Onko Kontiolahti seuraavana listalla?

Anonyymi

Lieksa 29, Joensuu 28, Liperi 5.
Onko Kontiolahti seuraava listalle pääsevä Pohjois-Karjalan kunta?
Vai Vilposen autonrenkaat?

8

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Öhöm, ei avautunut minulla aloittajan lista, mistä listasta lienee kysymys. Voisivatko jotkut valaista asiaa tietymättömälle.

• Anonyymi

Vanha koronatapausten lista. Vain yli viiden tapauksen kunnat kun julkaistaan. Lukemat on nousseet paljon mutta järjestys on edelleen sama. Aloittaja siis kysyi onko kontiolahti seuraava kunta joka ylittää viiden tartunnan rajan ja pääsee listalle p-karjalassa.
        Nuo renkaat ei kuulune asiaan vaan lienevät "kevennys".

• Anonyymi

Varmaan on kysymys juuri siitä, mikä on suomea ja koko maailmaa mitään kolkkaa unohtamatta kurittanut maailiskuun alusta tänä vuonna.
        Ellet nyt satu tietämään, niin maailmalla on menossa sen historian nopeiten levinnyt vakava epidemia, jota kansanomaisesti kututaan korona epidemiaksi ja ilmeisesti avaaja noilla luvuillaan kertoo ilmaatuvuusksista kunnittain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan on kysymys juuri siitä, mikä on suomea ja koko maailmaa mitään kolkkaa unohtamatta kurittanut maailiskuun alusta tänä vuonna.
        Ellet nyt satu tietämään, niin maailmalla on menossa sen historian nopeiten levinnyt vakava epidemia, jota kansanomaisesti kututaan korona epidemiaksi ja ilmeisesti avaaja noilla luvuillaan kertoo ilmaatuvuusksista kunnittain.

Kiitos tiedoista, eipä tule enää seurattua tuota korona uutisointia niin tarkasti kun sitä tulee joka tuutista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos tiedoista, eipä tule enää seurattua tuota korona uutisointia niin tarkasti kun sitä tulee joka tuutista.

Silloinhan sitä on helppo seurata kun sitä kaikkialta tulee.
        Jotenkin pelottaa ajatus että maassa olisi sota, mutta ihmiset eivät vaivautuisi seuraamaan sotatilannetiedotuksia koska niitä tulee joka tuutista...
        Joskus noista uutisista saattaa olla paljon hyötyä ja oppia, joten kannattaa seurata että tietää miten toimia.
        Ei elämässä aina kaikki ole kivaa ja glamouria, elämässä on myös pahoja asioita joiden kanssa pitää elää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat kuulua siihen lähinnä vanhojen äijien ja ämmien krohisevaan vähemmistöön mikä tunkee marketin kassajonossa ruotsalaistuntumaan.

• Anonyymi

Että kerennä , Kitee kiilasi ohitte.

• Anonyymi

No nytten se sitten on kontiolahti listalla... Ruttokylien joukossa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe