Tämä palstahan on muuttunut äärikristittyjen Jeesus-hihhulien mellastuspalstaksi. Palstalla tuputetaan totuutena kristinuskoa ja Jeesusta ja ahdistellaan kristinuskolla niitä ihmisiä jotka eivät ole kristittyjä ja ovat jättäneet kirkon. Koittakaa nyt jumalauta ymmärtää se, että Suomessa on uskonnottomuuden vapaus ja vapaus kuulua ihan mihin uskontoon tahansa ja se ei tarkoita kristinuskoisille oikeutta polkea muiden ihmisoikeuksia.
Itsekään en kuulu kirkkoon enkä ole kristitty ja koen Jeesustelun sekä loukkaavana että ahdistavana. Vihaan kristittyjen Jeesusta ja Jumalaa koko sydämelläni. Jätin kirkon koska en hyväksy sen oppia. Haluan elää vapaana ilman kristittyjä ja heidän sääntöjään.
Mikä vittu teitä oikein vaivaa?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi hellanlettas ja taivasvarjele.....atte on ihan pakotettu klikkaamaan auki kaikki kristinusko-avaukset järjestään...eihän nyt toki voi ohittaa niitä ja lukea jotakin muuta aihetta!!
Se on ihan PAKKO! Jokin vaivaa........... - Anonyymi
Loput avaukset ovat sitten persua ja Trumppia.
Tämä palsta on kuitenkin 'Maailman menoa', mikä antaa vapauden keskustella melkein mistä hyvänsä. Aihealueiden omia palstoja riittää laidasta laitaan, mutta tuolla otsikolla tältä palstalta on vaikea rajata pois mitään. Eikä mielestäni tarvitsekaan. On hyvä, että jossakin on niin sanotusti aihe vapaa.
Jos tällaisella palstalla viettää aikaansa, ja jos jotkut aiheet ärsyttävät, kannattaa ne oppia vain sivuuttamaan. Mitenkään keskustelu ei voi kulkea vain yhtä ihmistä miellyttävänä, ei aiheiltaan eikä näkökulmiltaan.
Minun ajatusmaailmani on varsin antiteistinen, mutta kristityillä ja muilla uskovaisilla on yhtäläinen oikeus kirjoittaa täällä kuin minullakin, ja tuoda esiin niitä omia näkemyksiään. Ei se vie minun vapauttani uskonnottomuuteen, kuten ei heidän uskonnonvapauttaan vie se, jos ja kun kritisoin toisinaan uskontojen lieveilmiöitä. Minäkin toivoisin uskonnoista vapaata maailmaa, mutta vielä enemmän toivon ihmisille vapautta uskoa ja ajatella ilman, että jokin taho alkaa näihin perusoikeuksiin puuttumaan. Siitä ei seuraa koskaan mitään hyvää, oli se 'ajatuspoliisitaho' mikä hyvänsä.- Anonyymi
Poikani aikanaan aloittajankin puolesta vuodatti vertaan litratolkulla, joten turha on rutista palstalla. Terv. Jumala.
- Anonyymi
Luulis maailmalta muitakin aiheita löytyvän kuin vain parikolme kestoaihetta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 397359
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2302995Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452616Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262575- 312116
- 411906
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797