Trump sai sitten koronan mikä hän pitää ilmeisesti vieläkin pienenä flunssana.
Varapresidentti Mike Pearce ottaa sitten ydinaseitten laukaisukoodit haltuun.
Mikä lienee hyvä ajatus jos Trumpin kuume nousee vaikka yli 40 niin partaveitsen terävä äly voi antaa vääriä ohjeita....
Varapresidenttiehdokas Mike Pence toistaiseksi USA:n johtoon
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Trumpin henkilääkäri ilmoitti että presidentti voi hyvin ja hoitaa tehtäviään normaalisti.
- Anonyymi
Putin lähetti pikaisen paranemisen toivotukset Trumpille. Trump saattaa siitä liikuttuneena luovuttaa ne koodit putelle. Entinen puolustusministeri Mattis piti riskinä, että Trumpin kaltainen henkilö omaa ne koodit.
- Anonyymi
Trumppi vaan pelaa presidenttipeliä, ei hällä koronaa ole vaan maan suurimmat satiaiset.
- Anonyymi
Miksi Putin lähetti vain terveiset eikä ihmelääkettå?
Niinpä niin! - Anonyymi
Juuri saamamme tiedon mukaan sammiollinen hydroksiklorokiiniä vietiin valkoiseen taloon. Eiköhän kone lähde käyntiin.
- Anonyymi
Miksei Putte anna kamulleen sitä ihmekoronalääkettä josta rysäpöksy reppanat kirjoittelevat?
Taitaa olla vain toisin ajattelioille olevaa seerumia....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739