Ympäristöterroristeilla on sitä "parempaa" riehumista https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ebcb10a7-204a-42a8-81a8-db3526f66d1d
Ympäristöterroristit tekivät laittoman tiesulun -Poliisi ei tee mitään
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Ohisalo jo noin epätoivoinen, että on pyytänyt ainoat kaverinsa kaduille
- Anonyymi
Näillä huuheloilla ei siis ole muuta murhetta kuin turhake ilmastohälinä, Suomi ei maailman ilmastoa pelasta joten lopettakaa se paskanjauhanta ja kääntäkää katseet sinne halpisroina Kiinaan sieltä kuitenkin tilaatte kaikkea mitä ilmankin voisi hyvin olla.
Jonkin verran vaaditaan ilmastotoimia, jotta saisimme päästömme henkeä kohden laskettua Kiinan tasolle.
- Anonyymi
Tuollaiset ne ovat itse täysin turhia ilmastonpilaajia. Niiden elättäminen tuottaa saasteita ja päästöjä.
- Anonyymi
Ilma alkoi jo mukavasti viilentyä. Ei hikoilla enää, eikä tarvi käyttää ilmastoa saastuttavaa deodoranttia niin paljon.
Ilmastoaktivistit saivat heti aikaan jotakin hyvää. - Anonyymi
Peruuttelin miun diisselimersulla aivan noiden viereen ja painoin kaasun pohjaan.
- Anonyymi
Enemmän pöhinää Helsinkiin!
- Anonyymi
Täällä on jo riittävästi turhia sukankuluttajia tuhlaamassa verovaroja ja kusemassa nurkkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510272
- 816863
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon444964- 614567
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724296Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333873- 472888
- 362675
- 402310
- 2161912