NWO tulee! Sanotaan se jo Jeesuksen opettamassa rukouksessa: Tulkoon sinun valtakuntasi tapahtukoon sinun tahtosi.
Moikka. Varmaan vituttaa teitä kaikkia ja muistakaa ottaa lääkkeet!
Hei Pellet!
16
53
Vastaukset
- Anonyymi
Mitkä lääkkeet`?
- Anonyymi
Vanhassa vara parempi; C17H19ClN2S
Kiitoksia aloittajalle aloituksestaan.
NWO:n tavoitteita pyritään globaalikommunistien tahoilta salaamaan vaikka se on heidän lopullinen päämääränsä.
NWO:n määräykset ovat kuitenkin kiveen hakattu ja nämä paasit sijaitsevat USA:n Georgiassa:
https://www.youtube.com/watch?v=YNPpB_BRZJ8&t=10s- Anonyymi
Joo, tosi taitavaa sakkia.
Arpoivat että väkiluku pitäisi vähentää 500 miljoonaan, kun planeetalla asui 4.4. miljardia.
Ovat nyt vähentäneet sakkia noin 40 vuotta ja saaneet väkiluvun "putoamaan" 3.3 miljardilla ja meitä on kohta 8 miljardia.
Saatata tunarit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, tosi taitavaa sakkia.
Arpoivat että väkiluku pitäisi vähentää 500 miljoonaan, kun planeetalla asui 4.4. miljardia.
Ovat nyt vähentäneet sakkia noin 40 vuotta ja saaneet väkiluvun "putoamaan" 3.3 miljardilla ja meitä on kohta 8 miljardia.
Saatata tunarit.Saatanan tunarit piti sanoman.
Globaalikommunistit näyttävät epäonnistuneen.
https://youtu.be/3gwPybu86Oc
Minkäs teet. Ehkä se valvonta unohtui käskytyksen jälkeen?Globaalikommunistit näyttävät epäonnistuneen.
https://youtu.be/3gwPybu86Oc
Minkäs teet. Ehkä se valvonta unohtui käskytyksen jälkeen?
Itseorganisoituvuus sisältää pienehkön mahdollisuuden poikkeamiin.- Anonyymi
Mitä tarkoittaa globaalikommunisti? Onko se sama kuin cabal. Jos näin, nehän omistavat yhden määrityksen mukaan jo lähes kaiken. He ovatkin globaalikapitalisteja. Tämä on jo kyllä haasteellista sillä miksi ihana kristillinen äärioikeisto vastustaisi ökykapitalisteja ja onhan vasemmiston vastustaminen on ollut geeneissä since 1920. Lauralla olikin tähän ihana määritelmä, kaikki muut ovat.
Jos Nasu ja Delhpin, nuo suomalaisen äärioikeiston idelogisen temppelin Albert Speerit, antavat tähän vastauksen, olen valmis liittymään teihin ja aloittamaan sotilassaappaiden kiillotuksella. Luotettava tiedenainen, joka on laitettu cabalin toimesta tiedeyhteisön ulkopuolelle, vakuuttaa että saappaita kiillottaa parhaiten ihmisuloste ja tämä uutinen on levinnyt RT:n kautta kaikkiin vaihtoehtomedioihin.
- Anonyymi
Jumalalla on oma uusi maailman järjestys ja Saatanalla oma. Se on meistä kiinni kumman haluamme.
- Anonyymi
Ei ole. Jumalan maailman järjestys toteutuu joka tapauksessa kun paholainen lopulta teljetään liekkimereen ja Jeesus hallitsee litteämaailmamme keskeltä Jerusalemista maailmaamme tuhannen vuoden ajan.
Tämä tulee toteutumaan halusit sitä tai et. Sen sijaan voit sen itse päättää oletko mukana siinä valtakunnassa vaiko et. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Jumalan maailman järjestys toteutuu joka tapauksessa kun paholainen lopulta teljetään liekkimereen ja Jeesus hallitsee litteämaailmamme keskeltä Jerusalemista maailmaamme tuhannen vuoden ajan.
Tämä tulee toteutumaan halusit sitä tai et. Sen sijaan voit sen itse päättää oletko mukana siinä valtakunnassa vaiko et.Entäs Anti-Kristus? Olen kuullut että Anti-Kristuksesta tehdää kuningas maan päälle ja hän hallitsee maapalloa kolme ja puoli vuotta. Sen jälkeen tulee oikean Jumalan 1000 vuotinen valtakunta.
- Anonyymi
Olen mukana. Jeesus on Herrani.
- Anonyymi
Yritä vain tajuta totuus....
Ei ole mitään Corona pandemiaa... - Anonyymi
Olen 46v enkä ole koskaan syönyt lääkkeitä, sekös teitä globalitsi-saatania vituttaa.
- Anonyymi
Iso osa ruoasta kasvatetaan lääkkeillä; ja juomavedessä on aina jäämiä.
Sinä syöt ja juot lääkejäämiä joka päivä.
Ei siis huolta, saat oman osasi halusit tai et.
Minä uskon, että suuri spagettihirviö palaa takaisin maan päälle rankaisemaan kaikkia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898226
- 916342
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586233Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344821- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572892- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482770- 492750