Eilen oli Haluatko miljonääriksi ohjelmassa kunnon töppäys. Kysyttiin millä toisella nimellä naarasmetso tunnetaan. Kilpailijalla oli oljenkorsia jäljellä, mutta ei käyttänyt niitä ja vastasi väärin. Minä olisin tiennyt. Oikea vastaus oli koppelo.
Haluatko miljonääriksi
9
142
Vastaukset
- Anonyymi
Näköjään on alettu nyt tekemään sellaista peliä, että yleisöstä otetaan kolme väärää vastausta. Olikohan viime viikon jakso, niin kysyttiin vuoden 1920 rauhaa. Niin eikös yleisöstä kaikki taulapäät sano C Pähkinäsaaren rauha. Ainoan minkä voi juuri sulkea pois! Halutaanko tällä klikkiotsikoita vai mitä?!?! Viime viikolla sama juttu, yleisö sanoi väärän vastauksen siihen Oiva Toikan Lasihelmi kysymykseen. Ja vielä yks niistä joku Toikan tyyliin sukulainen. Ei hemmetti mitä meininkiä.
- Anonyymi
No mokia sattuu.
Haluatko miljänääriksi on muuttunut tylsäksi touhuksi tämän idiootin Jaajon kommentein: mitä äijä, miten äijällä menee, katsotko sporttia? oletko sporttimiehiä.
Se on URHEILUA! Nyt on oljenkorret polteltu. Ei niitä ole kukaan polttanut!! Ne on käytetty. Olisi vain pysynyt siellä radiossa. Lasse Lehtisen aikaan ohjelmassa oli sentään arvokkuutta, ei enää. Ja nuo alun pari kolme kysymystä voisi hyvin sivuuttaa, naurettavan helppoja ja lähinnä pelleilyä joka syö ohjelman uskottavuutta. Liikaa mainoksia ja liikaa turhaa löpinää. Esittelyvideot ei paljoa voisi vähempää kiinnostaa eikä sitä vastoin kilpailijan henkilökohtaiset asiat. - Anonyymi
"Oikea vastaus oli koppelo." Eikö se ole sitä enää?
- Anonyymi
On aivan eri juttu "vastailla" kotisohvalla kuin TV-kameroiden ja yleisön edessä sekä tietäen, että muutama satatuhatta katsojaa katsoo tämän telkkarista. Kilpailijalla on erilainen "paine" kuin kotona vastaavalla.
Jonkin vastaavan ohjelman juontaja sanoi kerran, että kilpailuissa ihmiset saattavat vastata varsin yksinkertaisiinkin kysymyksiin väärin, jännityksen vuoksi. - Anonyymi
"Minä olisin tiennyt."
Tiesit vai ehkä olisit tiennyt? Oikean vastauksen kuultuaan on helppo tietää.
Vaikka tiesitkin, niin muut tietävät paljon asioita, joita sinä et. - Anonyymi
Juu. Kyllä on ollut koko Jaajon ajan ihan mätä ohjelma. Ei mikään tietokilpailu, kuten oli etenkin Lasse Lehtisen aikana.
Aika kulutetaan turhaan höpinään. Jaajon puujalkavitsit ei naurata. Olen lopettanut katsomisen jo aikoja sitten. - Anonyymi
Yritin kirjoittaa iltasanomiin kommenttia tuohon uutiseen joka oli linkattu viihde sivulle mutta eihän sitä julkaistu kun ihmettelin ihmisten yleissivistystä ihan asialliseen sävyyn. Mutta luonto on aina ollut sellainen "oletko nössö kun siitä jotain tiedät" ja on tavallaan muotia olla tietämättä siitä. Itse olen koko ikäni seurannut eläimiä ja asunkin metsän keskellä ja jos tuollaiseen vastaa väärin en vaan voi käsittää.
Tuolla tietämyksellä hän olisi varmaan vastannut että lapissa asuu myös jääkarhuja. - Anonyymi
Ihme kun ei Jaajolla ole lippistä ja hupparia päällään
- Anonyymi
Eipä taida koskaan tulla sitä miljoonan kysymystä, eikä edes 100 000 kysymystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2745175- 564493
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii943688- 502739
- 212147
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461873- 1171791
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘981521- 711105
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531094