KIITOS STADIN POLIISI !

Anonyymi

Annoitte eko-kurahaaroille oikeaa palvelua oikeassa paikassa ! Viher-rupuli sakki mölisee joutavia ja häiritsee tuottavan kansanosan toimintaa ydinkeskustassa !

51

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä, että voimme luottaa poliisiin. Emme tarvitse näitä pumme kaduille emmekä mihinkää muuallekaan.

      • Anonyymi

        Puhut kuin Stalin ja kannatat Pohjois Korealaista politiikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut kuin Stalin ja kannatat Pohjois Korealaista politiikkaa.

        Vai että Stalin ja Pohjois-Korea, kas kun ei rasimi ja natsikortti.

        Kiitos poliisi!
        Eihän tästä mitään tul, jos annetaan Helsingin keskusta kokonaan näiden rellestäjien ja mellastajien käyttöön.
        Taisi se Oodikin olla oikea pesä, leirinuotio vain puuttui.

        Kun menen Museonkadulle kylään keskellä päivää, joka saamarin kerta joko Musiikkitalon tai Narinkkatorin liepeillä on joku tyhjäntoimittajajoukko vaatimassa jotain ja peräämässä oikeuksiaan, jos ei tänne niin Afrikkaan.
        Menisivät edes joskus töihin, edes hetkeksi että uskaltaisimme ja voisimme liikkua pelkäämättä, kun taksiakaan ei uskalla enää käyttää.


      • Anonyymi

        Kiitos poliisit minunkin puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että Stalin ja Pohjois-Korea, kas kun ei rasimi ja natsikortti.

        Kiitos poliisi!
        Eihän tästä mitään tul, jos annetaan Helsingin keskusta kokonaan näiden rellestäjien ja mellastajien käyttöön.
        Taisi se Oodikin olla oikea pesä, leirinuotio vain puuttui.

        Kun menen Museonkadulle kylään keskellä päivää, joka saamarin kerta joko Musiikkitalon tai Narinkkatorin liepeillä on joku tyhjäntoimittajajoukko vaatimassa jotain ja peräämässä oikeuksiaan, jos ei tänne niin Afrikkaan.
        Menisivät edes joskus töihin, edes hetkeksi että uskaltaisimme ja voisimme liikkua pelkäämättä, kun taksiakaan ei uskalla enää käyttää.

        Poliisia tarvitaan. Hyvä poliisi.


    • Anonyymi

      Eikös se enää olekaan polpo?

    • Anonyymi

      Kyllä on ankea maa Suomi. Ei yhtään juhlaa pelkkää arkea. Kohta joku puolen vuoden talvi vielä. No mitä voi odottaa natsivaltiolta.

      • Anonyymi

        Hanki työpaikka, tulee vähän vaihtelua ja rytmiä elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki työpaikka, tulee vähän vaihtelua ja rytmiä elämään.

        Pitää olla oikeanlainen työ ja työtoverit. Ei mitään arkisia kepupersuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla oikeanlainen työ ja työtoverit. Ei mitään arkisia kepupersuja.

        Kävisikö metsurin työ? Siinä saa olla luonnon helmassa yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävisikö metsurin työ? Siinä saa olla luonnon helmassa yksin.

        Ei ole yhtään persua lähettyvilläkään silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävisikö metsurin työ? Siinä saa olla luonnon helmassa yksin.

        Hankin kuule vielä työpaikan jossa ei tarvitse katsella minkäänlaisia suomalaisia.


      • Anonyymi

        MENE VIHERPIIPERTÄJÄ JOULUKUUSIMETSÄÄ JOS TUNNISTAT PUUN JA LANNOTA SITÄ PUHEILLASI JA JULISTUKSILLASI ..!

        ----ja seuraava homeenvihreä uikuri>>>>>>>>>>>>>


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankin kuule vielä työpaikan jossa ei tarvitse katsella minkäänlaisia suomalaisia.

        Epäilemättä. Isiksen leipiinkö meinasit mennä synnytyskoneen tehtäviin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäilemättä. Isiksen leipiinkö meinasit mennä synnytyskoneen tehtäviin?

        Ei ole kohtua. Mannerheim vihasi Suomea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole yhtään persua lähettyvilläkään silloin.

        Ja jos olisikin, ni on välineet millä puolustautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankin kuule vielä työpaikan jossa ei tarvitse katsella minkäänlaisia suomalaisia.

        Miksi vihaat omaa väkeäsi?


    • Anonyymi

      Mitä nyt taas on tapahtunut? Yritin KVG, mutta en löytänyt.

      • Anonyymi

        anarko-kommunistit tukkivat veroamaksavilta kansalaisilta kansalaistien! Poliisit raivasivat rettelöitsijät hitolle


    • Anonyymi

      Mun mielestä tommoselle päiväkotitarharyhmälle oli vähän liian rankka toimenpide. Mutta olihan ne kai kuitenkin aika isoja lapsia.

      • Anonyymi

        Ajatelkaas jos joku noista nuorista on saanut nyt kaasu myrkytyksen tai pippuria niin että on joutunut sairaalaan Polpon pinokkiot maksaa taas


        Silja-neiti


      • Anonyymi

        Mun mielestä niiltä olisi voinut vaikka leikata kurkut auki, sitähän nuokin kuitenkin kannattaa?


    • Anonyymi

      Harvinaista, että persukin kiittää poliisia, polpoa eli poliittista poliisia, joksi persut Suomen poliisia kutsuvat.

      • Anonyymi

        Poliisi sai persuilta haukkumanimen, polpo, kun se otti natseilta hakaristiliput pois itsenäisyyspäivänä 2018 Helsingissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi sai persuilta haukkumanimen, polpo, kun se otti natseilta hakaristiliput pois itsenäisyyspäivänä 2018 Helsingissä.

        Eivät ole perussuomalaisia nuo ääriliikkeiden kannattajat. Ääriliikkeiden kannattajat yrittävät kylläkin soluttautua perussuomalaisiin saadakseen vaikutusvaltaa perussuomalaisen puolueen isoon koon kautta poliittisissa päättävissä elimissä, koska pienenä ääriliikkeenä he eivät pääsisi sisälle virallisiin poliittisiin järjestelmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole perussuomalaisia nuo ääriliikkeiden kannattajat. Ääriliikkeiden kannattajat yrittävät kylläkin soluttautua perussuomalaisiin saadakseen vaikutusvaltaa perussuomalaisen puolueen isoon koon kautta poliittisissa päättävissä elimissä, koska pienenä ääriliikkeenä he eivät pääsisi sisälle virallisiin poliittisiin järjestelmiin.

        Siksi onkin kummallista, miksi myös persut käyttävät hanakasti äärioikeiston alunperin lanseeraamaa poliisia halventavaa polpo -nimitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi onkin kummallista, miksi myös persut käyttävät hanakasti äärioikeiston alunperin lanseeraamaa poliisia halventavaa polpo -nimitystä.

        Koska poliisi nyt vain on poliittinen taho, mitähän epäselvää siinä on kenellekään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi onkin kummallista, miksi myös persut käyttävät hanakasti äärioikeiston alunperin lanseeraamaa poliisia halventavaa polpo -nimitystä.

        Anarko-punikithan poliisia vihaa.


    • Anonyymi

      Nyt roskaväki virittelee rikosilmoitusta poliisin toiminnasta. Tää on niin Suomea. Ensin terrorisoidaan tavallisia suomalaisia ja sitten kun viranomainen puuttuu siihen, heti ollaan hakemassa syyllisiä muualta kuin itsestään.

      • Anonyymi

        Ovatko jo kansainväliset ihmisoikeusjärjestöt hälytystilassa ja kaikille vaaditaan korvauksia ihmisoikeusloukkauksista.
        On tämä kamalaa, lapset melkein tappavat toisiaan ja tällaisten asioiden vuoksi puuhastelaan. HYVÄ KUN POLIISI lopetti touhun. Kohtahan maamme on kuin Syyria, Irak tai Turkki.


    • Anonyymi

      Nauratti viime viikon loppuna tosiaan kun se yksi pinkki rusetti ponnari pää Polpolainen leikki pyssylläkin kun pysäytteli matukka takseja

      hihihi


      Silja

    • Anonyymi

      Ei tule varmaan poliisilla helppoa olemaan Ohisalon alaisuudessa,mutta hieno video oli,lisää näitä

      • Anonyymi

        Täydet 10 pistettä Suomen Poliisille! <3


    • Anonyymi

      Poliisi teki tuntien mittaam hyvin selväksi, että kaasua tulee jos porukka ei hajaannu. Lopulta poliisilla ei ollut muuta vaihtoehtoa jo pelkästään uskottavuudenkin kannalta.

      Voisin melkein sanoa että ikävä tapaus, mutta palstan päivystävän vasurin takia nauraa räkätän ja skumppakin aukesi.

    • Anonyymi

      Pari viherpunikkihuoraa, KAIKILLA MAUSTEILLA!

    • Anonyymi

      Ja nämähän on sitten sitä samaa sekopäistä "Suomi matuille" -porukkaa, eli ei pienintäkään sääliä. Olisi voinut käyttää ihan koviakin.

    • Anonyymi

      Tuollaiset mielenosoittajat ovat juuri niitä ikkunoiden särkijöitä, autojen naarmuttajia, pussuloihin ja turkistarhoihin hyökkäilijöitä. Saamaa naurettavaa ja samalla säälittävää porukkaa.

    • Anonyymi

      Ei voi saada myrkystä. Se on käytännössä pelkkää chiliä, joten ainoa vaara voi olla paprika-allergia, ja tietääkseni allergisen reaktion varaltakin poliisilla on tarpeet.

    • Anonyymi

      Kiitos! Rakas poliisi!

    • Anonyymi

      Otahan kiltisti lääkkeesi,niin rauhoitut.

    • Niin hauskaa kuin se nähtävästi onkin höhötellä sille, jos eri mieltä oleva joutuu kaasutuksen kohteeksi, niin asiassa kannattaa kuitenkin pitää järki päässä. Poliisi valtion valtakoneistona on tarkkaan säädelty. Jos poliisi omatoimisesti laajentaa oikeuksiaan, se koskee muitakin, kuin niitä eri mieltä olevia. Vaikka miten kokisi, että ihan oikein juuri noille, niin silti olisi järjetöntä hyväksyä poliisilta valtuudet ylittävä voimankäyttö. Sehän olisi silloin hyväksytty myös itseä kohtaan.

      On äärimmäisen hyvä, että asia selvitetään. Hyvä meidän kaikkien kansalaisten kannalta.

    • Anonyymi

      Eihän tuossa tapahtunut mitään väärää. Hipeillehän kerrottiin että jos eivät poistu niin pippuria tulee silmille, jokaisella oli mahdollisuus siirtyä vapaaehtoisesti pois pippurisumusta ja jotka eivät halunneet poistuneet voidaan tulkita että he halusivat pippuria silmilleen. Aivan kuten teekkarikasteessakin, vapaaehtoista.

      • Anonyymi

        Suomen poliisit osaavat hommansa,Ohisalon ei pidä mennä "ohjeistamaan". Ei ainaskaan kannata kuunnella.Ajatuskin naurettava että Ohisalo määräilisi mitä poliisit saavat tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen poliisit osaavat hommansa,Ohisalon ei pidä mennä "ohjeistamaan". Ei ainaskaan kannata kuunnella.Ajatuskin naurettava että Ohisalo määräilisi mitä poliisit saavat tehdä.

        Näin se on nykysuomessa, että vihervasemmistonaiset määräävät, mitä viranomaiset saavat tehdä. Tästäkin voi syyttää Harkimoa, sillä ilman häntä ei tätä hallitusta olisi saatu muodostettua. Hjallis saanee pian jonkun prenikan Marinilta.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe