Katselijaa/Katseltavaa

Anonyymi

Jonkinlainen fetissi ilmenee siinä, että tuntuu uskomattoman kiihottavalta ajatella katselijoita, kun runkkailee.
Runkkailu exhib hengessä on upeeta, jota olen harrastanut joissakin p-paikoilla ja merkattuilla runkkupaikoilla ja toivoen katselijaa ja/tai katseltavaa. Toinen kiihottava toiminta on ottaa kuvia tai videoita, kun runkkailee ja mikäli rohkeutta riittää sen voi tehdä myös täysin alastomana jolloin kiihotus nousee eri potennseihin.
Onko muilla samoja kokemuksia tai mieltymyksiä tai haaveita.
Mikäli harrastajia löytyy voitaisiin kokeilla samaa yhdessä, mikäli toimitaan samalla alueella.

34

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm..
      En nyt tiedä onko tuo kovin tavatonta?

    • Anonyymi

      On siinä eräänlainen fetissi ja tunne mukana

      Itse tehnyt käsillä kahden miehen katsellessa eri aikaan toki aina riisuutumisesta sperman tuloon saakka

      • Anonyymi

        Hyi helvetti


      • Anonyymi

        Minä olen ollut miehen kanssa luonnossa 69 asennossa kun meitä katseli ainakin kolme miestä ja nuoria tyttöjä porukka. Kiihottavin kokemus mitä olen kokenut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ollut miehen kanssa luonnossa 69 asennossa kun meitä katseli ainakin kolme miestä ja nuoria tyttöjä porukka. Kiihottavin kokemus mitä olen kokenut.

        Oletko itse mies vai nainen? Yllättikö katselijat vai oliko sovittu juttu?


    • Anonyymi

      Kannataa aivan ensin selvittää mitä tuo nykyisin aivan liikaa ja virheellisesti käytetty termi fetissi oikeasti tarkoittaa.

      Mutta tuossahan on vain kyse yhdestä seksuaalisuuden toteuttamisen uluttuvuudesta sillä ehdolla, että soolopuuhia ei "pakoteta" nähtäväksi henkilöille jotka eivät ko. tilanteseen ole halunneet, puhumattakaan alaikäisistä ja lapsista.

      Alan "ulkoilupaikoila" taasen suunnilleen kaikki tieteävät jo edeltä mitä extraa hakevat.

      Ps. Mutta entä jos joku mieskatselija haluaisikin ojentaa auttavan kätensä?

    • Anonyymi

      Mua kiihottais, etttä joku runkkais selän takana. Ehkä olen ujo.

      • Anonyymi

        Pidän myös hiljaisuudesta ja takaapäin runkkaamisesta... Joko itselleni tai että teen toiselle.
        Halutessa saa toinen mies runkun vaimoni pikkareilla tai stay up sukalla ja saa laskea lastin niille...
        Hml, riksu tai sääksmäki sopimalla varmasti.
        Olen ukm, kauan naimisissa ollut


    • Hei, katselen mielelläni kun runkkaat,missä tavataan? olen itse Espoosta,auto on,

      • Anonyymi

        Espoossa monta hyvää paikkaa, kuten Matinkylän ranta, Hyljelahden pieni parkkis ja Suvisaarentien hiekkaparkkis. Näissä olen käynyt pitämässä omaa kivaa ja ottamassa kuvia.


    • HEI. katson mielelläni kun runkkaat,voin auttaakin sinua.

      • Anonyymi

        Ikä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikä?

        hei. olen 62


    • Anonyymi

      Sama juttu, luonnossa runkatessa ajatellen aina että joku katselee tai yllättää. Joskus käy tuuri että saa jonkun livenä katselemaan kun runkkaa, yleensä silloin orkku tulee nopeasti.

    • Anonyymi

      Eilen kävin Porkkalatien pienellä parkkiksella runkkailemassa pienessä metsikössä ja jotenkin suunnattoman kiihottavaa riisua vaatteet ja runkata yleisellä paikalla täysin alastomana ja jotenkin tulee avuton ja kiihottunut olo siitä, että kuvitteelisesti joutuis hyväksikäytetyksi tilanteessa, nam.

      • Anonyymi

        Haluaisi tulla tuollaiseen tilanteeseen naamio kasvoilla, työntää hitaasti kalu peppuuni ja hitaasti nussia ja laskea lasti sinun peppuun sisälle.


    • Anonyymi

      Valtavan kiihottavaa todella on olla alastomana vaikka metsässä ja runkkailla antaen mielikuvituksen lentää.
      Itse usein runkkailessa levitän hiukan jalkoja kuvitteeliselle tunkeutujalle ja minulla se toimii usein liiankin hyvin.
      Viime kerralla runkkailin pienessä metsikössä ja parkkiksella siten, että keskeytin oikealla hetkellä ja jatkoin taas vähän ajan päästä. Lopputuloksena valutin useita kertoja ja jatkoin runkkailuja varmaan parisen tuntia päästämättä orgasmiin saakka.

    • Anonyymi

      Olen 50 v alastomana viihtyvä mies Hämeenlinnasta ja itseäni kiihottaa kovasti runkata toisen katsellessa. alaston.hml(at)gmail.com

      • Anonyymi

        Saisinko katsella nailonsukissa, sukkanauhoissa, satiinipikkareissa ja minihameessa... Olen alle 60v ukkomies.
        Käyn puistossa, ojoisiilla ja janakkalan tai iittalan levarilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisinko katsella nailonsukissa, sukkanauhoissa, satiinipikkareissa ja minihameessa... Olen alle 60v ukkomies.
        Käyn puistossa, ojoisiilla ja janakkalan tai iittalan levarilla.

        Saisit toki katsella asuissa kun runkkaan alaston.hml(at)gmail.com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisinko katsella nailonsukissa, sukkanauhoissa, satiinipikkareissa ja minihameessa... Olen alle 60v ukkomies.
        Käyn puistossa, ojoisiilla ja janakkalan tai iittalan levarilla.

        Saisit toki katsella pukeutuneena, voisit tulla katselemaan. meiliosoite on tuossa edelleisessä viestissä. AlastonM Hämeenlinnasta


    • Anonyymi

      Mukava ajella autolla pienissä asuissa, esim vain pitkähihainenpaita päällä ja muuten paljaana... jos kus myös sukkikset jalassa.

      Ihanan kiihoittavaa jos joku vieras näkisi.....

      • Anonyymi

        Missäpäin ajelet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin ajelet

        Lahti - Kouvola alueella... :)


      • Anonyymi

        Mikkeliin ajelulle...pitsipöksyt, sukkanauhaliivit, sukat ja rintaliivit...posliini pippeli...


    • Anonyymi

      Olen naiseksi pukeutuja ja kiva esiintyä asuissa ja tulla nähdyksi kun tyydytä hameella itseäni meikkattuna ja isorintaisena.

      • Anonyymi

        Kiihottaisi katsella ja ehkä hieman auttaa. Turun seutu


      • Se olisi kiva nähdä,samalla runkkaisin itseni.


    • Anonyymi

      Ajelin eilen Kotkasta kotiin varusteena halkiosukkikset ja paita ja runkkailin maltillisesti määränpäänä Porvoon levari.
      Levarilla oli muutama auto ja pari kolme talvivarusteisiin sonnustautunutta keskiikäistä kaveria eli jotenkin lohduton fiilis joten jatkoin matkaa. Jotenkin oli tunne, että ei tarvitse pysähtyä vastaisuudessa.

      • Kesällä varmaan enemmin seuraa...


    • Anonyymi

      Olisi kyllä ihanan kiihottavaa runkata toisen katsellessa. olen 50 mies Hämeenlinnastaalaston.hml(at)gmail.com

    • Anonyymi

      Kuinka moni katselijasta malttaisi olla pystymättä osallistua muiden touhuun? Meille on moni halunnut tulla katsomaan meidön seksiä vaan katsojaksi mutta emme ole asiasta syttyneet koska tuskin tyytyisi katseluun..

      • Anonyymi

        Minä tyytyisin katseluun, olisi kiihottavaa vedellä hitaasti ja katsella kun kulli uppoo naiseen. Kuunnella niitä naimisen ääniä, haistella sitä kiimaa, ja lopulta sykkiä spermat omalle vatsalle ja kädelle. Tällainen järjestely vakkarina ois ihan parasta!


    • Anonyymi

      Tampereen Unisex ja Turun xxx paradise, taitaa molemmat olla auki koronasta huolimatta. Niissähän on nimenomaan on tarkoitus runkata. Yhdessä tai erikseen. Seinissä on reikiä kullia varten jne. Naisiakin niissä pyörii joskus harvoin. Unisexin naispuolinen myyjä on muuten järkyttävän hyvännäköinen herkkuperse. Xxx naismyyjä taas kävelee siellä käytävällä ihan pokkana hakemassa kahvivettä kun useat miehet runkkaa jonossa....

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe