Otin miehenä mieheltä ekaa kertaa suihin. Tuntuipa kalu erikoiselta suussa mutta kiimasta oli ottaa. Ei ollut erityisen pitkä kalu mutta todella paksu terska, herra pyysi imemään koko ajan sitä. Aloin kyllä pitää imemisestä, ei jäänyt viimeiseksi kerraksi
Kalun makuun
5
114
Vastaukset
- Anonyymi
Minulle on miehenä käynyt samalla tavalla ja olen päässyt munan makuun.
Mies käskee minun imeä kaluaan ja imen himokkaasti.
Minulla on tarve imeä munaa. Mitä enemmän imen munaa, niin sitä enemmän tarvitsen munaa suuhuni.- Anonyymi
Samoin täällä eka kerran pelotti kun sain munan suuhuni pelko hävisi. Tosi kiihottavaa lämmin sykkivä kalu suussa, terskan nuoleminen parasta kun kiima nestettä saa suuhunsa.
- Anonyymi
Kyllä miehen munan imeminen on kaikista kiihottavin asia. Haluisin imeä vaikka joka päivä monta kertaa ja juoda spermat.
- Anonyymi
Mistäpäin olet minä vantaalta
- Anonyymi
Taannoin olin reilu 10 vuotta vanhemman miehen kanssa viettämässä jossain määrin kosteaa viikonloppua mökillä. Hänellä on neljä kaveriaan mukana, kaikki ukkomiehiä. Itse olen 28 mies. Sain imeä herroja joilla oli ihan kivan kokoiset kullit koko viikonlopun mielin määrin, keittiössä, sohvalla, terassilla, saunassa ja kaikkialla. Oli ihanan kiimaista imeä ja saada heidät laukee kerta toisen jälkeen. Reissun jälkeen oli kyllä leuat kipeänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103