Jonkinlainen fetissi ilmenee siinä, että tuntuu uskomattoman kiihottavalta ajatella katselijoita, kun runkkailee.
Runkkailu exhib hengessä on upeeta, jota olen harrastanut joissakin p-paikoilla ja merkattuilla runkkupaikoilla ja toivoen katselijaa ja/tai katseltavaa. Toinen kiihottava toiminta on ottaa kuvia tai videoita, kun runkkailee ja mikäli rohkeutta riittää sen voi tehdä myös täysin alastomana jolloin kiihotus nousee eri potennseihin.
Onko muilla samoja kokemuksia tai mieltymyksiä tai haaveita.
Mikäli harrastajia löytyy voitaisiin kokeilla samaa yhdessä, mikäli toimitaan samalla alueella.
Katselijaa/Katseltavaa
34
948
Vastaukset
Hmmm..
En nyt tiedä onko tuo kovin tavatonta?- Anonyymi
On siinä eräänlainen fetissi ja tunne mukana
Itse tehnyt käsillä kahden miehen katsellessa eri aikaan toki aina riisuutumisesta sperman tuloon saakka- Anonyymi
Hyi helvetti
- Anonyymi
Minä olen ollut miehen kanssa luonnossa 69 asennossa kun meitä katseli ainakin kolme miestä ja nuoria tyttöjä porukka. Kiihottavin kokemus mitä olen kokenut.
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ollut miehen kanssa luonnossa 69 asennossa kun meitä katseli ainakin kolme miestä ja nuoria tyttöjä porukka. Kiihottavin kokemus mitä olen kokenut.
Oletko itse mies vai nainen? Yllättikö katselijat vai oliko sovittu juttu?
- Anonyymi
Kannataa aivan ensin selvittää mitä tuo nykyisin aivan liikaa ja virheellisesti käytetty termi fetissi oikeasti tarkoittaa.
Mutta tuossahan on vain kyse yhdestä seksuaalisuuden toteuttamisen uluttuvuudesta sillä ehdolla, että soolopuuhia ei "pakoteta" nähtäväksi henkilöille jotka eivät ko. tilanteseen ole halunneet, puhumattakaan alaikäisistä ja lapsista.
Alan "ulkoilupaikoila" taasen suunnilleen kaikki tieteävät jo edeltä mitä extraa hakevat.
Ps. Mutta entä jos joku mieskatselija haluaisikin ojentaa auttavan kätensä? - Anonyymi
Mua kiihottais, etttä joku runkkais selän takana. Ehkä olen ujo.
- Anonyymi
Pidän myös hiljaisuudesta ja takaapäin runkkaamisesta... Joko itselleni tai että teen toiselle.
Halutessa saa toinen mies runkun vaimoni pikkareilla tai stay up sukalla ja saa laskea lastin niille...
Hml, riksu tai sääksmäki sopimalla varmasti.
Olen ukm, kauan naimisissa ollut
Hei, katselen mielelläni kun runkkaat,missä tavataan? olen itse Espoosta,auto on,
- Anonyymi
Espoossa monta hyvää paikkaa, kuten Matinkylän ranta, Hyljelahden pieni parkkis ja Suvisaarentien hiekkaparkkis. Näissä olen käynyt pitämässä omaa kivaa ja ottamassa kuvia.
HEI. katson mielelläni kun runkkaat,voin auttaakin sinua.
- Anonyymi
Ikä?
- Anonyymi
Sama juttu, luonnossa runkatessa ajatellen aina että joku katselee tai yllättää. Joskus käy tuuri että saa jonkun livenä katselemaan kun runkkaa, yleensä silloin orkku tulee nopeasti.
- Anonyymi
Eilen kävin Porkkalatien pienellä parkkiksella runkkailemassa pienessä metsikössä ja jotenkin suunnattoman kiihottavaa riisua vaatteet ja runkata yleisellä paikalla täysin alastomana ja jotenkin tulee avuton ja kiihottunut olo siitä, että kuvitteelisesti joutuis hyväksikäytetyksi tilanteessa, nam.
- Anonyymi
Haluaisi tulla tuollaiseen tilanteeseen naamio kasvoilla, työntää hitaasti kalu peppuuni ja hitaasti nussia ja laskea lasti sinun peppuun sisälle.
- Anonyymi
Valtavan kiihottavaa todella on olla alastomana vaikka metsässä ja runkkailla antaen mielikuvituksen lentää.
Itse usein runkkailessa levitän hiukan jalkoja kuvitteeliselle tunkeutujalle ja minulla se toimii usein liiankin hyvin.
Viime kerralla runkkailin pienessä metsikössä ja parkkiksella siten, että keskeytin oikealla hetkellä ja jatkoin taas vähän ajan päästä. Lopputuloksena valutin useita kertoja ja jatkoin runkkailuja varmaan parisen tuntia päästämättä orgasmiin saakka. - Anonyymi
Olen 50 v alastomana viihtyvä mies Hämeenlinnasta ja itseäni kiihottaa kovasti runkata toisen katsellessa. alaston.hml(at)gmail.com
- Anonyymi
Saisinko katsella nailonsukissa, sukkanauhoissa, satiinipikkareissa ja minihameessa... Olen alle 60v ukkomies.
Käyn puistossa, ojoisiilla ja janakkalan tai iittalan levarilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisinko katsella nailonsukissa, sukkanauhoissa, satiinipikkareissa ja minihameessa... Olen alle 60v ukkomies.
Käyn puistossa, ojoisiilla ja janakkalan tai iittalan levarilla.Saisit toki katsella asuissa kun runkkaan alaston.hml(at)gmail.com
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn puistossa, ojoisiilla ja janakkalan tai iittalan levarilla.Saisit toki katsella pukeutuneena, voisit tulla katselemaan. meiliosoite on tuossa edelleisessä viestissä. AlastonM Hämeenlinnasta
- Anonyymi
Mukava ajella autolla pienissä asuissa, esim vain pitkähihainenpaita päällä ja muuten paljaana... jos kus myös sukkikset jalassa.
Ihanan kiihoittavaa jos joku vieras näkisi.....- Anonyymi
Missäpäin ajelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin ajelet
Lahti - Kouvola alueella... :)
- Anonyymi
Mikkeliin ajelulle...pitsipöksyt, sukkanauhaliivit, sukat ja rintaliivit...posliini pippeli...
- Anonyymi
Olen naiseksi pukeutuja ja kiva esiintyä asuissa ja tulla nähdyksi kun tyydytä hameella itseäni meikkattuna ja isorintaisena.
- Anonyymi
Kiihottaisi katsella ja ehkä hieman auttaa. Turun seutu
- Anonyymi
Ajelin eilen Kotkasta kotiin varusteena halkiosukkikset ja paita ja runkkailin maltillisesti määränpäänä Porvoon levari.
Levarilla oli muutama auto ja pari kolme talvivarusteisiin sonnustautunutta keskiikäistä kaveria eli jotenkin lohduton fiilis joten jatkoin matkaa. Jotenkin oli tunne, että ei tarvitse pysähtyä vastaisuudessa. - Anonyymi
Olisi kyllä ihanan kiihottavaa runkata toisen katsellessa. olen 50 mies Hämeenlinnastaalaston.hml(at)gmail.com
- Anonyymi
Kuinka moni katselijasta malttaisi olla pystymättä osallistua muiden touhuun? Meille on moni halunnut tulla katsomaan meidön seksiä vaan katsojaksi mutta emme ole asiasta syttyneet koska tuskin tyytyisi katseluun..
- Anonyymi
Minä tyytyisin katseluun, olisi kiihottavaa vedellä hitaasti ja katsella kun kulli uppoo naiseen. Kuunnella niitä naimisen ääniä, haistella sitä kiimaa, ja lopulta sykkiä spermat omalle vatsalle ja kädelle. Tällainen järjestely vakkarina ois ihan parasta!
- Anonyymi
Tampereen Unisex ja Turun xxx paradise, taitaa molemmat olla auki koronasta huolimatta. Niissähän on nimenomaan on tarkoitus runkata. Yhdessä tai erikseen. Seinissä on reikiä kullia varten jne. Naisiakin niissä pyörii joskus harvoin. Unisexin naispuolinen myyjä on muuten järkyttävän hyvännäköinen herkkuperse. Xxx naismyyjä taas kävelee siellä käytävällä ihan pokkana hakemassa kahvivettä kun useat miehet runkkaa jonossa....
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934