Trumpilla on korona - onko Jumala sittenkin olemassa?

Anonyymi

Kun Trump on yrittänyt maalata vastustajastaan kuvaa sairaana vanhana miehenä, niin nyt hän onkin se vanha ja sairas. Trump kuuluu riskiryhmään.

Elämme mielenkiintoisia aikoja.

614

17104

4Äänestä

    Vastaukset

    • Anonyymi

      mutta Trump on myös RISKI MIES hoitamassa riskibisnestä -POTUS.

      • Anonyymi

        Ei. Sovi. Resitentiki.


      • Anonyymi

        Joko se on kuollu?


      • Anonyymi

        Jumala on sittenkin,mutta koronasta ei kukaan ole ihan varma, saattaa olla pelkkä salaliittoteoria


      • Anonyymi

        Ja nyt hän on myös riskimies hoitamaan coronaa, ukosta tuli itse supertartuttaja.


      • Anonyymi

        TRUMP KUOLEE MARTTYYRINÄ TOTUUDEN PUOLESTA KUIN PYHÄ TAPANI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko se on kuollu?

        ei ku henkitoreissaan


      • Anonyymi

        Trump toipuu ja voittaa. Jos Biden voittaisi, välittömästi voiton jälkeen ne ihmiset, jotka on hänen takanaan, mm. Kamala Harris, astuisivat johtoon. Sen jälkeen Amerikassa ois kylmää kyytiä. Kaikki elämää puolustavat lait loppuisi, ja todelliselle demokratialle myös saisi heittää hyvästit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ku henkitoreissaan

        Trump ja Stalin -------------------- Henkitysvaikeudet johti lobotomiaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump toipuu ja voittaa. Jos Biden voittaisi, välittömästi voiton jälkeen ne ihmiset, jotka on hänen takanaan, mm. Kamala Harris, astuisivat johtoon. Sen jälkeen Amerikassa ois kylmää kyytiä. Kaikki elämää puolustavat lait loppuisi, ja todelliselle demokratialle myös saisi heittää hyvästit.

        Jos Trumpia ei valita - jota toivon koko maailman takia - niin rahaan ja ahneuteen perustuva tietynlainen itsevaltius, jota Trump edustaa - loppuu ja heikompiosaisiakin kansalaisin otetaan huomioon kuten Obaman ajama sairausvakuutus kaikille kansalaisille.

        Amerikka on suurten vastakohtien maa.


      • Anonyymi

        lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on sittenkin,mutta koronasta ei kukaan ole ihan varma, saattaa olla pelkkä salaliittoteoria

        Olen ajatellut samaa ettei Trumpilla ole mitään hätää kunhan keräilee sympatiaa ja ääniä ,saatte nähdä kohta se tulee entistä pirtsakkaampana levon jälkeen takaisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nyt hän on myös riskimies hoitamaan coronaa, ukosta tuli itse supertartuttaja.

        Riskihän se on, jos pressaksi valitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump toipuu ja voittaa. Jos Biden voittaisi, välittömästi voiton jälkeen ne ihmiset, jotka on hänen takanaan, mm. Kamala Harris, astuisivat johtoon. Sen jälkeen Amerikassa ois kylmää kyytiä. Kaikki elämää puolustavat lait loppuisi, ja todelliselle demokratialle myös saisi heittää hyvästit.

        Ihan Kamala ajatuskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ajatellut samaa ettei Trumpilla ole mitään hätää kunhan keräilee sympatiaa ja ääniä ,saatte nähdä kohta se tulee entistä pirtsakkaampana levon jälkeen takaisin

        Ei taida olla tartuntaa, kun autoajelullakin on mahdollisuus käydä. Toivottavasti päästään tästä pellestä eroon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Trumpia ei valita - jota toivon koko maailman takia - niin rahaan ja ahneuteen perustuva tietynlainen itsevaltius, jota Trump edustaa - loppuu ja heikompiosaisiakin kansalaisin otetaan huomioon kuten Obaman ajama sairausvakuutus kaikille kansalaisille.

        Amerikka on suurten vastakohtien maa.

        Jos Biden voittaa, sen jälkeen Usaa johtaa Kamala Harris kumppaneineen. Sitten ei naurata enää. Eläköön Trump.


      • Anonyymi

        --Mikään ei voi estää häntä työskentelemästä amerikkalaisten hyväksi. SINNIKÄS! Ivanka hehkuttaa Twitterissä julkaisemassaan kuvassa.

        Siis,intituutio on, että tuohon nilkkiin ei edes ole virus iskenyt vaan tämä on sen vaalikampanja.

        Halventaa todelliset UHRIT JA HEIDÄN OMAISET!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ajatellut samaa ettei Trumpilla ole mitään hätää kunhan keräilee sympatiaa ja ääniä ,saatte nähdä kohta se tulee entistä pirtsakkaampana levon jälkeen takaisin

        Vanha mies riskeeraa elämänsä käymällä vielä autoajelullakin. Ja korona ei ole kahden päivän sairaus, vaikka Torvi niin nyt uskottelee. Ehkä viruksien jakautumista estävä lääke auttaa. Ihmeellinen yhteiskunta, kun ei voi edes sairastaa rauhassa, vaan pitää näytellä Teräsmiestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida olla tartuntaa, kun autoajelullakin on mahdollisuus käydä. Toivottavasti päästään tästä pellestä eroon!

        Viimeistään tämä tempaus todistaa kuinka lapsellinen ja piittaamaton muista Trump on. Jos pitäisi olla karanteenissa, niin ei kuitenkaan koske pressaa, altistaa muita sen kun ehtii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TRUMP KUOLEE MARTTYYRINÄ TOTUUDEN PUOLESTA KUIN PYHÄ TAPANI

        --Mikään ei voi estää häntä työskentelemästä amerikkalaisten hyväksi. SINNIKÄS! Ivanka hehkuttaa Twitterissä julkaisemassaan kuvassa.

        Siis,intituutio on, että tuohon nilkkiin ei edes ole virus iskenyt vaan tämä on sen vaalikampanja.

        Halventaa todelliset UHRIT JA HEIDÄN OMAISET!

        Sika


      • Anonyymi

        --Mikään ei voi estää häntä työskentelemästä amerikkalaisten hyväksi. SINNIKÄS! Ivanka hehkuttaa Twitterissä julkaisemassaan kuvassa.

        Siis,intituutio on, että tuohon nilkkiin ei edes ole virus iskenyt vaan tämä on sen vaalikampanja.

        Halventaa todelliset UHRIT JA HEIDÄN OMAISET!

        Sattuu muuten "omistamaan" lääkefirmoja, eli osingot ihmelääkkeistä valuu hänen veroilta piilotettuun omaisuuteen. Oikeammin ne testataan huono osaisilla.

        Sika se on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ajatellut samaa ettei Trumpilla ole mitään hätää kunhan keräilee sympatiaa ja ääniä ,saatte nähdä kohta se tulee entistä pirtsakkaampana levon jälkeen takaisin

        The New York Times (siirryt toiseen palveluun)kertoi aiemmin lähteisiinsä vedoten, että Trump on ollut lievässä kuumeessa sekä kärsinyt tukkoisuudesta ja yskästä. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala on sittenkin,mutta koronasta ei kukaan ole ihan varma, saattaa olla pelkkä salaliittoteoria

        Potaskaväite tai laita linkki

        -Bu ha ha-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan Kamala ajatuskin.

        Toivottavasti Kamalan roskaväki häviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Biden voittaa, sen jälkeen Usaa johtaa Kamala Harris kumppaneineen. Sitten ei naurata enää. Eläköön Trump.

        ELÄKÖÖN TRUMP,eläköön eläkeukkona!


    • Anonyymi

      Tuskinpa se on Trumpille kohtalokas, mutta Biden joutuu myös testeihin.

      • Anonyymi

        Niin kun Trump on vasta 74 vuotias;)


      • Anonyymi

        Juu ei varmasti joudu jonottamaan paikalliseen arvauskeskukseen ja reseptinä Burana..oma lääkäri 24/7 paikalla ja määrää,mitä keksii pyytää..


      • Anonyymi

        Eiköhän testi tehy jo ja tuloksia odotetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun Trump on vasta 74 vuotias;)

        Punikit suomessa kuvittelevat hyötyvänsä Trumpin koronasta, luulevatko neuvostoliiton tulevan takaisin ja ottavan suomineidon syleilyynsä?
        Yleensä nakki napsaahtaa tuollaisia omaan nilkkaan, korona saattaa olla jo itämässä ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun Trump on vasta 74 vuotias;)

        Eikä Trump ole kuin keskivaikeasti ylipainoinen, mutta muuten hänen terveytensä on erinomainen. Niin hän ainakin itse väittää ja miksi hän valehtelisi terveydestään enempää kuin taloudestaan?

        Trumpin väite: olen maksanut miljoonien dollareiden verot ja terveydentilani on erinomainen!
        Todellisuus: Trump maksoi 750 dollaria veroja ja terveys ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä Trump ole kuin keskivaikeasti ylipainoinen, mutta muuten hänen terveytensä on erinomainen. Niin hän ainakin itse väittää ja miksi hän valehtelisi terveydestään enempää kuin taloudestaan?

        Trumpin väite: olen maksanut miljoonien dollareiden verot ja terveydentilani on erinomainen!
        Todellisuus: Trump maksoi 750 dollaria veroja ja terveys ???

        Mielenterveys hänellä on kyllä katastrofaalinen ‼️


      • Anonyymi

        Ja ne huuuuuuuuutaa!!!


      • Anonyymi

        lekurin vijelmätkin pierrään seinille! Yritä siinä sitten auttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä Trump ole kuin keskivaikeasti ylipainoinen, mutta muuten hänen terveytensä on erinomainen. Niin hän ainakin itse väittää ja miksi hän valehtelisi terveydestään enempää kuin taloudestaan?

        Trumpin väite: olen maksanut miljoonien dollareiden verot ja terveydentilani on erinomainen!
        Todellisuus: Trump maksoi 750 dollaria veroja ja terveys ???

        Trump ei ota edes palkkaa presidentin työstään..


      • Anonyymi

        Myrkynvihreä punikki tommosta kirjottelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump ei ota edes palkkaa presidentin työstään..

        Trump osaa kyllä nyhtää valtiolta rahat pois, ja omaan taskuunsa, älä huoli. Paitsi että nyt sillä on muista bisneksistä 400 miljoonaa taalaa velkaa mikä pitäis maksaa eikä "biljonäärillä" olekkaan rahaa, ulosottomies tulee ja jyrää Trumpin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myrkynvihreä punikki tommosta kirjottelee

        Taisit todistaa hänen ponttinsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump ei ota edes palkkaa presidentin työstään..

        Lähteesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähteesi?

        Mielestäni hän on näin ilmoittanut.
        Vähän sama kun meillä Sauli. Ei halunnut palkankorotusta, mutta sosialisti tarja vaati korotusta kansan rahoista niinpä Saulillekin tuli lisää. Mutta Sauli ilmoitti lahjoittavansa palkkalisän hyväntekeväisyyteen.
        Että kyllä se on niin että pahin ja hirvein rutto on punikit. Suomessa sdp-vihreät-vasemmisto- keskustakin ja jopa kokoomus, vaikka Sauli on vanha kokoomusmies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni hän on näin ilmoittanut.
        Vähän sama kun meillä Sauli. Ei halunnut palkankorotusta, mutta sosialisti tarja vaati korotusta kansan rahoista niinpä Saulillekin tuli lisää. Mutta Sauli ilmoitti lahjoittavansa palkkalisän hyväntekeväisyyteen.
        Että kyllä se on niin että pahin ja hirvein rutto on punikit. Suomessa sdp-vihreät-vasemmisto- keskustakin ja jopa kokoomus, vaikka Sauli on vanha kokoomusmies.

        Mielestäsi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä Trump ole kuin keskivaikeasti ylipainoinen, mutta muuten hänen terveytensä on erinomainen. Niin hän ainakin itse väittää ja miksi hän valehtelisi terveydestään enempää kuin taloudestaan?

        Trumpin väite: olen maksanut miljoonien dollareiden verot ja terveydentilani on erinomainen!
        Todellisuus: Trump maksoi 750 dollaria veroja ja terveys ???

        Terveydentila on erinomaisen tuhannesosia =aivan paska Ojalan laskuopin mukaan.


      • Anonyymi

        Eikö persut ole kaikki uunatseja, ainakin ne mitä itse tunnen, suomen pitäisi heidän mielestään alkaa ottaa putinista mallia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump ei ota edes palkkaa presidentin työstään..

        Lähde?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäsi..

        Ota selvää. Kyllä tästä uutisissa on ollut.
        Mielestäni = käsitys mikä on tullut uutisten lukemisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ne huuuuuuuuutaa!!!

        Tää ei voi mennä näin!!!


      • Anonyymi

        Biden joutuu sukupuolitautitesteihin, samoin hänen petikaverinsa. :)


      • Anonyymi

        Kemissä ja Juntusrannalla ehkä enemmän kuin torniossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump osaa kyllä nyhtää valtiolta rahat pois, ja omaan taskuunsa, älä huoli. Paitsi että nyt sillä on muista bisneksistä 400 miljoonaa taalaa velkaa mikä pitäis maksaa eikä "biljonäärillä" olekkaan rahaa, ulosottomies tulee ja jyrää Trumpin

        Entäs Putin maksaako veroja?


      • Anonyymi

        Mikä teitä pelottaa Kommareissa, kas kun ne ei vain halua sekottaa politiikkaa ja uskontoa, eikä kommarit saa itte rahaa, talkootyötä ja kommuneja ja kaikki luontaisedut ilmaiseksi, vaikka valtio saa siinä kaikki rahat, mutta nykyään vasemmistolaiset ja oikeistolaiset käyvät yhtä harvon kirkossa(ellei KD:tä lasketa) mutta kepuilijat muistaakseni sitä tekevät isoista noista kategorioista eniten... Vasemmistolaiset vain ei muista sitä syytä, miksi bolzevikit halusivat kansansa miettiä kaikkein olemattomimpaa alkua, kas kun AINA Ei ole ollut vertailua varsinkaan HENKIEN välillä, että kuka niistä oli suurin, ja oliko sama henkilö itse jopa pienin?! Mutta se, että kaikki olisivat KAIKESSA yhtä suuria, ei se ole tarkkanäköistä, eikä Pyhä Henki sitä laske väärin, että joku on jossakin itselleen pieneksimitatussa on veljeäänkin pienempi, mutta vastakohdassa silti aina pikkuvelikin suurempi, se on sellainen luonnonlaki, jota ei ole mahdollista enää meidän maailmankaikkeudesta edes poistaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump ei ota edes palkkaa presidentin työstään..

        Samaa olen lukenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö persut ole kaikki uunatseja, ainakin ne mitä itse tunnen, suomen pitäisi heidän mielestään alkaa ottaa putinista mallia.

        Suomen Sisun puheenjohtaja Henri Hautamäki sanoo kyllä että Venäjä on suuri uhka Suomella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myrkynvihreä punikki tommosta kirjottelee

        Kaikki persaukiset poliittiset kiipijät jotka eivät ole politiikassa mukana ovat säälittäviä varsinkin kokkareita fanittavat keharit.
        Yhtä uskottavia kuin hihhulit tekemässä tiedettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punikit suomessa kuvittelevat hyötyvänsä Trumpin koronasta, luulevatko neuvostoliiton tulevan takaisin ja ottavan suomineidon syleilyynsä?
        Yleensä nakki napsaahtaa tuollaisia omaan nilkkaan, korona saattaa olla jo itämässä ;D

        Hmm punikit? PERSUT Suomen Putinisti puoluetta toki harmittaa nyky tilanne. Monelta puolueen edustajalta työpaikka menossa alta. Toisaalta jos työssään : valehtelee, loukkaa toisia, rikkoo lakia on aikakin etsiä muita töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenterveys hänellä on kyllä katastrofaalinen ‼️

        Hullu narsisti ehkä, muttei tyhmä. Aika harva onnistuisi samalla retoriikalla ja asenteilla pääsemään pressaksi missään, todennäköisemmin linnaan tai mullan alle.
        Äänestäjien mielenterveyttä ennemmin kauhistelisin, vaikka saattaa olla kyse enemmänkin perussivistyksen puutteesta, heillä.

        Kotimaan populismiin tukeutuvilla nurkkapatriooteilla ei onneksi ole, eikä tule olemaan samassa määrin valtaa koskaan, syynä ainakin toistaiseksi täkäläinen korkeampi koulutuksen- ja matalampi korruption taso.

        Make Great Dump Again! (ehkä Hessu Hopo tai joku Kartrashianeista?)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö persut ole kaikki uunatseja, ainakin ne mitä itse tunnen, suomen pitäisi heidän mielestään alkaa ottaa putinista mallia.

        Persut tietysti on natseja tai uus nateseja.olen kuulunut perussuomalaisiin heti kun se perustettiin olen ylpeä persu ja natsi jos niin haluatte te kommunistit sanoa. Me sasdaan vielä valta tässä maassa jeesuksen avulla.silloin tämän.maan asiat pannaan kuntoon .jeesus auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä Trump ole kuin keskivaikeasti ylipainoinen, mutta muuten hänen terveytensä on erinomainen. Niin hän ainakin itse väittää ja miksi hän valehtelisi terveydestään enempää kuin taloudestaan?

        Trumpin väite: olen maksanut miljoonien dollareiden verot ja terveydentilani on erinomainen!
        Todellisuus: Trump maksoi 750 dollaria veroja ja terveys ???

        Trump on iso bisnesmies. Ei tarvitse palkkaa pressan työstä. Pärjää omillaan. On laittanut talouden pyörät pyörimään Amerikassa. Ja tehnyt monia hyviä uuistuksia. Mut Suomessa, luusereiden maassa, häntä vain haukutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump osaa kyllä nyhtää valtiolta rahat pois, ja omaan taskuunsa, älä huoli. Paitsi että nyt sillä on muista bisneksistä 400 miljoonaa taalaa velkaa mikä pitäis maksaa eikä "biljonäärillä" olekkaan rahaa, ulosottomies tulee ja jyrää Trumpin

        Kaikkien normikansalaisten elämäntaso on kohentunut ja monet saaneet työpaikan Trumpin aikana. Miten Suomessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähteesi?

        Kaikki sen tietää, paitsi suomalaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäsi..

        Kyllä tuonkin asian yleensä kaikki tietävät, jotka osaa englantia tai omaavat englantia osaavia ystäviä, jotta voivat tutustua muihinkin kuin Ylen uutisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni hän on näin ilmoittanut.
        Vähän sama kun meillä Sauli. Ei halunnut palkankorotusta, mutta sosialisti tarja vaati korotusta kansan rahoista niinpä Saulillekin tuli lisää. Mutta Sauli ilmoitti lahjoittavansa palkkalisän hyväntekeväisyyteen.
        Että kyllä se on niin että pahin ja hirvein rutto on punikit. Suomessa sdp-vihreät-vasemmisto- keskustakin ja jopa kokoomus, vaikka Sauli on vanha kokoomusmies.

        Aivan. Suomessa itse asiassa kaikki ovatkin punikkeja. Varsinkin jos verrataan usaan, jossa biden johtaisi sosialismiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump on iso bisnesmies. Ei tarvitse palkkaa pressan työstä. Pärjää omillaan. On laittanut talouden pyörät pyörimään Amerikassa. Ja tehnyt monia hyviä uuistuksia. Mut Suomessa, luusereiden maassa, häntä vain haukutaan.

        Trump lupasi tehdä ameriikasta suuren taas. Mutta postiäänestyksen luotettavuus ei ole ollut asialistalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs Putin maksaako veroja?

        No ja mitäs tällä on tekemistä trupposen veronmaksum kanssa. Vai kun ei ne muutkaa wannabe diktaattorit maksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei varmasti joudu jonottamaan paikalliseen arvauskeskukseen ja reseptinä Burana..oma lääkäri 24/7 paikalla ja määrää,mitä keksii pyytää..

        kloriittia suoraan suoneen :D


      • Anonyymi

        Mihin päin mää sit lähären?
        Pois Suamest, juu, mut lährenkö mää Ruåttin vai Venähtän pualel?
        Neuvos ny, kun määrääkki poies meät...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä Trump ole kuin keskivaikeasti ylipainoinen, mutta muuten hänen terveytensä on erinomainen. Niin hän ainakin itse väittää ja miksi hän valehtelisi terveydestään enempää kuin taloudestaan?

        Trumpin väite: olen maksanut miljoonien dollareiden verot ja terveydentilani on erinomainen!
        Todellisuus: Trump maksoi 750 dollaria veroja ja terveys ???

        Terveydentilan voi jokainen huomata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myrkynvihreä punikki tommosta kirjottelee

        Olenko mie nyt siis punainen vai myrkynvihreä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni hän on näin ilmoittanut.
        Vähän sama kun meillä Sauli. Ei halunnut palkankorotusta, mutta sosialisti tarja vaati korotusta kansan rahoista niinpä Saulillekin tuli lisää. Mutta Sauli ilmoitti lahjoittavansa palkkalisän hyväntekeväisyyteen.
        Että kyllä se on niin että pahin ja hirvein rutto on punikit. Suomessa sdp-vihreät-vasemmisto- keskustakin ja jopa kokoomus, vaikka Sauli on vanha kokoomusmies.

        KEPU PETTÄÄ AINA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biden joutuu sukupuolitautitesteihin, samoin hänen petikaverinsa. :)

        ton ikäisellä gubbella enää mitään petikavereita ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa olen lukenut.

        Senkin s'oon valhetellut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm punikit? PERSUT Suomen Putinisti puoluetta toki harmittaa nyky tilanne. Monelta puolueen edustajalta työpaikka menossa alta. Toisaalta jos työssään : valehtelee, loukkaa toisia, rikkoo lakia on aikakin etsiä muita töitä.

        Teillä punikeilla on teemana ollut aina: neuvostoliitto takaisin. Epäonnistuitte 1918, 1939 ja 1944. Nyt olette tarttuneet oljenkorteen ja toivotte Trumpin kuolemaa, jotta kommunismi, sananvapauden rajoitukset ja väärin ajattelijoiden vangitsemiset saisivat uuden mahdollisuuden. Tälläkin palstalla te punikit olette hekumoineet PS puolueen kieltämisellä, sen jälkeen ei olisi kuin KD sananvapauden rajoittamisen haittana Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä punikeilla on teemana ollut aina: neuvostoliitto takaisin. Epäonnistuitte 1918, 1939 ja 1944. Nyt olette tarttuneet oljenkorteen ja toivotte Trumpin kuolemaa, jotta kommunismi, sananvapauden rajoitukset ja väärin ajattelijoiden vangitsemiset saisivat uuden mahdollisuuden. Tälläkin palstalla te punikit olette hekumoineet PS puolueen kieltämisellä, sen jälkeen ei olisi kuin KD sananvapauden rajoittamisen haittana Suomessa.

        Vedä foliohattu syvemmälle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punikit suomessa kuvittelevat hyötyvänsä Trumpin koronasta, luulevatko neuvostoliiton tulevan takaisin ja ottavan suomineidon syleilyynsä?
        Yleensä nakki napsaahtaa tuollaisia omaan nilkkaan, korona saattaa olla jo itämässä ;D

        Trumppihan se sitä Putinia ja sen laajentumispolitiikkaa suosii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö persut ole kaikki uunatseja, ainakin ne mitä itse tunnen, suomen pitäisi heidän mielestään alkaa ottaa putinista mallia.

        ps, kannattaa mennä urologille ja tutkituttaa päänsisus ehkä sieltä löytyy muutakin kun vain aivonestettä,valitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kemissä ja Juntusrannalla ehkä enemmän kuin torniossa.

        Tuohan kirjoittaa yhtä sekavia kun Trumppikin ei saa selvää mitä tarkoittaa ja sitten ei itse kään muista mitä on sanonut.Kyllä kannattaisi tilata aika urologille ja tutkituttaa pään sisus sieltä voi löytyä muutakin kun vain aivonestettä,luultavasti paljon sitä kuuluisaa nestettä ,jota kuseksi kutsutaan.No ei millään pahalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveydentilan voi jokainen huomata.

        Joo kauan sitten on huomattu ja nyt tämä valekorona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä punikeilla on teemana ollut aina: neuvostoliitto takaisin. Epäonnistuitte 1918, 1939 ja 1944. Nyt olette tarttuneet oljenkorteen ja toivotte Trumpin kuolemaa, jotta kommunismi, sananvapauden rajoitukset ja väärin ajattelijoiden vangitsemiset saisivat uuden mahdollisuuden. Tälläkin palstalla te punikit olette hekumoineet PS puolueen kieltämisellä, sen jälkeen ei olisi kuin KD sananvapauden rajoittamisen haittana Suomessa.

        Oletko sairas,kirjoituksesi viittaa vakavaan häiriöön mielnterveys puolella.Sinu kanttaa olla tarkana muuten voi tulla ongelmia.Terve ei tuollaista kieltä käytä yleisillä foorumeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän testi tehy jo ja tuloksia odotetaan.

        Tehy odottaa tuloksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveydentila on erinomaisen tuhannesosia =aivan paska Ojalan laskuopin mukaan.

        Mä en luota yhtään paska Ojalan laskuoppiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähde?

        Pitää paikkaansa. Rakkaudesta USAhan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen Sisun puheenjohtaja Henri Hautamäki sanoo kyllä että Venäjä on suuri uhka Suomella.

        Perussuomalaiset ovat älymystöä, yrittäjiä, duunareita ja Keskustan kuollessa yhä enemmän maalaisia. Äärioikeistoa on potkittu pois, koska Perussuomalaisiin ei kuulu äärioikeisto eikä -vasemmisto. Äärioikeisto on ikään kuin isätön, mutta äärivasemmistolla on äiti — Li Andersson


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut tietysti on natseja tai uus nateseja.olen kuulunut perussuomalaisiin heti kun se perustettiin olen ylpeä persu ja natsi jos niin haluatte te kommunistit sanoa. Me sasdaan vielä valta tässä maassa jeesuksen avulla.silloin tämän.maan asiat pannaan kuntoon .jeesus auttaa.

        Jeesus kirjoitetaan isolla. Pisteen jälkeen tulee välilyönti. Natsi kirjoitetaan periaatteessa isolla, niitä ei oikeasti ole tässä maassa. Perussuomalaiset ovat älyköitä, puheenjohtajakin tohtori joten hieman epäilen, mutta saat toki äänestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sairas,kirjoituksesi viittaa vakavaan häiriöön mielnterveys puolella.Sinu kanttaa olla tarkana muuten voi tulla ongelmia.Terve ei tuollaista kieltä käytä yleisillä foorumeilla.

        Pilkun jälkeen tulee välilyönti. Sinu viittaa Viroon. Hienoa — olet siis veljeskansaamme. Kanttaa, ehkä kantata sanan muoto ei sovi lauseeseen. Ja missäköhän se vakava häiriö mahtaakaan olla? Jollakin puolella? Ja niistä puniikeista. Niitä jäi sata vuotta sitten liikaa henkiin. Ihan liikaa. Hallitustakin johtaa. Tuhon tie on varma...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullu narsisti ehkä, muttei tyhmä. Aika harva onnistuisi samalla retoriikalla ja asenteilla pääsemään pressaksi missään, todennäköisemmin linnaan tai mullan alle.
        Äänestäjien mielenterveyttä ennemmin kauhistelisin, vaikka saattaa olla kyse enemmänkin perussivistyksen puutteesta, heillä.

        Kotimaan populismiin tukeutuvilla nurkkapatriooteilla ei onneksi ole, eikä tule olemaan samassa määrin valtaa koskaan, syynä ainakin toistaiseksi täkäläinen korkeampi koulutuksen- ja matalampi korruption taso.

        Make Great Dump Again! (ehkä Hessu Hopo tai joku Kartrashianeista?)

        Kertoo sinusta enempi🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedä foliohattu syvemmälle

        Sinulla on siis foliohatusta kokemusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trumppihan se sitä Putinia ja sen laajentumispolitiikkaa suosii.

        Trump on ainoa, joka pyrkii rajoittamaan diktaattorieden ja kommunistisen Kiinan valtapyrkimyksiä, mutta se ei teille punakaartilaisille käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump lupasi tehdä ameriikasta suuren taas. Mutta postiäänestyksen luotettavuus ei ole ollut asialistalle.

        --Mikään ei voi estää häntä työskentelemästä amerikkalaisten hyväksi. SINNIKÄS! Ivanka hehkuttaa Twitterissä julkaisemassaan kuvassa.

        Siis,intituutio on, että tuohon nilkkiin ei edes ole virus iskenyt vaan tämä on sen vaalikampanja.

        Halventaa todelliset UHRIT JA HEIDÄN OMAISET!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä Trump ole kuin keskivaikeasti ylipainoinen, mutta muuten hänen terveytensä on erinomainen. Niin hän ainakin itse väittää ja miksi hän valehtelisi terveydestään enempää kuin taloudestaan?

        Trumpin väite: olen maksanut miljoonien dollareiden verot ja terveydentilani on erinomainen!
        Todellisuus: Trump maksoi 750 dollaria veroja ja terveys ???

        On _T voinut veroja maksaakin, ei hän sano koska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä Trump ole kuin keskivaikeasti ylipainoinen, mutta muuten hänen terveytensä on erinomainen. Niin hän ainakin itse väittää ja miksi hän valehtelisi terveydestään enempää kuin taloudestaan?

        Trumpin väite: olen maksanut miljoonien dollareiden verot ja terveydentilani on erinomainen!
        Todellisuus: Trump maksoi 750 dollaria veroja ja terveys ???

        tuohon nilkkiin ei edes ole virus iskenyt vaan tämä on sen vaalikampanja.

        Halventaa todelliset UHRIT JA HEIDÄN OMAISET!

        Sattuu muuten "omistamaan" lääkefirmoja, eli osingot ihmelääkkeistä valuu hänen veroilta piilotettuun omaisuuteen. Oikeammin ne testataan huono osaisilla.

        Sika se on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni hän on näin ilmoittanut.
        Vähän sama kun meillä Sauli. Ei halunnut palkankorotusta, mutta sosialisti tarja vaati korotusta kansan rahoista niinpä Saulillekin tuli lisää. Mutta Sauli ilmoitti lahjoittavansa palkkalisän hyväntekeväisyyteen.
        Että kyllä se on niin että pahin ja hirvein rutto on punikit. Suomessa sdp-vihreät-vasemmisto- keskustakin ja jopa kokoomus, vaikka Sauli on vanha kokoomusmies.

        Mielestäsi hän on näin ilmoittanut?

        Lähdekritiikki on nyt kyllä todella vahvalla pohjalla. Varsinkin kun puhutaan miehestä, joka ei kaihda valehdella asioista muutoinkaan.

        Toki koko kirjoittajan uskottavuus menee siinä vaiheessa kun Kokoomus leimataan punikiksi.

        Yllätys ei ole kovin iso, kun listassa on haukuttu kaikki muut paitsi yksi puolue. Piristävää, että Suomeenkin rantautuu tämä "punikki on synonyymi kaikelle pahalle" -mentaliteetti. Tietää heti tätä narratiivia käyttävistä ketkä on aivottomia lampaita jotka sopulilauman lailla sokeina vaeltaa jyrkänteeltä suuren johtajansa perässä kuiluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenterveys hänellä on kyllä katastrofaalinen ‼️

        Amerikassa asuvat suomalaiset äänestävät 90 prosenttisesti Trumppia. He ovat selvillä asioista, toisin kuin Suomen valemediaan uskovat.


    • Anonyymi

      ..Trump sairas, vaalit perutaan. Rebublikaanit haluavat uuden ehdokkaan. Onhan mahdollista, että Trump menettää henkensä..mikä on hyvin todennäköistä..

      • Anonyymi

        Varapresidentit ja ehdokaat on tätä varten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varapresidentit ja ehdokaat on tätä varten.

        Tätä onkin etukäteen pohdittu, varsinkin Bidenin osalta.... ensimmäinen naispresidentti USAaan, jos tilanne muuttuu huonoksi. Tämähän ei ole poliittinen kannanotto, koska "huonosti"-sana pitää sisällään kumman tahansa presidentin valinnan, jos mietitte tarkkaan.


      • Anonyymi

        Korona luistaa Trumpista, niinkun vesi hanhen selästä.


      • Anonyymi
        aajattelija kirjoitti:

        Tätä onkin etukäteen pohdittu, varsinkin Bidenin osalta.... ensimmäinen naispresidentti USAaan, jos tilanne muuttuu huonoksi. Tämähän ei ole poliittinen kannanotto, koska "huonosti"-sana pitää sisällään kumman tahansa presidentin valinnan, jos mietitte tarkkaan.

        Biden käyttää maskia, hullu pilkkaa siitäkin , hän on omasta mielestäään koskematon , mutta toivottavasti karma voittaa ja joutuu hautaan .


      • aajattelija kirjoitti:

        Tätä onkin etukäteen pohdittu, varsinkin Bidenin osalta.... ensimmäinen naispresidentti USAaan, jos tilanne muuttuu huonoksi. Tämähän ei ole poliittinen kannanotto, koska "huonosti"-sana pitää sisällään kumman tahansa presidentin valinnan, jos mietitte tarkkaan.

        Suomeen tulee muutaman vuoden kuluttua jo toinen naispresitentti. hurraa.


      • Anonyymi
        ju-h kirjoitti:

        Suomeen tulee muutaman vuoden kuluttua jo toinen naispresitentti. hurraa.

        no ei takuulla tule! kyllä haloska näytti monen sukupolven muistettavaksi mitä nais presidentistä seuraa.


      • Anonyymi

        Oikeest tosi kiva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varapresidentit ja ehdokaat on tätä varten.

        Varapresidenttejä ei valita USA:n vaaleissa, presidenttiehdokas nimeää omansa. Kansa ei valitse edes presidenttiä, vaan valitsijamiehet. Jos presidentti nimettäisiin suoraan äänestystuloksen mukaan, USA:n peresidentti olisi nyt Hilary Clinton, sai ylivoimaisesti suuremman äänimäärän kuin Trump.


      • Anonyymi

        Tuskin menettää.
        Piru pitää huolen omistaan, ainakin aluksi, sitten viedään näkö ja kuulo ja kenkäistään laavamereen :(..
        Todennäköisesti Trumputtimen veri vaihdetaan tiuhaan. Kehno veri pois ja jonkun 20-vuotiaan urheilijanuorukaisen hurmetta tilalle, näin jaksaa vanhus jammata. Ja popsia roskaruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biden käyttää maskia, hullu pilkkaa siitäkin , hän on omasta mielestäään koskematon , mutta toivottavasti karma voittaa ja joutuu hautaan .

        Kuulostat kovin suvaitsevaiselta ja ihmisrakkaalta. Onnea vaan valitsemallesi tielle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biden käyttää maskia, hullu pilkkaa siitäkin , hän on omasta mielestäään koskematon , mutta toivottavasti karma voittaa ja joutuu hautaan .

        Näistä maskeista ei ole pelastajaksi, joissa kumilenkki tulee korvan taakse, maski on liian löyhästi naamalla, vuotaa sivuilta suurimmaksi osaksi hengitysilman. Yritin sellaisen kanssa tehdä pölyisessä paikassa töitä, ei mitään apua, ei pidätellyt edes karkearakeista pölyä, saati jotakin viruksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varapresidentit ja ehdokaat on tätä varten.

        Tämä on niin KAmalaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin menettää.
        Piru pitää huolen omistaan, ainakin aluksi, sitten viedään näkö ja kuulo ja kenkäistään laavamereen :(..
        Todennäköisesti Trumputtimen veri vaihdetaan tiuhaan. Kehno veri pois ja jonkun 20-vuotiaan urheilijanuorukaisen hurmetta tilalle, näin jaksaa vanhus jammata. Ja popsia roskaruokaa.

        Pieru pitää huolen omistaan.


      • Anonyymi

        Mä huuuuuuuuudan kanssa nyt ja paska haisee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näistä maskeista ei ole pelastajaksi, joissa kumilenkki tulee korvan taakse, maski on liian löyhästi naamalla, vuotaa sivuilta suurimmaksi osaksi hengitysilman. Yritin sellaisen kanssa tehdä pölyisessä paikassa töitä, ei mitään apua, ei pidätellyt edes karkearakeista pölyä, saati jotakin viruksia.

        Kuminauhat voi solmia kireämmälle, maskien sivut voi taitella jne. Ohjeita löytyy netistä.

        Itse olen kaiken vapaa-aikani maski kasvoilla sairasta vanhempaani auttaen. En valita maskista. Joko olen maskitta ja tartutan ja tapan vanhempani tai pidän maskia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no ei takuulla tule! kyllä haloska näytti monen sukupolven muistettavaksi mitä nais presidentistä seuraa.

        Totta.. pakolaisia tuli ja saatiin monikulttuurinen Suomi.
        Kiitos Halosen.
        Kohta ollaan vähemmistönä..me oikeat Suomalaiset.
        Turvapaikanhakijoita on verrattu Karjalan evakoihin.. kun puolustellaan pakolaisten saamista lisää tänne..
        Mutta Karjalaiset , evakot , hehän ovat olleet jo alunperin Suomalaisia.
        Miksi hyysätään näitä , jotka eivät halua muuta kuin elintasoa, ja tulevat tänne loisimaan. Eivät puolustaneet omaa maataan niin kuin meidän sotaveteraanit.
        Hehän ovat rintamakarkureita, esim. nuoria Irakilaisia miehiä jotka täällä saalistavat naisia. Kun omat vaimot jäivät kotimaahansa..
        Häpeäisivät.
        Ja häpeäisi Halonenkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korona luistaa Trumpista, niinkun vesi hanhen selästä.

        Ei vaan valheet luiskahtelevat Trumpin suusta kuin vesi hanhen selästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta.. pakolaisia tuli ja saatiin monikulttuurinen Suomi.
        Kiitos Halosen.
        Kohta ollaan vähemmistönä..me oikeat Suomalaiset.
        Turvapaikanhakijoita on verrattu Karjalan evakoihin.. kun puolustellaan pakolaisten saamista lisää tänne..
        Mutta Karjalaiset , evakot , hehän ovat olleet jo alunperin Suomalaisia.
        Miksi hyysätään näitä , jotka eivät halua muuta kuin elintasoa, ja tulevat tänne loisimaan. Eivät puolustaneet omaa maataan niin kuin meidän sotaveteraanit.
        Hehän ovat rintamakarkureita, esim. nuoria Irakilaisia miehiä jotka täällä saalistavat naisia. Kun omat vaimot jäivät kotimaahansa..
        Häpeäisivät.
        Ja häpeäisi Halonenkin..

        Eikös joku Sipilä kutsunut näitä tais tulla vain n. 30 000 kyllä kansa sietää jopa persuja jotka talkoissa oli mukana, kuin peräpukama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin menettää.
        Piru pitää huolen omistaan, ainakin aluksi, sitten viedään näkö ja kuulo ja kenkäistään laavamereen :(..
        Todennäköisesti Trumputtimen veri vaihdetaan tiuhaan. Kehno veri pois ja jonkun 20-vuotiaan urheilijanuorukaisen hurmetta tilalle, näin jaksaa vanhus jammata. Ja popsia roskaruokaa.

        Vegaanien luovutetusta verestä maksetaan sielläpäin todella huimia summia koska sitä ei ole eläinrasvoilla pilattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös joku Sipilä kutsunut näitä tais tulla vain n. 30 000 kyllä kansa sietää jopa persuja jotka talkoissa oli mukana, kuin peräpukama.

        Ja Orpo halusi majoittaa niitä taaperoita suomalaisten koteihin. Siinä souvissa meni orpopojan uskottavuus lopullisesti.


      • Anonyymi
        aajattelija kirjoitti:

        Tätä onkin etukäteen pohdittu, varsinkin Bidenin osalta.... ensimmäinen naispresidentti USAaan, jos tilanne muuttuu huonoksi. Tämähän ei ole poliittinen kannanotto, koska "huonosti"-sana pitää sisällään kumman tahansa presidentin valinnan, jos mietitte tarkkaan.

        Jos Biden voittaisi, hänet oitis syrjäytettäisiin, ja Kamala Harris tms. tulisi tilalle.Tuo nainen on todellakin nimensä veroinen. Silloin kuolisi kaikki inhimillisyys. Biden on vain näiden pahojen voimien sätkynukke, dementoituitunut ja heikko, joka ei ole mitään merkittävää saanut aikaan pitkän poliittisen uransa aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näistä maskeista ei ole pelastajaksi, joissa kumilenkki tulee korvan taakse, maski on liian löyhästi naamalla, vuotaa sivuilta suurimmaksi osaksi hengitysilman. Yritin sellaisen kanssa tehdä pölyisessä paikassa töitä, ei mitään apua, ei pidätellyt edes karkearakeista pölyä, saati jotakin viruksia.

        Sen maskin tarkoitus on estää tai ainakin merkittävästi vähentää käyttäjänsä pärskeet ympäristöön. Jos suojaa haluat itsellesi niin ffp3 -koppa on ratkaisu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Biden voittaisi, hänet oitis syrjäytettäisiin, ja Kamala Harris tms. tulisi tilalle.Tuo nainen on todellakin nimensä veroinen. Silloin kuolisi kaikki inhimillisyys. Biden on vain näiden pahojen voimien sätkynukke, dementoituitunut ja heikko, joka ei ole mitään merkittävää saanut aikaan pitkän poliittisen uransa aikana.

        Trump, sillä olis sama omaisuus ilman konkursseja jos olisi pistänyt perintönsä korkeakorkoiselle tilille aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta.. pakolaisia tuli ja saatiin monikulttuurinen Suomi.
        Kiitos Halosen.
        Kohta ollaan vähemmistönä..me oikeat Suomalaiset.
        Turvapaikanhakijoita on verrattu Karjalan evakoihin.. kun puolustellaan pakolaisten saamista lisää tänne..
        Mutta Karjalaiset , evakot , hehän ovat olleet jo alunperin Suomalaisia.
        Miksi hyysätään näitä , jotka eivät halua muuta kuin elintasoa, ja tulevat tänne loisimaan. Eivät puolustaneet omaa maataan niin kuin meidän sotaveteraanit.
        Hehän ovat rintamakarkureita, esim. nuoria Irakilaisia miehiä jotka täällä saalistavat naisia. Kun omat vaimot jäivät kotimaahansa..
        Häpeäisivät.
        Ja häpeäisi Halonenkin..

        Elä puhu paskoo, karjalaisia potkittiin kuin vierasta sikaa, mihin niitä asutettiinkaan!
        Samaa hyysäämisvalitusta kuin lentokoneentuomista nykyään, kuultiin silloin joka vitun savolaiselta ja pohjalaiselta, kun maita lohkottiin evakoille.
        Ryssittelyä, huorittelua, pelkuruutta, valehtelua, maan varastamista, kaikesta syytettiin.
        Nyt sitten muistellaan nätisti, kun ensin sai kiusata kodittomia koulun pihalla tarpeeksi.
        Ja ei, en omaa karjalaisia sukujuuria, mutta kylillä niitä traumoja ja koti-ikävää vanha polvi itki kännipäissään vielä kun olin skidi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Biden käyttää maskia, hullu pilkkaa siitäkin , hän on omasta mielestäään koskematon , mutta toivottavasti karma voittaa ja joutuu hautaan .

        Toivottele itsellesi vaan hautapaikkaa.
        Trumppi on yksi parhaista Presidenteistä kautta aikojen.
        On karismaa niin että sinäkin olet sairastunut kateudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta.. pakolaisia tuli ja saatiin monikulttuurinen Suomi.
        Kiitos Halosen.
        Kohta ollaan vähemmistönä..me oikeat Suomalaiset.
        Turvapaikanhakijoita on verrattu Karjalan evakoihin.. kun puolustellaan pakolaisten saamista lisää tänne..
        Mutta Karjalaiset , evakot , hehän ovat olleet jo alunperin Suomalaisia.
        Miksi hyysätään näitä , jotka eivät halua muuta kuin elintasoa, ja tulevat tänne loisimaan. Eivät puolustaneet omaa maataan niin kuin meidän sotaveteraanit.
        Hehän ovat rintamakarkureita, esim. nuoria Irakilaisia miehiä jotka täällä saalistavat naisia. Kun omat vaimot jäivät kotimaahansa..
        Häpeäisivät.
        Ja häpeäisi Halonenkin..

        Puolue on SDP.
        Kuka kurja tuota vielä äänestää, on menettänyt järkensä.
        SDP punukit tuhoavat kaiken mihin koskevat.


      • Anonyymi
        ju-h kirjoitti:

        Suomeen tulee muutaman vuoden kuluttua jo toinen naispresitentti. hurraa.

        Entäs yksi Olli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta.. pakolaisia tuli ja saatiin monikulttuurinen Suomi.
        Kiitos Halosen.
        Kohta ollaan vähemmistönä..me oikeat Suomalaiset.
        Turvapaikanhakijoita on verrattu Karjalan evakoihin.. kun puolustellaan pakolaisten saamista lisää tänne..
        Mutta Karjalaiset , evakot , hehän ovat olleet jo alunperin Suomalaisia.
        Miksi hyysätään näitä , jotka eivät halua muuta kuin elintasoa, ja tulevat tänne loisimaan. Eivät puolustaneet omaa maataan niin kuin meidän sotaveteraanit.
        Hehän ovat rintamakarkureita, esim. nuoria Irakilaisia miehiä jotka täällä saalistavat naisia. Kun omat vaimot jäivät kotimaahansa..
        Häpeäisivät.
        Ja häpeäisi Halonenkin..

        Juuri näin ja oikein!


      • Anonyymi

        Lehmäthän ovat ihania... Ja Tartsu myös.
        Terv. tyttö maalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottele itsellesi vaan hautapaikkaa.
        Trumppi on yksi parhaista Presidenteistä kautta aikojen.
        On karismaa niin että sinäkin olet sairastunut kateudesta.

        Kaikki trumppi fanit ovat yhtä harhaisia narsisteja kuin Donald itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Biden voittaisi, hänet oitis syrjäytettäisiin, ja Kamala Harris tms. tulisi tilalle.Tuo nainen on todellakin nimensä veroinen. Silloin kuolisi kaikki inhimillisyys. Biden on vain näiden pahojen voimien sätkynukke, dementoituitunut ja heikko, joka ei ole mitään merkittävää saanut aikaan pitkän poliittisen uransa aikana.

        No nythän saisi, jos koroitettaisiin jopa Pressaksi, näet:"Joka itsensä ylentää se alennetaan, ja joka alentaa itsensä sen vuoksi että tulisi ylennetyksi, niin sehän on jopa ovelaa?!"
        Mutta oletettavasti vilpittömästi epäonnistunut voi tulla silti tulla viattomuuttaankin valituksi? Älkää pistäkö aina maksimitulokseen "rimaa" - kuitenkaan, tai koette koko ajan itsenne epätäydellisiksi: Heikoissa(pyytävät vain pieniä) Herra on väkevä, heidän pyyntönsä Jumalakin pystyy täyttämään - vaikka aina ja ikuisesti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nythän saisi, jos koroitettaisiin jopa Pressaksi, näet:"Joka itsensä ylentää se alennetaan, ja joka alentaa itsensä sen vuoksi että tulisi ylennetyksi, niin sehän on jopa ovelaa?!"
        Mutta oletettavasti vilpittömästi epäonnistunut voi tulla silti tulla viattomuuttaankin valituksi? Älkää pistäkö aina maksimitulokseen "rimaa" - kuitenkaan, tai koette koko ajan itsenne epätäydellisiksi: Heikoissa(pyytävät vain pieniä) Herra on väkevä, heidän pyyntönsä Jumalakin pystyy täyttämään - vaikka aina ja ikuisesti...

        Onko Hillary U.S.A:n varapressa nyt? Onko SHÄN poliittisessa vallassa nyt, saihan Hillary enemmän ääniä kuin Trump, mutta Trumpilla oli enenmmän osavaltiovoittoja?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Biden voittaisi, hänet oitis syrjäytettäisiin, ja Kamala Harris tms. tulisi tilalle.Tuo nainen on todellakin nimensä veroinen. Silloin kuolisi kaikki inhimillisyys. Biden on vain näiden pahojen voimien sätkynukke, dementoituitunut ja heikko, joka ei ole mitään merkittävää saanut aikaan pitkän poliittisen uransa aikana.

        Kamalan hyvin kiteytetty!
        Sitä vastoin Trump on hyvien voimien (tässä maamme lähellä) sätkynukke, hänen dementoitumisensa taso ei ole muuttunut, ja hän on vahva väittelyissä erityisesti asioihin paneutuneisuutensa ja datan luotettavuuden vuoksi. Hänen merkittävimmät saavutuksensa ovat, että ilmastonmuutos on pysäytetty, ja jenkkilässä on puhdas ilma ja vesi. Lisäksi hän on onnistunut henkilövalinnoissaan niin tehokkaasti, että on päivittänyt henkilöstöään ihan jatkuvasti. Monet hänen entiset alaisensa ovat edelleen hänen tukijoitaan.

        Tuo nykyinen inhimillisyys on konkreettisinta eri tavoin ajattelevien lämminhenkisessä keskustelukulttuurissa, jota Trump on ansiokkaasti luonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamalan hyvin kiteytetty!
        Sitä vastoin Trump on hyvien voimien (tässä maamme lähellä) sätkynukke, hänen dementoitumisensa taso ei ole muuttunut, ja hän on vahva väittelyissä erityisesti asioihin paneutuneisuutensa ja datan luotettavuuden vuoksi. Hänen merkittävimmät saavutuksensa ovat, että ilmastonmuutos on pysäytetty, ja jenkkilässä on puhdas ilma ja vesi. Lisäksi hän on onnistunut henkilövalinnoissaan niin tehokkaasti, että on päivittänyt henkilöstöään ihan jatkuvasti. Monet hänen entiset alaisensa ovat edelleen hänen tukijoitaan.

        Tuo nykyinen inhimillisyys on konkreettisinta eri tavoin ajattelevien lämminhenkisessä keskustelukulttuurissa, jota Trump on ansiokkaasti luonut.

        --Mikään ei voi estää häntä työskentelemästä amerikkalaisten hyväksi. SINNIKÄS! Ivanka hehkuttaa Twitterissä julkaisemassaan kuvassa.

        Siis, intituutio on, että tuohon nilkkiin ei edes oli virus iskenyt vaan tämä on sen vaalikampanja


      • Anonyymi
        ju-h kirjoitti:

        Suomeen tulee muutaman vuoden kuluttua jo toinen naispresitentti. hurraa.

        Kuka mielestasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Biden voittaisi, hänet oitis syrjäytettäisiin, ja Kamala Harris tms. tulisi tilalle.Tuo nainen on todellakin nimensä veroinen. Silloin kuolisi kaikki inhimillisyys. Biden on vain näiden pahojen voimien sätkynukke, dementoituitunut ja heikko, joka ei ole mitään merkittävää saanut aikaan pitkän poliittisen uransa aikana.

        Kamala on sanskritin kielessa lotuskukka.pplhot eo kannata pilkata josceo oya selvaa suomalaisilla on yhta yuperooa nomia muolla koelilla esim. Tuula pn yerveusside koonaksi


      • Anonyymi
        ju-h kirjoitti:

        Suomeen tulee muutaman vuoden kuluttua jo toinen naispresitentti. hurraa.

        Niin ohdakkeist astuu on Orpopojan tie ?


    • Anonyymi

      Onko ateistien rukouksiin vastattu?

      • Anonyymi

        On


      • Anonyymi

        Ei ateistit rukoile


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ateistit rukoile

        voi ne rukoilla, vaan eivät Jumalaa eivätkä puisia tai kivisiä kuvia tai kirjallisuusolentoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi ne rukoilla, vaan eivät Jumalaa eivätkä puisia tai kivisiä kuvia tai kirjallisuusolentoja

        Ei ole syytä pilkata uskovia. Edes ateisteja, jotka uskovat ettei maallisen vaelluksen jälkeen ole mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi ne rukoilla, vaan eivät Jumalaa eivätkä puisia tai kivisiä kuvia tai kirjallisuusolentoja

        Joo eikä me ateistit rukkoilla maahisia saunatonttuja eikä keijuja .eikä jeesuksia eikä mitään olematonta satu olentoa
        Väinämöisiä eikä joukahaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole syytä pilkata uskovia. Edes ateisteja, jotka uskovat ettei maallisen vaelluksen jälkeen ole mitään.

        Tuuppa sie sitte sanomaan mitä näet toisella puolella .ja ota pullo kossua jessukselle mukkaan .se on ahne kossulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo eikä me ateistit rukkoilla maahisia saunatonttuja eikä keijuja .eikä jeesuksia eikä mitään olematonta satu olentoa
        Väinämöisiä eikä joukahaisia.

        Luottaakos karhunkansa enempi noihin Joukahais-teknologioihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On

        Onko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuuppa sie sitte sanomaan mitä näet toisella puolella .ja ota pullo kossua jessukselle mukkaan .se on ahne kossulle.

        Viljelyhalmeenreunalta näyttäisi tuulevan taas.


      • Anonyymi

        Ateistien rukouksiin vastataan aina myös.
        Tippumassa olevassa lentokoneessa ei ole yhtään ateistia . Kaikki siis rukoilevat , että henki säilyy👌


      • Anonyymi

        Meillä on toiveita. Tosin Trump ei kyllä edusta parasta ateistia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateistien rukouksiin vastataan aina myös.
        Tippumassa olevassa lentokoneessa ei ole yhtään ateistia . Kaikki siis rukoilevat , että henki säilyy👌

        Jep yhtä hyvin käy lentokoneessa sekä hihhuleille ja järkeville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi ne rukoilla, vaan eivät Jumalaa eivätkä puisia tai kivisiä kuvia tai kirjallisuusolentoja

        Mutta lottovoittoa ja naapurin tyttöä. Niitä ne rukoilee... turhaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On

        jo puoli vuosi sitten kerrottiin että trampp menee maan alle ennen vaaleja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole syytä pilkata uskovia. Edes ateisteja, jotka uskovat ettei maallisen vaelluksen jälkeen ole mitään.

        Ylösnousemus on sitä, kun mato kaivaa itsensä silmäkuopasta ylös, jos ruumis ei ole polttohaudattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi ne rukoilla, vaan eivät Jumalaa eivätkä puisia tai kivisiä kuvia tai kirjallisuusolentoja

        Ei.. Me ei rukoilla. T: ateistit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi ne rukoilla, vaan eivät Jumalaa eivätkä puisia tai kivisiä kuvia tai kirjallisuusolentoja

        Ei.. Me ei rukoilla. T: ateistit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole syytä pilkata uskovia. Edes ateisteja, jotka uskovat ettei maallisen vaelluksen jälkeen ole mitään.

        Ei me mitään USKOTA. vaan TIEDETÄÄN!

        Uskon asiat on manipuloitavissa olevien uskovaisten asioita! :)

        Ja tokihan kuolemamme jälkeenkin JOTAIN on!
        = Koko maailmankaikkeus, miinus minä.


    • Anonyymi

      Ei! ei todellakaan jumalaa ole olemassa mutta maailmassa taitaa sittenkin olla oikeudenmukaisuutta.

      • Anonyymi

        Voiko tuollakin uskolla tulla autuaaksi?


      • Anonyymi

        Ateismi on metka uskonto: kaikki monimutkainen maailmassa syntyi ilman Suunnittelijaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateismi on metka uskonto: kaikki monimutkainen maailmassa syntyi ilman Suunnittelijaa!

        Spagettihirviö rules ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateismi on metka uskonto: kaikki monimutkainen maailmassa syntyi ilman Suunnittelijaa!

        Ateismi tarkoittaa vain sitä. ettei usko jumalien olemassaoloon, ei muuta. Se ei ole uskonto, kuten varmaan tuosta älyät. Kuka muuten loi suunnittelijan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateismi on metka uskonto: kaikki monimutkainen maailmassa syntyi ilman Suunnittelijaa!

        En ole ateisti. Olen uskonnoton ihminen, jota lapsellinen väittelynne ei koske.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateismi on metka uskonto: kaikki monimutkainen maailmassa syntyi ilman Suunnittelijaa!

        Ateismi ei ole uskonto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko tuollakin uskolla tulla autuaaksi?

        Autuaita ovat persut, sillä he eivät tiedä mitä tekevät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ateismi tarkoittaa vain sitä. ettei usko jumalien olemassaoloon, ei muuta. Se ei ole uskonto, kuten varmaan tuosta älyät. Kuka muuten loi suunnittelijan?

        Neutriinolla ei ole massaa eikä varausta, mikä ihme se sitten olisi, kun se kuitenkin on? (vihje: jakojäännös)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateismi ei ole uskonto

        Johonkin se ateistikin uskoo, vaikkapa psykoanalyysiin, joka pohjautuu paritteluelinuskomuksiin tai evoluutioon fysiikan ajattelumallien mukaisesti ottamatta huomioon biokemian ja kemian lainalaisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ateisti. Olen uskonnoton ihminen, jota lapsellinen väittelynne ei koske.

        Olen jumalan yläpuolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johonkin se ateistikin uskoo, vaikkapa psykoanalyysiin, joka pohjautuu paritteluelinuskomuksiin tai evoluutioon fysiikan ajattelumallien mukaisesti ottamatta huomioon biokemian ja kemian lainalaisuuksia.

        >> Johonkin se ateistikin uskoo

        On perusteltua uskoa sellaiseen, mistä on näyttöä. Esimerkiksi evoluutiosta on näyttöä, mitä ei kumota edes saarnamiesten inttämisellä. Sen sijaan on järjetöntä uskoa johonkin, vain että se on Raamatussa tai että saarnamies niin selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        >> Johonkin se ateistikin uskoo

        On perusteltua uskoa sellaiseen, mistä on näyttöä. Esimerkiksi evoluutiosta on näyttöä, mitä ei kumota edes saarnamiesten inttämisellä. Sen sijaan on järjetöntä uskoa johonkin, vain että se on Raamatussa tai että saarnamies niin selittää.

        Onhan talollakin rakentaja vaikka sinä et sitä välttämättä näe, joten aika järjetöntä väittää että se itsekseen on tontille noussut vai oletko kenties sellaiseen ihmeeseen törmännyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan talollakin rakentaja vaikka sinä et sitä välttämättä näe, joten aika järjetöntä väittää että se itsekseen on tontille noussut vai oletko kenties sellaiseen ihmeeseen törmännyt?

        Tiedämme kokemuksesta, ihmisiä on olemassa ja että ihmiset rakentavat taloja. Siksi rakentaja on uskottava selitys talon olemassaololle. Jumalasta tai sen toiminnasta ei ole havaintoa sen paremmin kuin keijukaisista tai saunatontuista. Luomisusko perustuu pelkästään ikivanhoihin taruihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autuaita ovat persut, sillä he eivät tiedä mitä tekevät.

        Hemmetin hyvä! Onnittelen!


      • Anonyymi

        On se viiiittuh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spagettihirviö rules ok?

        Ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateismi ei ole uskonto

        Piaru!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ateisti. Olen uskonnoton ihminen, jota lapsellinen väittelynne ei koske.

        Agnostikko ei kiellä eikä kannata vaan haluaa lisää tietoa


      • Anonyymi

        Miten niin?
        Korona voi tulla ihan jokaiselle!
        Kiinassa ja Aasiassa syödään kaikkea liikkuvaa ja elävää..
        EU, n aikana tuodaan kaikkea epäpuhdasta esim. ruoka-aineita..
        Ja turvapaikanhakijat , pakolaiset levittävät tauteja, joita meillä Suomessa ei ole ollut aiemmin..
        Esim. vatsassa , suolistosta olevia loisia..
        Heidän hygieniataso on eri luokkaa..
        Näkeehän sen kuinka he koskettelevat kaupassa ruokaa ja hedelmiä likaisin käsin tai pizzaravintoloiden edessä ollaan tupakalla ja sitten taikinaa pyörittämään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateismi on metka uskonto: kaikki monimutkainen maailmassa syntyi ilman Suunnittelijaa!

        Se se vasta uskomista onkin! Ei vaan minun usko riitä siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateismi on metka uskonto: kaikki monimutkainen maailmassa syntyi ilman Suunnittelijaa!

        Miten voi mitään suunnitella kun ei ollit puita vielä luotu joista tehdä suunnittelupöydän ja paperia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin?
        Korona voi tulla ihan jokaiselle!
        Kiinassa ja Aasiassa syödään kaikkea liikkuvaa ja elävää..
        EU, n aikana tuodaan kaikkea epäpuhdasta esim. ruoka-aineita..
        Ja turvapaikanhakijat , pakolaiset levittävät tauteja, joita meillä Suomessa ei ole ollut aiemmin..
        Esim. vatsassa , suolistosta olevia loisia..
        Heidän hygieniataso on eri luokkaa..
        Näkeehän sen kuinka he koskettelevat kaupassa ruokaa ja hedelmiä likaisin käsin tai pizzaravintoloiden edessä ollaan tupakalla ja sitten taikinaa pyörittämään...

        Ei ne suolostoloisey noin vaan levia mita mahanmuttajat ovat tuoneet on mm tuberkulosi.plen todeniy yaman ruotsissa yerveudennhuommosa


      • Anonyymi

        Juuri silloin ei ole Jumalaa, jos ei ole oikeudenmukaisuutta, ilman oikeutta ei ole vääryyttäkään, Ja Raamattu juuri Jumalasta sanoo, että "Hänen kaikki tiensä ovat oikeat".
        Onko tuo mahdollista sitten vain olemattomalle Jumalalle, niin en ota siihen kantaa, en tiedä...
        Olemattomuuskin on olemassa, jo katsomme asiaa käänteisen vastakohdan kautta ja avulla, kyseistä olemattomuutta... Punainen ei ole sinistä, eikä sininen ole punaista, mutta se ei tarkoita että ei ole värejä olemassakaan, jos joku on valkoihoinenkin vain....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateismi on metka uskonto: kaikki monimutkainen maailmassa syntyi ilman Suunnittelijaa!

        Ochamin partaveitsi-idea on ratkaisu vain yksinkertaisiin ongelmiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateismi tarkoittaa vain sitä. ettei usko jumalien olemassaoloon, ei muuta. Se ei ole uskonto, kuten varmaan tuosta älyät. Kuka muuten loi suunnittelijan?

        Kerrankin hyvä kysmys, kuka loi suunnitelijan? Se joka halusi uuden keksinnön olevaisuuteen, joka alussa saattoi olla niinkin pieni, että miten luoda suurella resoluutiolla pieni valkoinen piste... Eli luultavasti joku "pikkupoika" jo tuolloin kyllästyi elämäänsä pimeydessä ja kysyi "iskältään" että voisitko kertoa onko kaikki ikuisesti vain pimeää, minulla on tylsää? Ja näin sai alkunsa ehkä maailmankaikkeuden herttaisin tähti, vaikka se jäi silti vain pisteeksi, pimeyden keskelle tai reunaan...
        Puhutaan olemassaolevien kvarkkien synnystä...
        Mutta itsekin olisin kummissani, että se syntyi vain siksi, että tulevaisuudessa kysyttiin mokomaa asiaa?! Mutta en tiedä muuta tapaa todistaa tämäkin, että kirjaimet jotka tässä tekstissämme on, saattavat olla puhumassa toisilleen jopa 100 miljardia aiemminkin, koska nämä kirjaimetkin ovat erilaisesti ajallistettuja, kuin niitä suoltavat ihmiset... Ne saavat olla tässä näytölläkin, koska ei näiden kirjaimien edes tarvitse tietää, paljonko KELLO nyt on. Se jolla ei ole aikaa, se on ajaton, ja se jolla ei ole ruumista on ruumiton, mutta mitä ne sai siitä palkinnokseen, etteivät ollet noita ominaisuuksia? "Kaita on se tie joka elämään vie ja ahdas se portti josta ELÄMÄÄN on astuttava"...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrankin hyvä kysmys, kuka loi suunnitelijan? Se joka halusi uuden keksinnön olevaisuuteen, joka alussa saattoi olla niinkin pieni, että miten luoda suurella resoluutiolla pieni valkoinen piste... Eli luultavasti joku "pikkupoika" jo tuolloin kyllästyi elämäänsä pimeydessä ja kysyi "iskältään" että voisitko kertoa onko kaikki ikuisesti vain pimeää, minulla on tylsää? Ja näin sai alkunsa ehkä maailmankaikkeuden herttaisin tähti, vaikka se jäi silti vain pisteeksi, pimeyden keskelle tai reunaan...
        Puhutaan olemassaolevien kvarkkien synnystä...
        Mutta itsekin olisin kummissani, että se syntyi vain siksi, että tulevaisuudessa kysyttiin mokomaa asiaa?! Mutta en tiedä muuta tapaa todistaa tämäkin, että kirjaimet jotka tässä tekstissämme on, saattavat olla puhumassa toisilleen jopa 100 miljardia aiemminkin, koska nämä kirjaimetkin ovat erilaisesti ajallistettuja, kuin niitä suoltavat ihmiset... Ne saavat olla tässä näytölläkin, koska ei näiden kirjaimien edes tarvitse tietää, paljonko KELLO nyt on. Se jolla ei ole aikaa, se on ajaton, ja se jolla ei ole ruumista on ruumiton, mutta mitä ne sai siitä palkinnokseen, etteivät ollet noita ominaisuuksia? "Kaita on se tie joka elämään vie ja ahdas se portti josta ELÄMÄÄN on astuttava"...

        Ja sit kun on selvitetty että KUKA, niin: Kysytään uskohurahtaneilta että MIHIN? :P

        Koska ennen alkuräjähdystä ei ollut olemassa edes avaruutta, saati aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sit kun on selvitetty että KUKA, niin: Kysytään uskohurahtaneilta että MIHIN? :P

        Koska ennen alkuräjähdystä ei ollut olemassa edes avaruutta, saati aikaa.

        Joo, mutta aiempia universumeja on ollut varmaan miljoonia, jossa alkuolennot alkoivat vasta keksiä miten universumi pysyisi joskus edes hieman kauemmin olemassa.
        SITÄ EN TIEDÄ, monesko, mutta hatusta voisi luulla että aiempia avaruuden tilan koordinatiston, ja massakoordinaatistojen pysyviksi saattamiseen on mennyt suorastaan ÄÄRETTÖMÄN kauankin aikaa, ja meidätkin saatetaan pyytää tutkimaan jotakin vaikeaa olemassaolon probleemaa, että miten se taaskaan edes vety pysyikään edes olemassa, sinunkaan mielestä? Jumala haluaa tietää joskus, ihmisenkin selityksen siihen, miten heliumkaan pysyy olemassa, se joka kestää tietää siihen jonkun ratkaisun, saisi pääsyn Jumalaan Galaktiseen Tiedeneuvostoon, josta "tämän pienen maailmamme" ateistimaailman fyysikot eivät tiedä mitään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne suolostoloisey noin vaan levia mita mahanmuttajat ovat tuoneet on mm tuberkulosi.plen todeniy yaman ruotsissa yerveudennhuommosa

        Jos on vaikeaa kirjoittaa, niin voi vaikkapa käyttää ta-vu-vii-voja avuksi, ja aina kannattaa lukea teksti vielä lopuksi ennen lähettämistä.

        Jopa monet mahanmuttajat osaavat kirjoittaa ymmärrettävästi, koska ovat oppineet suomea jo monella oppitunnilla.

        Terveiset nimimerkillä
        En Lintsannut Ihan Kaikkia Peruskoulun Äidinkielentunteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piaru!

        Onko se uskonto?


    • Anonyymi

      Trumppi on saanut POSITIIVISEN testituloksen! Hyvä Trumppi!

      • Anonyymi

        Jotain positiivista tässäkin päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain positiivista tässäkin päivässä.

        Mitä jos äitisi saisi koronan ja sanoisin sulle samalla tavalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos äitisi saisi koronan ja sanoisin sulle samalla tavalla?

        Onko Trump äitisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos äitisi saisi koronan ja sanoisin sulle samalla tavalla?

        Se piäris vaan!


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Onko Trump äitisi?

        Toisten sairauksilla ilakointi osoittaa huonoa makua. Olkoonpa vaikka kuinka "väärää" mieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisten sairauksilla ilakointi osoittaa huonoa makua. Olkoonpa vaikka kuinka "väärää" mieltä.

        Mutta eihän Trumpin mukaan korona ole sairaus eikä mikään.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Mutta eihän Trumpin mukaan korona ole sairaus eikä mikään.

        Ei se olekaan.

        Punikkien ääntenkalastuskeino ja koronanatsismin lähde.

        Hieman kausi-influsenssaa vaarallisempi tauti ei ainakaan mun mielestä ole ”sairaus eikä mikään”.

        Sun ilmeisesti on? Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos äitisi saisi koronan ja sanoisin sulle samalla tavalla?

        Joo, tekö odotatte, että Koronavirus sairastuttaisi kenet hyvänsä, vainko hieman ärsyttävän tyypin vaiko sen joku oli mukava? Wanha testamentti kertoo(olikohan se Hesekiel - tarkista jos kiinnostaa) että Herra Sebaot vetää miekan huotrastaan ja kaataa kaikki ihmiset - niin pyhät kuin pahatkin ja idästä länteen ja pohjoisesta etelään. Mutta - sanoisiko joku jo nyt, että kannattaisi jäädä eloon, ja noudattaa Jeesuksen sana:"Jos kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, ja mitä ikinä he minun kauttani Isältä pyydätte, sen minä heille annan, sitten kun olette tehneet sen mitä Isä pyytää, ja se on, antakaa poistaa teistä syntinne, ne on virheitä, joihin kuolee kuka hyvänsä"

        Jos olette sen puolestanne jo tehneet, niin mikä teitä vaivaa uskovaiset, jos ette pyydä Jumalalta kahden soluissakaan edes Koronan tai minkä muun tahansa sairauden, voittamista? Luulette että teidät tapettaisiin marttyyreinä, jos pelastaisitte maailman tuolla pyynnöllä?! Hei oikeesti, miksi tappaisivat? No, yhtykää Rukoukseen, jos teitä on edes yksi muu:"Jumala, Jeesuksen kautta, lopeta tämä Korona sairaus, ja sen aiheuttaneet tapahtumat?" Yhtyykö kukaan, jos ei - niin ei voisi minua ainakaan enää vähempää kiinnostaa teidän höpinänne... Raamattuhan sanoo, että uskovaisen ei pidä ruveta epäuskoisen kanssa leikkimään sielullaan?!
        Minulla on ystävä vierailulla, yökylässä, mutta hän on eräs hieman liian normaali suomalainen nuorimies, että viitsisi sitä tehdä, hokee usein, että "Älä ny Saatana", ja on hiukan muutenkin hieman tuttujenkin mantrojemme vallassa? Mutta luulen, että jos muu ei auta, niin tuon hieman sekulaarin ihmisen kanssa kyllä rukoilemme jo kohta, pandemian talttumista? Mutta taas, en vie teiltä turhaan kunniaanne pyytää sitä ensin, vaikka siskoni kanssa jo kertaalleen valmistimme mieltämme, sitä koitosta vastaan. "Saatana siis todellakin heitti jo 1/3 tähdistään maahan(Ilmestyskirja 12)". Lukekaa tarkemmin itse kyseinen tapahtuma.
        Jos on totta, että pelkäätte jotakin tunnistamista niin sehän on aivan sairasta?! Voin minä kertoa itse vaikka koko nimeni ja sossunikin - vaikka seuraavassa viestissäni, ihan sama, tms. niin VARMASTI vasta silloinko AINAKIN parantaisi LUOJAMME HETI tämän maailman sairauspandemian ja Pallas Athene, Mars tai muu sellainen SEBAOT pistää miekkansa huotraan jo pian. Yhdyttekö tuohon rukoukseen?!
        Vai onko tämä sellainen 1001 yön tarina, että jos saa vain kolme pyyntöä elämässään toteen ja jos ne täyttyy ei saa pyytää keneltäkään mitään?! Jos noin, niin kysykää sellaiselta, joka ei ole koskaan vielä pyytänyt Jumalalta mitään?!
        Valitettavasti voi olla että minun kolme pyyntöäni on käytetty, "olen elossa vielä tänä yönä ja koneeni on edes kunnossa ja sisko parani syövästä" Kolme pyyntöäni saattaa mulla ollut mennyt, tässä tilanteessa? Teillä on tainnut tosiaan mennä myöskin niin hyvinkin elämässä, että kaikki kolme toivettanne on jo toteutunut? Etsikää sellainen ihminen, joka ei ole noin tyhmiä pyytänyt kuin minä...
        Jumala silti saattaa antaa jo uuden kolmen satsin, ällyytinhän minäkin lapsena silti ekana, tuonkin Alladinin sadun kuullessani, että antaisi Lampun Taikahenkijumala - (kaikki Jumalan seitsemän henkeäkinkö oli siinäkin lampussa?!) äärettömästikin pyyntökertoja?!?! Mutta koska itsekin elän ikuisesti, ei mulla NYT kuitenkaan ole niin hieno ruumiskaan, että viitsisin tähän elämään KAIKKIA toiveitani TÄHÄN yhteen elämään käyttää että eläisin vain kerran... Kuka haluaa olla sankari, kuka haluaa olla sankari, voi ei...
        Tv. Aki V...
        Saatananne valehteli, äsken heit, että tässä on vielä jokin mutkikas mutta?! Mikä se sitte on, "mikä seisoo tiellä"?!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se olekaan.

        Punikkien ääntenkalastuskeino ja koronanatsismin lähde.

        Hieman kausi-influsenssaa vaarallisempi tauti ei ainakaan mun mielestä ole ”sairaus eikä mikään”.

        Sun ilmeisesti on? Miksi?

        Huvikseenko se Trumppikin sairaalassa on?


    • Anonyymi

      Se, että jollakulla on virus, ei merkitse välttämättä sairastumista.

      • Anonyymi

        Niin se riippuu sitten taas geeneistä. 100 vuotis ei välttämättä kuole ja sairastu taudin vakavaan SARS muotoon ( ver. HIV/ AIDS ) ja toisaalta 30v. voi kuolla siihen jos geenit mahdollistaa taudin vakavan SARS muodon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se riippuu sitten taas geeneistä. 100 vuotis ei välttämättä kuole ja sairastu taudin vakavaan SARS muotoon ( ver. HIV/ AIDS ) ja toisaalta 30v. voi kuolla siihen jos geenit mahdollistaa taudin vakavan SARS muodon.

        jaahas sinäpäs sen kirjoititkin.


      • Anonyymi

        Se, että jollakulla on koronavirus, ei välttämättä tarkoita sitä, että
        se olisi hänen vakavin sairautensa.


    • Anonyymi

      Korona-virus voi tuhota myös aivoja. Varsinkin jos sairastaa myös Alzheimerin tautia.

      • Anonyymi

        Se on pieni vika jos se korvien väliin mahtuu....Trump on kärventänyt aivonsa piloille jo pelkillä hius-ja naamanhoitoaineilla. Virus on melkein tyhjissä kuorissa Trumpissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on pieni vika jos se korvien väliin mahtuu....Trump on kärventänyt aivonsa piloille jo pelkillä hius-ja naamanhoitoaineilla. Virus on melkein tyhjissä kuorissa Trumpissa.

        🤔🤪😂🤣


      • Anonyymi

        Ei voi tuhota Trumpin aivoja, kun niitä ei edes koronavirus löydä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tuhota Trumpin aivoja, kun niitä ei edes koronavirus löydä!

        Virukset ei varmaan tykkää vetyperoksidipitoisuuksista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on pieni vika jos se korvien väliin mahtuu....Trump on kärventänyt aivonsa piloille jo pelkillä hius-ja naamanhoitoaineilla. Virus on melkein tyhjissä kuorissa Trumpissa.

        Trump on laittanut Usassa monia asioita paremmalle mallille. Myös hän kehottaa Amerikkaa turvaamaan Jumalaan. Siksi häntä vihataan niiden taholta, jotka haluavat unohtaa Jumalan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on pieni vika jos se korvien väliin mahtuu....Trump on kärventänyt aivonsa piloille jo pelkillä hius-ja naamanhoitoaineilla. Virus on melkein tyhjissä kuorissa Trumpissa.

        Tiedättekö edes miten Trumppi tuosta sairaudestaan paranisi? Paranisiko kaikki muut samoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump on laittanut Usassa monia asioita paremmalle mallille. Myös hän kehottaa Amerikkaa turvaamaan Jumalaan. Siksi häntä vihataan niiden taholta, jotka haluavat unohtaa Jumalan.

        Jaa, ehkä on laittanut joitakin asioita joidenkin näkökulmasta paremmalle mallille.

        Mitenkäs ne muut asiat sitten? Kansakunnan yhtenäisyyys ei liene ainakaan parantunut hänen vuorollaan. Jos naapurukset alkavat vihaamaan tosiaan kylvetyn epäluulon vuoksi, niin silläkö ei ole merkitystä?

        Entäpä ympäristöasiat?
        Trumpille taitaa riittää, että hänen aikanaan selvitään jotenkuten.

        Onko Trumpin uskonnollisuus syvemmällä kuin fraaseissa?
        Näyttääkö Trump itse noudattavan Kymmentä Käskyä!


    • Anonyymi

      Trump on sairas - ei mitään uutta😎

      • Anonyymi

        Ymmärrän, että te suomalaiset olette niin negatiivisia Trumpia kohtaan, koska teidan tiedotusvälineet haukkuu ja likaa Trumpia päivittäin. Olisi hyvä, jos voisitte hakea tietoja muualtakin kuin Yleltä tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, että te suomalaiset olette niin negatiivisia Trumpia kohtaan, koska teidan tiedotusvälineet haukkuu ja likaa Trumpia päivittäin. Olisi hyvä, jos voisitte hakea tietoja muualtakin kuin Yleltä tms.

        Olis se kyllä harmi, jos Yle olis pilannu Trumpin maineen!

        Onkohan kaikki Trumpin uutispätkät ja tviititkin Ylen likaamia?

        Haluaisin luotettavaa tietoa!


    • Anonyymi

      Korona ei ole Jumalasta vaan saatanasta.

      • Anonyymi

        Eli ccp ja Xi.


      • Anonyymi

        Kumpaakaan vaan ei olemassa. Jos väität toisin, niin todisteet pöytään, kiitos!


      • Anonyymi

        Niin tai Korona ei ole kummastakaan Jumalasta eikä saatanasta se vain on .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaakaan vaan ei olemassa. Jos väität toisin, niin todisteet pöytään, kiitos!

        onko olemassa huonoa tai hyvää tuuria
        todistuksia tästäkin
        myös todisteiden pitävyydestä voisin ottaa todisteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko olemassa huonoa tai hyvää tuuria
        todistuksia tästäkin
        myös todisteiden pitävyydestä voisin ottaa todisteita.

        Ei ole. Olemattomuutta ei voi todistaa. Toki aivotutkijat voivat selittää, miksi ja miten ihminen kokee hyvän ja huonon tuurin. Kyseessä on ihmisen aivoissa tapahtuva kemiallinen prosessi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ccp ja Xi.

        Neuvostoliitto hajosi 1991 ja Xi on Kiinan presidentti. Ei mitään asiayhteyttä.


      • Anonyymi

        Kaikkivoipa Herra Sebaot loi Luciferin, ja kaikkitietävänä Hän tiesi jo luodessaan Luciferista tulevan langenneen enkelin, Saatanan.
        Saatana sai valtuutensa Herra Sebaotilta, jolla olisi ollut/on koska tahansa mahdollisuus pysäyttää oman luomuksensa toiminta, myös Saatanan kolttoset.


      • Anonyymi

        Näin on, olen samaa mieltä!!


      • Anonyymi

        Piaru!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neuvostoliitto hajosi 1991 ja Xi on Kiinan presidentti. Ei mitään asiayhteyttä.

        Kink-landia tekee s-tanan huonoja halpoja aggregaatteja tai oikeestaan pelkkiä huonoja kopioita niistä


      • Anonyymi

        Niinpä,Jla kuitenkin sallii sen.Hänellä on valta stanan yli ja Jla voi myös pysäyttää sen jos ihmiset kääntyvät Hänen puoleensa ,katuvat syntejään ja tekevät parannuksen niistä, -ei muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piaru!

        Voisit muuttaa ruokavaliotasi.


      • Anonyymi

        Riippuu mitä Koronaa tarkoitatte. Korona(COVID19) on nyt viimeistään, monien ihmisten leikkikaluna, ainakin niillä jotka parantuivat ja se oli biologisena olentona kehoissa jo aiemmin, mutta ymmärtävät nyt jotkut ihmiset, ettei voi pilkata loputtomiin pikkuisiakaan...
        Saatanasta se silti oli, jos ovela ÄHLÄMITERRORISTI taas oli silti SYYRIASTA käynyt vaihteeksi Kiinassa, ja myrkyttänyt bio-aseillaan lepakon ruumiinkin... Onko millään muulla kuin Syyrialla, biologisia aseita? Ainakin ebola tiettävästi oli?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkivoipa Herra Sebaot loi Luciferin, ja kaikkitietävänä Hän tiesi jo luodessaan Luciferista tulevan langenneen enkelin, Saatanan.
        Saatana sai valtuutensa Herra Sebaotilta, jolla olisi ollut/on koska tahansa mahdollisuus pysäyttää oman luomuksensa toiminta, myös Saatanan kolttoset.

        No toivotteko sitä, jos edes toivot, on se ensimmäinen askel kohden uskoa, mutta jos jäät niile sijoillesi, varo, ettei joku aja ylitsesi?!


      • Anonyymi

        Mistä tiedät ,jumalahan loi kaiken myös virukset ,vai liekkö virukset ollet jo kauan ennen sitä.


    • Anonyymi

      Miksi Jumala olisi Trumpia vastaan ja pedofili-demokraattien, terroristi BLM:n ja mielipuolisen Antifan puolella? Maailma on kyllä saatanan vallassa.

      • Anonyymi

        Naisten haarojen kouriminen vastoin naisten tahtoa on vain yksi Trumpin synneistä. Maksullisten naisten kanssa vehtaaminen on toinen. Mutta valehtelu joka asiassa on ylittämätön synti. Sitä Trump harrastaa joka kerta kun avaa suunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten haarojen kouriminen vastoin naisten tahtoa on vain yksi Trumpin synneistä. Maksullisten naisten kanssa vehtaaminen on toinen. Mutta valehtelu joka asiassa on ylittämätön synti. Sitä Trump harrastaa joka kerta kun avaa suunsa.

        Jokainen saa ansionsa mukaan tässä elämässä.


      • Anonyymi

        Viittaan siis kommenttiin: "Miksi Jumala olisi Trumpia vastaan ja pedofili-demokraattien, terroristi BLM:n ja mielipuolisen Antifan puolella? Maailma on kyllä saatanan vallassa."

        Näköjään heitti väärän kommentin alle tämän.


      • Anonyymi

        Kyllä Jumala on Trumppia vastaan, aivan varmasti!


      • Anonyymi

        "Maailma on kyllä saatanan vallassa."

        Maailma on Saatana vallassa yksinomaan siksi, että Herra Sebaot loi epätäydellisen Luciferin, vaikka tiesi tämän lankeavan, ja Hän sallii Saatanan kolttostelun, vaikka voisi koska tahansa pysäyttää tämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Maailma on kyllä saatanan vallassa."

        Maailma on Saatana vallassa yksinomaan siksi, että Herra Sebaot loi epätäydellisen Luciferin, vaikka tiesi tämän lankeavan, ja Hän sallii Saatanan kolttostelun, vaikka voisi koska tahansa pysäyttää tämän.

        Aika aikaansa kutakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viittaan siis kommenttiin: "Miksi Jumala olisi Trumpia vastaan ja pedofili-demokraattien, terroristi BLM:n ja mielipuolisen Antifan puolella? Maailma on kyllä saatanan vallassa."

        Näköjään heitti väärän kommentin alle tämän.

        Heitti pöhnät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika aikaansa kutakin

        Oltko ollut raksalla töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Jumala on Trumppia vastaan, aivan varmasti!

        No ei aivan varmasti ole.Jla rakastaa syntisiä(myös Trumppia)ja vihaa syntiä.Muistakaa tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen saa ansionsa mukaan tässä elämässä.

        Jos ei tässä elämässä.. myöhemmin kyllä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten haarojen kouriminen vastoin naisten tahtoa on vain yksi Trumpin synneistä. Maksullisten naisten kanssa vehtaaminen on toinen. Mutta valehtelu joka asiassa on ylittämätön synti. Sitä Trump harrastaa joka kerta kun avaa suunsa.

        Onko tuo vastoin naisten tahtoa? Höps...
        Mutta sellaiset naiset ei ole ihan kypsiä aina, jotka rupeavat kiukuttelemaan siitä, että syntyivät nartuiksi?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Maailma on kyllä saatanan vallassa."

        Maailma on Saatana vallassa yksinomaan siksi, että Herra Sebaot loi epätäydellisen Luciferin, vaikka tiesi tämän lankeavan, ja Hän sallii Saatanan kolttostelun, vaikka voisi koska tahansa pysäyttää tämän.

        Ei se vielä ole Jumalahan telkesi Saatanan syvyyksiin ,koska Saatana, joka oli ennen ollut Jumalan enkeli niin kun toisetkin ,mutta alkoi rikkomaan Jumalan ohjeita tekemään omia kokeitaan ja pettämään Jumalaa maan päällä ja sai aikaan sekasortoa ja aikakirjojen mukaan luultavasti geenimanipulaation kautta monia erikoisia olentoja ,jotka tulivat Jumalan tietoon ja niin hän tuli maan päälle katsomaan ja kauhistui niitä tekoja ,joita Saatana oli tehnyt sen vuoksi Saatana teljettiin vankilaan ,jossa on kuulemma edelleen .Siis nämä onvat vanhojen kirjojen tekstejä ,siis tosi vanhojen .Tuo geenimanipulaatio on mielenkiintoinen seikka,mistä ovat tulleet nuo kaikki jutut ei kukaan tavallinen ihminen siihen aikaan oletetaan ,että aikaa on siitä jopa satoja- ja kymmeniätuhansia vuosia niin ei ole voinut kirjoittaa kaikkea tuota asia määrää jota vanhoissa kirjoissa esiintyy.Kirjat todella ovat olemassa.


    • Anonyymi

      Ei ole koronaa Trumpissa
      Vanha kikka
      myöhemmin kerrotaan että koronatesti oli virheellinen
      tämä on ovela ja hyvä temppu

      • Anonyymi

        Ja saadaan Biden testeille koska oli samassa haastattelussa. Hyvä kikka


    • Anonyymi

      Valkaisuainetta suoneen, helppo homma.

    • Anonyymi

      Enpä ihmettelis, vaikka kyseessä olisi vaalitemppu. Tuo ääliö voi tehdä mitä tahansa, varsinkin kun on nyt gallupeissa tapana. Jos kuitenkin asia on totta, toivottavasti on ärhäkkä virus.

      • Anonyymi

        Miksi toivot pahaa lähimmäisellesi.Voit myös itse sairastua.Pitäisitkö siitä että sinulle sanottaisiin silloin noin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi toivot pahaa lähimmäisellesi.Voit myös itse sairastua.Pitäisitkö siitä että sinulle sanottaisiin silloin noin!

        Aivan.. kannattaa aina miettiä mitä sanoo.. sairasvuoteella voi olla ettei saa suutaan edes auki..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi toivot pahaa lähimmäisellesi.Voit myös itse sairastua.Pitäisitkö siitä että sinulle sanottaisiin silloin noin!

        ja marin voi myös sairastua.Vai onko hän parempi ihminen.


    • Anonyymi

      Niinpä. Siis ehkä joku oikeudenmukaisuus on olemassa.

      • Anonyymi

        On aina👌


    • Anonyymi

      Ei se Jumala silti ole olemassa. Mutta Spaghettihirviö on Tie ja Elämä. Liity pastafareihin, laita siivilä päähän.

      • Anonyymi

        Siivilä päähän;kannatan,Kaikkien pitäisi laittaa,ei kuonokoppaa,se on ruma naamalla,siivilä on paljon parempi etenkin ulkoillessa,suojaa varmasti paremmin kuin kuonokoppa.


      • Anonyymi

        Aivan, siivilä, tuo pastafarin kipa.
        Hmm. Jos tuota siivilään hieman modaa, on vaikutus kanssaihmisiin, -mikäli mahdollista, vieläkin suurempi. Suurennetaan siivilän reikiä, asetetaan siivilä päähän ja nostellaan rei'istä hiuksia esiin. Lopuksi ruiskitaan runsaasti lakkaa ja muotoillaan tupsut.


    • Anonyymi

      Kyllä on Valen eiku Ylen aivopesemää porukkaa täälläkin.

      • Anonyymi

        Juuri näin!


      • Anonyymi

        Mutta kun YLE kertoo meille totuutta! Kysy vaikka faktantarkistajilta! Buahahaaa :D


      • Anonyymi

        Niin näkyy, mutta kai näitäkin pitää olla. Ei hyvää päivää kun noita mielipiteitä lukee.


      • Anonyymi

        YLE:n aivopieremää porukkaa täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun YLE kertoo meille totuutta! Kysy vaikka faktantarkistajilta! Buahahaaa :D

        Faktantarkistajat ovat vankilassa!


    • Anonyymi

      Trump luuli olevansa Jumala ja kuolematon, näin se karma kohtaa kuitenkin.

      Ehkäpä tällä olikin hyvä opetus hänelle, ahneuden ja ilkeyden irvikuvalle.

      Hän näkyi ruokoilevan ja hänet siunattiin, mutta sekin taitaa olla silmänlumetta ja jonkinlainen näytös kansakunnan silmänlumeena.

      Niin on aina sanottu, että paha saa palkkansa ja nyt taitaa sekin olla täyttä totta.

      Mutta tässä näkee mihin maailma on menossa ennen loppua, ahneus, ilkeys, valehtelu, rasismi ja maailman tuhot näyttävät meille sen, että nyt olemme aika pitkällä totaalisen maailmanlopun edessä.

      • Anonyymi

        Taas näitä maailmanlopulla pelottelijoita!


    • Anonyymi

      Ahneella on Paskanen loppu,Vanha Sanonta

    • Anonyymi

      Ei karmaa voi kutsua jumalaksi. :D

      • Anonyymi

        Kyllä Jumala käyttää karmaa hyväkseen koko ajan.

        Syyn ja seurauksen Suuri Laki nääs.
        Suomalainen sanonta samasta asiasta : "Sitä saa, mitä tilaa!"


    • Anonyymi

      Trump on antanut ymmärtää olevansa Jumalan esimies. Tämä ei tainnut ollakkaan totta?

      • Anonyymi

        Ei ole totta, kepulaiset haisee lehmänpaskalta ja huuuuutaa!


      • Anonyymi

        Miksi tuotakaan epäilette? Jos Trump joutuu sairaalaan, tai Jeesus joutuu ristille, eikö nekin tapahtumat muistuta toisiaan? Ja onko lopputulos sama, kumpikaan ei kuollut vielä tuolloin, mutta oliiisivat saaneet kuollakin, jos olisivat tehneet sen synnin, mistä sen tuomion saa hetikin?! Petyttekö siten pahastikin JOS ei heti delaakaan? Ja järkytytttekö silti enemmän siitä, jos kuolee?! Kumman valitsette? JOS EI KUOLE sitten, niin edes omaisensa olisivat tyytyväisiä. Toivokaa ennemmin hyvää ja toivokaa hyvää myös niille, jotka ovat sairaalassa, niin teillekin sitä samaa toivotaan, jos myöhemmin joudutte itsekin vastaavaan tilanteeseen...Jos ette hyvää toivo, niin sekin on helposti pääteltävissä miten silloin käynee?!


    • Anonyymi

      Bolsanarolla ja Johnsonilla lähti kannatus jyrkkään nousuun kun ilmoittivat saaneensa koronan. Trumpin voitto on nyt selvä asia.

      • Anonyymi

        Päinvastoin. Trump on vähätellyt koronaa, ja ei ole käyttänyt kasvomaskia, joten demokraatit saivat vaaliaseen vähätteleviä republikaaneja vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin. Trump on vähätellyt koronaa, ja ei ole käyttänyt kasvomaskia, joten demokraatit saivat vaaliaseen vähätteleviä republikaaneja vastaan.

        Kuuleppas toi kuonokoppa suositus on täyttä puppua.Maski ei suojaa mitään eikä ketään, päinvastoin lisää tartunnan mahdollisuutta.Ottakaapa paremmin selvää ek.noudatatte noiden sekopoltsien viekkaita valeita.Käytettyjen hävittäminen tapahtuu välittömästi käytön jälkeen polttamalla,EI VISKELEMÄLLÄ LOJUMMAAN KAIKKIALLE!!!Sekö muka on k-virukselta suojautumista.HALOO,MISSÄ JÄRKI, PENIKAT!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas toi kuonokoppa suositus on täyttä puppua.Maski ei suojaa mitään eikä ketään, päinvastoin lisää tartunnan mahdollisuutta.Ottakaapa paremmin selvää ek.noudatatte noiden sekopoltsien viekkaita valeita.Käytettyjen hävittäminen tapahtuu välittömästi käytön jälkeen polttamalla,EI VISKELEMÄLLÄ LOJUMMAAN KAIKKIALLE!!!Sekö muka on k-virukselta suojautumista.HALOO,MISSÄ JÄRKI, PENIKAT!

        Siis joo, tottapuhuen ei lisääkään, vain hapenpuute voi aavistuksen lisääntyä?! Mutta käsitättekö edes kuinka PIENI tuokin aavistus on? Jopa HIGGSIN hiukkasta olemattomampi?


    • Anonyymi

      Parane pian Donald! Amerikka tarvii yhä sinua.

      • Anonyymi

        Hulluja on jenkeissä jo tarpeeksi, olisihan se hienoa jos Trumpista tulisi täyspäinen. Tuskin tulee.


      • Anonyymi

        Missä on Lee Harvey Oswald nyt, kun hänen maansa tarvitse häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on Lee Harvey Oswald nyt, kun hänen maansa tarvitse häntä?

        sairas! mieti jos joku toivoo sannan tarjan li,,,


    • Anonyymi

      Jumala on kaiken näkyvän ja näkymättömän luonut. Kyllä se on pimeessäkin uskottava, vaikkei mitään ei nää.

    • Anonyymi

      Fake news, sanoisin, tartunta tuli niin sopivaan ajankohtaan. Käsikirjoitukseen sopisi ihmeparantuminen, "mitä minä sanoin", corona ei ole vaarallinen, kansa antaa sympatiaääniä ja happy endinä vaalivoitto!

    • Anonyymi

      En tiedä Jumalasta, mutta Trumpillahan oli oma hoitosuunnitelma jo puoli vuottta sitten:

      Toivottavasti Amisept-tippa on jo hyvää vauhtia tippumassa. Mukaan vielä Lasol -tiputus, jotta verolomakkeetkin kirkastuvat.

      Toivottavasti republikaanien rellestys ei nyt johda maailmansotaan.

    • Anonyymi

      Mitä?Trumpilla korona?Ei voi olla totta ???

      • Anonyymi

        Trumpilla on assholessa kotona.


    • Anonyymi

      Trump on syönyt pitkään oxiklorinia, jota jotkut meistä reumaa sairastavista syödään. Tässä nyt sitten nähdään miten se vaikuttaa virukseen.

    • Anonyymi

      Donald Trump on "sairastunut" coronaan vain sen takia, että saisi myötätuntoa kansalaisilta ja äänestäjiltä.

      Ensi viikolla tulee ihmeparantuminen, ja sitten sillä elämöidään vaaleihin asti, kun muuta sanottavaa ei Trumpilla ole.

      • Anonyymi

        Eikös trumppi suositellut jotain hydro-kloraattia suoraan suoneen


    • Anonyymi

      Vaali päivänä Trump makaa haudassa koko maailman hyljeksimänä , ja maailma saa ennenaikaisen joulun.

      • Anonyymi

        Ettet vaan itse olis silloin, missä ? kun noin toivot pahaa toiselle?


      • Anonyymi

        Anonyymin 11:30:n kommentti sai minut nauramaan, koska
        se on niin hyvin kirjoitettu.

        Toivon Trumpille kaikkea hyvää eli sitä, että hän vihdoinkin
        ymmärtäisi, että ENEMMISTÖ ei ole USA:ssa koskaan
        kannattanut häntä. (Hillary Clinton sai faktillisesti
        enemmän ääniä kuin Trump mutta se vaalisysteemi...)


    • Anonyymi

      Trump, Putin, Stalin, Hitler, ja Pol Pot maailman keisareiksi. Olisi elämä helppoa työssäkäyvällä henkilöllä.
      Paskasakki muualle, tai takas viidakkoonsa.

      Valitettavasti vain enää on jäljellä Trump ja Putin. Josif v. 53, Aatu Paraguayssa 70-luvulla, Pol joskun 80-luvulla jossain Vinku-Intiassa.

      Toivottavasti Donald ja Vladimir Vladimirovitsh hoitavat maailman asiat tikkiin.
      Sitä odotellessa. Olisihan se hienoa, jos Suomen itäraja olisi päivämäärärajan kulmilla ja Vladivostokissa.

      Jeesus tulee.

      • Anonyymi

        Tämä ON Trumpin vaalitemppu. Ei hänellä OIKEASTI OLE KORONAA. Kertoo viikon kuluttua voivansa hyvin ja nitisti koronan kuten tulee nujertamaan murskavoitolla Bidenin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ON Trumpin vaalitemppu. Ei hänellä OIKEASTI OLE KORONAA. Kertoo viikon kuluttua voivansa hyvin ja nitisti koronan kuten tulee nujertamaan murskavoitolla Bidenin.

        Sitten Trump vaan pieree.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ON Trumpin vaalitemppu. Ei hänellä OIKEASTI OLE KORONAA. Kertoo viikon kuluttua voivansa hyvin ja nitisti koronan kuten tulee nujertamaan murskavoitolla Bidenin.

        Kink-landia lähetti koronan ja nyt näyttää saavuttaneen tavoitteensa


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Lähes. kaikilla valtioiden päämiehillä on covtartunta.Meitä kuulkaa vedäätetääänn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähes. kaikilla valtioiden päämiehillä on covtartunta.Meitä kuulkaa vedäätetääänn.

        Tarkennan Covid ja kuppa... Aivot sulaneet kuin Leninillä.


    • Anonyymi

      No mutta eikö se vielä viimeviikolla kieltäny koko koronan olemassaolon..
      Minä tuommosta käsitä,,Miten joku semmonen virus voi tarttua jota ei ole olemassakaan.

      • Anonyymi

        Lopeta työsi trollitehtaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta työsi trollitehtaassa.

        Voit sä kans piärrä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit sä kans piärrä???

        Aivopieruja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit sä kans piärrä???

        Eikö ole muuta sanottavaa, mene viisastumaan..


    • Anonyymi

      onko tämä se jumala koneesta?

    • Voi olla jonkinlainen vaalistrategia -- tarttunut -> toipunut -> hän on oikeassa koronassa, ja hän on sankari -> enemmän ääniä.

    • Anonyymi

      Biden on myös altistunut.

      • Anonyymi

        Bidee käytti hengityssuojaa. Ei lähellekään altistunut.

        Trumppi vetää koronan lääkärien hoidossa läpi, muttei toivu koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bidee käytti hengityssuojaa. Ei lähellekään altistunut.

        Trumppi vetää koronan lääkärien hoidossa läpi, muttei toivu koskaan.

        Onko jo taustalla olemassa pahvi-trumppeja


    • Anonyymi

      Yritin kirjoittaa saman Fox Newsin youtube-videoon, mutta yllätys, yllätys, kommentointi oli kielletty.

    • Anonyymi

      Nyt on kiire päästä eroon demokraateista. Osa petofiileja (bizzagate), osa sotahulluja (räjäytetään omat tornit ja lähdetään "kostoretkelle") ja loput ovat vain potilaita (H clin ja Nancy pel eli rouva "good mornig! "saaneet kohtauksia julkisesti)

      • Anonyymi

        Toivon, että paranee. Hyvin ilkeämielistä on taas kommentointi teillä " ei hulluilla".


      • Anonyymi

        No omat tornit räjäytettiin kyllä Bushin aikana ja hän on republikaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No omat tornit räjäytettiin kyllä Bushin aikana ja hän on republikaani.

        Jos uskoo noihin salaliittoteorioihin, syylliseksikin voi laittaa kenet vaan sopivimman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No omat tornit räjäytettiin kyllä Bushin aikana ja hän on republikaani.

        Eikun reptiliaaani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon, että paranee. Hyvin ilkeämielistä on taas kommentointi teillä " ei hulluilla".

        Samaa mieltä!
        Mitä maailma olisi ilman Trumpia?


    • Anonyymi

      USAlla on mahdollisuus saada ensimmäinen naispresidentti ja vieläpä musta!

      • Anonyymi

        Musta tuntuu kamalalta 😡


      • Anonyymi

        Vieläpä vähä-älyinen ja kääpiö ja pierevä!
        Nyt on hyvä meininki!
        Piärrään ja huuuuudetaan!


      • Anonyymi

        Miten se parantaisi maailmaa? Lisää pakolaisia Suomeen?
        Nythän Nasimakin sanoi TV: ssä , että ilmastonmuutos ajaa myös lisää tänne pakolaisia..


    • Anonyymi

      Jos on niin myös Biden ehtii saada tartunnan ennen vaalipäivää.

    • Anonyymi

      Mitä Jumalaa tarkoitatte, niitä on oletettavasti miljoonia.

      • Anonyymi

        Vielä se sinullekin selviää. Jumala ilmaisee itsensä myös pilkkaajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä se sinullekin selviää. Jumala ilmaisee itsensä myös pilkkaajalle.

        👍👍👍👍


    • Tapansa mukaan Trump tietysti valehtelee. Oikeasti hän on omaehtoisessa karanteenissa ja odottelee milloin Biden saa tartunnan ja kuolee siihen.

      • Anonyymi

        Tapani Kansa valehtelee tapansa mukaan.


    • Anonyymi

      Trump pelaa aikaa, 2 viikon kuluttua mahtailee kuinka selätti koronan helposti, todistaa kansalle ettei naamareita tarvita jos on kroppa terästä!!!!

      • Anonyymi

        Trump on mahtavista mahtavin johtaja, voikun se olis suomen kuningas, nynnerö Niinistö on häpeäksi suomelle, Putin niisti nenänsä Niinistöllä...


      • Anonyymi

        Juuri näin 😄. Esittää supersankaria joka ei käytä suojia ylä eikä alapäässä 😄.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump on mahtavista mahtavin johtaja, voikun se olis suomen kuningas, nynnerö Niinistö on häpeäksi suomelle, Putin niisti nenänsä Niinistöllä...

        Suomi on tasavalta, jolla on pätevä ja kansainvälisestikin arvostettu presidentti. Ei tänne mitään kuninkaita tai tsaareja tarvita. Niinistö teki fiksusti toivottaessaan Trumpeille pikaista paranemista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on tasavalta, jolla on pätevä ja kansainvälisestikin arvostettu presidentti. Ei tänne mitään kuninkaita tai tsaareja tarvita. Niinistö teki fiksusti toivottaessaan Trumpeille pikaista paranemista.

        Onkohan rakettimies jo toivottanut pikaista paranemista trumpille..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump on mahtavista mahtavin johtaja, voikun se olis suomen kuningas, nynnerö Niinistö on häpeäksi suomelle, Putin niisti nenänsä Niinistöllä...

        Wow näin on. mutta mitä me niistä jotka on pussissa kasvaneet tai tämän 4 vuotta ainakin


      • Anonyymi

        Pieree aikaa. Huutaa myös.
        Käyttää siis semmosia piereviä housuja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin 😄. Esittää supersankaria joka ei käytä suojia ylä eikä alapäässä 😄.

        Eipä taida maskit auttaa muuhun kuin altistumisen lisääntymiseen.Viruspiru kun livahtaa silmienkin kautta yhtä ketterästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin 😄. Esittää supersankaria joka ei käytä suojia ylä eikä alapäässä 😄.

        Mistä tiedät ettei käytä alapäässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump on mahtavista mahtavin johtaja, voikun se olis suomen kuningas, nynnerö Niinistö on häpeäksi suomelle, Putin niisti nenänsä Niinistöllä...

        Häpeäksi sinulle on kommenttisi..


    • Anonyymi

      Valkaisuainetta per.see.seen, käsidesiä suoneen ja malarialääkettä oraalisti. Eikös Trumpin kuuri ollut tämä?

      • Anonyymi

        Luitko YLEltä ja uskoit kaiken? Herää nyt oikeasti, sulle nauraa linnutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luitko YLEltä ja uskoit kaiken? Herää nyt oikeasti, sulle nauraa linnutkin.

        Niin lukekaa vastavalkeaa ja kuulukaa laillani IPU puolueeseen.


    • Anonyymi

      Onkohan vain vaalikikka. Mitään koronaa ei todellisuudessa ole ja Trump "paranee" viikossa. Brasilian pressan ja Englannin pääministerin suosio nousi taudin sairastamisen jälkeen joten Trumppi voi kokeilla samaa kikkaa.

      • Anonyymi

        Tuo sama vaalikikkajuttu kävi mielessäni. Viikon pari pysyttelee sivussa ja palaa esiin muina miehinä, urhoollisesti pahan taudin selättäneenä tulisi hänestä monille varsinainen sankari ja juuri silloinhan ne monet uskoisivatkin että jumala on olemassa ja T on jumalan maanpäällinen edusmies.
        Näin voi myös näppärästi siirtää sivuun pari typerää ottelua kiusallisen vastaehdokkaan kanssa kun siitä ei oikein tahdo saada otetta!


      • Anonyymi

        Rakkaudessa ja sodassa on kaikki keinot sallittuja,sano joku neropatti,en muista kuka.


      • Anonyymi

        Näin se ON! LISÄKSI MAINOSTA lääkefirmaa jonka omistaja on!


    • Anonyymi

      Trump jo sairas syntymästään , ei sillä kaikki kynät penaalissa :(

    • Anonyymi

      Nyt. Pitäs. Hoitaa. Trumpia. Sillä. Vaarallisella. Tesint. Aineella. Miltä. Ois. Tappanu. Ihmisiä. Nyt. Trump. Syö. Omia. Lääkeistä. Kauhistus.

    • Anonyymi

      TrumppiVIHA suomessa on uskomatonta. Muutama kysymys vihaajille:

      Oliko maailmassa ennen 2016 mitään ongelmia? Sotia, väkivaltaa, nälkää, köyhyyttä, sairauksia, viruksia, mielenterveysongelmia jne. Kuka aloitti sodat? VIHASITTEKO yhtä tarmokkaasti näitä henkilöitä? Itkittekö joka päivä suomi24llä kuinka HULLUJA nämä henkilöt olivat?

      Montako sotaa on Trump aloittanut maailmalla? Vai alkaako just ihan heti, ehkä jo huomenna?

      Te vihaajat olette niin pihalla........

      • Anonyymi

        Ei voi kuin nauraa sinulle. Nytkö on asiat paremmin? Kaikkien valtioiden tärkein ominaisuus on upotettu suohon syvälle, nimittäin LUOTTAMUS. Kerron sinulle tarinan; kun AIDS tai Ebola riehuivat maailmalla, USA:n presidentti otti johdon G7- maiden yhteistyöllä ja taudit häädettiin. globaalilla, määrätietoisella yhteistyöllä ja LUOTTAMUKSELLA määrätietoisesti. Nyt Trumpin kaikkien nälviminen ja mm. Kiinan suututtaminen esim. kaupoasodalla on poistanut tuon luottamuksen. Ja, tiedoksi; jokaikinen asiantuntija kertoo, että korona voitetaan vain yhteistyöllä. Ja, siihen ei voi tätä ääliö Trumppia edes kuvitella. Lue historiaa, miten on aina käynyt nationalistivaltioille. Ne ovat tuhonneet ensin maailmaa ja sitten tuhoutuneet itse. Monesti hajoavat ensin sisältäpäin.


      • Anonyymi

        Kuinkas monen maan presidentti laittaa ohjuksia menemään toisen maan siviileitä suojellaksen samaan aikaan kun vähentää toimeentulomahdollisuuksi oman maan sotaveteraaneilta?

        Tinkii kouluruokailun ravitsemustasosta vähentääkseen koululaisten lihomista?

        Lakkauttaa koulutusohjelmia, joilla on tarkoitus parantaa tyttöjen ja naisten asemaa mm. mahdollistamalla tyttöjen kouluttautuminen ammattiin asti eikä jääminen kotiäidiksi 15-vuotiaana. Naisten kouluttaminen vähentää teiniraskauksia ja koska jenkeissä raskaana olevien (ellei peräti yleisin syy hedelmällisessä iässä olevien) naisten yleisin kuolinsyy on puolison tai lapsen isän tekemä tappo / murha, tällaiset projektit säästävät ihmishenkiä.

        Mutta vähät tuo siitä välittää.

        Ei en vaivaidu vihaamaan. Olen aina pitänyt häntä hyvänä liikemiehenä - joskin kuukausirahan saaminen vanhemmiltaan kun saaja on aikuinen ja perheellinen hieman sumentaa tätä käsitystä - ja pidän edelleen.
        Eikä istuvan presidentin kuulu kiukutella, uhkailla kauppaliikeketjua, kun tyttären suunnittelemat vaatteet menevät sesonkialeen ole muutenkaan aikuisen miehen asia.

        Jos meidän pressamme kiukuttelisi puolisonsa runokirjan myyntihyllystä tai kävisi veromaksajien rahoilla ja työajallaan Lapissa 3 kertaa viikossa juttelemassa joulupukille, tuskin kukaan äänestäisi kyseistä presidenttiä virkaan uudestaan.
        Jenkeissä sen sijaan veronmaksajien piikkiin työajalla rannikolta rannikolle golfaamaan lentelevää pressaa näytetään pitävän semijumalana.

        Ei siis kannata vaivautua vihaamaan. Annetaan Trumpin hoitaa muiden vihaaminen ja syrjintä iästä, ihonväristä, rodusta ja seksuaalisesta suntautumisesta sekä sukupuolesta johtuen, siinä hän on onnistunut vaikka en ole usko noiden kuuluvan presidentin virkatehtäviin.


      • Anonyymi

        Yksi viisas joukossa, onneksi! 😊👌
        Trump tuo rauhan maailmaan! Uskon näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi kuin nauraa sinulle. Nytkö on asiat paremmin? Kaikkien valtioiden tärkein ominaisuus on upotettu suohon syvälle, nimittäin LUOTTAMUS. Kerron sinulle tarinan; kun AIDS tai Ebola riehuivat maailmalla, USA:n presidentti otti johdon G7- maiden yhteistyöllä ja taudit häädettiin. globaalilla, määrätietoisella yhteistyöllä ja LUOTTAMUKSELLA määrätietoisesti. Nyt Trumpin kaikkien nälviminen ja mm. Kiinan suututtaminen esim. kaupoasodalla on poistanut tuon luottamuksen. Ja, tiedoksi; jokaikinen asiantuntija kertoo, että korona voitetaan vain yhteistyöllä. Ja, siihen ei voi tätä ääliö Trumppia edes kuvitella. Lue historiaa, miten on aina käynyt nationalistivaltioille. Ne ovat tuhonneet ensin maailmaa ja sitten tuhoutuneet itse. Monesti hajoavat ensin sisältäpäin.

        Anonyymi 16:11, servasit upeasti!
        Ei lisättävää.
        Onnittelut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas monen maan presidentti laittaa ohjuksia menemään toisen maan siviileitä suojellaksen samaan aikaan kun vähentää toimeentulomahdollisuuksi oman maan sotaveteraaneilta?

        Tinkii kouluruokailun ravitsemustasosta vähentääkseen koululaisten lihomista?

        Lakkauttaa koulutusohjelmia, joilla on tarkoitus parantaa tyttöjen ja naisten asemaa mm. mahdollistamalla tyttöjen kouluttautuminen ammattiin asti eikä jääminen kotiäidiksi 15-vuotiaana. Naisten kouluttaminen vähentää teiniraskauksia ja koska jenkeissä raskaana olevien (ellei peräti yleisin syy hedelmällisessä iässä olevien) naisten yleisin kuolinsyy on puolison tai lapsen isän tekemä tappo / murha, tällaiset projektit säästävät ihmishenkiä.

        Mutta vähät tuo siitä välittää.

        Ei en vaivaidu vihaamaan. Olen aina pitänyt häntä hyvänä liikemiehenä - joskin kuukausirahan saaminen vanhemmiltaan kun saaja on aikuinen ja perheellinen hieman sumentaa tätä käsitystä - ja pidän edelleen.
        Eikä istuvan presidentin kuulu kiukutella, uhkailla kauppaliikeketjua, kun tyttären suunnittelemat vaatteet menevät sesonkialeen ole muutenkaan aikuisen miehen asia.

        Jos meidän pressamme kiukuttelisi puolisonsa runokirjan myyntihyllystä tai kävisi veromaksajien rahoilla ja työajallaan Lapissa 3 kertaa viikossa juttelemassa joulupukille, tuskin kukaan äänestäisi kyseistä presidenttiä virkaan uudestaan.
        Jenkeissä sen sijaan veronmaksajien piikkiin työajalla rannikolta rannikolle golfaamaan lentelevää pressaa näytetään pitävän semijumalana.

        Ei siis kannata vaivautua vihaamaan. Annetaan Trumpin hoitaa muiden vihaaminen ja syrjintä iästä, ihonväristä, rodusta ja seksuaalisesta suntautumisesta sekä sukupuolesta johtuen, siinä hän on onnistunut vaikka en ole usko noiden kuuluvan presidentin virkatehtäviin.

        Anonyymi 19:21, puhut täyttä asiaa!
        Trumpin kannattajat ovat aika sokeita ja
        hurahtaneita.

        Trump suhtautui leväperäisesti koronaan ja
        kaikki fiksut osasivat ennustaa, että näin
        siinä käy, että hän saa tartunnan.
        Leväperäisyydestä rangaistaan.
        Se on ihan oikeudenmukaista.


      • Anonyymi

        Yksi sana: TrumPutin.
        No vitsi, vitsi, vaiko sittenkään?


      • Anonyymi

        Muista ottaa aamulääkkeet ja Fox news päälle. Aamukalja ja aurinkolamppua kylkeen


      • Anonyymi

        Ihanat.


    • Anonyymi

      Jumala kuuntelee myös meidän bolševikkien rukouksia...

    • Anonyymi

      Kyllä hän paranee, ottaa ruiskeena desifiointiainetta ja minuutissa on korona tipotiessään😂😂

      • Anonyymi

        Ja sinä USKOIT mitä YLE sinulle valehteli. Voit käydä youtubesta kuuntelemassa kyseisen puheen ja tulla kertomaan että miten se menikään. Taitaa vähän häpeän tunne viiltää kun tajuaa mitä kaikkea paskaa sitä uskoo. ;)


    • Anonyymi

      Onko mikään ihme, jos ollaan ylimielisiä ja kuolemattomuuden luulossa? Sama näkyy vaivaavan Suomenkin kansalaisia, liian moni jättää suojautumiset ja turvavälit väliin.

      Korona puskee kuin juna eteenpäin ja välillä tuonen viikate viuhahtaa. Huolettomuus ja välinpitämättömyys tulee kalliiksi tällekkin maalle, talous sukeltaa pahemmin kuin oikeiden rajoitusten kanssa koronaa kurissa pitäen.

      Suosituksia ja taas kerran suosituksia kun tiedetään, ettei isoon osaan ihmisiä pure kuin suojakeinojen laiminlyönnistä tulevat täräyttävät sanktiot:(

      Oikeusvaltio periaate sallii tarttuvan ja tappavan pandemian levittämisen, vaikka Suomessakin ollut tartuntatautilaissa aiemmin ankaria pakkokeinoja esim. sukupuolitautien levittäjiä kohtaan.

      Globaali liberalismi verottaa väkeä siis kirjaimellisesti ja melkoinen osa koronan sairastaneista invalidisoituu vaihtelevassa määrin esim. keuhkojen osalta, jos virus äitynyt ankaraksi.

      Ja vieläkin tämä oikeusvaltio perii suojavälineistä 24 prosentin alvia , eivät pösilöt päättäjät osaa laskea hyötyä mikä suojainten käytöstä koituu pienempinä terveydenhuollon kuluina:(

      • Anonyymi

        Puhutko PANDEMIASTA kun 350 ihmistä on kuollut 8kk aikana? Alle 60 vuotiaista, alle 30 kuollutta. PANDEMIA??????


      • Anonyymi

        Niistä sinun ylimielisistä ja kuolemattomuuden luuloisista suomalaisista ainakin osa on vain älykkäitä ja hereillä olevia ihmisiä.

        Korona on pelote, kusetus ja erityisesti hallinnanväline. Samaa hallintaa kuin ennenkin - luodaan pelko, jonka varjolla toteutetaan useita asioita, joita olisi mahdoton toteuttaa muuten. Mediapelillä lampaat pistetään määkimään turvattomuuttaan. Sitähän sinäkin teet. Pelko heijastuu tekstistäsi. Omilla silmillään näkeminen vaatii muutenkin rohkeutta. Harmi kun sitä ei ole kaikilla:( Sitten kun korona on ohi, luodaan taas uusi pelko. Ennen virushömppää pelko oli terrorismi, joka katosi jonnekin jne. Ilmastomuutoskaan ei ole kantanut niin hyvin kuin rahan omistava taho toivoisi.

        Kannattaa kaivaa pää perseestään ja opetella mitä maailma oikeasti on. Historiasta on hyvä aloittaa - läpi historian on hallittu valehtelemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko PANDEMIASTA kun 350 ihmistä on kuollut 8kk aikana? Alle 60 vuotiaista, alle 30 kuollutta. PANDEMIA??????

        Kyllä. Pandemia. Yli miljoona kuollutta koko maailmassa. Jos tauti jylläisi vain Suomessa, kyseessä olisi maksimissaankin vain epidemia. Mutta kun epidemia on levinnyt kaikkiin maanosiin, on kyseessä pandemia, riippumatta siitä, kuinka moni on Suomessa kuollut siihen sairauteen.


      • Anonyymi

        Mitä väliä tällä kaikella on? Ei delfiinille korona ole mikään ongelma, ihmiselle se vain on. Ei universumissa jäädä kaipaamaan ihmiskuntaa tai nykymuotoista maapalloa!


      • Anonyymi

        Apua tarvitset oman järjen käyttöön kuka sen on vienyt??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niistä sinun ylimielisistä ja kuolemattomuuden luuloisista suomalaisista ainakin osa on vain älykkäitä ja hereillä olevia ihmisiä.

        Korona on pelote, kusetus ja erityisesti hallinnanväline. Samaa hallintaa kuin ennenkin - luodaan pelko, jonka varjolla toteutetaan useita asioita, joita olisi mahdoton toteuttaa muuten. Mediapelillä lampaat pistetään määkimään turvattomuuttaan. Sitähän sinäkin teet. Pelko heijastuu tekstistäsi. Omilla silmillään näkeminen vaatii muutenkin rohkeutta. Harmi kun sitä ei ole kaikilla:( Sitten kun korona on ohi, luodaan taas uusi pelko. Ennen virushömppää pelko oli terrorismi, joka katosi jonnekin jne. Ilmastomuutoskaan ei ole kantanut niin hyvin kuin rahan omistava taho toivoisi.

        Kannattaa kaivaa pää perseestään ja opetella mitä maailma oikeasti on. Historiasta on hyvä aloittaa - läpi historian on hallittu valehtelemalla.

        Mistäkö tiedän kaiken(???) Luen Vastavalkeaa ja kuulun IPU puolueeseen liity sinäkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko PANDEMIASTA kun 350 ihmistä on kuollut 8kk aikana? Alle 60 vuotiaista, alle 30 kuollutta. PANDEMIA??????

        Mä puhun piarumiasta ja huudan päälle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhutko PANDEMIASTA kun 350 ihmistä on kuollut 8kk aikana? Alle 60 vuotiaista, alle 30 kuollutta. PANDEMIA??????

        Ymmärrätkö edes mitä pandemialla tarkoitetaan? Yli maanosien leviävää sairautta. Ei ole kysymys siitä kuinka moni Suomessa on sairastunut tai kuollut.


    • Anonyymi

      Trumpilla korona?

      • Anonyymi

        Kyllä, näin on! Tämän aamun suurin uutinen koko maailmassa.


    • Anonyymi

      Trumpia syytettiin venäjäkytköksistä neljän vuoden ajan. No TODISTEITA ei ollut ja kyse oli pelkästä VALHEESTA. Nyt onkin selvinnyt että he ketkä syyttivät Trumpia ovatkin itse saaneet Venäjältä/Ukrainasta miljoonien dollarien summia. Paidenilla, opamalla ja klinttoineilla on kohta paljon selitettävää. :D

      Menee kohta rumppivihaajilla kahvit väärään kurkkuun.

      https://www.youtube.com/watch?v=BoU8a02EiKE

    • Anonyymi

      Tiesittekö suomi24 lukijat että mm. Neuvostoliitossa, P-Koreassa pienet lapset ja aikuiset ihmiset ITKIVÄT kun heidän suuret johtajansa kuolivat? Vaikka nämä suuret johtajat olivat pitäneet koko maata täydessä kujuudessa ja tapattaneet miljoonia täysin syyttömiä omia kansalaisiaan. Monesti omia vanhempia ja sukulaisia. Sellaista on se aivopesu.

    • Anonyymi

      Mitenkäs se meni .- Paha saa aina palkkansa !

      • Anonyymi

        Joo trumppi saa aina palkkanauhansa!


    • Anonyymi

      ANTEEKS MITÄ SÄ SANOIT EN USKO TOTA

    • Anonyymi

      Tulevaisuus kertoo itsestään.

    • Anonyymi

      Höpö höpö tuo mies on teflonia. Ei siihen tartu mikään..

    • Anonyymi

      Harva täällä taitaa ymmärtää, että politiikka on ennen kaikkea showta. Käsikirjoitettuja ongelmia ja ratkaisuja - kansalaisten ohjailua - hallintaa, valtaa...

      Trump on vain näyttelijä kuten kaikki muutkin hänen asemassaan olevat. Taho, joka omistaa rahan, omistaa tämän poliittisenkin näyttämön. Trump on käsikirjoitettu kuolemaan. Jep, osa meistä sen tietää. Ehkäpä tämä koronahössötys, joka siis myös on puhdasta teatteria, voisi ollakin Trumpin käsikirjoitettu ja näytelty ”loppu”, mutta epäilen, että Trumpin show on ollut sen verran hyvin näyteltyä, että hän jatkaa vielä narunukkena, kunnes ”kuolema sitten korjaa”.

      Osa meistä tiesi Trumpin presidenttiydestä ennen kuin hänet valittiin ja myös sen, että hänen showhunsa kuuluu hänen kuolemansa. Noh, muista tämä teksti kun alat heräillä aivopesustasi. Politiikka on pelkkää kusetusta ja hallintaa, johon uskovat vain ne, jotka ovat unessa.

      • Anonyymi

        Suomessa politiikka on pelkkää kusetusta vain hallituskelvottomalle PS:lle.


    • Anonyymi

      Korona ei katso, kuka on herra ja kuka on narri.

    • Anonyymi

      Kiinalaisten syy, sanoo Trump

    • Hyvä sairastaa se korona vaan pois jos sellainen kerta on olemassa. Ei tartte sitte myöhemmin mitään myrkyllistä litkurokotetta ottaa kun on jo luontainen vastustuskyky tautia vastaan.

      Itsekkin oon yrittänyt kaikin keinoin saada korona tartunnan itseeni mutta aina vaan testit näyttää negatiivistä tulosta.

      • Anonyymi

        Varmaankin vielä onnistut, rohkeimmat nuolevat ovenkahvoja (vrt. jackass). Tosin saatat saada jotain muutakin kivaa, mutta hei, se mikä ei tapa..


    • Anonyymi

      On!

      Todellakin empiirinen todiste jumalan olemassaolosta on nimenomaan Trumpin korona!
      Koska johan se raamatussakin mainitaan että näin on tapahtuva. Amen.

      • Anonyymi

        Olet lukenut väärin raamattuasi.
        Ei Jumala ole koston Jumala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet lukenut väärin raamattuasi.
        Ei Jumala ole koston Jumala.

        Ei vai?
        Mites se jumalan tekemä joukkotuhonta (vedenpaisumus), Lootin vaimon muuttaminen suolapatsaaksi jne.?
        Jopa raamattu-nimisen satukirjan mukaan ko. asioissa oli kyse juurikin jumalan kostosta.

        Mutta joo: Vuosisadan paras uutinen tämä Donald "läski" Trumpin sairastuminen koronaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vai?
        Mites se jumalan tekemä joukkotuhonta (vedenpaisumus), Lootin vaimon muuttaminen suolapatsaaksi jne.?
        Jopa raamattu-nimisen satukirjan mukaan ko. asioissa oli kyse juurikin jumalan kostosta.

        Mutta joo: Vuosisadan paras uutinen tämä Donald "läski" Trumpin sairastuminen koronaan!

        Taispa se jumala vanhan testamentin puolella määrätä Herran kansan kansanmurhaamaan parit muutkin heimot? :) Mutta sitä tarina ei jostain syystä kerro et miten se onnistu rikkomatta sitä ”Älä tapa” käskyä vastaan?

        Mut pikku juttu siihen nähden, et toi ”jumalan sana” on täynnä lukemattomia muitakin asia- ja logiikkavirheitä!? :/


    • Anonyymi

      Trumpin mitään lääkäreitä tarvitse kuunnella. Nyt omat konstit käyttöön vain.

      • Anonyymi

        Tolua suoraan suoneen?


      • Anonyymi

        Jep Donny rännittämään bleachiä sillä se covid19 lähtee.


    • Anonyymi

      Tämäkin sataa Trumpin laariin. Se on varma!

    • Anonyymi

      Kyllä se voi tarttua kehen tahansa eikä jumalaa ole olemassakaan se on ihmisten omaa päättelyilmä ilman pätevää tietoa

    • Anonyymi

      Kaikki mukaan rukoilemaan Donald Trumpin puolesta. Koko Suomen kansa. Jumalalla on suuri suunnitelma, jossa me kaikki olemme mukana.

      • Anonyymi

        Mutta jos se oli Jumala joka lähetti kaikista pienimpänsä näin niin kuin raamattullisesti ja 1956 elokuvaa mukaelln


      • Anonyymi

        Olen jo rukoillut. Ja rukoilen lisää.
        Uskon myös tähän , samaa mieltä..


    • Anonyymi

      Eihän tuo kuivankälväkkä naistenmies Berlushcoonikaan siihen kupsastanut, että sellaista vaan.

    • Anonyymi

      Jaa, että Jumalalle kiitos. Miten voi olla noin pökiö aloitus ja aloituksen tekijä?

    • Anonyymi

      Mutta jeesus kuule pelastaa rukkoilkaa kaikki saatanat .jeesus kyllä kuuntelee jos ei se oo juomassa pirun jeesus

    • Anonyymi

      Saa maistaa omaa..että silleen

    • Anonyymi

      Trumpilla on vain lieviä oireita ja parantuva tauti,mutta Bidenillä on pysyvä muistisairaus ja todella huono ennuste.

      • Anonyymi

        Kohta on salaliittoteoria, että putin myrkytti trumpin..


      • Anonyymi

        En ole katkera, mutta kuitenkin...


    • Anonyymi

      Kohtalon ivaa, että juuri hän sai ”kiinalaisen ruton”, kuten itse nimitti koronaa.
      Ihan oikein meni ja sitä saa, mitä tilaa.

    • Anonyymi

      Luulin aamulla että Suomi voitti Ruotsin jääkiekon MM-loppuottelussa kun kaikista naapureista alkoi kuulua niin riemukas huutomyrsky ja töminä.

    • Anonyymi

      Moni nyt toivoo että....!

    • Anonyymi

      rumppi on bisnes ihminen, eli tietää että kaikki mediat puhuu nyt hänestä seuraavat kaksi viikkoa minkä hän on karanteeniissa ja unohtavat bideenin siks aikaa, bisnes kikka selkeesti kattokaa vaan

    • Anonyymi

      Paras uutinen pitkään aikaan. Trump, vihoviimeinen suurisuu, juo omaa kustaan. Hehee!
      Minäkin alan kohta uskoa jumaliin.

      • Anonyymi

        Aiemmin Trump on juonut venäläisten ilotyttöjen kusta. Todisteet golden-shower sessiosta löytyvät toveri Putinin kassakaapista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiemmin Trump on juonut venäläisten ilotyttöjen kusta. Todisteet golden-shower sessiosta löytyvät toveri Putinin kassakaapista

        Tuossa on muuten ideaa!
        Se selittäisi enemmän kuin mitkään muut salaliittoteoriat!

        Ajattelin tuota kun näin telkkarista suorana Rumpin vastauksen Hgissä toimittajan kysymykseen siitä, uskooko hän Puuttiniin vain FBI:hin!


    • Anonyymi

      On se ja mä pieren urakalla sen kunniaksi ja huuuuuuuuuuuuuudan pääälle!

    • Anonyymi

      Sokea ei näe kuuro ei kuule ja järjetön seuraa kaikkea mikä liikkuu kritisoimatta..haha ha ja mikä oli todistettava? no pari viikkoa ja sitten tiedetään enemmän tästä maailman hulludesta. ja nyt en tarkoita trumpia enkä koronaa.

    • Anonyymi

      En usko, että on. Vaalitemppu . Muka paranee supermiehenä takaisin ja sanoo kansalle, että hän on osannut korona-asiat hoitaa hyvin, kun terveydenhuoltokin on niin loistava, että parantaa koronan kuin koronan.

      • Anonyymi

        Aivan mitäs lääkkeitä tulee käyttämään tähän, mielenkiintoista toipuuko?
        "Vanhan malarialääkkeen klorokiinin ja sen johdoksen hydroksiklorokiinin kysyntä on ponnahtanut maailmalla sen jälkeen, kun Yhdysvaltain presidentti Donald Trump innostui niiden näkymistä covid-19-taudin hoidossa. Trump twiittasi runsas viikko sitten, että hydroksiklorokiinista voi tulla ”yksi suurimmista "


    • Anonyymi

      Trump sairastaa oireettomana, Yersämies on huippuiskussa, Bideellä kakat housussa

      • Anonyymi

        Höpöhöpö.


      • Anonyymi

        Trump vietiin kopterilla sairaalaan "lievien oireiden" kera. Bidenin näyte oli negatiivinen.


    • Anonyymi

      Luuliko joku tosiaan, että Trump voi toimia vuosia ilman "ohjausta", joka tässä tapauksessa tarkoittaa juurikin sitä mitä kirjoitin. Sen verran perseili jo universuminkin mittakaavassa, etteihän tuollaista nyt loputtomiin suvaita !

      Jumalahan se puuttui tähän mielestäni. Jahve on toinen Nimensä jne.

      Mun puolestani voit tietysti uskoa vaikka joulupukkiin tai lentävään pastaolentoon. Se on sun ongelmasi sitten.

      Mutta ongelma on seuraavan presidentin suhteen ratkeamassa, huoli poijes!

    • Anonyymi

      Trump ei taida kuulua mihinkään riskiryhmään. Ne on vanhoistakin ne, joilla on muita sairauksia, niit jotka on merkitty koronaan kuolleiksi.

      Korona on edelleen suuri suuri huijaus....

      Sitä ei voi edes vähätellä, kun muuhun verrattuna olemattomassa ei ole vähäteltavää mutta sen avulla huijaavia toki voisi.

      • Anonyymi

        Juurihan tuli selville, että ainakin helsingin shp on merkannut koronaan kuolleiksi muuhun kuin koronaan itseensä kuolleita... Ehkä tämä onkin vain jäävuoren huippu, ja jokainen koronaan kuolleeksi merkattu onkin kuollut oikeasti ihan muista syistä?


      • Anonyymi

        Yhteensä 1033000 eli yli miljoona henkilöä on kuollut koronaan maailmanlaajuisten tilastojen mukaan. Suuri suuri huijaus olet sinä itse. Ja USA:ssa on kuollut 213000 ja risat. Meinaat että kaikki nämä ovat kuolleet johonkin muuhun ja vain merkattu kuolleiksi koronaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan tuli selville, että ainakin helsingin shp on merkannut koronaan kuolleiksi muuhun kuin koronaan itseensä kuolleita... Ehkä tämä onkin vain jäävuoren huippu, ja jokainen koronaan kuolleeksi merkattu onkin kuollut oikeasti ihan muista syistä?

        Kiinnostaisiko teitä ostaa paksu ja lämmin pipo, juuri teitä varten valmistettu?
        Foliovuorauksella, tottakai!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan tuli selville, että ainakin helsingin shp on merkannut koronaan kuolleiksi muuhun kuin koronaan itseensä kuolleita... Ehkä tämä onkin vain jäävuoren huippu, ja jokainen koronaan kuolleeksi merkattu onkin kuollut oikeasti ihan muista syistä?

        Perustuu mihin dataan?


    • Anonyymi

      Punikeille on toisten vahingolle nauraminen ja haudoilla tanssiminen ilmeisesti aika yleistä.

    • Anonyymi

      "Puhutko PANDEMIASTA kun 350 ihmistä on kuollut 8kk aikana? Alle 60 vuotiaista, alle 30 kuollutta. PANDEMIA??????"

      Hei koita nyt ensimmäiseksi ymmartää, ja tajuta, etta Suomessa ei ole 350 koronaan kuollutta vaan ainoastaan muutamia.

      Koronakuolleiden rekisteri ei tarkoitä että on kuollut koronaan. Rekisteriin päätyy, vaikka ihan toinen sairaus on merkitty kuolinsyyksi kuolintodistukseen.

      Rekisteriin tosiaan joutuu, jos oli korona; vaikka olisi ruumiinavauksella todettu muu sairaus kuolinsyyksi niin ei muuta asiaa. Siellä on ja pysyy.

      Katso THL ilmoitus asiasta:

      ”seurantatiedoissa (tartuntatautirekisteri) kuolema luokitellaan COVID-kuolemaksi jos henkilö on ennen kuolemaansa testattu COVID-positiiviseksi. Varsinaista kuolinsyytä seurantajärjestelmä ei rekisteröi, eikä huomioi esim. kuolintodistukseen kirjattavia diagnooseja.”

      Itse asiassa se ei ole edes rekisteri tai luettelo tautiin kuolleista. Se ei ole sitä, vaikka sitä jatkuvasti mediassa niin luetaan ja käytetään, ja ihmiset ovat sen niin ottaneet itseensä.

      Joko menee perille?

      Ja USA:ssa lahtokohtaisesti sama systeemi.


      (Puoli vuotta iltaSanomat kuusi etusivullaan, että näin monta kuollutta. Mutta kun se on ollut vale koko ajan)

      • Anonyymi

        Salaliittoteoriat eivät nykyaikana pure keneenkään. Yli miljoona koronaan kuollutta todistavat teoriasi mitättömyyden.


    • Anonyymi

      Nyt olisi hyvä aika testata esim. desinfiointiainetta suoraan suoneen. Lämpötilat Floridan golfkentillä eivät ilmeisesti vieläkään kohonneet tarpeeksi, koska tauti edelleenkin jyllää. 206000 kuollutta, Amerikka on tosiaan suurin.

      • Anonyymi

        vappusatanen.suomi on vauras maa.


      • Anonyymi

        Niin ovat juttusikin. Suuria.


      • Anonyymi

        Onneksi oli vähän hajurakoa väittelyssä. Räkä ja muukin tuntui suorastaan lentävän, varsinkin vasemmalta puolelta. Pitäisi olla noussa läpinäkyvät lasikopit. Hauska olisi katsoa katsoa kun juontaja iskee mikin kiinni 2 min jälkeen ja höyry alkaa silloin tiivistyä toisen kopin laseihin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi oli vähän hajurakoa väittelyssä. Räkä ja muukin tuntui suorastaan lentävän, varsinkin vasemmalta puolelta. Pitäisi olla noussa läpinäkyvät lasikopit. Hauska olisi katsoa katsoa kun juontaja iskee mikin kiinni 2 min jälkeen ja höyry alkaa silloin tiivistyä toisen kopin laseihin...

        Mutta omille "kannattajille" käy kyllä vaikka berberin nuoleminen, koska oma ehdokas on kuitenkin se paras. Hyvin kahtiajakautunut maa, jossa ei valitettavasti ole oikeaa monipuoluejärjestelmää. Sillä ei saada aikaan kuin jyrkkiä jakolinjoja, kyttäilyä ja eriarvoisuutta. Amerikkalaiset varmaan hämmästyisivät meidän toimivaa monipuoluedemokratiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta omille "kannattajille" käy kyllä vaikka berberin nuoleminen, koska oma ehdokas on kuitenkin se paras. Hyvin kahtiajakautunut maa, jossa ei valitettavasti ole oikeaa monipuoluejärjestelmää. Sillä ei saada aikaan kuin jyrkkiä jakolinjoja, kyttäilyä ja eriarvoisuutta. Amerikkalaiset varmaan hämmästyisivät meidän toimivaa monipuoluedemokratiaa

        Niin ehkä hämmästyisivät jos äly riittää moiseen!


    • Anonyymi

      Kun on tyhmä, tekee tyhmiä aloituksia.
      Tietenkin Jumala on olemassa!
      Mutta mitä sulle kuuluu USAn touhut kun oma maa kituu ???

    • Anonyymi

      Mitäs sinä ja muut punikit olette, ette yrittäneet, vaan maalanneet Trumpista?
      Voisitko aloittaa jotain listaa? Näihin miltei viiteen vuoteen mahtunee SATOJA TUHANSIA mustamaalauksiasi Trumpista?

      • Anonyymi

        Itse tuo rehentelijä on itsensä munannut ja mustamaalannut. Nyt koko sivistynyt maailma nauraa Trumpille ja Amerikan hölmöille. Ja kuukauden kuluttua nauraa vielä makeammin...


      • Anonyymi

        Minä purskahdan raikuvaan nauruun aina kun näen Trumpin kuvan tai naaman TV:ssä tai somessa. Johtuu siitä, että minua naurattaa suunnattomasti täydellisen umpihullun naamataulu. Sellaisia ei muuten näe kuin suljetulla osastolla.


    • Anonyymi

      Enpä tiedä onko Trump hyvä tai huono pressa mutta ääntä ainakin ko. ihmisessä riittää ja tekemisiään on jotenkin huvittava seurata jollain lailla ja sanomisiaan kanssa,ainakin väittely oli kunnon show nyt kahden kilpailevan ehdokkaan välillä...Mutta siis toivon kuitenkin itse kunnon ihmisenä että toivottavasti hän saa koronan kumottua eli paranee..eli jumala siunatkoon häntä sairautensa hetkellä!

      • Anonyymi

        Hörhöt höpöttää jumalistaan...


      • Anonyymi

        Trumpista tulee väkisinkin mieleen Hrustsev esiintymistavan perusteella ja muutenkin.....XD


    • Anonyymi

      Trumpin ja kannattajiensa pelleilyt on pelleilty, kävi niin kuin sille sammakolle,joka pullisteli liikaa.

    • Anonyymi

      Jos tuo todella on jumalien hyviä tekoja, niin pitää harkita uskomista niihin. Vähintäänkin se vaikuttaa hyvän haltijan kosketukselta.

    • Anonyymi

      Surkea loppu tuli öyhöttämiselle. Luonnon korkein voima kyllästyi ja päätti vähän ojentaa itsensä perusteetta kaiken yläpuolelle ylentänyttä?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Trump ei kuitenkaan ole saanut pakkohoitopäätöstä eikä viedä otille pitkähihaisessa kuten psykoosiharhaista viherpunikkia.

      • Anonyymi

        Ano 08:15 mistä tiedät diagnoosin? Oletko kenties päälääkäri? Katoppa siinä tapauksessa peiliin ja tutki ittes.


    • Anonyymi

      Trump siiretty Walter Reed Medical Center sotilassairaalaan viettänee siellä useita päiviä hoidettavana. ILtalehti.

      • Anonyymi

        Kyllä valmista tuli. Ei sitä koskaan kansalle kerrota kuinka paha tilanne on, ennen kuin on aivan pakko.


    • Anonyymi

      Trump on saanut pari pilleriä, vetää parhaillaan nokkaunia (Amerikassa on nyt yö) ja palaa karanteenin jälkeen Valkoiseen taloon tai jopa viettämään karanteenia siellä. Jotain keroo sekin ettei Mike Pence ole ottanut tehtäviä vastaan eli on vain tisurissa ja polttelemassa sätkää työmiesten kanssa Valkoisen talon lastauslaiturilla.

    • Anonyymi

      Usko korkeimpaan palaa,paha saa palkkansa.Ei voi asettaa itseään muiden yläpuolelle.Röyhkeä mies,alamaailmaa.

    • Anonyymi

      Kannattaakohan sinunkaan oikeasti toivoa, että Jumala olisi olemassa?
      Pahantahtoisia tuskin palkitaan.

    • Anonyymi

      Trump vietiin "varotoimenpiteenä" sairaalaan. Liian myöhään ja väärään sairaalaan. Trump olisi pitänyt toimittaa psykiatriseen hoitoon jo vuosia sitten.

    • Anonyymi

      Tottahab Jumala on olemassa. Trump on samanlainen kuolevainen kuin kuka tahansa ja tekee virheitäkin. Jumala voi käyttää Trumpiakin tärkeässä tehtävässä mutta valheiden maailma puhuu muuta. Ihmiset voi sanoa mitä tahansa eivätkä ole oikeassa.
      On herännyt kysymys, ettei nyt joku tietoisesti tartuttanut tätä virusta valkoiseen taloon näin vaalien alla?

      • Anonyymi

        Tietysti kiinalaiset.


      • Anonyymi

        Kiinalaisten juoni. Ne päästi viruksen liikkeelle omalta toriltaan, mutta laskivat, että kierrettyään maapallon monta kertaa ja mutatoiduttuaan useaan kertaan se iskee USA:n presidenttiin juuri sopivasti vaalien alla.

        Kiero ja todella monimutkainen suunnitelma.


    • Anonyymi

      Muualla itsevaltiaat tekee mitä tahansa ja niistä te raukat, ette uskalla puhua yhtään mitään.

      • Anonyymi

        Ei tarvi, kun niistä tehdään ihan kirjoja kuten Putin'c Kletocracy by Karen Dawisha jne....


    • Anonyymi

      Karma is a bitch...paha saa palkkansa. En toivo Trumpille enkä hänen lähipiirillensä yhtään mitään hyvää. Toivottavasti saavat rajuimman ja vakavimmat seuraamukset. Toivottavasti hänestä päästään ja yhdysvaltojen jälleenrakentaminen voisi alkaa mahdollisimman pian.Trump ei ole saanut aikaan nitään hyvää aikaiseksi, ei yhtään mitään..mutta eihän Trump tullut amerikan asiaa ajamaan, vaan omaansa..Trump on epäonnistunut liikemies joka on veloissaan korviin asti ja jonka yritystoiminta tulee kaatumaan konkurssiin. Hyvä yritys päästä presidenttinä säätömään lakeja ja verohelpotuksia, jotka pelastaisivat hänet satojen miljoonien tappioilta ja vielä kun huomioidaan vuosia maksamattomat verot(veropetos) ei Trumpille kunnian kukko laula.

      • Anonyymi

        Jos uskot karmaan, niin jos et toivo mitään hyvää Trumpille niin tämä toive toteutuu sinun itsesi kohdalla?


      • Anonyymi

        Väärin - konkurssiasiat menevät USA:ssa toisin kuin Suomessa ja onneksi niin.


      • Anonyymi

        Trump päätyy joko hautuumaalle, linnaan tai sitten se karkaa ja asettuu Vladimirin datsalle puttaamaan.


    • Anonyymi

      Nyt jo useat korkeat jenkkien rebublikaanipoliitikot on saaneet koronan valkoisen talon koronalingosta. Presidentin holtiton piittaamattomuus koronaohjeista ja vaaran vähättely alkaa nyt maksaa kovaa hintaa.

      • Anonyymi

        Trumpilta koronan saaneet tuskin äänestävät Trumpia kiitokseksi, vaan Bidenia.


    • Anonyymi

      Voi hyvinkin olla et Trump on salaa keksinyt koko koronan..kus..laskuttaakseen muita ja koko maailman pörssiä ynnä muita kesken vaalikampanjansa ja aiheuttaakseen suhteetonta sekaannusta ..
      hyötyäkseen siitä ellei Luoja Luonto tai HERRA tai joku muu ole sitä tehnyt se nyt ainakin tässävaiheessa taitaa olla varmaa että, Dona on osallisena tässä korona pelissäkin .
      Korona sitä korona tätä korona heillä ehkä meillä korona tota ja korona tätä täällä ja siellä älkää unohtako KORONAA ja muistakaa jotta VIRUS voi tarttua ETÄNÄKIN.

      • Anonyymi

        Aivan korona aiheuttaa välillisesti pahem,paa jälkeä ja enempi kuolon ym. uhreja mm, itsemurhia maailmantaloudessa kun itse tauti epidemia joten ei ole ihan hyvä juttu kaikille muille
        korona hysteria paitsi heille ketkä hyötyvät tästä taloudellisesti ja pelottelemalla ja pääsevät pätemään töissään.,
        Eli täysin suhteettoman järjettömän suurta seuraamusta verrattuna todenmukaiseen vaikkapa kuolon uhrien tai sairastuneitten määrään .
        Välilliset vakavatkin vaikutukset kun jäävät usein huomaatta kapea kalloiseksi koulituilla.
        Mitä jos joku oikeasti paljon vaarallisempi tartunta tauti epidemia alkaisi jyllätä maailmalla kun Covid19 kuis sitte toimittas? Näitä on muitakin kun pernarutto tai raivotauti
        Muistakaa jotta VIRUS voi levitä ETÄNÄKIN.


    • Anonyymi

      Trumppi kääriliinoissa ei ole taskuja.

      • Anonyymi

        Ei haittaa. Eikös Trumpilla ole 400 miljoonaa velkaa, joten ei taida suurta perintöä jäädä riideltäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa. Eikös Trumpilla ole 400 miljoonaa velkaa, joten ei taida suurta perintöä jäädä riideltäväksi.

        Niinpä, yhtä jokapäiväistä köyhistelyähän se hänen ja hänen sukunsa ja lähipiirinsä elämä vaikuttaakin olevan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, yhtä jokapäiväistä köyhistelyähän se hänen ja hänen sukunsa ja lähipiirinsä elämä vaikuttaakin olevan....

        Katsotaan kun kulissit romahtaa ja Trumpin todellinen varal... eikun varattomuus paljastuu.


    • Anonyymi

      Biden 77 vuotta!!! haloo kuuluuko??

      • Anonyymi

        Tump 74 vuotta paperissa,mutta fyysinen ikä ja psyykkinen ikä ?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tump 74 vuotta paperissa,mutta fyysinen ikä ja psyykkinen ikä ?????

        Ehkä kuitenkin T osaisi kirjoittaa laittaen pilkun jälkeen välilyönnin, kommentoija klo 12:44 ei sitä vielä ole oppinut. Viisi kysymysmerkkiäkin sataa lokaa omaan niskaan...Eikö samalla 50 kysymysmerkkiä, olisiko se jotenkin tehokkaampaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kuitenkin T osaisi kirjoittaa laittaen pilkun jälkeen välilyönnin, kommentoija klo 12:44 ei sitä vielä ole oppinut. Viisi kysymysmerkkiäkin sataa lokaa omaan niskaan...Eikö samalla 50 kysymysmerkkiä, olisiko se jotenkin tehokkaampaa?

        Ehkä kuitenkin kielioppinatsi osaisi laittaa ”välilyönnin” jälkeen pilkun sijaan pisteen ja aloittaa seuraavan lauseen isolla kirjaimella?

        lisäksi: ”ei ole sitä(kään) vielä oppinut” olisi ”suomempaa” kuin ei sitä vielä ole oppinut.


    • Anonyymi

      Kyllä. Nappulat saa ensilyömälläkin poteroon. Ei olisi uskonut.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Trumpilla on ehdottomasti parhaista parhaat koronavirukset. Aivan mahtavat ja maailman parhaat koronavirukset jollaisia ei ole kenelläkään muulla. Suorastaan nerokkaat koronavirukset ja missään muualla ei ole nähty lähellekään niin upeita viruksia. Yhdellä sanalla sanoen parhaat mitä koskaan missään historian aikana on nähty tai tullaan näkemään.

    • Anonyymi

      Tai koko juttu on joku vaalihuijaus. Voi sitten väittää että ei tuntunut flunssaa pahemmalta ja hän on kokoajan ollut oikeassa..

    • Anonyymi

      Sitä on jo niin totuttu puoluebroilereihin, eikä millään ymmärretä ettei Trumppi ole poliitikko. Trumppi ei ole opetettu puolue-etikettiin, puhumaan ympäri pyöreitä diibadaapajuttuja. Trumppi aloitti twiittamaan ajatuksiaan ja mielipiteitään, mikä oli ennenkuulumatonta. No, nyt twiittailee muutkin. mm. Marin, minkä twiitit ei ole nekään menneet aivan putkeen. Jälkikäteen selittelyä, mitä tarkoitti.

      Trumppi on Yhdysvaltain presidentti, maailman vaikutusvaltaisimman valtion. Tämä nyt on vain facta.
      Toinen facta on, että hänellä on maailman parhaimmat lääkärit ja rohdot.

      Toiseksi Trumppi, kun selviää hän on vahvempi kuin koskaan. Hänellä on tarjottavana silloin tehokas koronarokote kansalleen. Yhdysvalloissa kansa on vielä niin isänmaallisia, patriootteja, presidentti on presidentti. Varsinkin kun presidenttinsä henki on vaarassa he kääntyvät tukemaan häntä. Kolmanneksi varapresidentti Mike Pence on paljon uskottavampi varapresidentti kuin Bidenin Kamala Harris. Niin Trumppi kuin Bidenkin on sen ikäisiä, etteivät mahdollisesti kestä koko kautta. Kyllä äänestäjät ottavat sen huomioon ja kuka on varapresidenttinä ottamassa silloin paikan.

      Yhdysvalloissa ei kansalaiset tee presidentinvaaleissa äänestyspäätöksiä sen perusteella miten mm. Suomessa on jotkut perustaneet mielipiteensä Trumpista ihmisenä ja presidenttinä.....vain median muokkaaman kuvan twiittien ja kuvan mukaan....Onko enemmänkin pelko, että Suomessa ja EUssa politiikka puolueet alkavat menettää valtaansa?

      Yhdysvaltojen presidentille pikaista toipumista ja koko perheelle voimia!

      Aloittajalta kysyisin; Missä puolueessa itse kuvittelet sen myötätunnon puutteeen, ihmis-, ulkomaalaisvastaisuuden, vihamielisyyden näyttävän olevan? Tulisiko katsoa peiliin.

      • Anonyymi

        Maailman parhaimmat lääkärit ja hoidot? Haloo! Se on sotilassairaala! Siellä on pelkkiä konitohtoreita!

        Ja irvokasta viedä sotilassairaalaan rintamakarkuri, joka ei ole ollut päivääkään armeijassa huijattuaan kutsunnoissa viisi vai kuusi kertaa!


    • Anonyymi

      Biden näytti väitelyssä hauraalta ja kalpealta, Trump energiseltä ja ärhäkältä tekorusketuksineen.
      Nythän voi kuulkaas käydä niin, että pressaksi nousee lopulta afroamerikkalainen nainen Kamala Harris.

      • Anonyymi

        afroamerikkalainenko? onkohan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        afroamerikkalainenko? onkohan.

        Ei ole, vaan Intian Amerikkalainen. Sitä paitsi Trunp on sitkeä kun hirvikärpänen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, vaan Intian Amerikkalainen. Sitä paitsi Trunp on sitkeä kun hirvikärpänen.

        intianjamaikalaisamerikkalainen!

        mude intialaistaustainen
        faija jamaikalta
        ameriikan kansalainen


    • Anonyymi

      Mike Pence se vaan kaikessa rauhassa tupakkatauolla Valkoisen talon liiterin portailla. Jos Trump olisi kuolemansairas niin Pence joutuisi puupinolta presidentin hommiin. Homma on siis Trumpilla TÄYSIN hanskassa ja punikkisuvakit saa edelleenkin pettyä. Jos Trump estyisi niin se olisi Mike Pence joka kouluttaisi suvakkeja.

      • Anonyymi

        Tumppi jatkoon ! Vaikka miten täällä vassarit huutelisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tumppi jatkoon ! Vaikka miten täällä vassarit huutelisi.

        Maistelkoon Trumputin nyt sitä virusta, jonka piti hänen mukaansa hävitä itsestään maaliskuussa. Sitä virusta joka on tartuttanut 7,5 miljoonaa jenkkiä, joista on kuollut 213000. Ja huuhdelkoon kurkkunsa desinfiointiaineilla ja hydroksiklorokiiniä voi ottaa palan painikkeeksi.


    • Anonyymi

      No nythän näillä "hyvillä häviäjillä" eli liberaaleilla olisi mahdollisuus murhata Trump vaikka myrkyttämällä, ihme jos pellet ei käytä tilaisuutta hyväkseen!

      • Anonyymi

        Virus hoitaa homman. Ei siihen ihmisiä tarvitse.


    • Anonyymi

      Otsikkosi on varsin kummallinen.

      Mitä ihmettä trumpilla on tekemistä esittämäsi teologisen kysymyksen kanssa?

      Punavihervasemmiston pahansuopaisuus ja vahingon ilo on suorastaan sairaalloista.

      Kaiken huipuksi kehtaat vetää uskonnonkin mukaan ideologiseen hurmokseesi.

      • Anonyymi

        Aloituksessa ei kuitenkaan päästä lähellekään sitä pahansuopuutta ja suoranaista pilkaa, jota aloituksessa kyseessä oleva herra on omissa puheissaan ja kirjoituksissaan harrastanut jo vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa ei kuitenkaan päästä lähellekään sitä pahansuopuutta ja suoranaista pilkaa, jota aloituksessa kyseessä oleva herra on omissa puheissaan ja kirjoituksissaan harrastanut jo vuosia.

        Aijaa, voisitko hieman avata tätä kun en itse ole sellaista nähnyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksessa ei kuitenkaan päästä lähellekään sitä pahansuopuutta ja suoranaista pilkaa, jota aloituksessa kyseessä oleva herra on omissa puheissaan ja kirjoituksissaan harrastanut jo vuosia.

        Vihervasemistolainen pahansuopuus on ihan omaa luokkaansa, jonka isä ja profeetta Stalin muhkeiden viiksiensä takaa seuraajilleen mölisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa, voisitko hieman avata tätä kun en itse ole sellaista nähnyt?

        Ne kun on kirjoitettu ulkomaan kielellä, niin siksi et ole niitä nähnyt tai ymmärtänyt.


    • Anonyymi

      Trumpin vihaajat ovat rukoilleet Saatanaa sairastuttamaan Trumpin.

      • Anonyymi

        ....ja kun Trump paranee ja voittaa vaalit, vihaajat katkeroituvat ja alkavat sylkeä vihaansa ympäriinsä, tehdän vihastaan ympäristömyrkyn.


      • Anonyymi

        Ei , vaan kyllä me ihan jumalaa on rukoiltu. Toivottavasti rukouksiin vastataan.


    • Anonyymi

      Mutta miksi Rumppi on ihan keltainen? Sellainen ruikunvärinen ollut jo pidempään!

      • Anonyymi

        Millainen väri on ruikku?


      • Anonyymi

        Trumpin oranssiin väriin syynä on meikkivoide, tarkemmin sanottuna Bronx Boosting Hydrating Concealer

        Laita hakusanaksi googleen tuo tuotenimi ja Trump.


    • Anonyymi

      Tumppi menee vaalien jälkeen Nykin metroasemalle lipunmyyjäksi.

    • Anonyymi

      Peitteleppä kultasi ensi yöksi.

    • Anonyymi

      Persut uskovat, että Trumppi voittaa, kun he eivät äänestäkään Bidenia.

    • Anonyymi

      Kun noin hyvän uutisen kuulee, harkitsee todella jumaliin uskomista.

    • Anonyymi

      on varmasti ja todistettavasti

    • Anonyymi

      Trump ei ole edelleenkään luovuttanut valtaoikeuksiaan Pencelle. Jos Trump olisi vaikkapa terveyssyistä estynyt jatkaisi Pence mahdollisesti aina tammikuun 20 päivään saakka jolloin Trumpin uusi virkakausi alkaisi. Jos siis Trump olisi näin estynyt palaisi hän tervehdyttyään töihin ja Pence varapresidentin rooliin.

    • Anonyymi

      Kohtalon ivaa. Aluksi väitti Koronaa valeuutiseksi, tapatti huonolla koronapolitiikalla yli 200 000 maansa kansalaista. Tuon siitä sai kun vähätteli koko koronaa ja huiteli missä sattui ilman maskia. Kuuluu riskiryhmään (mm. korkea verenpaine) ja joutuu pian tehohoitoon ja taitaa menehtyä koronaan. Salaliittoteoriat rehottavat ja Valkoinen talo toimii normaalisti, vähän niin kuin kulissina eikä tahdota kertoa todellista asian laitaa ja sitä että Trump mahdollisesti voi kuolla koronaan.
      Ainakin jatkokausi preidenttinä on ohi, vaalit meni nyt pieleen ja uusi presidentti pian vannoo virkavalansa. Näin se vain on.

      Maailma ei tarvitse toista Lukashenkaa.

      • Anonyymi

        Niin katsos kun punavihersuvakkien harmiksi se uusi presidentti on Trump. Ja jos Trump on estynyt niin Pence.


      • Anonyymi

        Älä nuolase ennen kun tipahtaa.


    • Anonyymi

      Trumpin kannattajienhan ÄÖon siinä 50-70

      • Anonyymi

        Toisaalta äänestyskopeilla ei kysytä hölkäsen pöläystä äänestäjien ÄOsta, joten ...

        (Ja jenkkilän tapauksessa hyvä niin! Tai vaan joku 10 % kansasta sais äänestää?)


    • Anonyymi

      Aika raukkamaista iloita kun joku sairastuu, häpeä raukkis.

      • Anonyymi

        No, jos joku on ihan läpi paska ihminen, niin kyllä sellasen kuolemaa saa toivoa, jopa rukoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jos joku on ihan läpi paska ihminen, niin kyllä sellasen kuolemaa saa toivoa, jopa rukoilla.

        Kato, meillähän on täällä yksi Trumpin henk. koht. tunteva suomalainen, muutenhan et voi tietää tuollaista! TULUKEE KAHTOO, MELKEIN JULKKIS!


      • Anonyymi

        Se joku oli sairas jo ennen vale koronaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, jos joku on ihan läpi paska ihminen, niin kyllä sellasen kuolemaa saa toivoa, jopa rukoilla.

        samaa mieltä,tosin tapaus antti rinne.olis joutanut jäädä sinne espanjaan.Tarja vaikka somaliaan.


    • Anonyymi

      Joo, oliko hänellä kurkkukipua ja kuumetta ja ei uskaltanut yskiä kai kuitenkaan, vaan manasi sen vasta sanoillaan, jonkun muun syyksi?
      Ilmeisesti noitakin oireita oli, tätä ei kerrota.

      Mutta erittäin hyvin sanottu sekin, että "joka toiselle kuoppaa kaivaa se itse siihen lankeaa", valitettavasti tuokaan ei ole ihan yleispätevää, 90% noista "kuopan kaivamisista" tapauksista SILTI päättyy sen toisen itse-saalistajansa voittoon?!
      Kaivakaa siis vieläkin rohkeasti toisillenne "kuoppiakin", totuudella on vielä liian helppoa kaikki silti voittaa, sillä on enemmän rotia kuin valheella, mutta sehän on seikkailua ja hieman pelottavempaa voittamiskulttuuria, jos narraakin, ja onhan Suomalaiset vauvat ja lapset juurikin noin leikkisiä, mutta Suomessa moni luulee, että jos rupeaa ököttämään jo ala-asteella saa heti elämän olla yli 100 vuotta...
      Huonoa tuuria, jopa Saatanankin mielestä nyt, että lipsahtikin kuoppaansa itte? Montako vuotta oli ikäeroa Bideeniin, kuka tietää, voisin arvioida ihan veikkaamalla kasvoista, että Biden on noin 70, mutta oliko Trumppikin jopa noin 60? Ala-asteelaisen vaavin mielestä noiden ikäeroa olisi pidetty tajunnan räjäyttävän suurena, jos joku oli ekalla ja siis Trumpilla ja Bidenillä ehkä 10 vuotta ikäeroa, olisi Biden ollut jo lukiossa, kun Trumppi meni vasta ekalle? Mutta onko tarkempaa ikäarviota noille olemassa? Naiselta ei saa kuitenkaan kysyä ikää, ei ne tiedä vieläkään, kummin päin se olisi mukavempaa, ja miehiltäkin sen voi noin ylimalkaisesti vain arvioida... Kysyä ei ehkä saa ehkä koskaan keneltäkään, liian tarkkoja tietoa, vaikka mitä pelkäämistä siinäkään? Se voi olla välttämätöntä, jos haluaa vertailla mahdollisesti toisen kansan samat mitat omaavan kanssa, että tapahtuisiko ihme, että ne matsit menisikin muutoin kuin 50-50?! Sitä ei silti tottapuhuen samat suoritusarvot omaavien välillä tapahdu ehkä koskaan, ettei saa tuolloin edes tasuria lopputilaneissa kiinni(plausabelt - tod.painokerroinkin vaikuttaa silti melko paljon)...
      Kumpaa te NYT veikkaatte U.S.A:n seuraavaksi pressaksi?!

    • Anonyymi

      Putinin voittaa aina vaalit 95%.Vastaehdokkaalle käy huonosti.

      • Anonyymi

        Putin hyvä mies, voittaa aina, tottakai. On se vaan merkillistä, kun joskus on kuitenkin hyvä virka jätettävä. Eikö Putin voisi jatkaakin vielä seuraavat tuhatvuotta.
        Kyllähän Trumpin täytyy voida jatkaa vielä yksi vaalikausi, ei varmaan enempää halua, menis siinä vielä kaksi vaalikautta lisää vielä, on hyviä miehiä tarjolla vähän.


    • Trump on vahva ja sitkeä. Korkealla ei ole mahiksia.😁

      • Anonyymi

        Trump katsoo TV:tä kaiket päivät ja loput ajasta twiittailee ilmoille valeita. Siinä ei kunto kohene. Trump on reilusti ylipainoinen, kärsii korkeasta kolesterolista ja verenpaineesta. Ei hyvä ennuste.
        Ainoa varsinainen liikuntaharrastus on golf, jota Trump ei enää ehdi pelaamaan niin paljon että siitä olisi hyötyä.

        Sitkeästi Trump haukkuu kaikki, jotka eivät tee niinkuin hän tahtoo. Siinä se sitkeyskin.


    • Anonyymi

      Nyt kun Bidenista tulee presidentti, kaaos ja valheet ja sekoilu loppuvat USA:ssa.

      • Anonyymi

        Ellei saanut väittelytilaisuudessa koronaa, itämisaika voi olla 2 viikkoa.
        Voi käydä niinkin että Kamala Harris on seuraava pressa.


      • Anonyymi

        No et o sit montaakaan Bidenin puhetta nähny, jos oot sitä mieltä et Biden valitsemalla sekoilu VÄHENEE!? :/ :D


    • Anonyymi

      onko trumpille annettu vielä valkaisuainetta?vois vaikka vaikuttaa jollain tavalla.

      • Anonyymi

        Vieläkö tämäkin horina on totta jonkun punikin päässä? Selvisi miltei jo heti että kyseessä on taas vain toimittajan virhe, mitään tuollaista(kaan) Trump ei ole koskaan maininnut.


    • Anonyymi

      Britannian pm, 55 v Boris Johnson joutui teholle koronan vuoksi. Trump on syystäkin huolissaan.
      Väittelytilaisuudessa olleilla 19 henkilöllä todettu korona. Itämisaika voi olla 2 viikkoa joten Bidenin negat testitulos ei vielä ole tae siitä etteikö olisi saanut tartuntaa.
      Biden oli väittelyssä kalpea ja hauraan oloinen.
      Kuinka mahtaa lopulta käydä.
      Saako USA mahdollisesti ensimäisen naispresidentin joka on lisäksi afroamerikkalainen, melkoinen käänne jos näin menisi.
      Vaaleja ei kuulemma voi siirtää.

      • Anonyymi

        On lähes varmaa, että Biden on saanut tartunnan.


    • Anonyymi

      Vakavat oireet alkavat yleensä viidestä kahdeksaan päivään oireiden alkamisesta jos siis ovat alkaakseen. Boris Johnson sinnitteli ja joutui sairaalaan teholle vasta 10 päivää koronatestin tulosten jälkeen.

      • Anonyymi

        EI SILLÄ EDES OLE OIKEAA KORONA!

        Vaalitemppu ja pahimmillaan lääkemainos firmasta jonka osingot ui sen tilille.

        Sairas se on mutta ei koronasta!


    • Anonyymi

      Trump on hommissa kun ei ole luovuttanut niitä Pencelle.

      • Anonyymi

        Trumpin käsi nousee vielä arkustakin vaatimaan kynää, jolla voisi allekirjoittaa jonkin ukaasin.


    • Anonyymi

      Suotittelen katsomaan Joe Biden blunders Youtubesta. Voi tosin olla että alat rukoilemaan Trumpin pikaisee paranemisen puolesta sen jälkeen.

    • Anonyymi

      In @realdonaldtrump we trust! Trump käski tviitissään pistämään stimuluspaketin kehiin. Osakkeet nousevat ja sekös viherpunikkia harmittaa.

      • Anonyymi

        Valehtelet. Sekä Dow Jones että NASDAQ ovat miinuksella.


    • Anonyymi

      No, vastustaja on kuitenkin paljon vanhempi, hidas ja jo ränstyneen oloinen.

    • Anonyymi

      Jos trump kuolee se tulkitaan sen ansioksi.

      Jos biden valitaan se on niin vanha että kuolee
      vanhuuteen kesken prestenttiydensä eli tässä
      tapauksessa katseet kääntyy sen varapresidentti:
      Kamala Harris`in.

      Onkohan kukaan lähettänyt sille twiittiä missä
      mainitaan mitä kamala merkitsee suomeksi.

      Joka tapauksessa olen Kamalan puolella.

    • Anonyymi

      Joko ovat selittäneet miksi Trump matkusteli sen jälkeen kun hänellä oli jo oireita? Se lisähapen antaminen Valkoisessa talossahan on jo tiedossa mutta nyt edelleen ihmetellään sitä 36 tuntia joka tuli julkisuuteen lääkärin suusta.

      Sen ymmärrän että Trump yritti tartuttaa oman tautinsa poliittiseen vastustajaan Bideniin huutamalla mutta aika vastuutonta toimintaa tuo oli oman puolueensa johdon kannalta katsottuna. Kun siellä siis moni vanha ja riskiryhmään kuuluva omistakin altistui taudille.

      • Anonyymi

        https://arstechnica.com/science/2020/10/trump-tested-positive-for-coronavirus-wednesday-doctor-reveals-in-briefing/

        Tuon mukaan Trump tarkoituksellisesti rikkoi vaaliväittelyn ennalta ilmoitettuja sääntöjä kun ei osallistunut koronatestiin juuri ennen keskiviikko-illan väittelyä. Eipä mikään ihme että T. ei halunnut tulla testatuksi kun mitä ilmeisimmin hän tiesi tartunnasta jo keskiviikkona päivällä eli ennen väittelyä. Jos Biden saa tartunnan tuosta niin se on ollut tahallista tartuttamista.

        Mikäli Trumpin oireet tosiaan alkoivat keskiviikkona niin sitten 5 päivää tulee täyteen maanantaina 5.10.2020 ja mahdolliset vakavat oireet hyvin todennäköisesti näkyisivät ennen ensi viikon lauantaita. Nehän yleensä esiintyvät noin 5...8 päivän kuluessa oireiden alusta. Elämme mielenkiintoisia aikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://arstechnica.com/science/2020/10/trump-tested-positive-for-coronavirus-wednesday-doctor-reveals-in-briefing/

        Tuon mukaan Trump tarkoituksellisesti rikkoi vaaliväittelyn ennalta ilmoitettuja sääntöjä kun ei osallistunut koronatestiin juuri ennen keskiviikko-illan väittelyä. Eipä mikään ihme että T. ei halunnut tulla testatuksi kun mitä ilmeisimmin hän tiesi tartunnasta jo keskiviikkona päivällä eli ennen väittelyä. Jos Biden saa tartunnan tuosta niin se on ollut tahallista tartuttamista.

        Mikäli Trumpin oireet tosiaan alkoivat keskiviikkona niin sitten 5 päivää tulee täyteen maanantaina 5.10.2020 ja mahdolliset vakavat oireet hyvin todennäköisesti näkyisivät ennen ensi viikon lauantaita. Nehän yleensä esiintyvät noin 5...8 päivän kuluessa oireiden alusta. Elämme mielenkiintoisia aikoja.

        Tässä keskustelujetjussa on viitattu presidentti Haloseen ja siihen mitä sai aikaan jne. Eikö pressa Suomessa ole lähes seremoniallinen.

        Ihan oikeasti missä asiasisällöissä on merkitystä onko Pressa Halonen tai Niinistö tsi joku muu. No, ehkä Halonen vaikutti miina-kysymyksessä jonkun verran. Halosen aikana selväksi tuli sekin, ettei pressa saa lautasta, kun EI-yhteyksissä tarjotaan vahvaa ruokaa.

        Entä Trump : toivottavasti paranee vanhetessa. Teki virheen, kun viime keväänä sanoi, että pääsiäisenä pitäisi jo päästä kohti normaalimpaa elämännenoa USASSA. Siis v. 2020 pääsiäisenä. USA vaan on aika iso maa hallita korona-asioissa, 28 Suomea pinta-alaltaan. Jos on Trumpin hallinto tehnyt virheitä niin jo Suomen kokoisessa maassakin niitä on tullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä keskustelujetjussa on viitattu presidentti Haloseen ja siihen mitä sai aikaan jne. Eikö pressa Suomessa ole lähes seremoniallinen.

        Ihan oikeasti missä asiasisällöissä on merkitystä onko Pressa Halonen tai Niinistö tsi joku muu. No, ehkä Halonen vaikutti miina-kysymyksessä jonkun verran. Halosen aikana selväksi tuli sekin, ettei pressa saa lautasta, kun EI-yhteyksissä tarjotaan vahvaa ruokaa.

        Entä Trump : toivottavasti paranee vanhetessa. Teki virheen, kun viime keväänä sanoi, että pääsiäisenä pitäisi jo päästä kohti normaalimpaa elämännenoa USASSA. Siis v. 2020 pääsiäisenä. USA vaan on aika iso maa hallita korona-asioissa, 28 Suomea pinta-alaltaan. Jos on Trumpin hallinto tehnyt virheitä niin jo Suomen kokoisessa maassakin niitä on tullut.

        Siis EU-ruokapöydät. Älytön mies älypuh. Kanssa [minä siis]... Ei jatkoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis EU-ruokapöydät. Älytön mies älypuh. Kanssa [minä siis]... Ei jatkoon!

        Sosialistisen Diktatuurivaltio DDR:n tunnustamiskomiten puheenjohtaja ja raiskaaja Baltzarin kulttuurineuvoksen tittelillä palkinnutTarja Halonen(SDP ja Stasi) olisi sopinut paremmin DDR:n presidentiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sosialistisen Diktatuurivaltio DDR:n tunnustamiskomiten puheenjohtaja ja raiskaaja Baltzarin kulttuurineuvoksen tittelillä palkinnutTarja Halonen(SDP ja Stasi) olisi sopinut paremmin DDR:n presidentiksi.

        Koronakriisin hoitaminen USASSA: mikähän on valtionvelan suhde BKT:hen a] Virossa, Venäjällä, Sveitsissä ja Norjassa ja b] USASSA, Saksassa, Italiassa ja Japanissa.

        Ei taida Suomi kuulua a-ryhmään nii kuin ei Yhdysvallatkaan. Olisi oikeudenmukaisempi asetelma jos tietäisimme todelliset Korona-kuolleisuus - lukemat Venäjältä. Putinin Venäjä nauttii kun tässäkin asiassa näkee USAN heikkona. Venäjän mahdollisesti kyseenalaisia koronalukuja toistetaan kritiikittömästi. Miksi rikkaan Venäjän, jolla olisi varaa hoitaa korona-asioita paremmin, annetaan valehdella vapaasti. Eipä löydy nettiklippejä kansainvälisistä retkikunnista tutustumassa siihen "Miten ne sen tekee" eli hoitaa KORONA - ASIAT mallikelpoisesti. Niin, eivät hoida vaikka taloudellisesti pystyisivät.

        Venäjä on suurin valtio pinta-alaltaan. 2 USAA. Mutta karttaan katsomalla näkee millainen metropolikeskittymä USA on esim. 2 muuhun pinta-alaltaan jättiläiseen eli Kanadaan ja Venäjään. Koronaa on hyvin vaikea hallita Yhdysvalloissa. Kyllä kuolonuhreja olisi ilman Trumppiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä keskustelujetjussa on viitattu presidentti Haloseen ja siihen mitä sai aikaan jne. Eikö pressa Suomessa ole lähes seremoniallinen.

        Ihan oikeasti missä asiasisällöissä on merkitystä onko Pressa Halonen tai Niinistö tsi joku muu. No, ehkä Halonen vaikutti miina-kysymyksessä jonkun verran. Halosen aikana selväksi tuli sekin, ettei pressa saa lautasta, kun EI-yhteyksissä tarjotaan vahvaa ruokaa.

        Entä Trump : toivottavasti paranee vanhetessa. Teki virheen, kun viime keväänä sanoi, että pääsiäisenä pitäisi jo päästä kohti normaalimpaa elämännenoa USASSA. Siis v. 2020 pääsiäisenä. USA vaan on aika iso maa hallita korona-asioissa, 28 Suomea pinta-alaltaan. Jos on Trumpin hallinto tehnyt virheitä niin jo Suomen kokoisessa maassakin niitä on tullut.

        USA:ssa nyt 7,6 miljoonaa tartuntaa ja 214000 koronaan kuollutta.


    • Anonyymi

      Ei tässä jumalat ja muutkaan velhot auta. Peruspanoa vaan... huom. "perus" ei "persu", vissi ero!

    • Anonyymi

      Todennäköisesti se on istutettu presidenttiin, jotta hänet saadaan sairaalaan. Sairaalassa sitten oudosti kunto heikkenee ja Trump joutuu ensin hengityslaitteeseen ja sitten oudosti kuolee.

      Tämän jälkeen kansalle teroitetaan ja muistutetaan, että miten paholaismaisen vaarallinen tämä covid-19 on, onhan sen tappavuus jotain 0.5 prosentin luokkaa, että kyllä teidän täytyy ymmärtää, että tässä covid-19 tapauksessa se 0.5 prosentin kuolleisuus on ihan ebola-virukseen verrattavissa, jossa tappavuus on noin 50 prosenttia. Näin teidän siis kuuluu asia ymmärtää ja mieltää ja jos joku uskaltaa sanoa yhdenkin poikkeavan sanan tai ajatuksen tästä asiasta on sellainen sanoja heti julistettava kaheliksi salaliittoteoreetikoksi.

      Lopullisessa vaiheessa teille kaikille tarjotaan uusi hieno covid-19 rokote, joka pelastaa teidät tältä ihmiskunnan olemassaolon vaaraltavalta vitsaukselta. Ja teidät kaikki saadaan vapaaehtoisesti ottamaan tämä "pelastava rokote". Huomatkaa lainausmerkit.

      Siinä vaiheessa kun populaatiolle kerrotaan, että rokote nyt vain on ihan _pakko_ ottaa, niin siinä vaiheessa teidän kuuluu ymmärtää, että teille valehdellaan.

      • Anonyymi

        Populalle kerrotaan, että kansallinen isämme Trump on mennyt taivaaseen.


    • Anonyymi

      Koko korona alkaa vaikuttaa jo tahallaan tehdyltä pisnekseltä tai ainaki semmoseski muunetulta koska tilanne tekee varkaastakin hyötyjän ,joka on sairasta. sillä on sairasta käyttää sairautta hyväkseen rikastuakseen sen kustannuksella kuka pelkää sairastuvansa eikä pelkää vaikkapa kuolemaa maailmaloppua taikka yli velkaantumista liiallisella palkansaannilla suhteessa aiheuttamaansa lopputulokseen.
      Oliksoha maailma sairastunut oikeesti velka kriisiin mikä on paljon pahempi vaiva ku joku pikku korona epidemia?
      Arvaa vaa saa miten luonto hävittää ihmiset lajina maapallerolta tai käykö se nii kivuttomasti ettei kukaa ehi kärsii vaikka jäisi henkiin rahoineen velkoineen
      tauteineen? Koska vaikuttaa siltä et ihminen ITSE tuhoaa luontonsa eikä siihe mitää koleroita tartteta.
      Miten esimerkiksi joku korona liittyy varsinaosesti maailmabörssitalouteenkaan muuten ku joteki välillisesti vaan omine välillisine vaikutuksineen?
      kai nyt joka ainoo maksukykynen hyönäytettävissä oleva maksaa miltei mitä vaa kuha vähä pelotellaan koronalla ynnä muulla ja alkaa hamstraa veskipaprua ja kaikkee muutaki mukavaa
      pahan varan pelossaan niinkauan kunnes tulee se toispaikka ettei enää veskipaperikaan auta vaa se menettää merkityksensä.

    • Anonyymi

      Kaikki menee Trumpin käsikirjoituksen mukaan. Viikon päästä tapahtuu ihmeparantuminen ja hän saa sen verran äänestäjiä lisää, että voittaa vaalin jälleen. Samalla hän mainostaa amerikkalaisen lääkefirman koronalääkettä.

      Trump oli selvästi tappiolla, joten pakko oli jotakin keksiä. Trum pitää aloitteen aina itsellään, sen näki väittelyssäkin.

      • Anonyymi

        Bidenin etumatka on liian suuri. Jos Trump jää eloon, niin saa hopeasijan vaaleissa. Hyvä niin.


    • Anonyymi

      Trumpilla on nyt tilaisuus sanoa 'ei tuntunut missään', eihän sellaiseen voi sairastua, mitä ei ole.
      Lääkejätti Pfizerin entinen varapresidentti ja lääkejohtaja dr.Mike Yeadon pamautti ilmoille melkoisen tiedon, hän sanoi että koronan kakkosaalto perustuu feikkipositiivisiin koronatesti tuloksiin.
      Yeadon toimii Pfizerin lääkeyhtiön johdossa aikanaan 16 vuoden ajan.

    • Anonyymi

      Trump ei kuulema sairas. on tunnistettu "positiviina" joka on toinen asia. syytä ? testit että tehdään ja tehdään aina "tärkeämmin" että vaikka virus on kuollut tai vähätoimimassa. jos kysytään huomenna mitä tahansa sellaisista testeistä JOKAINEN ja KAIKIT meistä saa(vat) melkein kaikk(t) maailman virukset, bakteerit, punkit, sienet, homeet, jäkälät jne isollansa tai sisäänsä. ainut asiat covid19sta : on syntynyt tätä höpöpystä niin että ihmiset pelkävät (project fear) ja hyväksyvät rokotusta josta ei varmasti tiedetä kaikkia mitä se sisältää.

      • Anonyymi

        Donald.... Vaikka eI ota palkkaa... On varmasti ku pannut valtion varoja jollain tavalla itselleen nii kuin kaikki diktaattori OLI KOMMUNISTI TAI KAPITALISTI 🤑🤑🤑🤑🤑🤑KANSA MAKSAA🇫🇮🇫🇮💙💙🎅🎅☠️☠️


      • Anonyymi

        Sun tiedot maailmasta näyttää olevan pikkulapsen tasolla... Noh ei ihme kun ei ole muuta elämää kuin netti ja suomi24 24/7. 365


      • Anonyymi

        Kappas onks Tuusulanväylän taksisuhariki hankkinu postimyynnistä itelleen lääketieteen tohtorin paperit Afrikasta kun on tonkin alan tietämys ihan huippuluokkaa? :) :D


    • Anonyymi

      Trump on kaikkien aikojen paras USAn presidentti! Voisiko Suomi liittyä USAan uutena osavaltiona? Tätä kannattaisi tutkia nyt kun ei enää olla Neuvostoliiton siirtomaa eikä myöskään DDR:ään liittymisestä mitään tullut vaikka Tavja DDR Halonen sitä pontevasti yritti saada aikaan.

      • Anonyymi

        Trump on kaikkien aikojen paskin USA:n presidentti! Jakanut kansan kahtia ja aikaansaanut mellakoita kaduille, ihan tahallaan! Rikkonut välit tärkeiden liittolaisten kanssa! Ei jatkoon, kiitos Jeesus!


      • Anonyymi

        Trump on kieltämättä hyvä presidentti. Ajattelee oman kansansa etua aivan niin kuin pitääkin. Elää nytkin kansansa kärsimyksen rinnalla koronaa sairastaen.


    • Anonyymi

      siltähän se näyttää.

    • Anonyymi

      Trumpille on annettu sairaalassa Remdesiviriä, joka on kokeellinen lääke. Ulkopuoliset lääkärit ovat huolissaan siitä ja epäilevät, että Trumpin tauti on ilmoitettua vakavampaa laatua.

      • Anonyymi

        Ei jumala päästä kolmatta suurvaltaa kommunistien ja sukupuolettomien kaheleiden valtaan. Eli Jumala pelastaa Trumpin vaimonsa ja kauniin neuvonantajansa. Aamen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jumala päästä kolmatta suurvaltaa kommunistien ja sukupuolettomien kaheleiden valtaan. Eli Jumala pelastaa Trumpin vaimonsa ja kauniin neuvonantajansa. Aamen !

        Hevonpaska.


    • Anonyymi

      Kyllä, Jumala on olemassa ja Trump paranee, sen jälkeen Jumala tekee Donaldista uudelleen presidentin. Bisnesmies, joka pystyy nostamaan maansa talouden ja työllisyyden taas parempaan suuntaan. Ei näistä muista vöyhöttäjistä ole mihinkään....

    • Anonyymi

      Trump ei käyttänyt kasvomaskia. Mitä opimme tästä?

      • Anonyymi

        Trump nimenomaan ON käyttäny kasvomaskeja! :)

        Ellet sit lueskele pelkkiä Suomen paskamedioita, jotka on muuttunu viime vuosikymmenina naurettavammalle tasolle ku old-school juorulehdet! :/


    • Anonyymi

      Vanha ja sairas proud boy. En jaksa oottaa että se törösuu väistyy tavalla tai toisella.

      • Anonyymi

        merkkeliäkö tarkoitat.tuota DDR lahjaa euroopalle.sanna dikkaa merkeliä,


    • Anonyymi

      suomalainen paskahousu ei uskalla sanoa totuutta suomesta.
      mulkoileva presidentti naimisissa kummilapsensa kanssa!
      PM.maarin lesboperheen pentu.

    • Anonyymi

      No niin eiköhän taas jatketa niiden selfieiden ottoa

    • Anonyymi

      Pikkulapset kuolee pommeihin, onko jumala olemassa. Ekaluokkalainen tapettiin jouluna kotonaan sukulaismiehen toimesta, onko jumala olemassa. Erika kuoli muoveihin, onko jumala olemassa. Oululaiset nuoret naiset raiskattiin ja unohdettiin, onko jumala olemassa. Vanhukset kuolivat hoidon puutteeseen vanhainkodeissa ja unohdettiin, onko jumala olemassa. Suomessa on PM:na Marin ja sisäministerinä Ohisalo, onko jumala olemassa.

      • Anonyymi

        Mitenkäs tämä liittyy ankaraan tautiin, jonka vallassa Trump kiemurtelee ja kärsii?

        Heja Virus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs tämä liittyy ankaraan tautiin, jonka vallassa Trump kiemurtelee ja kärsii?

        Heja Virus!

        No eks jumala muka luonu kotonaviruksenkin?

        Amen


    • Anonyymi

      ettei vain ennustusten mukaisesti saisi jälkitaudiksi kuuroutta,
      aivosyöpäähän hän jo potee, niinkuin on ennustettukin

    • Anonyymi

      Kato kun sattuikin iskemään "sopivasti" tämä "korona" USA: n armeijan ylipäällikölle, jolla kaikki valta... Siirto sotilassairaalaan, josta varmasti "totuus"julki ja "ihmeparantuminen", "ihmelääkityksen" jälkeen ja idiootit jenkit taas polvillaan "pyhää" Trumppia palvomassa. Muusta maailmasta nyt puhumattakaan... 🙄

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toipuu tai ei toivu, ihan sama. Kunhan ei tule uudelleenvalituksi. Valitettavasti kun toimensa eivät rajoitus USA:han, vaan globaaleja vaikutuksia tuon pellen tekosilla. Säälittävää nähdä että täälläkin tuon pellen kannattajia, miten sekaisin voi tuollainen ihminen olla. Toki suuri osa näistä putinin trolleja, silti.

      Mieluummin tietysti että selviää, saa lisää hupia hänen selityksistään miksi maailman mahtavin mies silti hävisi jollekin "sleepy-Joelle".

      https://maskiset.fi/fi/tuote/alumiinifolio-heavy-duty-suojaus/

    • Anonyymi

      Kakaroitten juttuja toivoa kuolemaa toisille. Kun itse vielä luulevat elävänsä ikuisuuksiin. Donald on kyllä ihan symppis. Tykkää vaan joidenkin mielestä liikaa maailmanrauhasta.

      • Anonyymi

        George Bush olisi varmaan ihannoinut, jopa BLA liikettä, vai mikä niitten lyhenne nimestään nyt olikaan?


      • Anonyymi

        Valtiollisia hautajaisia odotellessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        George Bush olisi varmaan ihannoinut, jopa BLA liikettä, vai mikä niitten lyhenne nimestään nyt olikaan?

        BLM. Ei mullekkaan jää päähän noi turhanpäiväiset kirjain yhdistelmät. Onneksi Wikipedia on olemassa.


    • Markkinointitemppu. Trumpillahan meni eka vaaliväittely Bidenin kanssa ihan penkin alle. Nähtiin heti, ettei hänellä ole mitään mahdollisuuksia voittaa Bideniä tällä tavoin. Otettiin avuksi korona. Nyt kun on keritty jo yli puoli vuotta kehitellä lääkkeitä koronaa vastaan, niin se ei ole enää mitenkään tappavan vaarallinen, kunhan vain havaitaan ajoissa ja saa kunnon lääkkeet heti. Ja USAn presidentille tietty tarjotaan myös parhaimmat vielä kokeiluasteella olevat lääkkeet.
      Silloin kun ebola raivosi muutama vuosi sitten Afrikassa, niin eräs amerikkalainen lääkäri sitten sai ebolan. Sinne meni sitten ambulanssi kone USA:sta ja ne antoivat henkitoreissaan olevalle lääkärille kokeiluasteella olevaa lääkettä ja kun kone oli lentänyt jenkkeihin, niin tämä vielä muutama tunti aiemmin henkitoreissaan ollut lääkäri oli toipunut uusien lääkkeiden ansiosta niin hyvin, että pystyi itse kävelemään koneesta ulos.
      Eli ei kannata väheksyä kokeellisten lääkkeiden tehoa, ne voivat parantaa koronan hyvinkin nopeasti. Tästä Trumpin kannatus tulee saamaan uutta puhtia, kun hän voi sanoa päihittäneensä koronan ja sanoa kuntonsa olevan monta kymmentä vuotta nuoremman tasolla. Amerikkalaiset helposti tuntevat sitten sympatiaa Trumpia kohtaan ja se tulee näkymään kannatustasoissa.

    • Anonyymi

      KIitos Trumpin senaatista tuli toimintakyvytön eikä uutta tuomaria voida nimittää.

    • Anonyymi

      Tästä sivuston moderaattoreihin kuuluvasta aloittajasta on nyt vuosien aikana vihdoin kerätty riittävästi materiaalia, ja tutkintapyyntö koskien Suomi24 -keskustelusivustoa on lähetetty eteenpäin Julkisen sanan neuvostolle.

    • Anonyymi

      Joka tuokio on syytä tarkistaa kellonsa, eikö olekin?

    • Anonyymi

      Oops ,pitkälti yli puolenyön .- :(

    • Anonyymi

      Trump näyttää selviävän. Jumalaa ei ole.

    • Anonyymi

      Tuollaista idioottia ei olisi ikinä edes pitänyt syntyä mutta jospa korona hoitais trumpin pois elävien kirjoista. Vastenmielisin ihminen numero 1.

      • Anonyymi

        2.suomen poliittiset johtajat
        3, suomen valemedia.


    • Anonyymi

      jumalasta ei tiedä uskovaiset ihmiset ovat eniten aiheuttaneet harmia ja ruumiita maailmassa jo tuhansia vuosia. kaikki menee ihmisen pelleilyn mukaan kun meitä on moneksi

    • Anonyymi

      miksi ihmeessä YLE ei mainitse sanallakaan Trumpin autoajelua sairaalan ympäri?

    • Anonyymi

      Aika kamalaa elää perheessä, jossa ollaan erimielisiä Trumpista. Riita tulee väistämättä, kun joku päivittelee Trumpin toimia. Toinen kiivastuu ja huomauttaa, ettei Trump voi luottaa julkiseen sanaan, koska se on täynnä valeuutisia.
      Haluaisin kolmantena sanoa, että Trump on niin mollannut julkista sanaa, ettei itse enää usko siihen, ja siksi ajaa autolla katuja vilkuttaen kuin kuninkaallinen ja osoittaa kansalle olevansa hengissä.

      ;Mutta enhän minä voi sitä ääneen sanoa, kun muut perheenjäsenet pitävät minua pesunkestävänä persuna! Johan yksi jo huusi, ettei kukaan voi uskoa, mitä lääkärit ja media sanovat, pitäähän Trumpin mennä kansan pariin osoittamaan, että voittaa sairauden.

      Bidenista ei hirvaa sanoa sanaakaan!

      Ja siis ollaan Suomessa. Millaistahan jenkeissä mahtaa ollakaan!

      • Anonyymi

        Sairasta TRUMP teatteria

        Trumpin valelääkäri siis osteopaatti Conleyn puheet ovat pöyristyttäneet hänen lääkärikollegoitaan, kertoo The Washington Post. Nimettöminä kommentoineiden lääkäreiden mukaan Conleyn puhuessa äänessä ei ole lääkäri vaan Trump, eikä puhe ole lääketiedettä vaan politiikkaa.

        Pelottavaa, että globaalissa instituutiossa on noin sairas ihminen. Hänellä on myös ydinaseet, joilla pelotteli pohjois-koreaa pari vuotta sitten. Pelottavaa


    • Anonyymi

      Koittakaahan päästä yli Trump vihastanne. Jatkuva viha ja kuoleman toivominen toiselle ihmiselle ei vaikuta kenenkään silmään kypsän ja täyspäisen ihmisen toiminnalta.

    • Anonyymi

      The New York Times kertoi aiemmin lähteisiinsä vedoten, että Trump on ollut lievässä kuumeessa sekä kärsinyt tukkoisuudesta ja yskästä 🎯 Fake president

      Trumpin showta koko juttu, jonka voi liittää vaaleihin ja mielenterveyteen. Hitto kun se nyt häviäisi, sillä viimeistään sen järkyttävät velat tekee siittä ihan tavallisen nisäkkään

      • Anonyymi

        Fake Corona koko USA:ssa ne 200 000 eivät ole mitään koronakuolemia, kun listalle pääsee Jonkin John Hoppkins yliopiston laskelmalla, vaikka on muu syy kirjattu kuolintodistukseen.


    • Anonyymi

      On kyllä sairasta meno USA:ssa. Nyt tiedottaja piti tiedotustilaisuuden, ILMAN MASKIA missä kertoo olevansa viruksenkantaja ja -levittäjä. Viikonloppuna trumputtimen piti päästä autoajelulle, jolloin kymmenkunta henkilöä automaattisesti altistuu hänen levittämälleen virukselle. Eikö riitä että jos yli 200.000 kansalaistaan tapattanut?? Ja samaan hengenvetoon kehuskelee kuinka on nyt oppinut viruksesta ja tietää siitä kaiken, paremmin kuin lääkärit ymt. Vain sen vuoksi että typeryyttään sen itsellään väkisin hankki, ja samalla taas sairastutti monet muut valkoisen talon henkilökunnasta. Onneksi vei ison määrän republikaanien senaattoreita mukanaan.

      Miten voi tuollainen idiootti olla "maailman mahtavimman" maan johdossa??

      https://maskiset.fi/fi/kategoria/kertakayttoiset-maskit/

      • Anonyymi

        Haista paska räkäperi. Trump toi todellisen ilosanoman; älkää pelätkö koronavitusta, älkääkä antako sen hallita elämäänne!

        Voiko sen paremmin sanoa??


    • Anonyymi

      Nyt kun Trump yrittää esittää kuolematonta, hän luultavasti vielä tappaa itsensä lähtemällä liian aikaisin sairaalasta. Berlusconikin parani, mutta hänen ei tarvinnutkaan käydä epätoivoista presidenttikamppailua.

    • Anonyymi

      Räkäpaerit ja maskit pärisee pelosta?

      Koska Trump toi todellisen ilosanoman; älkää pelätkö koronavirtusta, älkääkä antako sen hallita elämäänne!

      Voiko sen paremmin sanoa??

      Ne jotka ovat sisältä heikkoja ja ilkeitä ja olleet valehtelijoita pelkäävät nyt kovin! !!

    • Anonyymi

      Sinulla ei taida olla mitään käsitystä maailman tapahtumista? Valtamedia ei ole ainoat uutiset. Kannattaisi kiinnostua hiukan laajemmin asioihin.

      • Anonyymi

        Kuten sinä pitäisi luottaa vain Kremliin?


    • Anonyymi

      Jos Trumpilla on Korona,niin kyllä hänessä on jotain jota ei voi ymmärtää,hän on vielä tartuttaja,ei se virus niin äkkiä ihmisestä lähde,ei ole vielä viikkoakaan kun hänen sairastumisestaan kerrottiin ja nyt hän sitten menee Työpaikalleen,vastuuntuntoa ei ole yhtään,vai onko koko Valkoisen talon henkilökunta jo viruksen kourissa,niin että hän ei voi sairastuttaa ketään. Onko Trump mennyt ihan sekaisin?

      • Anonyymi

        T on ollut sekaisin jo pitkän aikaa. Mutta kun nyt alkaa näyttää siltä, ettei hän enää pääse toiseksi kaudeksi valkoiseen taloon, ehkä hän tavoitteleekin valtiollisia hautajaisia loppuhuipennukseksi.


      • Anonyymi

        Yhdysvalloissa presidentti ASUU ja myös työskentelee valkoisessa talossa. Tottakai hän menee kotiin.


      • Anonyymi

        On mennyt aikaa sitten sekaisin. Diktaattorit saavat tehdä mitä tahtovat ja kansalleen mitä haluavat. Trumpiin kun ei ilmeiseti päde mitkään lait, hän on kaiken yläpuolella omasta mielestään. Jos jollain kumman ilveellä (ostaa) pääsisi vielä toiselle kaudelle, en yllättyisi jos saisi vielä kolmannen maailmansodan aikaseksi. On jo nyt saanut maailman ihan sekaisin toilailuillaan. Ei ole yhtäkään asiaa josta häntä voisi suoranaisesti kiittää. Mitään muuta kuin paskaa saanut aikaiseksi. Ehdottomasti huonoin presidentti mitä tuossa maassa on ollut. Aku Ankkakin suoriutuisi tehtävstä paremmin.


    • Anonyymi

      Trumpin corona tartunta on feikki , hänellä on halu näyttää ettei rajoituksia vaarattomaan tautiin tarvita .

    • Anonyymi

      Ei ole maalannut yhtään mitään. Hänen vastustajansa on sairas mies. Se ei siis ole mielipide, van tosiasia. Tämän eron tekeminen on vasurille erittäin vaikeaa.

    • Anonyymi

      Epätyoivoista on Trumpin äänten kalasteluja yritys voittaa vielä vaalit. Ensin autosaattueella täytyi käydä näyttäytymässä ja nyt Valkoisen talon parvekkeella riisuu vielä naamarin oikein kuin pikkupoika uhmassaan, mä saan tehdä mitä' mä haluun-asenteella. On viimeistään tässä epätoivossa vaalinsa jo hävinnyt. Seisoi niin lääketokkurassa parvekkeella ja silmät seisoi päässä ja eihän tuo ollut enää järjissään voimakkaista lääkkeistä ja edes ihmisen näköinen. Vaalinsa hävisi, onneksi. Tätä se valta ja raha teettää.

      • Anonyymi

        Miksi syvä hiljaisuus vallitsee T:n tämänhetkisestä tilasta? Onko twiittejäkään tullut? Onko
        valkoiseen taloon hankittu hengityskone ja T makaa siinä?


    • Anonyymi

      En usko aloittajan väitteeseen, että Trump olisi Jumala.

      • Anonyymi

        Ymmärrät tahallasi väärin, urpo, mutta ei se mitään, me muut ymmärsimme aloituksen oikein.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Äijä taitaa olla sekoamispisteessä.

      • Anonyymi

        Trump sai kaiken muun puolivillaisen lääkityksen lisäksi steroideja, mikä saa vanhan äijän oikein, oikein sekaisin. Mutta itsehän todennäköisimmin vaati niitä, kun oli väsynyt olo.


    • Anonyymi

      Trumpilla ei oikeasti ollut koronavirusta . Hänen tarkoitus on esimerkillä näyttää että viruspelkoon ei ole mitään syytä . Näin kaikki toiminnat voivat toimia kuten ennenkin , pörssikurssit tykkäävät siitä . Vaalithan ovat myös yksi missä virusta ei pidä pelätä vaan mennä äänestämään . Trumppia hoitanut lääkäri oli muuten feikki sillä hän on vaihtoehto hoitoihin erikoistunut " poppamies" .

    • Anonyymi

      Jumala muistaa pahat ja he saavat osansa.


      Mutta taitaa olla niin, että ahneus vie maailman tuhoaa eli paskainen loppu tulee koronan mukana ja kuka voi äänestää noin sairasta ihmistä presidentiksi hyi helvetti.

      Maailman loppu tulossa ja trump on saksalaista sukua eli arjalaista verta . Onko hän Hitlerin ja Putinin jalanjäljillä.

      Voiko näin sairas ihminne olla Presidentti ei kiitos

    • Anonyymi

      Trumppi ompi naisten mieleen ja tulleepa neitosilta kova jytky heiltä neitokaisilta Donaltille marraskuun vaalissa. Oon tuollaisen näyn nähnyt unessa.

      • Anonyymi

        Lisäys uneen näkyyn. Melkein kuin Hakkaraiselle suosio eeuu tirehtööriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys uneen näkyyn. Melkein kuin Hakkaraiselle suosio eeuu tirehtööriksi.

        No jos unesi pitävät paikkaansa niin ylen toimittajilta tulee tuosta marraskuun alussa paskat housuun muuallakin kuin vain hesan dösissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos unesi pitävät paikkaansa niin ylen toimittajilta tulee tuosta marraskuun alussa paskat housuun muuallakin kuin vain hesan dösissa.

        Mitään unia kenenkään tarvi nähdä. Trumpin vaalivoitto on jo aivan selviö. Ihmetyttää vaan kun meidän mediamme jaksaa piinata itseään kaikenlaisilla kuvitelmillaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään unia kenenkään tarvi nähdä. Trumpin vaalivoitto on jo aivan selviö. Ihmetyttää vaan kun meidän mediamme jaksaa piinata itseään kaikenlaisilla kuvitelmillaan?

        Olet kyllä samanlainen vastarannan kiiski kuin sun ihanteesi Trumppi. Bidee on ykkönen. Mihinkään verovilppiin tai korruptioon ole koskaan sekaantunut. Niin totta kuin Kamala Harrison on tuleva vara presidentti ensi Tammikuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä samanlainen vastarannan kiiski kuin sun ihanteesi Trumppi. Bidee on ykkönen. Mihinkään verovilppiin tai korruptioon ole koskaan sekaantunut. Niin totta kuin Kamala Harrison on tuleva vara presidentti ensi Tammikuussa.

        Et ole ajatellut alkaa ajankuvasi yhdeksi näistä räppäreistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ajatellut alkaa ajankuvasi yhdeksi näistä räppäreistä?

        Ikää on liikaa ja niveletkin jo paskaa.


    Ketjusta on poistettu 136 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ylen Kela-kone näyttää alueesi maksetut tuet

      Kone näyttää erikseen jopa lääkkeisiin menevät Kela-rahat. Lieskassa syödään valtavasti lääkkeitä. Asumistukeakin menee
      Lieksa
      58
      9384
    2. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      135
      1854
    3. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      66
      1245
    4. Ketä kaivattusi

      muistuttaa?
      Ikävä
      55
      1232
    5. Seiskaan otti yhteyttä Dani-niminen taksikuski, joka erehtyi ottamaan kohuliikemiehenä tutuksi tulle

      Siis hetkinen, kaverilla on 7 kpl asuntoja Dubaissa, mutta taksiin ja hampurilaiseen ei raha riitä? Buah buah buahahhaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1167
    6. Sä oot niin mukava

      Mutta samalla niin rasittava! Ikävä on.. Oli mukava, kun olit osa mun elämää🦫
      Ikävä
      86
      1166
    7. Swastikan spiraali ja risti, molemmat auringon symboleina

      Swastikan spiraali ja risti – molemmat auringon symboleina Jälleen kerran vihamielisyys kaikkea hindulaisuuteen liittyv
      Hindulaisuus
      430
      1040
    8. Taidan rakastaa sua

      kaikista mahdollisista esteistä, asetelmista, tilanteista, mielenhäiriöistä, traumoista yms.huolimatta ja myös niiden ta
      Ikävä
      40
      950
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      70
      884
    10. Kulta älä unohda minua

      Kulta en halua että katoat minulta.
      Ikävä
      31
      848
    Aihe