Mikä siinä on ettette voi myöntää juutalaisten olevan kaikista älykkäin etninen ryhmä, älkää viitsikö olla noin juntteja.
Kysymys uusnatseille
6
123
Vastaukset
- Anonyymi
Olen persujan äänestäjä mutta en missään nimessä natsi, eikä persut ole natseja. Rukoilen juutalaisen kansan puolesta. He ovat älykkäin kansanryhmä koska Jumala on siunannut heitä älyllä. Katson että he eivät muuten olisi selvinneet vuosituhansia vihollisten yrittäessä tuhota sitä kansaa. Nytkään sillä ei ole muita kuin vihollisia ympärillään.
- Anonyymi
Nyt vihervasemmisto on se, jonka toimet nostavat eniten antisemitismia Euroopassa sekä maailmassa. He haluavat tuoda juutalaisten arkkivihollisia maanosaamme, käytännössä rajattomasti. Tämä osaltaan nostaa antisemitismia ja rasismia juutalaisia kohtaan.
- Anonyymi
Juuri tuo äly on auttanut Isrealia kehittämään sellaisia aseita joilla he ovat torjuneet vihollisen valkoitukset. Nykyään Usraelin armeija kehittää sellaisia innovaatioita ettei muilla ole niistä hajuakaan. Myös siviilipuolella tulee näitä keksintöjä maailmalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuo äly on auttanut Isrealia kehittämään sellaisia aseita joilla he ovat torjuneet vihollisen valkoitukset. Nykyään Usraelin armeija kehittää sellaisia innovaatioita ettei muilla ole niistä hajuakaan. Myös siviilipuolella tulee näitä keksintöjä maailmalle.
Siis vihollisen valloitusyritykset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vihervasemmisto on se, jonka toimet nostavat eniten antisemitismia Euroopassa sekä maailmassa. He haluavat tuoda juutalaisten arkkivihollisia maanosaamme, käytännössä rajattomasti. Tämä osaltaan nostaa antisemitismia ja rasismia juutalaisia kohtaan.
Vihervassut eivät noteeraa sitä että tämän porukan jota he suosiii tänne, sen pyhä kirja käskee vihata juutalaisia. He tietävät asian mutta eivät välitä siitä.
- Anonyymi
Hehheh!? Vasurisuvakki putosi omaan ansaansa...;-)
Etkö tiedä, että juuri teikäläiset leimaavat etnisyyden korostamisen?
Ja myös sen, että joku kansa olisi muita fiksumpi tai muuten parempi?
Sitä teikäläiset kutsuvat muuten natsirasismiksi! ;-)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483