Hei. Voisiko joku kokenut kerto miten onnistuu rahan siirto OP tililtä Paypaliin? Olen linkittänyt pankkikortin ja tilin, mutta en ymmärrä mitä tietoja ja mihin kenttiin pitää täyttää OP:n "uusi maksu" -lomakkeessa. Paypalissa käskettiin laittaa tietyt tiedot, mutta ei tunnu oikein matchaavan tuohon OP:n maksulomakkeeseen.
Rahansiirto OP-Paypal
2
5826
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan tuo paypal sama kuin korttimaksu netissä? Eli siihen tulee voimassa olevan kortin numero ja sitten kortin takana oleva varmennusnumero. Verkkopankissa pitää käydä ennen maksua asettamassa korttimaksulle erillinen verkkomaksuraja niin, että mahtuu siihen ostoon.
Kun osto tehty siitä tulee varaus ja sen jälkeen kannattaa käydä muuttamassa se turvaraja takaisin nollaan.
Toinen juttu on PayTrail, mutta siinä ei tarvita kortin numeroa ja varmennuskoodia. Eikä paypalin siirretä rahaa. Se on käsitykseni mukaan maksutapa niinkuin PayTrail - Anonyymi
Minulla ei ainakaan ole tietoa että rahaa pystyisi siirtämään kirjautumalla ensin omalle pankkitilille.
Yksinkertaisesti sehän toimii niin että kirjautuu Paypal-tilille jossa kehoitetaan syöttämään oman tilin tilinumero IBAN muodossa eli FI ja numerot perään.
Nykyään Paypallin käyttämä maksuyhtiö pääsee suoraan siirtämään haluamasi summan siltä tililtä jonka kirjoitat omalla Paypal sivullasi.
Siirto pitää vahvistaa samalla tavalla kuin tavalliset tilisiirrot.
Omalla pankkitilillä ei tarvitse käydä koska tilisiirron tekee Paypallin kanssa yhteistyötä tekevä maksuyhtiö jonka nimeä en nyt muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1776512- 1481794
- 1131578
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96923Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan240829- 41809