Mulla on kauttaaltaan koko kropassa ihan ryppyinen iho. Olen niin laiha. Ruoka ei maistu, mutta pakotan itseni syömään jotain. Voita puuron joukkoon ja mustikoita päälle. En halua kuolla, mutta mistä elämänhalua?
Vihaan katsoa itseäni peilistä
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ala rakastaa itseäsi ja muita. Ja syö sitä oikeaa voita riittävästi. Kyllä se siitä.
- Anonyymi
Syö vaikka väkisin. Aika kuluu ja kohta ruokahalu paranee itsestään, ja paino nousee.
- Anonyymi
Olen yrittänyt parhaani. Mutta mieli on maassa jo kun herään. Käytän oikeaa voita, tiedän mitä terveyden ylläpitoon kuuluu. Mutta en ole mikään robotti. Lähes kaksi viikkoa flunssassa, on kyllä vetänyt kunnon alas entisestään. Ja mielen matalaksi. Sitä ennen oli jo hyvä alku. Aina kun vähänkin liikun, hiki lentää ja yskittää. Välillä saan pieniä yksittäisiä innostuksen puuskia, kun kiinnostun jostain asiasta, mutta aika äkkiä huomaan, että feikkaan vaan itseäni. Kukaan ei tule mua nostamaan täältä, sen tiedän myös.
- Anonyymi
Ajattelin että oisit nainen, mut ootko mies kuitenkin?
- Anonyymi
En ole mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole mies.
Olethan.
- Anonyymi
Sulla ei taida olla ruokaan rahaa?
- Anonyymi
Kyllä mulla on ruokaan rahaa, ruoka vaan ei maistu. Masentaa niin paljon, eikä ole ruokahalua. Tiedän senkin, että kaikilla ei riitä rahaa ruokaan :(
- Anonyymi
Ruokarahaa on, mutta ei ruokahalua.
- Anonyymi
Voit huonosti ja se näkyy. Mistä se huonovointisuus sitten johtuu, niin sen tiedät vain sinä itse.
- Anonyymi
Jostain se alkoi. Yksi syy on varmasti se, että turrutin pitkään tunteitani aina jollain. Nyt on alkanut tunteet purkautua, itken paljon. Sitten on niitä asioita, mitä on ollut, mutta mitä ei oikeastaan koskaan ole ollut. Niistä syntyi ahdistus ja paniikki. Ja kaikki, miten olen toiminut ja mitä elämä on tuonut mukanaan, kun on vaillinnaisilla elämisentaidoilla täällä heilunut. Ei mun pää tahdo kestää tätä. Läheisyys ja rakkaus voisi auttaa. Pitäisi varmaan aloittaa itsestään. Miten halaan itseäni?
- Anonyymi
Voi pientä. Riistakäristystä ja muusia puolukkasoseella. Sitäpä. Johan alkaa rypyt häviämään. Liikkumista joka päivä. Kanamuna ja miksei muukin muna sekä huulipuna piristää kummasti sitä sinun elämää, hyvä nainen. Mies, joka tietää...
- Anonyymi
Kananmunia söin jossain vaiheessa kaksi joka päivä. Nyt tulee välillä kahdesta maha kipeäksi. Riistakäristystä? Hyvä idea, mutta tuntuu aika tuhdilta ruualta nyt. Täytyy käydä suihkussa ennen, kun alkaa sen huulipunan kanssa leikkimään :D
- Anonyymi
Miksi kirjoittelet puurojuttujasi toisia henkilöitä esittäen, eikö muita juttukavereita ole? Kokeile vaikka ruokablogia ja vieraile sivullasi vaikka itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kirjoittelet puurojuttujasi toisia henkilöitä esittäen, eikö muita juttukavereita ole? Kokeile vaikka ruokablogia ja vieraile sivullasi vaikka itse
??? En esitä toisia henkilöitä, sinulla on ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kananmunia söin jossain vaiheessa kaksi joka päivä. Nyt tulee välillä kahdesta maha kipeäksi. Riistakäristystä? Hyvä idea, mutta tuntuu aika tuhdilta ruualta nyt. Täytyy käydä suihkussa ennen, kun alkaa sen huulipunan kanssa leikkimään :D
Siis en jaksa huolehtia aina enää henkilökohtaisesta hygieniastakaan. Munaa en ilman tunnetta ota vastaan. Tiedän, että olisi tärkeä asia sekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
??? En esitä toisia henkilöitä, sinulla on ongelma.
Sulla on ongelma siinä missä juttujasi uskovilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on ongelma siinä missä juttujasi uskovilla
86% suomalaista netin käyttäjää käy Suomi24 sivustoilla. Eli aikamoinen määrä eri kirjoittajia täälläkin. Oletkohan ylläpidolla töissä ja provosoit tuolla tavoin tahallasi, jotta saat vastauksia ja sivusto lisää mainoksia ja rahaa? Tai sitten on se henkilökohtainen ongelma...
Jos et pidä peilikuvastasi, älä katso peiliin. Mistä asiasta pidät itsessäsi? Jokin asia varmasti on sellainen kun oikein tiukasti päätät löytää sellaisen. Se ei välttämättä olekaan peilistä löydettävissä vaan sydämmestä.
Ota siitä kiinni ja anna sen kasvaa sisälläsi. Hyvä kantaa hyvää ja paha pahaa. Pienestä se on aloitettava.
Toki jos ei jaksa niin sitten ei jaksa.
Muista että olet tärkeä.- Anonyymi
Sen sijaan että olet jossain anopalstalla niin hakeudu terapiaan. Sieltä saat oikean avun
- Anonyymi
Käyn terapiassa. Tarjolla 1krt/2vk. Eikä se terapiakaan ihmeitä tee, riippuu niin henkilökemioista.
- Anonyymi
Liikuntaa liikuntaaa sen puute ajaa toho
- Anonyymi
Höpö höpö. Liikun normaalia enemmän, nyt on flunssa hiljentänyt tahtia. Ei voi hikoilla ja yskiä keuhkoja pihalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293335- 1211355
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101285- 711038
- 581031
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871016olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26957Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38931Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67910Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78865