JT tiedottaa: Pahuuden aiheuttajat, siis lahkolaiset ja ateistit lopetetaan pian jokaikinen

Anonyymi

Rakastava Luoja lopettaa pian sekä pahuuden että sen aiheuttajat. Mutta Jumala siunaa runsaasti vilpittömiä ihmisiä JT, jotka haluavat tehdä kaikessa oikein.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi Lentävä Spaghettihirviö on salliva ja suopea uskonasioissa myös hihhuleita kohtaan.
      Toisin kuin JT-jumala LS ei osoita rakkauttaan lopettamalla ateisteja ja hihhuleita.

      Pastafari rules ok!

      • Anonyymi

        Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti.
        1. Joh. 2:17


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti.
        1. Joh. 2:17

        Juuri näin veliseni


      • Anonyymi

        Tässä taas näitä ateistien juttuja


    • Anonyymi

      Se on oikein loiseläjille

      • Anonyymi

        Mene mato muualle loisimaan siitä, olet myrkyllinen


    • Anonyymi

      Hävitys on todella suuri!

    • Anonyymi

      Tämä on faktaa ja sen tietää kaikki.
      Miksi haluaa tuhota itsensä tietoisesti???

    • Anonyymi

      Täällä mitään tuhota tai lopeteta. Herätkää! nyt jo urpåt, lopettakaa se hihhulointi. Menkää töihin siitä!

      • Anonyymi

        Vihaatko elämää, kun haluat sen päättyvän yhteen ainoaan olemiseen maan päällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaatko elämää, kun haluat sen päättyvän yhteen ainoaan olemiseen maan päällä?

        Oletko yksinkertainen?


    • Anonyymi

      Ja mitäs pahaa nyt on tehty?

      • Anonyymi

        Saaatanan vallassa on koko maailma.
        JT ainoana pysy saatanan metkuista erossa


    • Anonyymi

      Anonyymi 02.10.2020 09:02

      " Rakastava Luoja lopettaa pian "

      -Ei lopettanut. vartiotornisi veti sinua nenästä. Semmoinen se on ja niin se tekee

    • Anonyymi

      Jehova rakastaa kaikkia.

      Paitsi heitä, jotka kehtaavat kyseenalaistaa kahdeksaa ukkoa New Yorkissa ja vaatia painavia todisteita, siitä järjestö on Jumalan valittu äänikanava maan päällä, jonka näkymätön Jeesus näkymättömästi valitsi vuonna 1919. Kriittinen ajattelu on sopimatonta ja tällaiset asiattomat todisteiden perään kyselijät tuhotaan.

      • Anonyymi

        Keskity Raamattuun niin kuin JT


    • Anonyymi

      Pahuuden aiheuttajia on ateistit ja lahkoilaiset, he ovat keksineet pahuuden eri muotoja!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe