Miksi esiintyy ohjelmassa kuin kaveripohjalta?
Puhuu ja vastailee Tommin puheisiin kuin puhuisi jonkun teini-ikäisen kanssa.
Ei mitään syvällisempää?
Ilmeisesti työkäyttäytyminen jäänyt päälle puhetyyliin?
Ensitreffit alttarilla Juudit
9
2100
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä . Ja isä muka lestadiolainen . Kaukana ainakin sillä perusteella kun sielä lasin kanssa heiluu . Ja tekee jumalattoman hyvää politiikkaa . Ihme ettei sitten koko perhe osallistunut . Onko tämä sitä erään Sannin ja Johannan porukkaa .
- Anonyymi
Isä heiluu lasin kanssa?
Joojoo. Mutta mitä isällä lasissa?
Otahan huomioon, että Raamatun aikaan niissä kertomuksissa paljon viiniä käytettiin.
Ei pidä ottaa humaltumistarkoituksessa.
Viinikin viisasten juomaa.
Ja Juuditin isä lestadiolaiseksi hyvin fiksu. Ja niin tuntuu tyttökin olevan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isä heiluu lasin kanssa?
Joojoo. Mutta mitä isällä lasissa?
Otahan huomioon, että Raamatun aikaan niissä kertomuksissa paljon viiniä käytettiin.
Ei pidä ottaa humaltumistarkoituksessa.
Viinikin viisasten juomaa.
Ja Juuditin isä lestadiolaiseksi hyvin fiksu. Ja niin tuntuu tyttökin olevan.Isä ei ole enää lestadiolainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isä ei ole enää lestadiolainen
Isällä ehkä silmät avautuivat ja ymmärrys laajeni kun hänelle osoitettiin rauhanyhdistyksen mahti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isällä ehkä silmät avautuivat ja ymmärrys laajeni kun hänelle osoitettiin rauhanyhdistyksen mahti.
Kova oli paikka kun potkittiin pois. Veljensä on puhuja myös. Hiukan erikoista laajaa sukua
- Anonyymi
Voi Juudit kun minua harmittaa ettet löytänyt itsellesi loppuelämän aviopuolisoa!
Sain sinusta sellaisen hienon kuvan, että kaikista juuri sinut ottaisin mieluusti miniäkseni. Toivon sinulle kaikkea hyvää jatkoon! Olet hieno nuori nainen! - Anonyymi
Taitaa olla vielä sinkku: https://www.suomi24.fi/viihde/kuinka-sitten-kavi-eronnut-juudit-paljastaa-suhteesta-tommiin-onnistuiko-ystavyys?24
Jotenkin koko ohjelma ja sen pari valinnat on mennyt aivan metsään. Ei elämää eletä jatkuvien ohjelmien sääntöjä kelaten. Yhteiselämä pitää mennä omalla painollaan luonnollisesti. Ohjelma on tuhoon tuomittu.Entisetkin parit osa eronneet, onnistumisia hyvin vähän.
- Anonyymi
Kuka tohon ohjelmaan osallistuu täytyy olla hirveen epätoivonen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581081Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75775- 53614
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83563Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45512Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv35486Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36466