Hei Pellet!

Anonyymi

NWO tulee! Sanotaan se jo Jeesuksen opettamassa rukouksessa: Tulkoon sinun valtakuntasi tapahtukoon sinun tahtosi.

Moikka. Varmaan vituttaa teitä kaikkia ja muistakaa ottaa lääkkeet!

16

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitkä lääkkeet`?

• Anonyymi

Vanhassa vara parempi; C17H19ClN2S

• Kiitoksia aloittajalle aloituksestaan.

NWO:n tavoitteita pyritään globaalikommunistien tahoilta salaamaan vaikka se on heidän lopullinen päämääränsä.
      NWO:n määräykset ovat kuitenkin kiveen hakattu ja nämä paasit sijaitsevat USA:n Georgiassa:
      https://www.youtube.com/watch?v=YNPpB_BRZJ8&t=10s

• Anonyymi

Joo, tosi taitavaa sakkia.

Arpoivat että väkiluku pitäisi vähentää 500 miljoonaan, kun planeetalla asui 4.4. miljardia.

Ovat nyt vähentäneet sakkia noin 40 vuotta ja saaneet väkiluvun "putoamaan" 3.3 miljardilla ja meitä on kohta 8 miljardia.

Saatata tunarit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, tosi taitavaa sakkia.

Arpoivat että väkiluku pitäisi vähentää 500 miljoonaan, kun planeetalla asui 4.4. miljardia.

Ovat nyt vähentäneet sakkia noin 40 vuotta ja saaneet väkiluvun "putoamaan" 3.3 miljardilla ja meitä on kohta 8 miljardia.

Saatata tunarit.

Saatanan tunarit piti sanoman.

• Globaalikommunistit näyttävät epäonnistuneen.
        https://youtu.be/3gwPybu86Oc
        Minkäs teet. Ehkä se valvonta unohtui käskytyksen jälkeen?
        Itseorganisoituvuus sisältää pienehkön mahdollisuuden poikkeamiin.

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa globaalikommunisti? Onko se sama kuin cabal. Jos näin, nehän omistavat yhden määrityksen mukaan jo lähes kaiken. He ovatkin globaalikapitalisteja. Tämä on jo kyllä haasteellista sillä miksi ihana kristillinen äärioikeisto vastustaisi ökykapitalisteja ja onhan vasemmiston vastustaminen on ollut geeneissä since 1920. Lauralla olikin tähän ihana määritelmä, kaikki muut ovat.

Jos Nasu ja Delhpin, nuo suomalaisen äärioikeiston idelogisen temppelin Albert Speerit, antavat tähän vastauksen, olen valmis liittymään teihin ja aloittamaan sotilassaappaiden kiillotuksella. Luotettava tiedenainen, joka on laitettu cabalin toimesta tiedeyhteisön ulkopuolelle, vakuuttaa että saappaita kiillottaa parhaiten ihmisuloste ja tämä uutinen on levinnyt RT:n kautta kaikkiin vaihtoehtomedioihin.

• Anonyymi

Jumalalla on oma uusi maailman järjestys ja Saatanalla oma. Se on meistä kiinni kumman haluamme.

• Anonyymi

Ei ole. Jumalan maailman järjestys toteutuu joka tapauksessa kun paholainen lopulta teljetään liekkimereen ja Jeesus hallitsee litteämaailmamme keskeltä Jerusalemista maailmaamme tuhannen vuoden ajan.
        Tämä tulee toteutumaan halusit sitä tai et. Sen sijaan voit sen itse päättää oletko mukana siinä valtakunnassa vaiko et.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. Jumalan maailman järjestys toteutuu joka tapauksessa kun paholainen lopulta teljetään liekkimereen ja Jeesus hallitsee litteämaailmamme keskeltä Jerusalemista maailmaamme tuhannen vuoden ajan.
        Tämä tulee toteutumaan halusit sitä tai et. Sen sijaan voit sen itse päättää oletko mukana siinä valtakunnassa vaiko et.

Entäs Anti-Kristus? Olen kuullut että Anti-Kristuksesta tehdää kuningas maan päälle ja hän hallitsee maapalloa kolme ja puoli vuotta. Sen jälkeen tulee oikean Jumalan 1000 vuotinen valtakunta.

• Anonyymi

Olen mukana. Jeesus on Herrani.

• Anonyymi

Yritä vain tajuta totuus....

Ei ole mitään Corona pandemiaa...

• Anonyymi

Olen 46v enkä ole koskaan syönyt lääkkeitä, sekös teitä globalitsi-saatania vituttaa.

• Anonyymi

Iso osa ruoasta kasvatetaan lääkkeillä; ja juomavedessä on aina jäämiä.

Sinä syöt ja juot lääkejäämiä joka päivä.

Ei siis huolta, saat oman osasi halusit tai et.

• Minä uskon, että suuri spagettihirviö palaa takaisin maan päälle rankaisemaan kaikkia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      140
      4171
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      38
      2490
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      144
      2138
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      23
      1184
    5. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      71
      1082
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      992
    7. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      34
      923
    8. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      63
      916
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      45
      844
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      104
      825
    Aihe