En saa unta runo

Anonyymi

Teatterin esirippu aukeaa.
Eino on jälleen lehdissä,
edestä ja takaa.
Tv seitsemässä hän myös,
parantamistaan jakaa.
YouTube on myös kanava verraton.
Voi kertoa mitä salaliitot on.
G5 on pääpiru.
Otsissa on kohta myös siru.
Hirmuiset on tuomion helvetissä lieskat.
Syntisten määränpää ei oo Espanjan siestat.

On Eino oiva ystävä sä pyhien.
Kertoo rakkauden Jumalasta,
ja paimenesta ihmisten.

Siunaus kertyy ja säästöpossutili.
Einon mukaan pääsee, jos on nöyrä pieni kili.
Tuu siis Eino -sedän matkalle mukaan.
Pois ei saa jäädä kukaan.
On bussi odottamassa sinua.
Tuu juomaan Einon tarjoamaa limua.

I wrote this, because I can't get no sleep.
I'm sorry I can't be Eino's sheep.
Good night everybody.

LS

98

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka Eino? 🤔

      ST

    • Anonyymi

      Hei, tiijäkkö tuli tuosta runostasi mieleen Onni-bussi 🤣
      Onko Onni-bussissa istuminen autuasta. Viekö se perille taivaaseen 🤔

      Onni-bussi on edullinen tapa matkustaa,, mitä aikaisemmin varaat lipun, sitä edullusemmaksi tulee. Tosin aikataulut ei aina vastaa matkustajan tarpeita.

      Tuo valvominen on kyllä tosi tympiää, etenkin, jos ei pysty sitten aamusta nukkumaan pidempään. Huono olohan siittä valvomisesta tulee. Touvottavasti sait kuitenkin nukuttua niiin että jaksat ❣️

      Vinkiksi sinulle L. S. Minulla ei ole tapana pelätä eikä nöyristellä ketään.

      ST

      • Anonyymi

        No nukahdin viimein, kävin vaan kierroksilla siinä kohtaan, tosin aamulla taas oli herättävä kuitenkin niin, ehkä toivottavasti sain nukuttua kuutisen tuntia. Joskus haaveilen, että sais nukuttua aamulla pitkään.

        Eino oli ihan keksitty.

        Mitä tarkoitat, kun kerrot ettet nöyristele ketään.
        Tunnen itseni usein epävarmaksi, nuoreksi tytöksi sisäisesti, se nuori tyttö on korkeintaan teini-ikäinen. Varmaan vanhana mummonakin se tyttö on olemassa jossain.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nukahdin viimein, kävin vaan kierroksilla siinä kohtaan, tosin aamulla taas oli herättävä kuitenkin niin, ehkä toivottavasti sain nukuttua kuutisen tuntia. Joskus haaveilen, että sais nukuttua aamulla pitkään.

        Eino oli ihan keksitty.

        Mitä tarkoitat, kun kerrot ettet nöyristele ketään.
        Tunnen itseni usein epävarmaksi, nuoreksi tytöksi sisäisesti, se nuori tyttö on korkeintaan teini-ikäinen. Varmaan vanhana mummonakin se tyttö on olemassa jossain.

        LS

        Aaa, mietinkin oliko Eino keksitty vai olemassa oleva tyyppi.
        Hyvä, että sait kuitenkin useamman tunnin unta niin elimistö sai lepoa.
        Tarkoitan, että en niin välitä mitä muut ajattelevat minusta.
        Häiritseekö tuo mainitsemasi epävarmuus sinua itseäsi?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaa, mietinkin oliko Eino keksitty vai olemassa oleva tyyppi.
        Hyvä, että sait kuitenkin useamman tunnin unta niin elimistö sai lepoa.
        Tarkoitan, että en niin välitä mitä muut ajattelevat minusta.
        Häiritseekö tuo mainitsemasi epävarmuus sinua itseäsi?

        ST

        Häiritsee. Se estää kait estää mua olemaan vapaasti kaikkineen se mikä olen. Kun vaan toimis ajattelematta mitä muut ajattelee tai ilman hylätyksi tulemisen pelkoa jne.

        Fiilitelen tässä. Yritän saada itseeni liikkeelle. On niin kauhee väsymys ja pitäs tehdä paaaljon... Laitan "aamulle" sulle biisin. Kuuntelen nyt tätä, niin ihan vaan siksi...ei mitään merkityksiä, muuten vaan.
        Tuure Kilpeläinen ja Kaiho karavaani - Rakastan sua niin et se sattuu.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaa, mietinkin oliko Eino keksitty vai olemassa oleva tyyppi.
        Hyvä, että sait kuitenkin useamman tunnin unta niin elimistö sai lepoa.
        Tarkoitan, että en niin välitä mitä muut ajattelevat minusta.
        Häiritseekö tuo mainitsemasi epävarmuus sinua itseäsi?

        ST

        Mä inhoan sitä, et olen niin väsynyt ja taistelen sitä vastaan joka päivä. Mä taistelen joka päivä, että pysyn pystyssä, enkä kaadu.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä inhoan sitä, et olen niin väsynyt ja taistelen sitä vastaan joka päivä. Mä taistelen joka päivä, että pysyn pystyssä, enkä kaadu.

        LS

        Vie varmasti paljon energiaa 🤔 onko se niinkuin oravanpyörä, että on huono olo ja tuosta huonosta olosta tulee stressi joka lisää vaan huonoa oloa ja stressiä. Kohta on ihan paniikissa.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vie varmasti paljon energiaa 🤔 onko se niinkuin oravanpyörä, että on huono olo ja tuosta huonosta olosta tulee stressi joka lisää vaan huonoa oloa ja stressiä. Kohta on ihan paniikissa.

        ST

        Ikkuna minulla auki, raollaan. Kussa on niin lihava ja uso kollin rötkäle ettei mahdu tuosta ikkunan raosta ulos. On puolillaan auki. Naurettava kolli. Kauhean iso pääkin. Musta kissa vihreillä silmillä, maatiainen.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vie varmasti paljon energiaa 🤔 onko se niinkuin oravanpyörä, että on huono olo ja tuosta huonosta olosta tulee stressi joka lisää vaan huonoa oloa ja stressiä. Kohta on ihan paniikissa.

        ST

        No kun tietää, että pitäs...ja haluaisi tehdä hyvin, olla innovatiivinen ja saada aikaan jotain millä on tuloksia. Ja tuntuu kuin ideat loppuu kesken, ajatus ei kulje. Ja paineet tulee siitä, että on aika rajat ja montakin rautaa tulessa. Sitten on lisäksi huolehdittava perusjutuista. Mulla ei yksinkertaisesti riitä välillä vuorokaudessa tunnit tai tuntuu siltä. Ja on mielessä kokonajan mitä pitäisi seuraavaksi ja...Joku voi lukee täällä näitä ja ajatella, että mitä norkoilen sitten tällä palstalla, jos niin on...mutta... niin.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun tietää, että pitäs...ja haluaisi tehdä hyvin, olla innovatiivinen ja saada aikaan jotain millä on tuloksia. Ja tuntuu kuin ideat loppuu kesken, ajatus ei kulje. Ja paineet tulee siitä, että on aika rajat ja montakin rautaa tulessa. Sitten on lisäksi huolehdittava perusjutuista. Mulla ei yksinkertaisesti riitä välillä vuorokaudessa tunnit tai tuntuu siltä. Ja on mielessä kokonajan mitä pitäisi seuraavaksi ja...Joku voi lukee täällä näitä ja ajatella, että mitä norkoilen sitten tällä palstalla, jos niin on...mutta... niin.

        LS

        Tuttu tunne. Millähän tuon saisi katkaistua 🤔

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttu tunne. Millähän tuon saisi katkaistua 🤔

        ST

        Kun kuitenkin tietää että on ne pakollisetkin hommat, jotka on vaan tehtävä.
        Mulla auttanut sen ajatujsen katkaisu, että vaikja ne hommat on siinä ja ne on todellisuutta, eikä ne siuttä oikeasti katoa mihinkääb, vaan itsepäisesti ootta sinua ja kun ajatukset alkavat kuertämään niin olen sitten ihan vain lähtenyt muualle pakoon.
        Eihän ne työt ja hommat tuolla katoa mihinkään mutta saa ajatukset levähtää niin jaksaa sitten paremmin.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kuitenkin tietää että on ne pakollisetkin hommat, jotka on vaan tehtävä.
        Mulla auttanut sen ajatujsen katkaisu, että vaikja ne hommat on siinä ja ne on todellisuutta, eikä ne siuttä oikeasti katoa mihinkääb, vaan itsepäisesti ootta sinua ja kun ajatukset alkavat kuertämään niin olen sitten ihan vain lähtenyt muualle pakoon.
        Eihän ne työt ja hommat tuolla katoa mihinkään mutta saa ajatukset levähtää niin jaksaa sitten paremmin.

        ST

        Nyt ei pysty lähteen pakoon...näpytän nyt sinulle ja teen muuta samalla. On vaan pakko itseä niskasta kiinni ottaa. Tämä palsta on kait se pakopaikka.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei pysty lähteen pakoon...näpytän nyt sinulle ja teen muuta samalla. On vaan pakko itseä niskasta kiinni ottaa. Tämä palsta on kait se pakopaikka.

        LS

        No eipä sitä voi kesken hommien useinkaan pakoon lähteä.
        Uskon, että tämä palsta on monelle muullekkin se pakopaikka.
        Stressin pakopaikka.

        ST


      • Anonyymi

        Minulla on tälläkin hetkellä paljon huolia. Olisi mukava, jos olisi ihminen, jolle voisi kertoa asioita. Jotenkin...ei vaan ole.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on tälläkin hetkellä paljon huolia. Olisi mukava, jos olisi ihminen, jolle voisi kertoa asioita. Jotenkin...ei vaan ole.

        LS

        Totta. Kyllä sellainen ystävä, ihminen on tärkeässä roolissa.


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Kyllä sellainen ystävä, ihminen on tärkeässä roolissa.


        ST

        Välitätkö tietää miten menee?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välitätkö tietää miten menee?

        LS

        Välitän. En vain usko, että haluat avautua tänne 🤔

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välitän. En vain usko, että haluat avautua tänne 🤔

        ST

        En sanonut haluavani tänne avautua.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanonut haluavani tänne avautua.

        LS

        Et niin. Mutta kyllä toivon, että asiasi selviävät niin ettei sinulla olisi huolia yli voimien. En halua, että voit huonosti tai että kukaan muukaan voi huonosti.
        Muistelen, ettet halua myöskään käydä ammattilaisen luona keskustelemassa?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et niin. Mutta kyllä toivon, että asiasi selviävät niin ettei sinulla olisi huolia yli voimien. En halua, että voit huonosti tai että kukaan muukaan voi huonosti.
        Muistelen, ettet halua myöskään käydä ammattilaisen luona keskustelemassa?

        ST

        Ei se johtaisi mihinkään. Sitä paitsi syy on ehkä siinä, että kelle vaan kaikessa olisi aika paljon. Toisekseen, olen joskus maininnut väsymyksestä ja ne keinot mitä tarjottiin oli jotain muuta kuin...olisivat selvittäneet mitään. En jaksaisi lisäksi taistella ymmärtämättämyyden kanssa. Asiassa on niin monta puolta, esimerkiksi tuen puute, niin...olen päättänyt rämpiä suon ylitse, niinkuin aina teen. Jokainen voi miettiä omalle kohdalleen tilannetta, jos ei ole mitään tukiverkostoa, miltä tuntuisi...ihmisillä on yleensä joku jolta saa tukea.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et niin. Mutta kyllä toivon, että asiasi selviävät niin ettei sinulla olisi huolia yli voimien. En halua, että voit huonosti tai että kukaan muukaan voi huonosti.
        Muistelen, ettet halua myöskään käydä ammattilaisen luona keskustelemassa?

        ST

        Luulen kuitenkin ettei sinulla ole ymmärrystä asioihin, joten...ehkä parempi että ei keskustella asioista enempää.

        Hyvää yötä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se johtaisi mihinkään. Sitä paitsi syy on ehkä siinä, että kelle vaan kaikessa olisi aika paljon. Toisekseen, olen joskus maininnut väsymyksestä ja ne keinot mitä tarjottiin oli jotain muuta kuin...olisivat selvittäneet mitään. En jaksaisi lisäksi taistella ymmärtämättämyyden kanssa. Asiassa on niin monta puolta, esimerkiksi tuen puute, niin...olen päättänyt rämpiä suon ylitse, niinkuin aina teen. Jokainen voi miettiä omalle kohdalleen tilannetta, jos ei ole mitään tukiverkostoa, miltä tuntuisi...ihmisillä on yleensä joku jolta saa tukea.

        LS

        Niinpä, ei sitä sellaiseen keskusteluun koe tarvetta, jossa tietää jo kokemuksesta etukäteen, ettei tule kuulluksi eikä varsinkaan ymmärretyksi.
        Se on kyllä viheliäistä varmasti, jos ei ole ihmistä, jonka kanssa voisi jakaa asioita. Voin kuvitella kuinka suuri puute tuo on, koska itse olen kokenut ystäväni antaman luottamuksellusen tuen äärimmäisen tärkeäksi. Nöyräksi kyllä vetää, kun oken sellaisen ystävän saanut, vaikken ansairsisi häntä 😞

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et niin. Mutta kyllä toivon, että asiasi selviävät niin ettei sinulla olisi huolia yli voimien. En halua, että voit huonosti tai että kukaan muukaan voi huonosti.
        Muistelen, ettet halua myöskään käydä ammattilaisen luona keskustelemassa?

        ST

        Ehkä ei kannata kommentoida, jos tekee vastakeskustelijasta sellaisen, joka tarvitsee apua mielenterveyspuolelta...

        Kaipaan sellaista ystävää, joka ymmärtää myös herkkyyttäni ja on tukena, ymmärtää miksi ajattelen miten ajattelenkin. Leimaaminen ja konsultointi en puhumaan jonnekin ammattilaiselle, siitä näkyy asennevamma

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ei sitä sellaiseen keskusteluun koe tarvetta, jossa tietää jo kokemuksesta etukäteen, ettei tule kuulluksi eikä varsinkaan ymmärretyksi.
        Se on kyllä viheliäistä varmasti, jos ei ole ihmistä, jonka kanssa voisi jakaa asioita. Voin kuvitella kuinka suuri puute tuo on, koska itse olen kokenut ystäväni antaman luottamuksellusen tuen äärimmäisen tärkeäksi. Nöyräksi kyllä vetää, kun oken sellaisen ystävän saanut, vaikken ansairsisi häntä 😞

        ST

        Lärpäti lärpäti. Kaikenmualmoin hernekeittolihapulla keskustelut on kaikessa ystävyydestä mukavaa ja niin järkevää.

        Kunhan ei valita todellisesta elämästä.

        Hyvä, että on ystäviä, ehkä siksi et osaa ymmärtääkään mitään mistään.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, ei sitä sellaiseen keskusteluun koe tarvetta, jossa tietää jo kokemuksesta etukäteen, ettei tule kuulluksi eikä varsinkaan ymmärretyksi.
        Se on kyllä viheliäistä varmasti, jos ei ole ihmistä, jonka kanssa voisi jakaa asioita. Voin kuvitella kuinka suuri puute tuo on, koska itse olen kokenut ystäväni antaman luottamuksellusen tuen äärimmäisen tärkeäksi. Nöyräksi kyllä vetää, kun oken sellaisen ystävän saanut, vaikken ansairsisi häntä 😞

        ST

        Mun mielestä voit unohtaa aidon ihmisen kohtaamisen tällä palstalla ja mennä keskustelemaan miltä maistuu sotkut.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä voit unohtaa aidon ihmisen kohtaamisen tällä palstalla ja mennä keskustelemaan miltä maistuu sotkut.

        LS

        Mitkä sotkut? Sotkun munkitko?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei kannata kommentoida, jos tekee vastakeskustelijasta sellaisen, joka tarvitsee apua mielenterveyspuolelta...

        Kaipaan sellaista ystävää, joka ymmärtää myös herkkyyttäni ja on tukena, ymmärtää miksi ajattelen miten ajattelenkin. Leimaaminen ja konsultointi en puhumaan jonnekin ammattilaiselle, siitä näkyy asennevamma

        LS

        No, oikeastaan en ajatellut mielenterveys puolen auttajia. Otseasiassa aivoissani välähti ensimmäisenä seurakunnan diakoni 😁
        Äläpä nyt hikeenny ja laita vääriä luulojasi minun ajatuksikseni.
        Minusta ei olisi tukemaan ja ymmärtämään, cauttamaan ihmistä. Olen liian itsekeskeinen sellaiseen.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lärpäti lärpäti. Kaikenmualmoin hernekeittolihapulla keskustelut on kaikessa ystävyydestä mukavaa ja niin järkevää.

        Kunhan ei valita todellisesta elämästä.

        Hyvä, että on ystäviä, ehkä siksi et osaa ymmärtääkään mitään mistään.

        LS

        Taasko se alkaa?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lärpäti lärpäti. Kaikenmualmoin hernekeittolihapulla keskustelut on kaikessa ystävyydestä mukavaa ja niin järkevää.

        Kunhan ei valita todellisesta elämästä.

        Hyvä, että on ystäviä, ehkä siksi et osaa ymmärtääkään mitään mistään.

        LS

        En ymmärrä en. En mistään mitään. Tuon oon kuullut ennenkin 😊
        Oliko vielä jotain muuta, uutta hampaankolossa?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä sotkut? Sotkun munkitko?

        ST

        No ne hernekeittokeskustelut, ne on sulle kuin innostavaa ruokaa.

        Arvaa mitä kaipaan hänessä. Hän ei ikinä sanonut, mene keskustelemaan jollekin ammattilaiselle jne, minä luulen, että loppujen lopuksi hän ymmärsi minua ja.. kaipaan hänen ymmärtämystä mua kohtaan..
        Aitoa välittömistä, sitä, että nähdään mun herkkyys ihmisenä, annetaan tunteillekin tilaa ja niiden tulla ja mennä, sitä herkkyyttä kohdata kaipaan.

        Mutta sinä taas vaan lirkutat hernekeittosotkukeskusteluille ja sanot mulle mee ammattilaiselle...ehkei se ole mitä tarviin tai ole mun arvostamista ihmisenä, kun en oo mitenkään sairas tai masentunut jne. Et sä voi sieltä analysoida semmoista mua tuntematta.


        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne hernekeittokeskustelut, ne on sulle kuin innostavaa ruokaa.

        Arvaa mitä kaipaan hänessä. Hän ei ikinä sanonut, mene keskustelemaan jollekin ammattilaiselle jne, minä luulen, että loppujen lopuksi hän ymmärsi minua ja.. kaipaan hänen ymmärtämystä mua kohtaan..
        Aitoa välittömistä, sitä, että nähdään mun herkkyys ihmisenä, annetaan tunteillekin tilaa ja niiden tulla ja mennä, sitä herkkyyttä kohdata kaipaan.

        Mutta sinä taas vaan lirkutat hernekeittosotkukeskusteluille ja sanot mulle mee ammattilaiselle...ehkei se ole mitä tarviin tai ole mun arvostamista ihmisenä, kun en oo mitenkään sairas tai masentunut jne. Et sä voi sieltä analysoida semmoista mua tuntematta.


        LS

        Niin lirkutan, eikä tuossa vielä läheskään kaikki puutteeni.
        Sinulla oli ihana ystävä. Tuollainen ystävä on kultaakin arvokkaampi.
        Saitko nukuttua muuten yhtään päivällä?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ne hernekeittokeskustelut, ne on sulle kuin innostavaa ruokaa.

        Arvaa mitä kaipaan hänessä. Hän ei ikinä sanonut, mene keskustelemaan jollekin ammattilaiselle jne, minä luulen, että loppujen lopuksi hän ymmärsi minua ja.. kaipaan hänen ymmärtämystä mua kohtaan..
        Aitoa välittömistä, sitä, että nähdään mun herkkyys ihmisenä, annetaan tunteillekin tilaa ja niiden tulla ja mennä, sitä herkkyyttä kohdata kaipaan.

        Mutta sinä taas vaan lirkutat hernekeittosotkukeskusteluille ja sanot mulle mee ammattilaiselle...ehkei se ole mitä tarviin tai ole mun arvostamista ihmisenä, kun en oo mitenkään sairas tai masentunut jne. Et sä voi sieltä analysoida semmoista mua tuntematta.


        LS

        Ei tarvitse olla sairas tai masentunut mennäkseen keskustelemaan jollekkin ammattilaiselle.
        Monikin käy keskustekemassa, kun elämässä on alamäkiä tai kriisitilanteita, eikä se tarkouta sitä että kyseinnen ihminen on sairas.
        Ajatteletko sinä, että vain sairaat ja masentuneet käyttävät erillaisia keskustelupalveluja?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin lirkutan, eikä tuossa vielä läheskään kaikki puutteeni.
        Sinulla oli ihana ystävä. Tuollainen ystävä on kultaakin arvokkaampi.
        Saitko nukuttua muuten yhtään päivällä?

        ST

        Ei hän ole enää ystävä. Olin liian rasittava ja hän ei jaksanut, se on nyt vaan totuus. Kenenkään ei tarvitse jaksaa liikoja, ystävienkään..

        En ole nukkunut päivällä, en ole kerinnyt. Nukun kun kerkeän. Älä huolehdi minun unestani.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän ole enää ystävä. Olin liian rasittava ja hän ei jaksanut, se on nyt vaan totuus. Kenenkään ei tarvitse jaksaa liikoja, ystävienkään..

        En ole nukkunut päivällä, en ole kerinnyt. Nukun kun kerkeän. Älä huolehdi minun unestani.

        LS

        Ikävä juttu tuo ystävän menetys.
        Toivottavasti saat nukkua ensi yönä hyvin ❤️

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä juttu tuo ystävän menetys.
        Toivottavasti saat nukkua ensi yönä hyvin ❤️

        ST

        Et sinä ole ikävissäsi oikeasti, kunhan sanot.
        Vähän kuin mitä kuuluu, kuuluu vastata, ihan hyvää....ja ehkä se on järkevintä niin vastata niille, joilla ei ole ymmärrystä....kaikkea ei kaikille kannata purkaa.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ole ikävissäsi oikeasti, kunhan sanot.
        Vähän kuin mitä kuuluu, kuuluu vastata, ihan hyvää....ja ehkä se on järkevintä niin vastata niille, joilla ei ole ymmärrystä....kaikkea ei kaikille kannata purkaa.

        LS

        En sanoisi noin, jos en sitä tarkoittaisi.
        Totta, kaikkea ei kannata kaikille purkaa.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla sairas tai masentunut mennäkseen keskustelemaan jollekkin ammattilaiselle.
        Monikin käy keskustekemassa, kun elämässä on alamäkiä tai kriisitilanteita, eikä se tarkouta sitä että kyseinnen ihminen on sairas.
        Ajatteletko sinä, että vain sairaat ja masentuneet käyttävät erillaisia keskustelupalveluja?

        ST

        En ajattele. En jaksa jauhaa samoja asioita. Ne ei johda mihinkään. ei silloin kun on paineita ja tarvii juuri siihen hetkeen jotain tukea... Se kun on myös mun luonteeni, ahdistun helposti...niin se ei poistu ammattilaisen tuolissa tai pillereitä napsien.

        En tarkoita, etteikö joku voisi saada tukea, mutta tarviin käyttää ihmistä "hyödykseni" siinä, että saan tukea...koska on mun luonteeni mukaista, että alan pyörittämään asioita päässäni niin, että ne lähtee kasvamaan vuoriksi. Ikävä kyllä, me ihmiset tarvitsemme myös muita ihmisiä, itsekkäistäkin syistä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla sairas tai masentunut mennäkseen keskustelemaan jollekkin ammattilaiselle.
        Monikin käy keskustekemassa, kun elämässä on alamäkiä tai kriisitilanteita, eikä se tarkouta sitä että kyseinnen ihminen on sairas.
        Ajatteletko sinä, että vain sairaat ja masentuneet käyttävät erillaisia keskustelupalveluja?

        ST

        Niin että olen niin vmäinen, ihminen, että mulla on tapana tehdä mahdottomia vuoria ja olisi ihan kiva, jos joskus olisi joku järkevä sanomassa sen mulle, että olen tehnyt taas ne vuoret...siis ihminen, joka mut tuntee ja tietää mun vaan olevan sellainen...mutta ei vähättelevästi.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että olen niin vmäinen, ihminen, että mulla on tapana tehdä mahdottomia vuoria ja olisi ihan kiva, jos joskus olisi joku järkevä sanomassa sen mulle, että olen tehnyt taas ne vuoret...siis ihminen, joka mut tuntee ja tietää mun vaan olevan sellainen...mutta ei vähättelevästi.

        LS

        Mitä vuoria?
        Niin, sellainen ihminen olisi kyllä ihana, joka osaisi kohdata sinut niin, ettet tuntisi vähättelyä hänen taholtaan.
        Vähätteleminen ei kyllä auta yhtään asiaa, eikä rakenna luottamusta.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla sairas tai masentunut mennäkseen keskustelemaan jollekkin ammattilaiselle.
        Monikin käy keskustekemassa, kun elämässä on alamäkiä tai kriisitilanteita, eikä se tarkouta sitä että kyseinnen ihminen on sairas.
        Ajatteletko sinä, että vain sairaat ja masentuneet käyttävät erillaisia keskustelupalveluja?

        ST

        Se nimittäin auttaisi kummasti jaksamaan..eteenpäin. Tarviin semmoista järjen ääntä silloin kun lähtee menemään tunteilla, eikä enää järjellä, kaikki pelot sun muut nousee pintaan. Mutta se ei ole sairaus, vaan se , että olen se mitä olen. Pitäskö niitä tasoittaa ja turruttaa jollain vai auttaisiko ammattilaisille puhuminen? Tuskin. Tulen aina olemaankin tällainen, jos en sitten käy pyytämässä jotain nappia joka turruttaa zombiksi, niitä kyllä saa helposti...mutta liekö olisin enää minä, vaan joku joka kelpaa kaikille tasapaksuille kansalaisille.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ajattele. En jaksa jauhaa samoja asioita. Ne ei johda mihinkään. ei silloin kun on paineita ja tarvii juuri siihen hetkeen jotain tukea... Se kun on myös mun luonteeni, ahdistun helposti...niin se ei poistu ammattilaisen tuolissa tai pillereitä napsien.

        En tarkoita, etteikö joku voisi saada tukea, mutta tarviin käyttää ihmistä "hyödykseni" siinä, että saan tukea...koska on mun luonteeni mukaista, että alan pyörittämään asioita päässäni niin, että ne lähtee kasvamaan vuoriksi. Ikävä kyllä, me ihmiset tarvitsemme myös muita ihmisiä, itsekkäistäkin syistä.

        LS

        Emmää ny tiijä onko tuollainen itsekästä mistä kirjoitit, jos se on vastavuoroista kuitenkin. Ei minusta ole itsekästä.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nimittäin auttaisi kummasti jaksamaan..eteenpäin. Tarviin semmoista järjen ääntä silloin kun lähtee menemään tunteilla, eikä enää järjellä, kaikki pelot sun muut nousee pintaan. Mutta se ei ole sairaus, vaan se , että olen se mitä olen. Pitäskö niitä tasoittaa ja turruttaa jollain vai auttaisiko ammattilaisille puhuminen? Tuskin. Tulen aina olemaankin tällainen, jos en sitten käy pyytämässä jotain nappia joka turruttaa zombiksi, niitä kyllä saa helposti...mutta liekö olisin enää minä, vaan joku joka kelpaa kaikille tasapaksuille kansalaisille.

        LS

        Niin no jos olet aina sellainen, että ahdistut niin en osaa sanoa, miten pitkälle esim jollekkin diakonille avautuminen auttaa,.
        Itse sen parhaiten tiedät.
        Heitin vain ajatujsena ilmaan, että jos jonkun kanssa keskusteleminen asioista voisi helpottaa, mutta sinähän se itse olet itsesi paras asiantuntija ja tiedät mikä on sinulle sopiva juttu ja mikä ei.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emmää ny tiijä onko tuollainen itsekästä mistä kirjoitit, jos se on vastavuoroista kuitenkin. Ei minusta ole itsekästä.

        ST

        Hyvää yötä.st.

        Menen sinne nukkumaan, mutta en sun kehoituksesta.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä.st.

        Menen sinne nukkumaan, mutta en sun kehoituksesta.

        LS

        En kyllä ole kehouttanut vaan toivonut, että saat hyvin nukuttua.
        Juu, hyvät yöt.
        Minä käyn vielä haukkaamassa jotain, jäi iltapala välistä.
        Tarvisin kunnon niska ja hartiaseudun hieronnan. Ihan tukossa ja lukossa niska. Et sää vois vähän painaa? 😁
        Nuku hyvin.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ole kehouttanut vaan toivonut, että saat hyvin nukuttua.
        Juu, hyvät yöt.
        Minä käyn vielä haukkaamassa jotain, jäi iltapala välistä.
        Tarvisin kunnon niska ja hartiaseudun hieronnan. Ihan tukossa ja lukossa niska. Et sää vois vähän painaa? 😁
        Nuku hyvin.

        ST

        Vähän vaikea täältä antaa niskahartiahierontaa. Sitä paitsi nää jutut voi alkaa tästä lähtee palstalaisten mielestä alueelle, joka kuumottaa.

        En käske menemään ammattilaiselle.. ;) saatat vielä loukkaantua.

        Hyveet yöt.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikkuna minulla auki, raollaan. Kussa on niin lihava ja uso kollin rötkäle ettei mahdu tuosta ikkunan raosta ulos. On puolillaan auki. Naurettava kolli. Kauhean iso pääkin. Musta kissa vihreillä silmillä, maatiainen.

        ST

        Minulla oli lemmikkinä kanssa musta kissa. Hän oli nainen ja nimesin hänet commandoksi.Lapin pakkasista loukutettu ja Hesyyn toimitettu , josta kävin naukujan hakemassa.

        Olen nähnyt muutaman unen tulevasta asumisesta uudessa maassa. On omakotitalo-alueita kissoineen ja kaupunkielämää ihmisasutteisesti.

        Ovissa ei ollut lukkoja. Sitä oikein oudoksuin unessa unen aikana. Unen nähdessäni olin juuri uskoontullut , joten se heijastui syvänä maallisena ymmärtämättömyytenä uneen. Uudessa maassa ei ole yhtäkään varasta, ei yhtäkään varkautta.

        Naurattaa, nauran hieman, on hyvä olla elääkseen ja jäädä odottelemaan Jeesuksen paluuta.Olisi kiva tulla ylöstemmatuksi mieluummin kuin kuolla ja ylösnousta.Toisaalta mitä nopeammin kuolee niin ei tarvitse maailman ihmisten pahuuden boostausta olla näkemässä. En rukoile itselleni pitkää ikää.

        Marttyyrrin osaa olen rukoillut ja rohkaisua Herralta. Olen unen nähnyt pedonmerkin ajastakin.Se tulee Helsinkiin niun että poliisi pidättää pedonmerkistä kieltäytyjät ja toimittaa suoraan lääkärin telttaan.

        Teltassa lääkäri antaa myrkkyruiskeen mulle. Olin tyytyväinen helppoon kuolemaan.Gilgotiiniin olen unesta huolimatta varautunut yhä tai sapelia saamaan.Unen perusteella en pakoile kuolemaa.

        Uni viittaa siihen että en pääse viisaiden neitsyiden mukaan. Tai viisaat neitsyet ovat pedonmerkin aikana maan päällä. Olen enneunien näkijä. Olen nähnyt useassa eri unessa kuka kuolee ja pian hän on kuollut. Olen ne kertonut sukulaisille etukäteen. Elämä on ihmeellistä, enneuniakin. Unessa näin vain muutaman pedonmerkistä kieltäytynern ruumiit. Vanhat ateistinaiset neuvoivat pedonmerkin ottamaan tai muuten kuolemaan joutuu.

        Jeesus on mun Herra.

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli lemmikkinä kanssa musta kissa. Hän oli nainen ja nimesin hänet commandoksi.Lapin pakkasista loukutettu ja Hesyyn toimitettu , josta kävin naukujan hakemassa.

        Olen nähnyt muutaman unen tulevasta asumisesta uudessa maassa. On omakotitalo-alueita kissoineen ja kaupunkielämää ihmisasutteisesti.

        Ovissa ei ollut lukkoja. Sitä oikein oudoksuin unessa unen aikana. Unen nähdessäni olin juuri uskoontullut , joten se heijastui syvänä maallisena ymmärtämättömyytenä uneen. Uudessa maassa ei ole yhtäkään varasta, ei yhtäkään varkautta.

        Naurattaa, nauran hieman, on hyvä olla elääkseen ja jäädä odottelemaan Jeesuksen paluuta.Olisi kiva tulla ylöstemmatuksi mieluummin kuin kuolla ja ylösnousta.Toisaalta mitä nopeammin kuolee niin ei tarvitse maailman ihmisten pahuuden boostausta olla näkemässä. En rukoile itselleni pitkää ikää.

        Marttyyrrin osaa olen rukoillut ja rohkaisua Herralta. Olen unen nähnyt pedonmerkin ajastakin.Se tulee Helsinkiin niun että poliisi pidättää pedonmerkistä kieltäytyjät ja toimittaa suoraan lääkärin telttaan.

        Teltassa lääkäri antaa myrkkyruiskeen mulle. Olin tyytyväinen helppoon kuolemaan.Gilgotiiniin olen unesta huolimatta varautunut yhä tai sapelia saamaan.Unen perusteella en pakoile kuolemaa.

        Uni viittaa siihen että en pääse viisaiden neitsyiden mukaan. Tai viisaat neitsyet ovat pedonmerkin aikana maan päällä. Olen enneunien näkijä. Olen nähnyt useassa eri unessa kuka kuolee ja pian hän on kuollut. Olen ne kertonut sukulaisille etukäteen. Elämä on ihmeellistä, enneuniakin. Unessa näin vain muutaman pedonmerkistä kieltäytynern ruumiit. Vanhat ateistinaiset neuvoivat pedonmerkin ottamaan tai muuten kuolemaan joutuu.

        Jeesus on mun Herra.

        Commandohauis

        Niin sen muistan unessa kuinka naiset kehottivat bussissa mua ottamaan pedonmerkin ja säälin heitä.Heillä ei ollut minkäänsortin tietoa Helvettiin joutumisestaan. Itse muistan sen unesta että mikään ei saa mua ottamaan pedonmerkkiä seuraukset tiesin selvästi mutta pedonmerkityt olivat tietämättömät vaikkakin tiesivät olevan pakkotilanteessa merkinoton suhteen mutta se oli markkinoitu heille taitavasti, vähän samaan tapaan kiin juutalaiset junailtiin tuhoamisleireille suyrimman osan ymmärtämättä mitä kuolemanleirilä odottaa, joka (pedonmerkki) oli jo enemmistöllä ,mua ei pelottanut vaan jännitti Jeesuksen näkeminen.Myrkkyruiskeen saatuani pääsin pois ja se oli ok.

        Ihanasti unesta lisääjokeltaen, Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän vaikea täältä antaa niskahartiahierontaa. Sitä paitsi nää jutut voi alkaa tästä lähtee palstalaisten mielestä alueelle, joka kuumottaa.

        En käske menemään ammattilaiselle.. ;) saatat vielä loukkaantua.

        Hyveet yöt.

        LS

        Hei taas! Kuumottamaan, miksi?
        Jumppasin eilen ehkä liikaa, sillä nyt on olo kuin mankelin läpi vedetyllä.
        Ajattelin muka, että nyt lähtee kyllä rintarangan jumit ja raivoissani jumppailin sitten liikaa 😟 ei vanhan kärsis.
        Tässä tänään sottailin, jos kävisin fyssarilla, lähetekkin olisi pöytälaatikossa. Mutta nuo rangan lukot sais joku painaa auki. Osaan aukoa muiden lukkoja, mutten omiani, ärsyttävää.
        Mitä tähän päivään? Miten menee? Miten nukuit? 😊

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli lemmikkinä kanssa musta kissa. Hän oli nainen ja nimesin hänet commandoksi.Lapin pakkasista loukutettu ja Hesyyn toimitettu , josta kävin naukujan hakemassa.

        Olen nähnyt muutaman unen tulevasta asumisesta uudessa maassa. On omakotitalo-alueita kissoineen ja kaupunkielämää ihmisasutteisesti.

        Ovissa ei ollut lukkoja. Sitä oikein oudoksuin unessa unen aikana. Unen nähdessäni olin juuri uskoontullut , joten se heijastui syvänä maallisena ymmärtämättömyytenä uneen. Uudessa maassa ei ole yhtäkään varasta, ei yhtäkään varkautta.

        Naurattaa, nauran hieman, on hyvä olla elääkseen ja jäädä odottelemaan Jeesuksen paluuta.Olisi kiva tulla ylöstemmatuksi mieluummin kuin kuolla ja ylösnousta.Toisaalta mitä nopeammin kuolee niin ei tarvitse maailman ihmisten pahuuden boostausta olla näkemässä. En rukoile itselleni pitkää ikää.

        Marttyyrrin osaa olen rukoillut ja rohkaisua Herralta. Olen unen nähnyt pedonmerkin ajastakin.Se tulee Helsinkiin niun että poliisi pidättää pedonmerkistä kieltäytyjät ja toimittaa suoraan lääkärin telttaan.

        Teltassa lääkäri antaa myrkkyruiskeen mulle. Olin tyytyväinen helppoon kuolemaan.Gilgotiiniin olen unesta huolimatta varautunut yhä tai sapelia saamaan.Unen perusteella en pakoile kuolemaa.

        Uni viittaa siihen että en pääse viisaiden neitsyiden mukaan. Tai viisaat neitsyet ovat pedonmerkin aikana maan päällä. Olen enneunien näkijä. Olen nähnyt useassa eri unessa kuka kuolee ja pian hän on kuollut. Olen ne kertonut sukulaisille etukäteen. Elämä on ihmeellistä, enneuniakin. Unessa näin vain muutaman pedonmerkistä kieltäytynern ruumiit. Vanhat ateistinaiset neuvoivat pedonmerkin ottamaan tai muuten kuolemaan joutuu.

        Jeesus on mun Herra.

        Commandohauis

        Osaat kirjoittaa mukavasti ja hyvin.
        Minulle jäi tunbe, että hyvä ettet oelkää uniasi niinkuin tuota mahdollista marttyyrin isaasi vaan jaksat ahatelka niin, cettä jätät Jumalan käsiin senkin, miten sinulle itsellesi käy, tyytyen siihen.
        Näin kerran näyn, että valitut tulevat kuolemaan, koska eivät kiellä Jeesusta. Murhaajina olivat "uskovaiset". En oikein tiedä, keitä valitut ovat, mutta oken ajatellut jättää tuon asian Jumalalle eläen tavallista arkeani, sillä en usko tuon tietämisen helpottavan elämääni. Kaikkea ei tarvitsekkaan tietää.
        Viisaista neitsyistä, niin en ole sellainenkaan, en todellakaan.
        Niin ja näystäni vielä, että niillä vanhoilla naisilla, ne tietävät ketä palvelevat, sillä kuulin yhden huutavan saatanaa.
        Heidän yläåuolellaan oli kuitenkin vielä korkeammassa virassa olevia miehiä minun käsittääkseni, jotka tiesivät palvelevansa saatanaa.
        Mutta myös heidän alapuolellaan oli iso joukko, jotka eivät tienneet olevansa saatanan palveluksessa ja he olivat ymmärtääkseni seurakuntien joirain päämiehiä. He luuluvat aivan oikeasti palvelevansa Jumalaa.
        Eli tuollainen hierarkia.
        Kuin pyramidi hallinto, ylimpänä saatana.

        Mitäs tänään syöt?
        Nuo ruokahommat on kivoja. Tykkään niistä siksikin, koska maailmani on niin pieni ja nautinnot sen mukaiset. Luonto, ruoka, ihmissuhteet.


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sen muistan unessa kuinka naiset kehottivat bussissa mua ottamaan pedonmerkin ja säälin heitä.Heillä ei ollut minkäänsortin tietoa Helvettiin joutumisestaan. Itse muistan sen unesta että mikään ei saa mua ottamaan pedonmerkkiä seuraukset tiesin selvästi mutta pedonmerkityt olivat tietämättömät vaikkakin tiesivät olevan pakkotilanteessa merkinoton suhteen mutta se oli markkinoitu heille taitavasti, vähän samaan tapaan kiin juutalaiset junailtiin tuhoamisleireille suyrimman osan ymmärtämättä mitä kuolemanleirilä odottaa, joka (pedonmerkki) oli jo enemmistöllä ,mua ei pelottanut vaan jännitti Jeesuksen näkeminen.Myrkkyruiskeen saatuani pääsin pois ja se oli ok.

        Ihanasti unesta lisääjokeltaen, Commandohauis

        Vai jokeltaen 🤣🤣 en ole koskaan kuullut aikuisen jokeltaen, mutta no, Jumalanlapsihan on lapsi ja voi vaikkapa jokeltaa tai visertää sirkuttaa innoissaan 🤔

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei taas! Kuumottamaan, miksi?
        Jumppasin eilen ehkä liikaa, sillä nyt on olo kuin mankelin läpi vedetyllä.
        Ajattelin muka, että nyt lähtee kyllä rintarangan jumit ja raivoissani jumppailin sitten liikaa 😟 ei vanhan kärsis.
        Tässä tänään sottailin, jos kävisin fyssarilla, lähetekkin olisi pöytälaatikossa. Mutta nuo rangan lukot sais joku painaa auki. Osaan aukoa muiden lukkoja, mutten omiani, ärsyttävää.
        Mitä tähän päivään? Miten menee? Miten nukuit? 😊

        ST

        Mitäpä sitä tänne kannattaa tuoda, miten menee, kun tämä on yleinen keskustelupalsta. Monenlaista semmoista painetta, mutta etiäpäin kun menee, eiköhän ne selviä. Tottakai sitä kokee tarvitsevansa kuuntelijaa ja mielipiteen jakajaa, jostakin johon luottaa täysin ja tietää, että mielipiteet ovat aidosti sellaisia, että etsii parasta.

        Mitäpä se täällä.kuulumisten jakaminen hyödyttää. Olisi ihana, jos jotakuta jaksais kiinnostaa, miten mulla menee ja olla läsnä elämässä, saisi itsekin uusia näkökulmia elämään.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaat kirjoittaa mukavasti ja hyvin.
        Minulle jäi tunbe, että hyvä ettet oelkää uniasi niinkuin tuota mahdollista marttyyrin isaasi vaan jaksat ahatelka niin, cettä jätät Jumalan käsiin senkin, miten sinulle itsellesi käy, tyytyen siihen.
        Näin kerran näyn, että valitut tulevat kuolemaan, koska eivät kiellä Jeesusta. Murhaajina olivat "uskovaiset". En oikein tiedä, keitä valitut ovat, mutta oken ajatellut jättää tuon asian Jumalalle eläen tavallista arkeani, sillä en usko tuon tietämisen helpottavan elämääni. Kaikkea ei tarvitsekkaan tietää.
        Viisaista neitsyistä, niin en ole sellainenkaan, en todellakaan.
        Niin ja näystäni vielä, että niillä vanhoilla naisilla, ne tietävät ketä palvelevat, sillä kuulin yhden huutavan saatanaa.
        Heidän yläåuolellaan oli kuitenkin vielä korkeammassa virassa olevia miehiä minun käsittääkseni, jotka tiesivät palvelevansa saatanaa.
        Mutta myös heidän alapuolellaan oli iso joukko, jotka eivät tienneet olevansa saatanan palveluksessa ja he olivat ymmärtääkseni seurakuntien joirain päämiehiä. He luuluvat aivan oikeasti palvelevansa Jumalaa.
        Eli tuollainen hierarkia.
        Kuin pyramidi hallinto, ylimpänä saatana.

        Mitäs tänään syöt?
        Nuo ruokahommat on kivoja. Tykkään niistä siksikin, koska maailmani on niin pieni ja nautinnot sen mukaiset. Luonto, ruoka, ihmissuhteet.


        ST

        Tietenkin jos toisen ihmisen mielipiteet ovat sitä luokkaa, että näkee piruja joka puolella, ne ei olisi edes avuksi mulle.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä sitä tänne kannattaa tuoda, miten menee, kun tämä on yleinen keskustelupalsta. Monenlaista semmoista painetta, mutta etiäpäin kun menee, eiköhän ne selviä. Tottakai sitä kokee tarvitsevansa kuuntelijaa ja mielipiteen jakajaa, jostakin johon luottaa täysin ja tietää, että mielipiteet ovat aidosti sellaisia, että etsii parasta.

        Mitäpä se täällä.kuulumisten jakaminen hyödyttää. Olisi ihana, jos jotakuta jaksais kiinnostaa, miten mulla menee ja olla läsnä elämässä, saisi itsekin uusia näkökulmia elämään.

        LS

        Ainniin joo, ei sitä tänne voi asioutaan oikein tuoda, unohdin kysyessäni kun kyvittelen kohtaavani sinut, enkä muita. Ehkä se on tämä, etten ole kasvanut some kulttuurissa niin unohdan millainen paukka tämä on.
        Vähän niinkuin joskus ennen muinoin puhelin keksinnön ollessa uusi, ihmiset huusivat luuriin ikäänkuin ääni ei muutoin olisi kuullut sinne kauas, minne nyt soittivatkaan 🤣
        Minä kuvittelen välillä, että keskustelen vain sinun kanssasi.

        Hyviä pointteja toit esille:
        "olla läsnä elämässä, saisi itsekin uusia näkökulmia elämään."

        Toivon oikeasti, että kohtaat, tlrmäätte toisiinne, sinä ja sellainen jonka kanssa synkkää niin myötä kuin vastamäessä. Enkä tarkoita avioliittia ettei joku pääse pistömään vaan ystövyyssuhdetta. Joka on luottamujsesi arvoinen.

        Tein mustikkapiirakkaa piimäpohjalla. Tuossa sipulit nyt puenitty ja juurekset. Mietin jos keittoa väsäisin kasaan
        Onko ollut kiireinen päivä?


        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainniin joo, ei sitä tänne voi asioutaan oikein tuoda, unohdin kysyessäni kun kyvittelen kohtaavani sinut, enkä muita. Ehkä se on tämä, etten ole kasvanut some kulttuurissa niin unohdan millainen paukka tämä on.
        Vähän niinkuin joskus ennen muinoin puhelin keksinnön ollessa uusi, ihmiset huusivat luuriin ikäänkuin ääni ei muutoin olisi kuullut sinne kauas, minne nyt soittivatkaan 🤣
        Minä kuvittelen välillä, että keskustelen vain sinun kanssasi.

        Hyviä pointteja toit esille:
        "olla läsnä elämässä, saisi itsekin uusia näkökulmia elämään."

        Toivon oikeasti, että kohtaat, tlrmäätte toisiinne, sinä ja sellainen jonka kanssa synkkää niin myötä kuin vastamäessä. Enkä tarkoita avioliittia ettei joku pääse pistömään vaan ystövyyssuhdetta. Joka on luottamujsesi arvoinen.

        Tein mustikkapiirakkaa piimäpohjalla. Tuossa sipulit nyt puenitty ja juurekset. Mietin jos keittoa väsäisin kasaan
        Onko ollut kiireinen päivä?


        ST

        Synkkää myötä ja vastamäessä 🤣🤣🤣
        Sius synkkaa!!

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin jos toisen ihmisen mielipiteet ovat sitä luokkaa, että näkee piruja joka puolella, ne ei olisi edes avuksi mulle.

        LS

        🤣🤣🤣🤣 Niinpä, hyvä kun tiedät mikä itsellesi sopii ja kuka. Muut ei sitä voi tietää.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainniin joo, ei sitä tänne voi asioutaan oikein tuoda, unohdin kysyessäni kun kyvittelen kohtaavani sinut, enkä muita. Ehkä se on tämä, etten ole kasvanut some kulttuurissa niin unohdan millainen paukka tämä on.
        Vähän niinkuin joskus ennen muinoin puhelin keksinnön ollessa uusi, ihmiset huusivat luuriin ikäänkuin ääni ei muutoin olisi kuullut sinne kauas, minne nyt soittivatkaan 🤣
        Minä kuvittelen välillä, että keskustelen vain sinun kanssasi.

        Hyviä pointteja toit esille:
        "olla läsnä elämässä, saisi itsekin uusia näkökulmia elämään."

        Toivon oikeasti, että kohtaat, tlrmäätte toisiinne, sinä ja sellainen jonka kanssa synkkää niin myötä kuin vastamäessä. Enkä tarkoita avioliittia ettei joku pääse pistömään vaan ystövyyssuhdetta. Joka on luottamujsesi arvoinen.

        Tein mustikkapiirakkaa piimäpohjalla. Tuossa sipulit nyt puenitty ja juurekset. Mietin jos keittoa väsäisin kasaan
        Onko ollut kiireinen päivä?


        ST

        On ollut kiirettä ja paljon jäänyt tekemättä mitä olin suunnitellut tekeväni, on mennyt asioiden hoidossa pitkälti päivä. Sanotaanko että tämä viikko, tulee olemaan sillä tavoin työntäyteinen, että on asioita, joita pitäisi suuntaan, jos toiseenkin olla hoitamassa.

        Niin, en tiedä tulenko saamaan sellaista ihmistä elämääni, mutta uskoisin sen helpottavan, kun tietäisi, että on tukea olemassa elämässä, sen jo tiedostaminen tuo elämään erilaista voimaa, kun tiedostaa, ettei tarvitse jäädä asioiden kanssa ihan yksin. Mutta sellainen ystävän tulee oikeasti arvostaa mua ihmisenä, ei vain ottaa, vaan myös antaa ja varmastikin myös toisinpäin.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣 Niinpä, hyvä kun tiedät mikä itsellesi sopii ja kuka. Muut ei sitä voi tietää.

        ST

        Niin kuka ja kuka, ei se välttämättä mene niin, että mikä minulle sopii, sopii jollekin toiselle 😁

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣 Niinpä, hyvä kun tiedät mikä itsellesi sopii ja kuka. Muut ei sitä voi tietää.

        ST

        Se luultavasti sulkisi mua ja tekis epäluuloiseksi, jos seura olisi epäluuloinen.

        Olen niin herkkä ihmisenä, että seuralla on iso vaikutus...voi vaikuttaa ahdistuksen ilmenemiseenkin...jos kuuntelisin siis kaikenlaista neuvoa, että pitäisi varoa ja ei voisi luottaa....siksi sanoin, ettet olisi ehkä oikeaa seuraa...kun siis olet niin...näet näkyjä saatanan pyramideista ja ne on sulle totta.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se luultavasti sulkisi mua ja tekis epäluuloiseksi, jos seura olisi epäluuloinen.

        Olen niin herkkä ihmisenä, että seuralla on iso vaikutus...voi vaikuttaa ahdistuksen ilmenemiseenkin...jos kuuntelisin siis kaikenlaista neuvoa, että pitäisi varoa ja ei voisi luottaa....siksi sanoin, ettet olisi ehkä oikeaa seuraa...kun siis olet niin...näet näkyjä saatanan pyramideista ja ne on sulle totta.

        LS

        Hyvä, että tiedostat tuon ja huolehdit itsestäsi sillä kukaan muu ei sitä osaa tehdä niinkuin sinä.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ollut kiirettä ja paljon jäänyt tekemättä mitä olin suunnitellut tekeväni, on mennyt asioiden hoidossa pitkälti päivä. Sanotaanko että tämä viikko, tulee olemaan sillä tavoin työntäyteinen, että on asioita, joita pitäisi suuntaan, jos toiseenkin olla hoitamassa.

        Niin, en tiedä tulenko saamaan sellaista ihmistä elämääni, mutta uskoisin sen helpottavan, kun tietäisi, että on tukea olemassa elämässä, sen jo tiedostaminen tuo elämään erilaista voimaa, kun tiedostaa, ettei tarvitse jäädä asioiden kanssa ihan yksin. Mutta sellainen ystävän tulee oikeasti arvostaa mua ihmisenä, ei vain ottaa, vaan myös antaa ja varmastikin myös toisinpäin.

        LS

        Harmittaako, ettet saanut tehtyä kaikkea, mitä suunnittelit?
        Kyllä, noin se on, että jo sen tiedostaminen, ettei ole asioidensa kanssa yksin, auttaa.
        Puolin ja tousin arvostaminen on minusta ystävyyden elinehto suorastaan.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuka ja kuka, ei se välttämättä mene niin, että mikä minulle sopii, sopii jollekin toiselle 😁

        LS

        No ei niin, eihän se niin voi mennä, että ihminen olisi noun vain otettavissa.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaako, ettet saanut tehtyä kaikkea, mitä suunnittelit?
        Kyllä, noin se on, että jo sen tiedostaminen, ettei ole asioidensa kanssa yksin, auttaa.
        Puolin ja tousin arvostaminen on minusta ystävyyden elinehto suorastaan.

        ST

        No se lisää paineen kokemusta, kun asiat on hoidettava tiettyihin päivämääriin mennessä. En osaa sanoa harmittaako, siis en varmaan tarkastele asiaa niin, vaan ehkä kantilta kerkeänkö. On myös samalla asioita, jotka vaativat paneutumista ja keskittymistä, eivätkä hoidu tällä tavoin lennosta, kuten teen tätä ja jos on ruokakin uunissa, olisi parempi hoitaa niin, että olisi aikaa keskittyä, eikä tarvitse kymmenen minuutin päästä keskeyttää....siksi en tee vaikka tiedostan, että on asioita mitä pitäs. Kun olen siis hoitanut juoksevia menoja, niin se on syönyt sellaista aikaa, että voisi paneutua tarkemmin joihinkin asioihin. Ihminen kun ei lennosta mene muutenkaan moodista toiseen.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se lisää paineen kokemusta, kun asiat on hoidettava tiettyihin päivämääriin mennessä. En osaa sanoa harmittaako, siis en varmaan tarkastele asiaa niin, vaan ehkä kantilta kerkeänkö. On myös samalla asioita, jotka vaativat paneutumista ja keskittymistä, eivätkä hoidu tällä tavoin lennosta, kuten teen tätä ja jos on ruokakin uunissa, olisi parempi hoitaa niin, että olisi aikaa keskittyä, eikä tarvitse kymmenen minuutin päästä keskeyttää....siksi en tee vaikka tiedostan, että on asioita mitä pitäs. Kun olen siis hoitanut juoksevia menoja, niin se on syönyt sellaista aikaa, että voisi paneutua tarkemmin joihinkin asioihin. Ihminen kun ei lennosta mene muutenkaan moodista toiseen.

        LS

        Totta, tuo aivan varmasti lisää paineita, että on aikaraja.
        Kyllä, keskeytykset hidastavat ja vaatii hermoja tehdä töitä keskeytyksien kanssa.
        Keskeytykset ja aikaraja päälle varmasti kysyy paineensietoa.
        Juoksevatkin menot ovat tärkeitä ja pakollisia, siksi niin ristiriitaista, että ne syövät sitä paneutumista vaativan työn aikarajaa.
        Ymmärrän tuon.
        Viheliäinen yhtälö.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaat kirjoittaa mukavasti ja hyvin.
        Minulle jäi tunbe, että hyvä ettet oelkää uniasi niinkuin tuota mahdollista marttyyrin isaasi vaan jaksat ahatelka niin, cettä jätät Jumalan käsiin senkin, miten sinulle itsellesi käy, tyytyen siihen.
        Näin kerran näyn, että valitut tulevat kuolemaan, koska eivät kiellä Jeesusta. Murhaajina olivat "uskovaiset". En oikein tiedä, keitä valitut ovat, mutta oken ajatellut jättää tuon asian Jumalalle eläen tavallista arkeani, sillä en usko tuon tietämisen helpottavan elämääni. Kaikkea ei tarvitsekkaan tietää.
        Viisaista neitsyistä, niin en ole sellainenkaan, en todellakaan.
        Niin ja näystäni vielä, että niillä vanhoilla naisilla, ne tietävät ketä palvelevat, sillä kuulin yhden huutavan saatanaa.
        Heidän yläåuolellaan oli kuitenkin vielä korkeammassa virassa olevia miehiä minun käsittääkseni, jotka tiesivät palvelevansa saatanaa.
        Mutta myös heidän alapuolellaan oli iso joukko, jotka eivät tienneet olevansa saatanan palveluksessa ja he olivat ymmärtääkseni seurakuntien joirain päämiehiä. He luuluvat aivan oikeasti palvelevansa Jumalaa.
        Eli tuollainen hierarkia.
        Kuin pyramidi hallinto, ylimpänä saatana.

        Mitäs tänään syöt?
        Nuo ruokahommat on kivoja. Tykkään niistä siksikin, koska maailmani on niin pieni ja nautinnot sen mukaiset. Luonto, ruoka, ihmissuhteet.


        ST

        En mitään. Mietin menetänkö palkkani kun sanon että aloitin vesipaaston special selectöidyin höystein hernekeiton syötyäni. Älä sano mitään hyvää tai kiitettävää kun paastoan, en ota mahdollista palkkani ryöväävää kiitosta vastaan keneltäkään muulta kuin Herralta. Rukoilenpimeydessä hapuilevan äitini ja erään toisen hengenvaarassa Helvettiin alaspudotus kuilun reunaa kohti kulkevan ystävän uskoontulon puolesta.

        Koskaan ei tiedä tulleensa kuolinpäiväänsä kuilun reunalle.

        Pysähdyhuutoa ei tässä kuulu hengellisesti sokeat ja kuurot eivät näe sitä minkä Jumalan lapset näkevät:

        https://www.youtube.com/watch?v=XHtOlaYLTB8

        Commandohauis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mitään. Mietin menetänkö palkkani kun sanon että aloitin vesipaaston special selectöidyin höystein hernekeiton syötyäni. Älä sano mitään hyvää tai kiitettävää kun paastoan, en ota mahdollista palkkani ryöväävää kiitosta vastaan keneltäkään muulta kuin Herralta. Rukoilenpimeydessä hapuilevan äitini ja erään toisen hengenvaarassa Helvettiin alaspudotus kuilun reunaa kohti kulkevan ystävän uskoontulon puolesta.

        Koskaan ei tiedä tulleensa kuolinpäiväänsä kuilun reunalle.

        Pysähdyhuutoa ei tässä kuulu hengellisesti sokeat ja kuurot eivät näe sitä minkä Jumalan lapset näkevät:

        https://www.youtube.com/watch?v=XHtOlaYLTB8

        Commandohauis

        Hienoa kun paastoat, oikein hyvä, hattua nostan 🙃
        Kuinka kauan paastosi kestää?
        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa kun paastoat, oikein hyvä, hattua nostan 🙃
        Kuinka kauan paastosi kestää?
        ST

        Ootko tosissasi?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko tosissasi?

        LS

        Varsteksi kehuin koska kielsi, iski kiusanhenki. En halunnut väheksyä kommandon tärkeää asiaa.
        Oli huono tilannetaju. Anteeksi kommando

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsteksi kehuin koska kielsi, iski kiusanhenki. En halunnut väheksyä kommandon tärkeää asiaa.
        Oli huono tilannetaju. Anteeksi kommando

        ST

        Et voi olla tosissasi?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi olla tosissasi?

        LS

        Missä asiassa en ole tosissani? Tuo paastoaminen on Commandolle varmasti tärkeä tai siihen johtavat syyt.
        En halua väheksyä hänen tunteitaan, jotka ovat johtaneet paastoamiseen.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä asiassa en ole tosissani? Tuo paastoaminen on Commandolle varmasti tärkeä tai siihen johtavat syyt.
        En halua väheksyä hänen tunteitaan, jotka ovat johtaneet paastoamiseen.

        ST

        Vaikuttaa ihan feikiltä. Ei kukaan voi olla tuommoinen, joka kirjoittaa mitä kirjoittaakin tai voi, mutta ihmettelen sitä, että olet mukana asioissa. Olen miettinyt sitäkin, oletko sinäkin oikeasti feikki.

        Ei tuommoisia sörsseleistä kirjoittaminen...vähän kuin...täällä on kirjoittajia, joilla on aina jokin pastori tekemässä jotain ja mukamas tosissaan..ja nuo jutut on samaa...

        Oletko sinäkin feikkipersoona?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä asiassa en ole tosissani? Tuo paastoaminen on Commandolle varmasti tärkeä tai siihen johtavat syyt.
        En halua väheksyä hänen tunteitaan, jotka ovat johtaneet paastoamiseen.

        ST

        Olen aika varma että et ole aito ja ettei commando ole aito.

        Olisi kiva kohdata ihan aitoja ihmisiä, oikeesti.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä asiassa en ole tosissani? Tuo paastoaminen on Commandolle varmasti tärkeä tai siihen johtavat syyt.
        En halua väheksyä hänen tunteitaan, jotka ovat johtaneet paastoamiseen.

        ST

        Toisen ihmisen kunnioitus. Jos esiinnytään jonain palstahahmona, se on muiden ihmisten aliarvioimista.

        Kerran tuli joltain viesti palstalla, että minunkin tulisi tehdä oma roolihahmo, se sotii periaatteitani ei vastaan.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisen ihmisen kunnioitus. Jos esiinnytään jonain palstahahmona, se on muiden ihmisten aliarvioimista.

        Kerran tuli joltain viesti palstalla, että minunkin tulisi tehdä oma roolihahmo, se sotii periaatteitani ei vastaan.

        LS

        Siis periaatteitani vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikuttaa ihan feikiltä. Ei kukaan voi olla tuommoinen, joka kirjoittaa mitä kirjoittaakin tai voi, mutta ihmettelen sitä, että olet mukana asioissa. Olen miettinyt sitäkin, oletko sinäkin oikeasti feikki.

        Ei tuommoisia sörsseleistä kirjoittaminen...vähän kuin...täällä on kirjoittajia, joilla on aina jokin pastori tekemässä jotain ja mukamas tosissaan..ja nuo jutut on samaa...

        Oletko sinäkin feikkipersoona?

        LS

        En ole feikki.
        Missä asioissa olen mukana? En ymmärrä mitä tarkoitat.
        Mikä pastori ja missä tekemässä ja mitä?
        En ole mitään pastoria hoksannut palstalla. En nyt pääse jyvälle tarkoitusperistäsi.
        Mikä tuossa commandolle kirjoittamassani vastauksessani kummastuttaa?
        Kerro ihan suorin sanoin, en ymmärrä muutoin.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole feikki.
        Missä asioissa olen mukana? En ymmärrä mitä tarkoitat.
        Mikä pastori ja missä tekemässä ja mitä?
        En ole mitään pastoria hoksannut palstalla. En nyt pääse jyvälle tarkoitusperistäsi.
        Mikä tuossa commandolle kirjoittamassani vastauksessani kummastuttaa?
        Kerro ihan suorin sanoin, en ymmärrä muutoin.

        ST

        Silmänkääntötemput ei mene läpi.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aika varma että et ole aito ja ettei commando ole aito.

        Olisi kiva kohdata ihan aitoja ihmisiä, oikeesti.

        LS

        Voi olla että Commando ei ole aito, mistä kenestäkään täällä tietää, sinystakaan varmaksi, oletko aito vai et.
        Minä nyt satun vain olemaan tällainen ihan itsenäni.
        En luota minäkään palstaan.
        Mutta jos Commando on aito, oletetaan noin niin en kyllä surminsyin ota sitä riskiä että väheksyn hänen tuntemuksiaan läheisiään kohtaan, kuten äitiänsä kohtaan, ainakaan tahallisesti.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla että Commando ei ole aito, mistä kenestäkään täällä tietää, sinystakaan varmaksi, oletko aito vai et.
        Minä nyt satun vain olemaan tällainen ihan itsenäni.
        En luota minäkään palstaan.
        Mutta jos Commando on aito, oletetaan noin niin en kyllä surminsyin ota sitä riskiä että väheksyn hänen tuntemuksiaan läheisiään kohtaan, kuten äitiänsä kohtaan, ainakaan tahallisesti.

        ST

        Hyvää yötä.

        Commandon äidillä ei ole luultavasti mitään hätää, mutta äidillä voi olla hätä pojastaan...jos nyt edes on muuta kuin palstatrolli.
        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä.

        Commandon äidillä ei ole luultavasti mitään hätää, mutta äidillä voi olla hätä pojastaan...jos nyt edes on muuta kuin palstatrolli.
        LS

        Voi olla trolli, mutten uskalla täysin olettaa niin, koska jos onkin aito ja menen aitoa ihmistä kovin pahasti tökkimään tyhmyyjsissäni.
        En haluaisi ottaa sitä riskiä.
        Hyvää yötä, nuku hyvvin L. S

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla trolli, mutten uskalla täysin olettaa niin, koska jos onkin aito ja menen aitoa ihmistä kovin pahasti tökkimään tyhmyyjsissäni.
        En haluaisi ottaa sitä riskiä.
        Hyvää yötä, nuku hyvvin L. S

        ST

        Jos on aito, niin missä menee raja sille, että ihminen tuuditetaan johonkin kuvitellaan ja annetaan vaan olla? Ei se ole rakkautta ja välittämistä. Ilkeä ei tarvitse olla, mutta voi sanoa, että jutut menee yli hilseen. Minäkään en muuten ole kovin ilkeästi kait häntä kohtaan toiminut? Vai?

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on aito, niin missä menee raja sille, että ihminen tuuditetaan johonkin kuvitellaan ja annetaan vaan olla? Ei se ole rakkautta ja välittämistä. Ilkeä ei tarvitse olla, mutta voi sanoa, että jutut menee yli hilseen. Minäkään en muuten ole kovin ilkeästi kait häntä kohtaan toiminut? Vai?

        LS

        Kuka on tuudiittanut ja kenet johonkin kuvitteelliseen tuossa Commandon viestissä ?
        En osaa sanoa, oketko ollut iljeä Commandolle, koska en tiedä, mitä kaikkea oket täällä hänen kanssaan kirjoutellut, mutta tässä ketjussa en näe, että okisit ollut ilkeä hänelle.
        Kuvitteellisuudesta. Mikä on jokaisen ihmisen todellisuus? Se, mikä on esim sinulle totta, ei oke totta jollekkin toiselle ja päin vastoin
        Ajatellaan, että herätetään ihminen näkemään totuus, mutta mikä on ihmisen totuus? Onko se oma subjektiivinen kokemus vai jonkun hyvin perustelemä näkemys totuudesta?
        Jokainen loppujen lopuksi itse valitsee sen, mitä pitää totuutena.
        Ja sen tousen totuus, joka on täyttä totta hänelle itselkeen, pyyhkii jollain toisella yli hikseen, eikö se noin mene?

        Saisinkohan vielä unen, toivottavasti.

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on tuudiittanut ja kenet johonkin kuvitteelliseen tuossa Commandon viestissä ?
        En osaa sanoa, oketko ollut iljeä Commandolle, koska en tiedä, mitä kaikkea oket täällä hänen kanssaan kirjoutellut, mutta tässä ketjussa en näe, että okisit ollut ilkeä hänelle.
        Kuvitteellisuudesta. Mikä on jokaisen ihmisen todellisuus? Se, mikä on esim sinulle totta, ei oke totta jollekkin toiselle ja päin vastoin
        Ajatellaan, että herätetään ihminen näkemään totuus, mutta mikä on ihmisen totuus? Onko se oma subjektiivinen kokemus vai jonkun hyvin perustelemä näkemys totuudesta?
        Jokainen loppujen lopuksi itse valitsee sen, mitä pitää totuutena.
        Ja sen tousen totuus, joka on täyttä totta hänelle itselkeen, pyyhkii jollain toisella yli hikseen, eikö se noin mene?

        Saisinkohan vielä unen, toivottavasti.

        ST

        Niin paitsi uskovalle ei pitäisi olla subjektiivista totuutta? Kuulostaa hassulta uskovan suuhun, että hän perustelisi mitään sillä, että totuus on jokaisen subjektiivinen kokemus totuudesta.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin paitsi uskovalle ei pitäisi olla subjektiivista totuutta? Kuulostaa hassulta uskovan suuhun, että hän perustelisi mitään sillä, että totuus on jokaisen subjektiivinen kokemus totuudesta.

        LS

        Kuulostaako? Tuokin on sinun oma kokemuksesi, miltä se kuulostaa ja sinällään tärkeä yksilön mielipide.
        Pyrin ottamaan huomioon muiden mielipiteet
        Vatsa murisee, oken pahalla päällä. Puurohiyraleet on loppuneet.
        Et sinä raksu kävis hakemassa? Luomu, gluteeniton puurohiutaleet. Parhaimpia vatsalleni.
        Minä kun olen tällainen pullossa kasvanut naiivi mitään tietämätön hellan ääreen kahlittu törttö.
        Rakastan keittiöhommia awwww

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaako? Tuokin on sinun oma kokemuksesi, miltä se kuulostaa ja sinällään tärkeä yksilön mielipide.
        Pyrin ottamaan huomioon muiden mielipiteet
        Vatsa murisee, oken pahalla päällä. Puurohiyraleet on loppuneet.
        Et sinä raksu kävis hakemassa? Luomu, gluteeniton puurohiutaleet. Parhaimpia vatsalleni.
        Minä kun olen tällainen pullossa kasvanut naiivi mitään tietämätön hellan ääreen kahlittu törttö.
        Rakastan keittiöhommia awwww

        ST

        Kenen otat ja kenen et.
        Sekin on subjektiivinen valintasi.

        Empiiristä tutkimusta, ei teidän seurassa kannata harjoittaa.

        Onko sinun kissasi nimi raksu? Ei ehkä osaa tassutella kauppaan niitä hakemaan.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaako? Tuokin on sinun oma kokemuksesi, miltä se kuulostaa ja sinällään tärkeä yksilön mielipide.
        Pyrin ottamaan huomioon muiden mielipiteet
        Vatsa murisee, oken pahalla päällä. Puurohiyraleet on loppuneet.
        Et sinä raksu kävis hakemassa? Luomu, gluteeniton puurohiutaleet. Parhaimpia vatsalleni.
        Minä kun olen tällainen pullossa kasvanut naiivi mitään tietämätön hellan ääreen kahlittu törttö.
        Rakastan keittiöhommia awwww

        ST

        Ärsyttävää tällainen pahantuulisuus. Inhottava mielentila.
        Väsyttää ja kolottaa. Kerään taistelutahtoa, periksi ei saa antaa.
        Mikä sinun tämän aamun fiilis?Miten nukuit?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen otat ja kenen et.
        Sekin on subjektiivinen valintasi.

        Empiiristä tutkimusta, ei teidän seurassa kannata harjoittaa.

        Onko sinun kissasi nimi raksu? Ei ehkä osaa tassutella kauppaan niitä hakemaan.

        LS

        Väheksytkö? Ei olisi ekka kerta. Saat niin tehdä tietenkin. Kukaan ei voi sinua estää noin tekemästä.
        Tuo raksu oli huonoa huumoriani.
        Koetko okevasi muiden yläpuolella? Viesteistäsi tulee nyt tuolkainen tunne 🤔
        Mihin muuhun kuin emppiiriseen tutkimuksiin usko sitten perustuu?
        Tieteellisiin tutkimuksiinko?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väheksytkö? Ei olisi ekka kerta. Saat niin tehdä tietenkin. Kukaan ei voi sinua estää noin tekemästä.
        Tuo raksu oli huonoa huumoriani.
        Koetko okevasi muiden yläpuolella? Viesteistäsi tulee nyt tuolkainen tunne 🤔
        Mihin muuhun kuin emppiiriseen tutkimuksiin usko sitten perustuu?
        Tieteellisiin tutkimuksiinko?

        ST

        Täällä alkoi paistamaan ihana aurinko ☀️☀️☀️
        Minulla on 2 kissaa ja kissankarvoja sitäkin enemmän.
        Eilen puhdistin pyykkikonetta kissankarvoista. Mietib, että ihme, kun ei poistovesiletku ole jo tukkiutunut.
        Laitoin pesuainelokeroon noin puoli desiä soodaa ja koneen 90 asteen pesulle. Pyöritin koneen tyhjänä.
        Välillä raikastan noin konetta. Toisinaan ostan apteekista pussillisen sitruunahappoa koneen raikastamiseen.
        Kauheasti taas pölyä tässä huushollussa ja nenää kutusee sekä tukottaa, voi että osaa tympiä tänä aamuna kaikki!!

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väheksytkö? Ei olisi ekka kerta. Saat niin tehdä tietenkin. Kukaan ei voi sinua estää noin tekemästä.
        Tuo raksu oli huonoa huumoriani.
        Koetko okevasi muiden yläpuolella? Viesteistäsi tulee nyt tuolkainen tunne 🤔
        Mihin muuhun kuin emppiiriseen tutkimuksiin usko sitten perustuu?
        Tieteellisiin tutkimuksiinko?

        ST

        No se on sinun subjektiivinen kokemus, että väheksyn. On mahdollista, että se myös kertoo sinusta itsestäsi jotain, miten minua katsot tai sitten koetat kohdistaa minuun asian negaationa, ettei paljastuisi todellisuus...joka on?

        No, se...tarkoitin, ettei teidän todellisuudesta tällä palstalla ota selvää, niin ei kannata muodostaa kuvaa, jota voisi pitää totuutena....mistäpä tietääpi. En väheksy, varsinkin, jos vedät roolia, olet silloin taitava siinä mitä teet.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silmänkääntötemput ei mene läpi.

        LS

        Ärsytötkö tahallesi? Vai oletko ihan tosissasi?

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on sinun subjektiivinen kokemus, että väheksyn. On mahdollista, että se myös kertoo sinusta itsestäsi jotain, miten minua katsot tai sitten koetat kohdistaa minuun asian negaationa, ettei paljastuisi todellisuus...joka on?

        No, se...tarkoitin, ettei teidän todellisuudesta tällä palstalla ota selvää, niin ei kannata muodostaa kuvaa, jota voisi pitää totuutena....mistäpä tietääpi. En väheksy, varsinkin, jos vedät roolia, olet silloin taitava siinä mitä teet.

        LS

        Pitäisiköhän valehdella, että vedän roolia 🤔 olisin edes jossain sitten hyvä.
        Mutten lähde tuolkaiseen itsepetokseen.
        Mitä tekee muutenkaan muiden arvostuksella?
        Tärkeämpää minusta onkin, että itse arvostaa itseään sellaisena kuin on.
        En tiedä, ei jaksa niin ajatella. En ole ajattelija tyyppiä vaan enbemmin tekijä. Palvelijahan minä olen.
        Suurin osa ihmisistä on varmaankin palvelijoita, joilla ei ole tarvetta johtajuuteen tms

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väheksytkö? Ei olisi ekka kerta. Saat niin tehdä tietenkin. Kukaan ei voi sinua estää noin tekemästä.
        Tuo raksu oli huonoa huumoriani.
        Koetko okevasi muiden yläpuolella? Viesteistäsi tulee nyt tuolkainen tunne 🤔
        Mihin muuhun kuin emppiiriseen tutkimuksiin usko sitten perustuu?
        Tieteellisiin tutkimuksiinko?

        ST

        Anteeksi että tungen tähän mielenkiintoisten keskustelujen väliin?
        Naisten väliin on aina kiva päästä, kun arvaisi olla oikein päin, ettei sattu olemaan epäkohtelias?
        Mutta asiaan, kun sattui tuo kissa-juttu silmiin.
        Tunsin kerran erään naisen jolla oli erittäin hyvin voivan näköinen kissa. Sillä ei luultavasti päässyt olemaan koskaan nälkä, kun se oli aina niin pulskan näköinen.
        Kissan nimi oli Nasu. Se ei näyttänyt olevan moksiskaan sian nimestä, vaan se näytti kehräävän ja viettävän ylen onnellista elämää.
        Siis varsin osuva nimi tuolle kissalle tuo nimi Nasu, jonka nähtävästi ei tarvinnut olla koskaan nälissään...

        J.J.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeksi että tungen tähän mielenkiintoisten keskustelujen väliin?
        Naisten väliin on aina kiva päästä, kun arvaisi olla oikein päin, ettei sattu olemaan epäkohtelias?
        Mutta asiaan, kun sattui tuo kissa-juttu silmiin.
        Tunsin kerran erään naisen jolla oli erittäin hyvin voivan näköinen kissa. Sillä ei luultavasti päässyt olemaan koskaan nälkä, kun se oli aina niin pulskan näköinen.
        Kissan nimi oli Nasu. Se ei näyttänyt olevan moksiskaan sian nimestä, vaan se näytti kehräävän ja viettävän ylen onnellista elämää.
        Siis varsin osuva nimi tuolle kissalle tuo nimi Nasu, jonka nähtävästi ei tarvinnut olla koskaan nälissään...

        J.J.

        Nassu, anna tassu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaat kirjoittaa mukavasti ja hyvin.
        Minulle jäi tunbe, että hyvä ettet oelkää uniasi niinkuin tuota mahdollista marttyyrin isaasi vaan jaksat ahatelka niin, cettä jätät Jumalan käsiin senkin, miten sinulle itsellesi käy, tyytyen siihen.
        Näin kerran näyn, että valitut tulevat kuolemaan, koska eivät kiellä Jeesusta. Murhaajina olivat "uskovaiset". En oikein tiedä, keitä valitut ovat, mutta oken ajatellut jättää tuon asian Jumalalle eläen tavallista arkeani, sillä en usko tuon tietämisen helpottavan elämääni. Kaikkea ei tarvitsekkaan tietää.
        Viisaista neitsyistä, niin en ole sellainenkaan, en todellakaan.
        Niin ja näystäni vielä, että niillä vanhoilla naisilla, ne tietävät ketä palvelevat, sillä kuulin yhden huutavan saatanaa.
        Heidän yläåuolellaan oli kuitenkin vielä korkeammassa virassa olevia miehiä minun käsittääkseni, jotka tiesivät palvelevansa saatanaa.
        Mutta myös heidän alapuolellaan oli iso joukko, jotka eivät tienneet olevansa saatanan palveluksessa ja he olivat ymmärtääkseni seurakuntien joirain päämiehiä. He luuluvat aivan oikeasti palvelevansa Jumalaa.
        Eli tuollainen hierarkia.
        Kuin pyramidi hallinto, ylimpänä saatana.

        Mitäs tänään syöt?
        Nuo ruokahommat on kivoja. Tykkään niistä siksikin, koska maailmani on niin pieni ja nautinnot sen mukaiset. Luonto, ruoka, ihmissuhteet.


        ST

        Mielenkiintoinen näky. Hierarkia ja pyramiidi?
        Jos et ole ollut tietoinen YouTubessa maalliseen hallintoon liittyvästä videosta ennen saamaasi näkyä, niin näkyäsi voidaan pitää autenttisena ja merkille pantavana.
        Ihmisen ennakkoasenteet, omaksuttu maailmankuva ja odotukset, ne kun tuppaavat värittämään ihmisten unia ja näkyjä. Näyt voivat olla silloin vähemmän profetaalisia.


    • Anonyymi

      "vastaus runo"

      "likaviemärit laskevat veteen kaikkea paskaa
      tuuli nousee
      ajaudun maihin".

      • Anonyymi

        Niin likaviemäriksi sitä kutsua kait voi ken tahtoo.
        Mullakin on oikeus elää tällaisena ja maailmaa kahtoo.
        Miksi määrittelemään onko tää oikein vai ei,
        onneksi sun ajautumises maihin vei.
        Sanon sulle siis, hei hei.

        LS


    • Anonyymi

      En saa unta. Jokin puree ja jäytää kyljessäni. Hengitän puoleksi, ikkuna on auki syksyyn.
      Jalat puutuneet, hapesta nälkäisinä lakanan päällä.
      Kuuluvatko ne minulle?
      Sormia kihelmöi, niveliä pakottaa.
      Sängyn vieressä on peili, käännän kylkeä. Kuvajaiseni lähtee pyörimään. Koko talo kiertää. Annanko ylen?
      Pulssi, tunnen sen hyvin, liiankin nopea. Olen siis hengissä.
      En saa unta.

      ST

      • Anonyymi

        Kuvaa hyvin, ettei sinullakaan ole nukuttuja öitä ja ihmisillä on monenlaista vaikeutta elämässä.

        Kaunis ja samalla riipaiseva kuvailu, elämästä.

        LS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaa hyvin, ettei sinullakaan ole nukuttuja öitä ja ihmisillä on monenlaista vaikeutta elämässä.

        Kaunis ja samalla riipaiseva kuvailu, elämästä.

        LS

        Juu, mutta taistelen. En anna periksi.

        ST


    • Anonyymi

      L. S osaa runoilla. Hän on monilahjakas.

      ST

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe