      Ai menikö oikein? No ei varmaan. Väkivallan kohde joutui vankilaan vaikkei koskaan halunnut moista feministiä elämäänsä.

      Nainen hävisi provokaatiopelissään miehelle, mutta se ei tarkoita, että kohteena ollut mies "voitti". Tuskin kukaan mies haluaa 3.5 vuodeksi vankilaan.

    • Anonyymi

      ihan näin miehenä voin vain todeta että nyt on miehessä vikaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe