Mistä on kysymys

Anonyymi

Jotain on tekeillä meillä kahdella, mutta mitä. En osaa selittää. Aiheitat levottomuutta ja se on epäilyttävää. Onko sulla tunteita minua kohtaan? Se voisi selittää kaiken. Sun värinät siirtyy mulle jne. M > N

37

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mites ne sun tunteet? Vai mietitkö vaan, et onko hänellä tunteita?

• Anonyymi

Omat vahvat tunteet tässä paneelin miettimään, mistä ne tulevat. Jos sydän peilaa toisen rakkautta, niin voisi ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omat vahvat tunteet tässä paneelin miettimään, mistä ne tulevat. Jos sydän peilaa toisen rakkautta, niin voisi ymmärtää.

Minä mietin ihan samaa asiaa. Tää on kummallista, kun me ei olla tehty tai sanottu mitään sellaista, mistä tää voisi johtua.

• Anonyymi

Millon värinöi?

• Anonyymi

Silloin tällöin hyvin voimakkaasti. Epäilen, että värinöinti lähtee hänestä, ainakin osittain. Sellainen kuumottava ja tiheätahtinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin tällöin hyvin voimakkaasti. Epäilen, että värinöinti lähtee hänestä, ainakin osittain. Sellainen kuumottava ja tiheätahtinen.

Kuinka usein näette?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näette usein?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain seksuaalista värinääkö?

• Anonyymi

Telepatiaako tarkoitat? Minullakin välillä miehen kanssa huomaan ajattelevani häntä suurella tunteella.

• Anonyymi

Jotain sen tapaista. Tunnetelepatiaa, jossa lyö tulta ja kipinöi. Todella voimakasta kaipuuta ja hellyyspuuskia kuin hehkuvia tuulahduksia häneltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain sen tapaista. Tunnetelepatiaa, jossa lyö tulta ja kipinöi. Todella voimakasta kaipuuta ja hellyyspuuskia kuin hehkuvia tuulahduksia häneltä.

Jotain sellaista olen itsekin tuntenut. Tänäänkin. Tulee hetkiä, joissa alkaa kaipaamaan ihan yhtäkkiä toista. Toivoo, että voisi nähdä, mutta samalla surullinen olo siitä, että ei nähdä. Tyhjä olo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain sellaista olen itsekin tuntenut. Tänäänkin. Tulee hetkiä, joissa alkaa kaipaamaan ihan yhtäkkiä toista. Toivoo, että voisi nähdä, mutta samalla surullinen olo siitä, että ei nähdä. Tyhjä olo.

Se on biologinen kello mikä raksuttaa... Naisten sukusolut hupenee eli vähenee kuukausi kuukaudelta ja pian ne loppuu kokonaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on biologinen kello mikä raksuttaa... Naisten sukusolut hupenee eli vähenee kuukausi kuukaudelta ja pian ne loppuu kokonaan...

Eikä ole vaan ihan kaipaamista ja mahdollisesti telepatiaa.

• Anonyymi

Taasko kollegaa ylsipuolisesti 12 vuotta kaivannut palstalainen ?

• Anonyymi

Taasko palstalla asuva elämätön trolololo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taasko palstalla asuva elämätön trolololo?

Trololoo kirjoitti aloituksenkin värinäpäissään ja lähes kaikki vastaukset/monologit tähän kuten tyyliinsä kuuluu ja mies on.

• Anonyymi

On minulla häneen jos hän niitä näin vuosien jälkeen vielä kyseenlaistaisi kun omista tunteistaan puhu niin kiitosta vaan.. Mutta kysyit ja vastaan kun hänelle että juu on minulla tunteita ollut ja on edelleenkin....

• Anonyymi

On tunteita. Itsekin koen niin, että en voi päättää milloin se tunne tulee vahvimpana. Ihan kuin se tulisi vahvimpana silloin kun ajatellaan yhtäaikaa. Kuulostaa varmaan oudolta, mutta rakkaus on :) Häntä tarkoitan, ei ole aloittaja varmaan, mutta halusin tuota outoutta kommentoida omassa tarinassani.

• Anonyymi

Olisinko sitten minä kun ei aloittaja? Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisinko sitten minä kun ei aloittaja? Sivusta.

En tiedä, kukas sä sitten oot? Hänellä (miehellä) on ne ihanimmat silmät mitä maailmassa voi olla. Muttei me nyt olla nähty lähiaikoina, siksi arvelin ettei aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, kukas sä sitten oot? Hänellä (miehellä) on ne ihanimmat silmät mitä maailmassa voi olla. Muttei me nyt olla nähty lähiaikoina, siksi arvelin ettei aloittaja.

Tiedä silmistä mutta voisin ollakin hän.
        Kauniita unia sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedä silmistä mutta voisin ollakin hän.
        Kauniita unia sinulle.

Kiitos, kuulostat ihanalle. Hyvää yötä sinnekin.

• Anonyymi

Nyt täytyy tokaista, että tunnen samaa miestä kohtaan, kuin aloittaja naista kohtaan. Näemme muutamasti viikossa, mutta kumpainenkin vaikutamme ns viileiltä ja pidetään jonkinmoista väliä, varmaan siksi ainakin omalta puoleltani, etteivät ympärillä olevat huomaa.
      Tunnen kuitenkin vahvasti häntä kohtaan ja yksikseni hymyilen kotosalla, välillä mielessäni lähetän hänelle ihania ajatuksia, hymyään kannan mukanani, silmät jääneet mieleen kivasti :)
      Tämä on T-miehelle. T. K

• Anonyymi

Upeaa jos mies tuntisi paloni ja kaipuuni ❤️
      Välillä minusta tuntuu että sydän leikkaa kiinni.. joskus tunne on niin voimakas.
      Voiko tämä olla vain kuvitelmaa.? Voiko se tunne olla totta!?! ❤️

• Anonyymi

Samaa ajattelen. Voivatko näin voimakkaat ja aidon tuntuiset tunteet olla vain oman mielen tuotetta? Toivottavasti ei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa ajattelen. Voivatko näin voimakkaat ja aidon tuntuiset tunteet olla vain oman mielen tuotetta? Toivottavasti ei?

Toivottavasti ❤️

• Anonyymi

Nyyrikki-novellien kirjoittajia täällä,

• Anonyymi

Ei tuosta vielä edes novellia saa....

• Anonyymi

Markolle väreilen minä ❤

• Anonyymi

Seksisuhdeko on mielessä?

• Anonyymi

Tai sun värinät mulle? Haluatko taistella sitä tunnetta vastaan? Kuinka kauan levottomuutta on muutes jatkunut?

• Anonyymi

On, ne varmaan kaukovaikuttaa sinne asti. Ei kai se haittaa.

• Anonyymi

Rakkauvesta onpi kyse, nii-i.

• Anonyymi

Kieltämättä oudolta tuntuu, mutta en mitään laita tämän palstan varaan. Koitas nyt jo kaivaa ne pallisi jostain syövereistä ja tehdä asialle jotain jos on halua.

• Anonyymi

Onhan se hankalaa kun molemmat tuntee levottumuutta toisesta ja tietää mistä johtuu.. mutta kumpikaan ei sitä myönnä vaan kielletään viimeiseen asti. Aika kulunut levottomuudesta.. olisiko kadonnut?

• Kyllä ne vibrat taitaa olla ihan sinusta itsestäsi lähtöisiä.
      Sinulla tunteita naista kohtaan. Peilaa ensin ne omat tunteesi selväksi ja sitten vasta hänen tunteensa sinua kohtaan.
      Selvii yleensä kysymällä irl...

• Anonyymi

Hei mies laita se värinäakku pois päältä tai ota känny pois housun taskuista.
      Saattaa vielä tulla sydäri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3285
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      118
      1312
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1245
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      947
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe