Kaikki ovat varmasti huomanneet, miten Persut rypevät omassa sekametelikeitossaan. Ei ole minkäänlaista johdonmukaisuutta. Tästä voi päätellä, ettei vastuunkantaminen ole puolueen elämässä millään tavalla mukana.
Vastaukset 161
- Anonyymi
Mitäs jos painuisit sinne omaan Punavihreään enklaaviisi räyhäämään ja haisemaan ja antaisi aikuisten ihmisten rauhassa tehdä rahaa? Tää on niinkuin tupla tappio suomelle että Demarit ottavat velkaa ja sitten vielä ahdistelevat ja häiriköivät niitä joiden pitäisi maksaa tuo velka pois? Onko tämä viisasta?
- Anonyymi
Muista hörpätä persu kaljaa välillä. Älä tuhlaa koko aikaa asiaviestien ja avausten poistoon. ;-D
- Anonyymi
Aivan jonka seurauksena sinä traumatisoiduit siitä niin pahoin että olet siitä loikkaamisesta lähtien omistanut elämäsi persujen trollaamiseen hyvin lukuisilla palstoilla ihan kuin persut olisivat syypää sille, että aatesisaresi loikkasi tällä kertaa persuihin kepujen lyödessä nenän edessä oven kiinni. Sitä ennen rinta rinnan edellisen kanssa huusit vuosien ajan somessa kepujen perään sinun vaihtaessa kepujen haukkumisen persujen haukkumiseen sen takia että ryhmäsi johtohahmo loikkasi persuihin.
- Anonyymi
Aika säälittävää, kun ei edes kommenttejaan osaa itse laatia, vaan pitää varastaa ja muunnella ne. Säälittävää antipersu, säälittävää, mutta tukee ja vahvistaa käsitystä sinusta joutotyyppi on joutotyyppi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika säälittävää, kun ei edes kommenttejaan osaa itse laatia, vaan pitää varastaa ja muunnella ne. Säälittävää antipersu, säälittävää, mutta tukee ja vahvistaa käsitystä sinusta joutotyyppi on joutotyyppi..
Näytä yksi esimerkki persuhöpöttäjä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä yksi esimerkki persuhöpöttäjä?
Miten sulla on varaa saivarrella täällä? Kuka maksaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sulla on varaa saivarrella täällä? Kuka maksaa?
anna kun arvaan taasko ne kepulaiset ovat palkanneet ihmisiä häiritsemään sinun trollaamista?
soita paranoid - Anonyymi
noin se tekee aina huomatessaan tulleensa käräyttäneeksi itsensä. Yksityiskohtaisesti kertoi kenestä on kyse paikkakuntineen ja kunhan psyyke hajoaaseuraavan kerran kuvittelee taas harhoissaan keskustelevan oman paikkakuntansa polittisten vihollisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anna kun arvaan taasko ne kepulaiset ovat palkanneet ihmisiä häiritsemään sinun trollaamista?
soita paranoidOikeesti sun täytyy tehdä jotain hyödyllistä. Se joka ei tee töitä, ei myöskään syö. Lukee raamatussa
- Anonyymi
Vassari juo kaljaa toivoisi että ei olisi ainut
- Anonyymi
Ano 17: lääkekaappi lääkekaappi et sitten keksi mitään muuta?
- Anonyymi
Supolla ei ole resursseja. Demarit ovat tuhlanneet kaikki suomen rahat juurikin näihin sun turhiin ja fasistisiin ääliö ehdotuksiin
- Anonyymi
Demari tekee itselleen ainakin kymppitonnin lisää velkaa jokaisella kommentillaan. Miten sä oot noin huono rahan kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Supolla ei ole resursseja. Demarit ovat tuhlanneet kaikki suomen rahat juurikin näihin sun turhiin ja fasistisiin ääliö ehdotuksiin
Älä syytä ulkopuolisia omasta natsismistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demari tekee itselleen ainakin kymppitonnin lisää velkaa jokaisella kommentillaan. Miten sä oot noin huono rahan kanssa?
Tukipummihan se onkin paras talousneuvoja. Otahan lääkkeesi jo. Kuvittelet pian olevasi vielä rikas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä syytä ulkopuolisia omasta natsismistasi.
Olethän sinä selvästi jonkun sortin fasisti kun hiillostat perseessä kiinni kokoajan etkä anna ihmisten olla mitä mieltä haluavat
- Anonyymi
Avaaja on monta kertaa fiksumpi ja puhuu enemmän totuuksia kuin
kaikki persujen viemärimäiset räkimiset tässä ketjussa yhteensä.
Jatkakaa, persut, ihmeessä tuohon malliin!
Puoluereppananne menee nyt "antipersujen" ennustamaan
suuntaan - omien "ponnistustenne" kautta.
terv. "antipersut" - Anonyymi
Ei tuohon alottajan toteamukseen mitään punavihreyttä tarvita, katteettomasta herjauksesta puhumattakaan.
- Anonyymi
Jeesus yksin voi pelastaa
Tänä iltana persut taas ryyppää ja sitten ne alkaa räyhäämään.
- Anonyymi
Degeneroitunut Vassari boi ryyppä ja toivoisi että Persutkin tyyppäis että ei olis yksin yhteiskunnan pohjalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Degeneroitunut Vassari boi ryyppä ja toivoisi että Persutkin tyyppäis että ei olis yksin yhteiskunnan pohjalla
Elämästä syrjäytynyt persureppana kokee vihaa muita kohtaan ja varmaan toivoo, että Turtiaisen esittämä sisällissodanjulistus tulisi todelliseksi. Pääsisi tasaiselle vähän punikin perään ja ottamaan takaisin sen, mitä Suojeluskunnat, IKL ja Lapuan Liike menettivät.
Mistä muusta persun ihmisviha voisi johtua? Jos muilla puolueilla on poliittisia kilpailijoita, niin vain persuilla on poliittisia vihollisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämästä syrjäytynyt persureppana kokee vihaa muita kohtaan ja varmaan toivoo, että Turtiaisen esittämä sisällissodanjulistus tulisi todelliseksi. Pääsisi tasaiselle vähän punikin perään ja ottamaan takaisin sen, mitä Suojeluskunnat, IKL ja Lapuan Liike menettivät.
Mistä muusta persun ihmisviha voisi johtua? Jos muilla puolueilla on poliittisia kilpailijoita, niin vain persuilla on poliittisia vihollisia.Kerrotko taas kuinka aatesisaresi loikkasi persuihin jonka jälkeen olet pyhittänyt elämäsi pyhälle somesodalle persuja vastaan?
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän siellä pohjalla ole persuja kyllin, eikä niistä ole muutoinkaan ryyppykavereiksi.
Mikään ei ole rasittavampaa kuin juopotella sellaisen tyypin kanssa, joka hakee jatkuvasti muilta hyväksyntää. Persut ovat kännissä juuri sellaisia.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko taas kuinka aatesisaresi loikkasi persuihin jonka jälkeen olet pyhittänyt elämäsi pyhälle somesodalle persuja vastaan?
Mitä sinä sönkötät? Taitaa pääsi olla täyttynyt tästä "antipersuksi" kutsumasi kanssa väittelemisestä. Et ole yhtään ainakaan häntä kummoisempi jatkuvine nillityksinesi ja pihalla kuin tamponin naru.
Tämä palsta oikein henkii väkivallan ihannointia. Se kumpuaa persujen riveistä äärioikeistolaisena uhona. - Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Minä etsin somesta nokkelia kirjoittajia, joilla on älyä ja sivistystä.
Miksi ihmeessä sellaiset keskustelisivat sinun kanssasi ?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä sellaiset keskustelisivat sinun kanssasi ?
Olen käynyt sellaisia keskusteluja, tosin en persujen kanssa.
Persujen halu puhua politiikan latteuksia ei inspiroi.- Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Ihan kotona istun persuntorjuntabunkkerissani
Kotona Mokadissussa?
- Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Persujen halu puhua politiikan latteuksia ei inspiroi.Sun jokainen kommentti aiheuttaa Suomelle kymppitonnin lisää velkaa
Anonyymi kirjoitti:
Kotona Mokadissussa?
Työpöydän ympärillä on elektroniikkaa ja näyttöjä kuin modernissa panssarivaunussa. Siksi nimitän sitä bunkkeriksi.
- Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Persujen halu puhua politiikan latteuksia ei inspiroi.Parempi se on olla hiljaa viisaampien edessä eli persujen.
- Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Minä etsin somesta nokkelia kirjoittajia, joilla on älyä ja sivistystä.
Etsiessäsi nokkelia kirjoittajia joilla on älyä ja sivistystä päädyit valitsemaan perussuomalaisten palstan. Ei muuta kuin jäsenyyttä hakemaan ihailemiisi persuihin.
Anonyymi kirjoitti:
Parempi se on olla hiljaa viisaampien edessä eli persujen.
Mä olen huomannut saman asian, parempi olla hiljaa.
Nämä viisastelijat jaksavat saivarrella loputtomiin, ja usein vielä asian vierestä.Jotkut alkoholistit juovat omaa virtsaansa siinä toivossa, että siinä olisi alkoholia.
Persuna ehkä tunnet sellaisia.
Mun oma suosikkini on Lagavulin 16 v.Anonyymi kirjoitti:
Etsiessäsi nokkelia kirjoittajia joilla on älyä ja sivistystä päädyit valitsemaan perussuomalaisten palstan. Ei muuta kuin jäsenyyttä hakemaan ihailemiisi persuihin.
Etsin persujen joukosta kirjoittajaa, jolla on älyä ja sivistystä.
Hänen avullaan voisin ymmärtää paremmin puolueen ympärillä olevia ilmiöitä.
Nykyiset palstapersut eivät vakuuta latteine iskulauseineen tai Suomen Uutisten linkeillä.- Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Jotkut alkoholistit juovat omaa virtsaansa siinä toivossa, että siinä olisi alkoholia.
Persuna ehkä tunnet sellaisia.
Mun oma suosikkini on Lagavulin 16 v.Miksi ihmeessä oletat että kristitty yrittäjä tuntee sellaisia? Käytätkö huumeita?
- Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Nykyiset palstapersut eivät vakuuta latteine iskulauseineen tai Suomen Uutisten linkeillä.Miksi et etsi älyä ja sivistystä kirjallisuudesta kuten normaalit ihmiset? Miksi etsit Persusta isukkia itselles kertomaan mikä on älyä ja sivistystä?
- Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Persujen halu puhua politiikan latteuksia ei inspiroi.Tuskinpa vaan, palstalla näkyy sinun tasosi ja älysi, sen kanssa ei käydä asiakeskusteluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun jokainen kommentti aiheuttaa Suomelle kymppitonnin lisää velkaa
Sinun jokainen kommenttisi antaa aina yhden syyn lisää laitospaikkahoidollesi.
- Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Nykyiset palstapersut eivät vakuuta latteine iskulauseineen tai Suomen Uutisten linkeillä.Miten hitailla sinä käyt eihän täällä kirjoitapersut vaan persuille vttuilevat trollit kuten esim. sinä?
Todella loogista hakea sivistystä persujen palstalta joita mustamaalaat tyhmiksi jokaisessa viestissäsi? Tai siis vähä-älyistä ilmankos etsit fiksumpaa seuraa kuin mitä itse olet. Anonyymi kirjoitti:
Miksi et etsi älyä ja sivistystä kirjallisuudesta kuten normaalit ihmiset? Miksi etsit Persusta isukkia itselles kertomaan mikä on älyä ja sivistystä?
Olenhan minä valistunut ihminen, mutta olisi mielenkiintoista päästä itse tutkimaan ilmiötä.
Toivottavasti Perussuomalaisuudesta julkaistaan objektiivinen tutkimus. Se ei välttämättä miellyttäisi Halla-ahoa, joka haluaa hallita puolueen julkisuuskuvaa.
Joo, tarjolla on todellakin yksi persuisukki, joka tyrkyttää mulle omaa totuuttaan.Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä oletat että kristitty yrittäjä tuntee sellaisia? Käytätkö huumeita?
En käytä. Parhaimmat kiksit tulevat keskittymällä johonkin kompleksiseen kokonaisuuteen, joka on jatkuvassa muutostilassa.
Kristitty voi olla paha ja kiero ihminen. Suhtaudun niihin varauksella.Anonyymi kirjoitti:
Miten hitailla sinä käyt eihän täällä kirjoitapersut vaan persuille vttuilevat trollit kuten esim. sinä?
Todella loogista hakea sivistystä persujen palstalta joita mustamaalaat tyhmiksi jokaisessa viestissäsi? Tai siis vähä-älyistä ilmankos etsit fiksumpaa seuraa kuin mitä itse olet.Kyllä älykäs persu saattaa löytyä. Luotaan myös muilla palstoilla.
Saman tien tulee kartoitettua persujen muita kognitiivisia ominaisuuksia.
Perjantaisin on tarjolla myös dataa persujen emootioista.Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa vaan, palstalla näkyy sinun tasosi ja älysi, sen kanssa ei käydä asiakeskusteluja.
Tällä palstalla ei puhuta taiteesta ja tieteestä. Ne ovat kiinnostavia aiheita, joista olen käynyt paljon keskusteluja.
Täällä puhutaan politiikkaa, eikä edes omin sanoin, vaan lehtijuttuja lainaten.
Mulla ei ole tarvetta toistella muiden sanoja.- Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Kyllä älykäs persu saattaa löytyä. Luotaan myös muilla palstoilla.
Perjantaisin on tarjolla myös dataa persujen emootioista.perjantai-ilta ja sinä kartoitat suolessa persujen kognitiivisia ominaisuuksia. Oletko koskaan miettinyt että hankkisit elämän itsellesi?
- Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Tällä palstalla ei puhuta taiteesta ja tieteestä. Ne ovat kiinnostavia aiheita, joista olen käynyt paljon keskusteluja.
Mulla ei ole tarvetta toistella muiden sanoja.ei täällä puhuta politiikkaa täällä huudellaan anonyymeinä puskista provoten persuille kun muutakaan elämää ei ole. Palstalla missä ei ole edes persuja vaan kilpaa huutavia trolleja kuten sinä.
- Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Kyllä älykäs persu saattaa löytyä. Luotaan myös muilla palstoilla.
Perjantaisin on tarjolla myös dataa persujen emootioista.On huomattu kuinka trollaat myös muilla palstoilla.
Mitä jos menisit seuranhakupalstoille etsimään kaipaamaasi seuraa älykkäästä persusta ja saako kysyä miksi kaikokaipuusi kohdistuu persuihin? Taas yksi kaappipersu? - Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Mulla ei ole tarvetta toistella muiden sanoja.Pitäisiköhän sinun harkita muiden sanojen toistelemista kun et itse kykene tuottamaan kuin tyhjiä sanoja vailla mitään merkitystä? Sinunlaiset löytyy yleensä kepujen riveistä. Vinkkinä. Siellä kun jäseniksi käy vainajatkin kyllä siinä sivussa silloin menee yksi aivokuollutkin.
Anonyymi kirjoitti:
On huomattu kuinka trollaat myös muilla palstoilla.
Mitä jos menisit seuranhakupalstoille etsimään kaipaamaasi seuraa älykkäästä persusta ja saako kysyä miksi kaikokaipuusi kohdistuu persuihin? Taas yksi kaappipersu?Mulle ei mikään Terhi Kiemunki kelpaa. Kaikki persunaiset ovat geneettisesti sukua sille.
Mulla on ihana vaimo, joka inhoaa myös persuja. Joskus inhoamme jopa yhdessä persuja, mikä tuntuu mukavalta.
En kaipaa persuja, vaan näen heidät objekteina, joista saa mielenkiintoisia havaintoja.Anonyymi kirjoitti:
Pitäisiköhän sinun harkita muiden sanojen toistelemista kun et itse kykene tuottamaan kuin tyhjiä sanoja vailla mitään merkitystä? Sinunlaiset löytyy yleensä kepujen riveistä. Vinkkinä. Siellä kun jäseniksi käy vainajatkin kyllä siinä sivussa silloin menee yksi aivokuollutkin.
Persulle väittämä on merkityksetön, jos se loukkaa hänen näkemyksiään.
Jos tietäisin kuka olet voisimme keskustella asiasta myöhemmin. Harmittaa tuollainen puskistahuutelu, kun ei uskalleta osallistua rakentavaan keskusteluun.Anonyymi kirjoitti:
perjantai-ilta ja sinä kartoitat suolessa persujen kognitiivisia ominaisuuksia. Oletko koskaan miettinyt että hankkisit elämän itsellesi?
Olen ihan kyllin jo juhlinut. Parhaimmat vuodet olivat 20-30 vuoden iässä.
Tässä on mulle tarpeeksi perjantai illan huumaa.- Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Olen ihan kyllin jo juhlinut. Parhaimmat vuodet olivat 20-30 vuoden iässä.
Tässä on mulle tarpeeksi perjantai illan huumaa.Kyllä Tammi on kiinnostunut Persuudesta ja äänestääkin Persuja. Hänellä on vain joku tunnevamma ja itsetuntohäiriö eikä osaa käyttäytyä kuten normaali ihminen.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Tammi on kiinnostunut Persuudesta ja äänestääkin Persuja. Hänellä on vain joku tunnevamma ja itsetuntohäiriö eikä osaa käyttäytyä kuten normaali ihminen.
Jos äänestyskopissa käteni piirtää persun numeron, lyön sen kirveellä poikki.
- Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Älä nyt viitti. Oothan sä nyt selvästi ihan pakkomielteisen rakastunut Persuihin. Käyttäydyt aivan kuin ihastunut nainen. Tuut kokoajan heruttaa ja kiusottelemaan mutta väität ettei muka kiinnosta. Sanot kaiken aina takaperin sarkastisesti aivan kuin nainen.
- Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Tuota tuskin kukaan pääsee todistamaan. Psyykkaatko itseäsi tuohon negatiiviseen vastaisuuteen. Kannattaisi joskus vaivautua kuuntelemaan asioita ajatuksella, katsoa ympärilleen tai mennä ulos katselemaan ja miettiä millaisessa maassa haluaa elää. Persujen äänestäminen ei ole mikään ideologia (kuten vihreiden tai vassareiden). Suuri osa äänestäjistä toivoo, että tähän yhteiskuntaan saataisiin hieman järjestystä järjettömyyksien tilalle ja koska mikään muu puolue tällaiseen lääkkeitä tarjoa on persut ainoa vaihtoehto.
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt viitti. Oothan sä nyt selvästi ihan pakkomielteisen rakastunut Persuihin. Käyttäydyt aivan kuin ihastunut nainen. Tuut kokoajan heruttaa ja kiusottelemaan mutta väität ettei muka kiinnosta. Sanot kaiken aina takaperin sarkastisesti aivan kuin nainen.
Minä, nainen, persuja kiusotteleva ja itseään tyrkyttävä?
Kylläpä näkemyksemme eroavat toisistaan.
Sun maskuliinisuus on tosi toksista.Anonyymi kirjoitti:
Tuota tuskin kukaan pääsee todistamaan. Psyykkaatko itseäsi tuohon negatiiviseen vastaisuuteen. Kannattaisi joskus vaivautua kuuntelemaan asioita ajatuksella, katsoa ympärilleen tai mennä ulos katselemaan ja miettiä millaisessa maassa haluaa elää. Persujen äänestäminen ei ole mikään ideologia (kuten vihreiden tai vassareiden). Suuri osa äänestäjistä toivoo, että tähän yhteiskuntaan saataisiin hieman järjestystä järjettömyyksien tilalle ja koska mikään muu puolue tällaiseen lääkkeitä tarjoa on persut ainoa vaihtoehto.
PS ei ole vaihtoehto , ellei väki siellä vaihdu.
Puolueohjelma on arvoton, jos resurssit ja realiteetit estävät sen toteutumisen.
Se, että puolue kovin, kovin, kovin yrittäisi saavuttaa tavoitteensa ei riitä.
Nyt katsotaan PS-edustajien potentiaalia.
Muukalaisvastaisuus on Perussuomalaisten suurin valtti. Minä vaadin päättäjiltä enemmän. Pelkällä vihalla ja pelolla ei ratkota ongelmia.- Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Minä, nainen, persuja kiusotteleva ja itseään tyrkyttävä?
Kylläpä näkemyksemme eroavat toisistaan.
Sun maskuliinisuus on tosi toksista.Niin no miksi sä kiusottelet niinku joku ihanstunu nainen? Mikä sun "end game" on? Mikä on sun lopullinen tavoite tuolla toiminnalla? Siitähän se motiivi juurkin selviää
Anonyymi kirjoitti:
Niin no miksi sä kiusottelet niinku joku ihanstunu nainen? Mikä sun "end game" on? Mikä on sun lopullinen tavoite tuolla toiminnalla? Siitähän se motiivi juurkin selviää
Kyllä nyt persuisukki turhaan kuvittelee, että mä pyrkisin sun syliin istumaan.
Lopullinen ratkaisu persuongelmaan selviää sullekin viimeistään suihkussa.- Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Kyllä nyt persuisukki turhaan kuvittelee, että mä pyrkisin sun syliin istumaan.
Lopullinen ratkaisu persuongelmaan selviää sullekin viimeistään suihkussa.Niinhän ne kaikki sanoo. Kyllä mä tiedän että sä haluut sitä. Kato nyt et osaa edes vastata tuohon yksikertaiseen kysymykseen. Haluut siis vaan isin sykkyyn.
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne kaikki sanoo. Kyllä mä tiedän että sä haluut sitä. Kato nyt et osaa edes vastata tuohon yksikertaiseen kysymykseen. Haluut siis vaan isin sykkyyn.
Kohteliaasti kieltäydyin, mutta se jäi sulta huomaamatta. Sun täytyy olla nyt fiksu persu ja lopettaa tuo ahdistelu. Mä en tosiaankaan kaipaa sun konsultointia.
- Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Kohteliaasti kieltäydyin, mutta se jäi sulta huomaamatta. Sun täytyy olla nyt fiksu persu ja lopettaa tuo ahdistelu. Mä en tosiaankaan kaipaa sun konsultointia.
No itseppä olet haukutunut tänne meidän uudelleen koulutukseen
- Anonyymi
Onpas taas kaukaa haettu ja suorastaan lapsellinen aloitus. Jos sinulla on mielipide saat sen toki kertoa, mutta koitahan joskus myös perustella höpinäsi. Vaikka... onhan se vaikeaa, kun ei ole asioista kunnon faktoja ainakaan sen kummempia kuin itsensä villitsemistä someälämölön innoittamana.
- Anonyymi
Persut ovat todellakin luulleet, että asioiden hämmentäminen riittää politiikassa. Turha ottaa asioista selvää, koska hämmentäminen riittää ja äänestäjiä löytyy. Nyt on tällä tiellä eteneminen käynyt niin nuhruiseksi, että äänestäjät ovat ruvenneet vähenemään. Suomi takaisin kampanja osoittaa, että pelinappulat ovat pahasti hukassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat todellakin luulleet, että asioiden hämmentäminen riittää politiikassa. Turha ottaa asioista selvää, koska hämmentäminen riittää ja äänestäjiä löytyy. Nyt on tällä tiellä eteneminen käynyt niin nuhruiseksi, että äänestäjät ovat ruvenneet vähenemään. Suomi takaisin kampanja osoittaa, että pelinappulat ovat pahasti hukassa.
Ei kukaan ole mitään hämmentänyt. Sulla vaan ei oikeasti rahkeet riitä siihen hommaan, niin hämmennyt. Tuu jo pois sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan samanlaista höpö-höpö jutustelua kuin niillä ihmisillä, joiden mielestä rasisti on jokainen, joka ei tee niinkuin pyytäjä haluaa. Asioista ei kannata ottaa selvää, koska se on turhaa... rasistiksi voi huudella, koska on oppinut sanan. Työtäkään ei kannata tehdä eikövain, koska sossu maksaa... Onneksi yhteiskunnassamme on kasvamassa myös sellaisia nuoria, jotka ottaa selvää, osaa, tietää ja tiedostaa. Ehkä he ottavat joskus vastuun tämän Suomilaivan luotsaamisesta elleivät sitä ennen ole painuneet ulkomaille, koska Suomilaiva on liian laho pelastettavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan samanlaista höpö-höpö jutustelua kuin niillä ihmisillä, joiden mielestä rasisti on jokainen, joka ei tee niinkuin pyytäjä haluaa. Asioista ei kannata ottaa selvää, koska se on turhaa... rasistiksi voi huudella, koska on oppinut sanan. Työtäkään ei kannata tehdä eikövain, koska sossu maksaa... Onneksi yhteiskunnassamme on kasvamassa myös sellaisia nuoria, jotka ottaa selvää, osaa, tietää ja tiedostaa. Ehkä he ottavat joskus vastuun tämän Suomilaivan luotsaamisesta elleivät sitä ennen ole painuneet ulkomaille, koska Suomilaiva on liian laho pelastettavaksi.
Ei ole mitään Suomilaivaa. Tuo on juurikin korporatismia ja fasismia. Perussuomalaiset ovat Suomi. Muut ryhmät ovat jotain muuta vierasperäistä. Niin se vaan on
- Anonyymi
Masuli pilkkasi hallajussiä kuin vähäjättöä!
- Anonyymi
Aloitus on lapsellinen mutta toisaalta Persuista ei saa millään aikaseksi vakavaa asiapohjaista aloitusta. Itse ovat tosiaan soppansa keittäneet.
- Anonyymi
Milläs siis menasit viedä hampaat pois? haha. Lähetätkö mustat BLM pantterit perään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milläs siis menasit viedä hampaat pois? haha. Lähetätkö mustat BLM pantterit perään?
Milloin imeväisillä on ollut hampaat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin imeväisillä on ollut hampaat?
Mitä sä sössötät? Mulla on oma yritys. Onko sulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä sössötät? Mulla on oma yritys. Onko sulla?
Puhutko siitä vanhemmilta perimästäsi ja itse selvitystilaan saattamastasi pikku puljusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko siitä vanhemmilta perimästäsi ja itse selvitystilaan saattamastasi pikku puljusta?
Ei vaan olen ihan itse perustanut yrityksen opiskelutani ensin eri aineita n. kymmenen vuotta. Tärkeimmäksi opiksi nimeäisin raamatun ja evankelisaatiotyön jonka kautta oppii myyntitaitoja ja erilaisten ihmisten kohtaamista. Vähiten yrittäjyyden kannalta hyödyllisiä asoita opin koulunpenkiltä.
- Anonyymi
Nyt erilaiset talousasiat ovat nousseet keskiöön ja persut ovat täysin syrjässä tilanteesta vai oletteko nähneen Halla-ahoa haastateltavan talousasioista?
- Anonyymi
Niin Marin antoi Keskustan purkaa metsäteollisuuden TES:in joka on mielenkiintoinen ratkaisu täysin ammattiyhdistyskeskeiseltä Demaripoliikolta.
- Anonyymi
Haastatteluko on sen merkki että on "asiantuntija"
🤔🤨🙄😏😂🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haastatteluko on sen merkki että on "asiantuntija"
🤔🤨🙄😏😂🤣Tuollaiselta näyttää kommentit, kun persulla ei kerta kaikkiaan kulje, eikä ole ymmärrystä sivistyneestä keskustelusta. Tuollaista räkimistähän se on, persun "asiakeskustelu" jatkuvasti!!
HUH HUH! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiselta näyttää kommentit, kun persulla ei kerta kaikkiaan kulje, eikä ole ymmärrystä sivistyneestä keskustelusta. Tuollaista räkimistähän se on, persun "asiakeskustelu" jatkuvasti!!
HUH HUH!Lisää varastettuja kommenttejani, muutettu vain antipersu, persuksi.
On siis syytä olla ylpeä, typerys antipersukin tyhmyydessään, kun ei kykene ajatustoimintaan, varastaa kommentteja, hyviä kommentteja ja muokkaa ne koskemaan persuja. Lapsellistahan se on, mutta niin antipersumaista.
🤔🤨🙄😏😂🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää varastettuja kommenttejani, muutettu vain antipersu, persuksi.
On siis syytä olla ylpeä, typerys antipersukin tyhmyydessään, kun ei kykene ajatustoimintaan, varastaa kommentteja, hyviä kommentteja ja muokkaa ne koskemaan persuja. Lapsellistahan se on, mutta niin antipersumaista.
🤔🤨🙄😏😂🤣Avaajan on nyt todella kiire vaihtaa siihen rajusti isompaan lääkekaappiin !!!
Nykyisen teho ei riitä alkuunkaan lieventämään tuota rasistista luokkavihaa persuja kohtaan ;DDDDD. - Anonyymi
Ei tarvitse neuvotella, kuin haluamansa kanssa, tai olla neuvottelematta. Järjestäytyä toki saa.
- Anonyymi
Hahah. Huomaa että vasuria ottaa niin pattiin kun ei pysty "keskustelemaan" ilman halpamaisia solvauksia. Tuukko mulle töihin? Saat euron. hahaha
- Anonyymi
Huomataan että aloittaja rypee omassa liemessään pää pyörällä että näkee varmaan Perussuomalaiset jo unissaankin.
- Anonyymi
Rakkaudesta se hevonenki potkii. Se on ihan hullaantunut Persuista.
- Anonyymi
Teboilin Baarin nurkkapöydässä on taas katkeruus ja luokkaviha katossa ;DDDD
Juokaas toverit enemmän Teetä, se rauhoittaa kuten venäjällä on nähty...- Anonyymi
Kopiospämmärillä olisi korkea aika kääntyä jo päälääkärin puoleen. Autismisi olisi syytä tutkituttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kopiospämmärillä olisi korkea aika kääntyä jo päälääkärin puoleen. Autismisi olisi syytä tutkituttaa.
Tällä palstalla on paljon hyviä persukriittisiä kommentteja. Tässä eräs niistä. Kiitos!
"Persut ovat todellakin luulleet, että asioiden hämmentäminen riittää politiikassa. Turha ottaa asioista selvää, koska hämmentäminen riittää ja äänestäjiä löytyy. Nyt on tällä tiellä eteneminen käynyt niin nuhruiseksi, että äänestäjät ovat ruvenneet vähenemään. Suomi takaisin kampanja osoittaa, että pelinappulat ovat pahasti hukassa." !!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä palstalla on paljon hyviä persukriittisiä kommentteja. Tässä eräs niistä. Kiitos!
"Persut ovat todellakin luulleet, että asioiden hämmentäminen riittää politiikassa. Turha ottaa asioista selvää, koska hämmentäminen riittää ja äänestäjiä löytyy. Nyt on tällä tiellä eteneminen käynyt niin nuhruiseksi, että äänestäjät ovat ruvenneet vähenemään. Suomi takaisin kampanja osoittaa, että pelinappulat ovat pahasti hukassa." !!!Mitähän hyvää persukriittistätuossa on, sehän vain ilmaisee, että antipersu on pihalla kuin lumi-ukko. Niin kuin yleensäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän hyvää persukriittistätuossa on, sehän vain ilmaisee, että antipersu on pihalla kuin lumi-ukko. Niin kuin yleensäkin.
Tuollaiselta näyttää kommentit, kun persulla ei kerta kaikkiaan ontossa aivokopassa kulje, eikä ole ymmärrystä sivistyneestä keskustelusta. Tuollaista räkimistähän se on, persun "asiakeskustelu" päivästä toiseen!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiselta näyttää kommentit, kun persulla ei kerta kaikkiaan ontossa aivokopassa kulje, eikä ole ymmärrystä sivistyneestä keskustelusta. Tuollaista räkimistähän se on, persun "asiakeskustelu" päivästä toiseen!!!
Etkö kykene tuottamaan omia kommenttejasi, miksi varastat minun kommenttejani ja muutat ne päinvastaisiksi. Tuollainen osoittaa aikamoista kehittämättömyyttä, mutta niinhän sinä kai oltkin. Eihän sitä muuten palstahäiriköksi pääsisikään.
🤔🤨🙄😏😂🤣 - Anonyymi
Persut ovat muka hirveän hämmästyneitä heitä kohtaan osoitetusta kritiikistä. He luulevat olevansa jonkinlainen pyhä herätysliike. Halla-aho puhuukin kuin rovasti körttilä. Persuille on ylivoimaista se, että politiikka onkin asiallisten asioiden hoitamista.
- Anonyymi
Aika moni keskustelee mieluummin itsensä kanssa kuin Persujen kanssa. Itsensä kanssa keskusteleminen on kehittävämpää kuin Persujen kanssa keskustelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni keskustelee mieluummin itsensä kanssa kuin Persujen kanssa. Itsensä kanssa keskusteleminen on kehittävämpää kuin Persujen kanssa keskustelu.
Harvinaisen typerä yleistys, mutta ilmeisesti tykkäät "keskustella" tyhjän kanssa. Jos lähtee nollasta on kaikki mitä saa aikaiseksi nk. kehitystä, vaikka hokisi peilin edessä vain "pökälepäkälepökäle..." Mielestäsi se on ehkä kehittävää, meidän, joilla on koulutusta takana se on lähinnä säälittävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä uskon että tää pitää varsinkin keskenkasvuisen Demarin kohdalla paikkansa. Itsetutkiskelun tehostamisesti suosittelen luettavaksi jotain kirjallisuutta kuten vaikkapa esimerkiksi raamattua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä uskon että tää pitää varsinkin keskenkasvuisen Demarin kohdalla paikkansa. Itsetutkiskelun tehostamisesti suosittelen luettavaksi jotain kirjallisuutta kuten vaikkapa esimerkiksi raamattua.
Taso paranee huomattavasti itsensä kanssa keskultaessa ja tämä unohtuu Persuilta jatkuvasti. Persut keskustelee täysin raakileilla ja hölmöillä ajatuksilla. Persun olisi syytä nostaa tasoaan keskustelussa, mikä tarkoittaa, että olisi keskusteltava vakavasti itsensä kanssa ja nostaa samalla rimaa huomattavasti ylöspäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taso paranee huomattavasti itsensä kanssa keskultaessa ja tämä unohtuu Persuilta jatkuvasti. Persut keskustelee täysin raakileilla ja hölmöillä ajatuksilla. Persun olisi syytä nostaa tasoaan keskustelussa, mikä tarkoittaa, että olisi keskusteltava vakavasti itsensä kanssa ja nostaa samalla rimaa huomattavasti ylöspäin.
Antipersun tekeleistä on kyllä havainto, ettei itsensä kanssa keskustelu nosta tasoa, päin vastoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokemuspohjaisena infona itsesi kanssa käymiäsi keskusteluja seuranneena, ei todellakaan ole kehittävämpää.
- Anonyymi
Tuollaiselta näyttää kommentit, kun persulla ei kerta kaikkiaan ajatuksenpoikanenkaan kulje, eikä ole ymmärrystä sivistyneestä keskustelusta. Tuollaista räkimistähän se on, persun "asiakeskustelu" päivästä toiseen!!! Persut tekevät päivittäin öyhötyksen surkeusennätyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiselta näyttää kommentit, kun persulla ei kerta kaikkiaan ajatuksenpoikanenkaan kulje, eikä ole ymmärrystä sivistyneestä keskustelusta. Tuollaista räkimistähän se on, persun "asiakeskustelu" päivästä toiseen!!! Persut tekevät päivittäin öyhötyksen surkeusennätyksiä.
Niin, kyllä tämä on kaukana keskustelupalstasta. Miten hienoiksi ja älykkäiksi ja tehokkaiksi on Persuja aloituksissa kehuttava, jotteivat he loukkaantuisi. Kyllä Persut ovat hienoja ja ylpeitä ihmisiä. Keskusteluja ei vaan synny hienostelevissa piireissä. Syntyy ainoastaan meteliä, jonka pääteema on teilata aloittaja mielisairaaksi ja tyhmäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kyllä tämä on kaukana keskustelupalstasta. Miten hienoiksi ja älykkäiksi ja tehokkaiksi on Persuja aloituksissa kehuttava, jotteivat he loukkaantuisi. Kyllä Persut ovat hienoja ja ylpeitä ihmisiä. Keskusteluja ei vaan synny hienostelevissa piireissä. Syntyy ainoastaan meteliä, jonka pääteema on teilata aloittaja mielisairaaksi ja tyhmäksi.
Kenestäköhän se mahtaa johtua, ettei oikein keskustelua synny, täällä on pari häirikköä, jotka vuosrotellen tekeytyvät paersuiksi ja antipersuiksi. Palsta on aivan sekaisin tuon muutaman sekopään raivon vuoksi, kun he paljastuivat valheineen.
Nyt on ylläpidolla näytön paikka, saada nuo muutamat häiriköt ulos palstalta. Koko keskusteluosiolta, sillä he häiriköivät myös muita palstoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kuvaus Persuista. Se on juuri noin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kuvaus Persuista. Se on juuri noin
Itsesi kanssa keskustelu sujuu siis ilman ristiriitoja ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persutko loukkaannu ? Eiköhän tämä häiriköintisi, kommenttien varastelu ja muuntelu , osoita aika todeksikin tuon väitteen mielisairaudesta ja tyhmyydestä. Sellainen väitehän perustuu pelkästään toistuvaan käytökseesi, ei mihinkään muuhun. Olettaisin että tuo toimintasi perustuu jotenkin siihen, että olet erittäin loukkaantunut,ja suoritat jonkinlaista uhriutumisrituaali, josta tietystikin syytät persuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varastaa ja kopio kommentteja - hienoa antipersu hienoa !
🤔🤨🙄😏😂🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persutko loukkaannu ? Eiköhän tämä häiriköintisi, kommenttien varastelu ja muuntelu , osoita aika todeksikin tuon väitteen mielisairaudesta ja tyhmyydestä. Sellainen väitehän perustuu pelkästään toistuvaan käytökseesi, ei mihinkään muuhun. Olettaisin että tuo toimintasi perustuu jotenkin siihen, että olet erittäin loukkaantunut,ja suoritat jonkinlaista uhriutumisrituaali, josta tietystikin syytät persuja.
Tsot stot neiti. Kyllä se siitä. Kyllä vielä joku uljas prinissi tulee ja pelastaa sut
- Anonyymi
Vasurien keitot on kyllä pahasti jäähtyneet ;DDDD
- Anonyymi
Persujen keskustelutaidot ovat maailman huippua kuten varmasti kaikki ovat havainneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen keskustelutaidot ovat maailman huippua kuten varmasti kaikki ovat havainneet.
Enpä kehuisi niitä omiasikaan . . . . palsta on täynnä aika avutonta skeidaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä kehuisi niitä omiasikaan . . . . palsta on täynnä aika avutonta skeidaa.
Taso oli kyllä hyvä ennenkuin sinä ilmaannuit.
- Anonyymi
Heeeh, alkaahan tämä kestämään, mutta silti.https://youtu.be/Fx74PES0tSM
jos sulla on vihamiehiä oikeesti niin mitä sitte?- Anonyymi
Persut räkivät palstalle 24/7 älyttömiä möyhyämisiään. Dorkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut räkivät palstalle 24/7 älyttömiä möyhyämisiään. Dorkaa.
Miksi kutsuisit noita omia nerokkaita "haukahduksiasi" ? Aika dorkalta nekin kyllä vaikuttavat . . .
- Anonyymi
Tarttuivat Persut mihin tahansa niin paskaksi ja dorkaksi menee. Onneksi Persuilla ja Suomella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
- Anonyymi
Persut toimivat Putinin trolleina jopa EU tasolla. Todella epäisänmaallista toimitaa nykypersuilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut toimivat Putinin trolleina jopa EU tasolla. Todella epäisänmaallista toimitaa nykypersuilta.
Pakkomielle-Pate ryöminyt taas jostain kivenkolosta sekoilemaan palstalle.
- Anonyymi
Enemmän kuin hiukan tyhmä ?
Ajatteletko yhtään mitä kirjoittelet palstalle ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän kuin hiukan tyhmä ?
Ajatteletko yhtään mitä kirjoittelet palstalle ?Sinä et ainakaan ajattele poliittisesti yhtään mitään, muuten et pyörisi nykypersujen moukkamaisessa ja epäisänmaallisessa huu-haa porukassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ainakaan ajattele poliittisesti yhtään mitään, muuten et pyörisi nykypersujen moukkamaisessa ja epäisänmaallisessa huu-haa porukassa.
Kommentoinnistasi päätellen, eikulje ajatus sullakaan, etkä taida kovinkaan hyvissä porukoissakaan pyöriä, ja mitä tulee moukkamaisuuteen kommenttisi kertovat karua sanomaa, moukka on moukka vaikka voissa paistaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ainakaan ajattele poliittisesti yhtään mitään, muuten et pyörisi nykypersujen moukkamaisessa ja epäisänmaallisessa huu-haa porukassa.
Kyllä jokainen Persu pyörii varmasti ihan oman vaimonsa ja perheensä kanssa ja omassa työporukassa sielä poliisilaitoksella, palolaitoksella, rakennusfirmalla jossa hän on töissä. Oletko joku teini vai jälkeenjäänyt vassari?
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jokainen Persu pyörii varmasti ihan oman vaimonsa ja perheensä kanssa ja omassa työporukassa sielä poliisilaitoksella, palolaitoksella, rakennusfirmalla jossa hän on töissä. Oletko joku teini vai jälkeenjäänyt vassari?
Amerikassa kansa on jakautunut voimakkaasti kahtia. Jakolinjoja löytyy niin työpaikalla kuin lähisukulaistenkin välillä.
Suomi seuraa perässä.- Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Amerikassa kansa on jakautunut voimakkaasti kahtia. Jakolinjoja löytyy niin työpaikalla kuin lähisukulaistenkin välillä.
Suomi seuraa perässä.Jenkkilän kaksipuoluejärjestelmällä ei tietenkään mitään osuutta asiaan? Suomessa vastaavasti riippuen puolueen kannatusmittauksien tuloksesta esim. keput kalastelee persujen vesillä seuraavassa hetkessä heiluttaa rasistikorttia sama homma kokoomuksen kanssa. Kun vaalit painaa päälle ja persujen kannatus nousee liian korkealle kokoomuslaiset on sitä mieltä että persujen kanssa voi lähteä milloin vain hallitukseen ja kun vaara on ohi rasistikortti heiluu. Vihreät kuin aikuisiksi kasvaneita kettutyttöjä joille feminismi ja mamuhalailu menee kauas ilmastoasioiden edelle keskustan ollessa kokoomuskakkonen jne jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jenkkilän kaksipuoluejärjestelmällä ei tietenkään mitään osuutta asiaan? Suomessa vastaavasti riippuen puolueen kannatusmittauksien tuloksesta esim. keput kalastelee persujen vesillä seuraavassa hetkessä heiluttaa rasistikorttia sama homma kokoomuksen kanssa. Kun vaalit painaa päälle ja persujen kannatus nousee liian korkealle kokoomuslaiset on sitä mieltä että persujen kanssa voi lähteä milloin vain hallitukseen ja kun vaara on ohi rasistikortti heiluu. Vihreät kuin aikuisiksi kasvaneita kettutyttöjä joille feminismi ja mamuhalailu menee kauas ilmastoasioiden edelle keskustan ollessa kokoomuskakkonen jne jne.
Jenkeissä on kakspuolue järjestälmä mutta molemmat puolueet pitää sisällää suomen puolueiden kaltaisia alajärjestöjä. Amerikassa äärivasemmisto on vahvasti soluttautunut Demokraattipuolueeseen. Alexandria Ocasio-Cortez on vihervassari radikaali feministi. Ihan kuin meidän Li Andersson. Bernie Sanders on selkeä SosiaaliDemokraatti. Republikaaneja voisi melkeimpiä luonnehtia juutalaisten, kristittyjen ja valkoisen ylivallan liittoumaksi. Republikaanien vahvin yksittäinen tukiliiike on tää Siionistinen evankelinen protestanttisuus joka tukee Israelia.
Anonyymi kirjoitti:
Jenkeissä on kakspuolue järjestälmä mutta molemmat puolueet pitää sisällää suomen puolueiden kaltaisia alajärjestöjä. Amerikassa äärivasemmisto on vahvasti soluttautunut Demokraattipuolueeseen. Alexandria Ocasio-Cortez on vihervassari radikaali feministi. Ihan kuin meidän Li Andersson. Bernie Sanders on selkeä SosiaaliDemokraatti. Republikaaneja voisi melkeimpiä luonnehtia juutalaisten, kristittyjen ja valkoisen ylivallan liittoumaksi. Republikaanien vahvin yksittäinen tukiliiike on tää Siionistinen evankelinen protestanttisuus joka tukee Israelia.
Niinpä.
Suomessa poliittiset jakolinjat ovat myös muutoksessa. Oikeisto/vasemmiston tilalle on tulossa konservatiivit/liberaalit.- Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Niinpä.
Suomessa poliittiset jakolinjat ovat myös muutoksessa. Oikeisto/vasemmiston tilalle on tulossa konservatiivit/liberaalit.Jakolinja suomalisessa politiikassa on selvä: vihanriivaamat persutollot ja sitten on tolkunihmiset.
Anonyymi kirjoitti:
Jakolinja suomalisessa politiikassa on selvä: vihanriivaamat persutollot ja sitten on tolkunihmiset.
Se on selkeästi nähtävissä.
PS:n mokailut ja muut omituisuudet pysyvät pitkään kansan muistissa.- Anonyymi
Tammi kirjoitti:
Se on selkeästi nähtävissä.
PS:n mokailut ja muut omituisuudet pysyvät pitkään kansan muistissa.Kuten esimerkiksi ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jakolinja suomalisessa politiikassa on selvä: vihanriivaamat persutollot ja sitten on tolkunihmiset.
Vihanriivaamat tolkunihmiset tuntuvat olevan kyllä huomattavasti yleisempi ryhmittymä, ainakin palstalla. Toki tolkusta ei tietoakaan, mutta sellaista se on antipersulla, harhaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihanriivaamat tolkunihmiset tuntuvat olevan kyllä huomattavasti yleisempi ryhmittymä, ainakin palstalla. Toki tolkusta ei tietoakaan, mutta sellaista se on antipersulla, harhaista.
Persut ovat nimenomaan vihanriivamia mutta ovatko he tolkunihmisiä.? Tolkun ihmiset eivät kuitenkaan valehtele jatkuvasti niinkuin Persut..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ovat nimenomaan vihanriivamia mutta ovatko he tolkunihmisiä.? Tolkun ihmiset eivät kuitenkaan valehtele jatkuvasti niinkuin Persut..
Mitä tapahtuu jos persun öyhötyksestä otetaan valheet pois?
-Alkaa hiljaisuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtuu jos persun öyhötyksestä otetaan valheet pois?
-Alkaa hiljaisuus.Persuille ei jäisi mitään sanottavaa. Rehellisyys maan perii. Siis ei Persut.
- Anonyymi00220
Anonyymi kirjoitti:
Persuille ei jäisi mitään sanottavaa. Rehellisyys maan perii. Siis ei Persut.
Sama valehtelu ja petostelu jatkuu yhä edelleen. Purra on tehnyt GIGA-luokan "soinit".
https://yle.fi/a/74-20222708 - Anonyymi00223
Anonyymi00220 kirjoitti:
Sama valehtelu ja petostelu jatkuu yhä edelleen. Purra on tehnyt GIGA-luokan "soinit".
https://yle.fi/a/74-20222708"Ennen natsit juoksi mamujen perässä niitä potkimassa nykyisin äärioikeisto juoksee persujen perässä vasara kädessä"
...ja persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava ääliöoikeistolainen mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suomi24:lla. - Anonyymi00224
Anonyymi00223 kirjoitti:
"Ennen natsit juoksi mamujen perässä niitä potkimassa nykyisin äärioikeisto juoksee persujen perässä vasara kädessä"
...ja persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava ääliöoikeistolainen mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suomi24:lla.En tiennyt että painit äitisi alusvaatteissa paviaani.
- Anonyymi00226
Anonyymi00223 kirjoitti:
"Ennen natsit juoksi mamujen perässä niitä potkimassa nykyisin äärioikeisto juoksee persujen perässä vasara kädessä"
...ja persuista pihalle potkittuja rotuopin julistajia ja Soinia fanittava ääliöoikeistolainen mustamaalaa persuja pakkomielteisesti 18-22h/365vrk vuodessa suomi24:lla.Mitä sinä oikein horiset? Kukaan ei puhunut mitään natseista eikä Ylen linkkijutussakaan mainita sanallakaan, mutta sinun kellotapulissasi kilahti välittömästi. Oletko vajaakäyntinen?
- Anonyymi00225
Persut joutuvat vielä itse syömään keittämänsä myrkkykeiton.
Ketjusta on poistettu 89 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2242265
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521332Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861167- 811006
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 76875
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77757Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.360741- 40731