Jumala paransi Trumpin koronan.

Anonyymi

Mitäs viherkommarit sanoo siihen että Jumala pyyhkäisi koronan pois ja Trump jatkaa porskuttamistaan.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pakko myöntää että jumala on olemassa kun Trump parani

    • Anonyymi

      Hallelujaa.

      Jos jumala olisi olemassa se ei todellakaan olisi
      pelastanut trumppia!

    • Anonyymi

      Totean yksikantaan, että teillä hurmoshenkisillä hihhuleilla, poliittisilla tai uskonnollisilla, ei näytä tuo järki päätä pakottavan. Jos Jumala Trumpin pelasti, niin kuka tai mikä viruksen ukkoon asensi?

      Jos minun pitäisi päättää, belsebuubbi toimi mieluumminkin hoitajana. Menee täysin yli hilseen tuo usko Trumbin hurskauteen. Ukko ei ole edes tapakristitty, vaan huseeraa mm etuveitikkansa johdattamana ennemmin kuin järjen ohjaamana. Ja tavaton joukko kaltaisiasi uskontoihin seonneita heikkolahjaisia on henkisen orgasmin partaalla, kun Trump sanoo jotain taivaaseen viittaavaa.

    • Anonyymi

      Kyllä Islamilla aivipesty vihervasemmisto tietää että ”jumala”on olemassa ja sen nimi on Allaah! Maashallaah! Ishhallaah! Allaahakbar!....

      • Jumala, Allah, God, Dievs, Gott jne - sama sana eri kielillä. Sama aabrahamilaisten uskontojen jumala. Varmasti olevainen siihen uskovien mielissä. Muiden mielissä ei niinkään.


    • Anonyymi

      TV7 näytti eilen, miten ihmiset ympäri maailmaa rukoilivat Trumpille paranemista.

    • Mistäköhän Jumala alun alkaen häntä rankaisi sairaudella? Bideniniä hän jätti lyömättä koronalla; olikohan se kannanotto?

      Tai ovatkohan nämä sairaudet ja paranemiset sitten lopulta kuitenkaan jumalten syitä ja ansioita, rangaistuksia ja palkintoja jne.

      • Anonyymi

        Oikein hyvä kysymys. Miksi rangaista miestä, joka on täydellisen virheetön ja synneistä vapaa. Näinhän olemme saaneet lukea tälläkin palstalla.

        Toinenkin kysymyksesi on kysymisen väärti. Usein vuosien aikana on tullut vastaan kirjoituksia, joissa yläkerran isäntää on kiitelty "vaikka talo paloi ja lapset kuolivat ja itse sain vakavat vammat mutta jäion Jumalan armosta henkiin"


    • Anonyymi

      Kerkeää tuo Bideenikin siihen vielä sairastumaan kun sitä sosiaalista elämää kovasti viettää.

    • Anonyymi

      Ei trumbilla oikeasti ollut edes koronaa, vaan siittä tehtiin hänen teatraalinen esiintyminen, muistellen kuinka Y. M. C. A musiikin taustoittamana hulikopteri laskeutui valkoiseen taloon.
      Kaikki sairaskertomuksethan se on salannut ja feikki lääkäreilleen sadusta maksanut.

      Pelottavaa, että tuollainenkin persoonallisuus voi päästä valtaan.
      Ai niin muttakö se onkin vaan marionetti niille todellisille hyötyjille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe