Mitäs viherkommarit sanoo siihen että Jumala pyyhkäisi koronan pois ja Trump jatkaa porskuttamistaan.
Jumala paransi Trumpin koronan.
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pakko myöntää että jumala on olemassa kun Trump parani
- Anonyymi
Hallelujaa.
Jos jumala olisi olemassa se ei todellakaan olisi
pelastanut trumppia! - Anonyymi
Totean yksikantaan, että teillä hurmoshenkisillä hihhuleilla, poliittisilla tai uskonnollisilla, ei näytä tuo järki päätä pakottavan. Jos Jumala Trumpin pelasti, niin kuka tai mikä viruksen ukkoon asensi?
Jos minun pitäisi päättää, belsebuubbi toimi mieluumminkin hoitajana. Menee täysin yli hilseen tuo usko Trumbin hurskauteen. Ukko ei ole edes tapakristitty, vaan huseeraa mm etuveitikkansa johdattamana ennemmin kuin järjen ohjaamana. Ja tavaton joukko kaltaisiasi uskontoihin seonneita heikkolahjaisia on henkisen orgasmin partaalla, kun Trump sanoo jotain taivaaseen viittaavaa. - Anonyymi
Kyllä Islamilla aivipesty vihervasemmisto tietää että ”jumala”on olemassa ja sen nimi on Allaah! Maashallaah! Ishhallaah! Allaahakbar!....
Jumala, Allah, God, Dievs, Gott jne - sama sana eri kielillä. Sama aabrahamilaisten uskontojen jumala. Varmasti olevainen siihen uskovien mielissä. Muiden mielissä ei niinkään.
- Anonyymi
TV7 näytti eilen, miten ihmiset ympäri maailmaa rukoilivat Trumpille paranemista.
Mistäköhän Jumala alun alkaen häntä rankaisi sairaudella? Bideniniä hän jätti lyömättä koronalla; olikohan se kannanotto?
Tai ovatkohan nämä sairaudet ja paranemiset sitten lopulta kuitenkaan jumalten syitä ja ansioita, rangaistuksia ja palkintoja jne.- Anonyymi
Oikein hyvä kysymys. Miksi rangaista miestä, joka on täydellisen virheetön ja synneistä vapaa. Näinhän olemme saaneet lukea tälläkin palstalla.
Toinenkin kysymyksesi on kysymisen väärti. Usein vuosien aikana on tullut vastaan kirjoituksia, joissa yläkerran isäntää on kiitelty "vaikka talo paloi ja lapset kuolivat ja itse sain vakavat vammat mutta jäion Jumalan armosta henkiin"
- Anonyymi
Kerkeää tuo Bideenikin siihen vielä sairastumaan kun sitä sosiaalista elämää kovasti viettää.
- Anonyymi
Ei trumbilla oikeasti ollut edes koronaa, vaan siittä tehtiin hänen teatraalinen esiintyminen, muistellen kuinka Y. M. C. A musiikin taustoittamana hulikopteri laskeutui valkoiseen taloon.
Kaikki sairaskertomuksethan se on salannut ja feikki lääkäreilleen sadusta maksanut.
Pelottavaa, että tuollainenkin persoonallisuus voi päästä valtaan.
Ai niin muttakö se onkin vaan marionetti niille todellisille hyötyjille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483